Eyecare Advantage

Software de EHR y gestión de consultas de optometría.

3,9 /5 (145 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Eyecare Advantage

¿Qué es Eyecare Advantage?

Eyecare Advantage es una solución de gestión de consultorios de optometría e historia clínica electrónica de Compulink. Es adecuada para consultas de optometría privada de todos los tamaños. El sistema ofrece plantillas de examen personalizables, controles de cumplimiento automatizados, recetas electrónicas integradas, mensajería instantánea segura, gestión de facturación, reclamaciones electrónicas, gestión de citas, punto de venta (POS), herramientas de gestión de inventario, portal de pacientes y más.

Eyecare Advantage incluye un diseño de pestaña única para la documentación de exámenes y un motor de documentación visual (VDE) para la creación automática de pedidos y documentación de exámenes en función del diagnóstico del paciente. Las plantillas específicas de cuidado visual se pueden personalizar para adaptarse a los métodos de la consulta. La tecnología de aprendizaje adaptativa incorporada en Eyecare Advantage permite que el sistema aprenda los patrones individuales de los exámenes para adaptarse al estilo de cada consulta. Permite introducir los datos mediante voz, pantallas táctiles o tablets. La información del paciente se puede importar a registros de pacientes desde más de 150 interfaces de equipos oftalmológicos. El visor de imágenes incorporado, basado en DICOM, permite a los usuarios ver, interpretar y manipular la información importada del paciente.

Para la gestión de la consulta, Eyecare Advantage incluye herramientas de administración de citas, seguimiento de pacientes, verificación de elegibilidad de seguros, facturación y reclamaciones. Permite reservar varias citas con un solo clic. Los usuarios pueden ver fácilmente las citas por día, semana, mes u oficina y personalizar los horarios según las ubicaciones, los recursos o los proveedores. Registra un número ilimitado de empresas de seguros activos para cada paciente. Los usuarios pueden definir múltiples planes y programas de pago. El procesamiento de pagos compatible con PCI permite a los usuarios aceptar pagos con tarjeta de débito y crédito. Los usuarios pueden administrar la información financiera con el libro mayor integrado, las cuentas por pagar y las cuentas por cobrar. También se puede acceder a través de interfaces a QuickBooks y otros sistemas de contabilidad.

Eyecare Advantage también incluye un sistema de punto de venta (POS), capacidades de pedidos de laboratorio y herramientas de gestión de inventarios de múltiples ubicaciones para la distribución óptica. Los planes ópticos y los catálogos de lentes se actualizan automáticamente. Transmite pedidos individualmente o en lotes. Rastrea los artículos prestados, las reparaciones y los ajustes y conecta interfaces con Frames Data®, VSP Eyefinity®, VisionWebTM y otras soluciones.

Información general sobre Eyecare Advantage

Precio

A partir de
149,00 US$/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Eyecare Advantage

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

View imported information from diagnostic equipment interfaces using the DICOM-based viewer
Schedule multiple appointments with a single click
Manage orders and dispensing
Track patient information
Utilize the drawing tool with diagnostic stamps
Document complete exams in a single screen with the one-tab layout
Vídeo de Eyecare Advantage Captura de pantalla de Eyecare Advantage: View imported information from diagnostic equipment interfaces using the DICOM-based viewer Captura de pantalla de Eyecare Advantage: Schedule multiple appointments with a single click Captura de pantalla de Eyecare Advantage: Manage orders and dispensing Captura de pantalla de Eyecare Advantage: Track patient information Captura de pantalla de Eyecare Advantage: Utilize the drawing tool with diagnostic stamps Captura de pantalla de Eyecare Advantage: Document complete exams in a single screen with the one-tab layout

Opiniones de Eyecare Advantage

Opiniones de Eyecare Advantage

Calificación general
3,9
/
5
Excelente
59

Muy bien
48

Normal
19

Pobre
11

Malo
8

Relación calidad-precio
3,6
Funciones
3,9
Facilidad de uso
3,7
Asistencia al cliente
4
74% de los usuarios recomienda esta aplicación
Candy C.

Expectations More Than Met and More To Offer When I am Ready to Expand

The Compulink Help Line is Outstanding. I can easily explain my issue (or what I want to accomplish) and I am directed to the department appropriate person in a timely manner who can assist me quite efficiently and professionally.


Traducir con Google
Robert H.

Compulink Orthopaedic Advantage is the best orthopaedic EHR solution!

Very well-integrated and coordinated implementation team. Although [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was primarily responsible for our implementation, everyone on the implementation and support teams have been very helpful and friendly. I have not had any bad or difficult interactions with anyone at Compulink.


Traducir con Google
Erica M.

Very out dated

I love their customer service. The rest is very complicated and out dated.


Traducir con Google
Kevin M.

Unique practice needed an extraordinary software.

I have a nursing home based practice and therefore my practice is very unique and I issued Compulink a very difficult challenge to solve many issues with note taking and practice flow and practice management and they have lived up to every challenge so far and they have frankly surpassed my expectations in almost every scenario. This is a great software with GREAT people!


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Perry L.

Highly recommend.


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Candy C.
Sector: Práctica médica
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Expectations More Than Met and More To Offer When I am Ready to Expand

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 7/8/2020
Fuente de la reseña: SoftwareAdvice

The Compulink Help Line is Outstanding. I can easily explain my issue (or what I want to accomplish) and I am directed to the department appropriate person in a timely manner who can assist me quite efficiently and professionally.

Puntos a favor

Compulink Software is all inclusive for my current needs - a combined PM and EHR. Also, I am not locked into one type of template. For example, most my patients have Retina issues, but if a patient also happens to have another issue, I can import a problem appropriate Tab and I don't need to have it unlocked for me by the company (or pay more). I could see where this would be advantageous for a multi-specialty practice (even though I am not one). There are also multiple other resources I can choose to incorporate and use that is available as options to add to the software's capabilities (e.g., RCM) as my practice grows. The really nice thing is that I can function efficiently now and utilize Compulink Software (in all my various roles) at a good price point and still anticipate how I can incorporate what Compulink has to offer as my practice grows.

Puntos en contra

Setting up the Look Up Tables took me a long time but I was a new practice that did not have much (or any) of that information in a readily available database to put into the Look Up Tables or did not know how to organize particular information prior to being asked by Compulink to place such information into my Look Up Tables. On the plus side, needing to spend the time to build my Look Up Tables, helped me understand how the back end of the PM/EHR worked.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Robert H.
Sector: Práctica médica
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Compulink Orthopaedic Advantage is the best orthopaedic EHR solution!

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 8/10/2020
Fuente de la reseña: SoftwareAdvice

Very well-integrated and coordinated implementation team. Although [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was primarily responsible for our implementation, everyone on the implementation and support teams have been very helpful and friendly. I have not had any bad or difficult interactions with anyone at Compulink.

Puntos a favor

Although, the software was originally written for ophthamology, Compulink has done a great job adapting to orthopaedic surgery with Compulink Orthopaedic Advantage.

The visual diagnosis engine function is very helpful for identifying and documenting specific pathology in various anatomic regions. The software easily accomodates the physician/provider preference for input to the EHR. There are template for dictation, drop-down menus, or manual entry (scribe).

Microsoft Remote Access for Compulink Cloud Advantage implementation was very easy and device friendly. I am able to access Compulink from literally anywhere with internet access on my iPad, Windows, Mac, Android, laptops, etc....

I was able to easily and effectively implement DICOM MWL to manage my patient workflow with in-office X-ray and cloud PACS.

Puntos en contra

Customization of template features is somewhat difficult to do on your own, if you are hands-on. The technical and implementation support is outstanding and will customize for you. There are still some bugs that need to be fixed and features that I would like to see implemented.

Web Registration is tedious and slow for patients. All patient outcome measures are displayed and may not necessarily be relevant to the patient. Need to be able to designate the outcome measures for each particular patient.

Caveat: I did not have my own IT person. I implemented the software, myself.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Erica M.
Sector: Cuidado de la salud mental
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Very out dated

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 15/10/2019
Fuente de la reseña: Capterra

I love their customer service. The rest is very complicated and out dated.

Puntos a favor

I loved the customer support. We have used the system for about 8 years and the customer support is great! They get back to you quickly and always willing to help.

Puntos en contra

It is very complicated and seems outdated. You have to build tables in the calendar and add times. Also the updates usually go very bad. One time all of our calendars went missing and we lost all our appointments.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 3.0/10

Kevin M.
Sector: Práctica médica
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Unique practice needed an extraordinary software.

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 13/11/2020
Fuente de la reseña: SoftwareAdvice

I have a nursing home based practice and therefore my practice is very unique and I issued Compulink a very difficult challenge to solve many issues with note taking and practice flow and practice management and they have lived up to every challenge so far and they have frankly surpassed my expectations in almost every scenario. This is a great software with GREAT people!

Puntos a favor

This software is very robust and therefore is capable of doing so much for my practice. The data mining and reports are an incredible tool in my practice. The ability to link in forms and mine that data has been a huge time saver for my practice. There is so much customizing that can be done that you can create the software you want. The more work you are willing to put in the more efficient and thorough you can be. This software has saved my office space hours per week in its ability to manage schedules and use data mining and run reports. The worklists they created for us have become indispensable as well. For the most part, with this software, if you can think, then they can typically do it. And most importantly, the people at Compulink have been absolutely amazing. They have an amazing group of people there and they should be proud. Can't wait to see what this will look like in my practice 5 years from now.

Puntos en contra

Can be cumbersome to customize at times, but it has always been worth the effort. I have been experiencing far too many crashes and 'freeze ups' and that can be frustrating.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Perry L.
Sector: Práctica médica
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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Traducir a español

Highly recommend.

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 10/10/2020
Fuente de la reseña: SoftwareAdvice

Puntos a favor

Compulink is a company that shares our values. They believe in providing the best solutions so their clients can be the best. Changing practice management software is an investment in time and resources, so we went with Compulink. We are confident they will continue to be the best solution in the future as we grow from a medium organization into a large organization.

Puntos en contra

Change is always hard, but the Compulink team is easily accessible during the implementation process.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
7,7/10
Basado en 145 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
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Precios de Eyecare Advantage

Precios de Eyecare Advantage

A partir de
149,00 US$/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
3,6/5
Basado en 145 valoraciones de usuarios
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Funciones de Eyecare Advantage

Funciones de Eyecare Advantage

API
Almacenamiento de documentos
Conformidad con la ley HIPAA
Creación de diagramas
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Facturación
Gestión de calendarios
Gestión de citas
Gestión de documentos
Gestión de expedientes
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de la conformidad
Gestión de reclamaciones
Integración de terceros
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Portal de autoservicio
Portal de clientes
Recordatorios
Funciones
3,9/5
Basado en 145 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
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Categorías

Preguntas frecuentes sobre Eyecare Advantage

Preguntas frecuentes sobre Eyecare Advantage

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Eyecare Advantage.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Eyecare Advantage?

Eyecare Advantage ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 149,00 US$/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: No disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Eyecare Advantage?

No tenemos información sobre las características de Eyecare Advantage

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Eyecare Advantage?

Los clientes habituales de Eyecare Advantage son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Eyecare Advantage?

Eyecare Advantage admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Eyecare Advantage?

Eyecare Advantage cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Eyecare Advantage es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con Eyecare Advantage

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Eyecare Advantage?

No tenemos información sobre los tipos de integración de Eyecare Advantage

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Eyecare Advantage?

Eyecare Advantage ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia telefónica, Asistencia en línea, Base de conocimientos, Tutoriales en vídeo