Freshcaller

Freshcaller

Centro de atención telefónica en la nube para atención al cliente y ventas.

4,1/5 (17 opiniones)

Información general sobre Freshcaller

¿Qué es Freshcaller?

Freshcaller es un centro de atención telefónica y sistema telefónico basado en la nube diseñado para cada todo tipo de negocios, que ayuda a mejorar la participación del cliente y la colaboración con los equipos internos. Los usuarios pueden comprar números locales e internacionales gratuitos, obtener visibilidad en tiempo real de las colas de llamadas y conversaciones en curso, enrutar llamadas a grupos de agentes específicos, configurar horarios comerciales personalizados para cada departamento y más.

Freshcaller permite a las organizaciones gestionar las colas de llamadas utilizando una autorrecepción con música de tiempo de espera personalizable para promocionar nuevos productos o servicios. Los usuarios pueden configurar horas de atención y acciones automáticas personalizadas para cada departamento y enrutar llamadas desde IVR a colas de llamadas y grupos de agentes específicos. Las organizaciones pueden comprar números de empresas locales para más de 40 países, así como números gratuitos para EE. UU., Canadá, Australia y el Reino Unido con el fin de aumentar la comodidad de los clientes.

El panel de Freshcaller proporciona visibilidad en tiempo real de las colas de llamadas, las conversaciones en curso y el estado de presencia de los agentes en función de la disponibilidad, las llamadas en curso, el trabajo posterior a la llamada o la capacitación. Los agentes pueden gestionar llamadas en curso, tomar notas, reenviar llamadas a diferentes grupos de agentes, invitar a otros agentes a una llamada en conferencia en curso y más. Los usuarios pueden buscar información de contacto buscando nombres o números de teléfono y ver registros de llamadas detallados, incluidas grabaciones de llamadas con métricas de vida útil de llamadas detalladas.

La plataforma registra todas las conversaciones y el historial de interacción de clientes anteriores, lo que permite a los usuarios filtrar los registros de llamadas por número, agente, contacto, cola de llamadas y dirección de llamadas, así como realizar una búsqueda dinámica a través de notas de llamada para obtener contexto adicional. Las características adicionales de Freshcaller incluyen bloqueo de llamadas, llamadas interrumpidas, notificaciones de escritorio, saludos personalizados, enmascaramiento de llamadas, informes y más.

Información general sobre Freshcaller

Precio

A partir de
15,00 US$/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Freshcaller

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Australia, Canadá, Europa, Alemania, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas admitidos
Inglés

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de Freshcaller: Acquire and utilize local phone numbers using Freshcaller to connect with customers around the globe
Captura de pantalla de Freshcaller: Acquire and utilize local phone numbers using Freshcaller to connect with customers around the globe Captura de pantalla de Freshcaller: Monitor calls in real-time and join in on calls even when working remotely Captura de pantalla de Freshcaller: Call conferencing lets users add other agents to an ongoing call and have a multi-way conversation Captura de pantalla de Freshcaller: The interactive voice response system (IVR) lets users route customer calls to teams or agents with a customizable call flow mechanism Captura de pantalla de Freshcaller: Create custom voicemail messages and greetings Captura de pantalla de Freshcaller: Offer toll-free numbers in US, UK, and Canada to solicit new leads Captura de pantalla de Freshcaller: Create custom business hours for every department

Opiniones de Freshcaller

Opiniones de Freshcaller

Calificación general
4,1
/
5
Excelente
7

Muy bien
7

Normal
1

Pobre
2

Malo
0

Relación calidad-precio
3,8
Funciones
3,7
Facilidad de uso
4,1
Asistencia al cliente
3,8
82% Un ha recomendado esta aplicación
Mian M.

Customer Service Made Easy

After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with Freshcaller mostly because of the cost at first. With usage, we found out that the software in par with all the solutions provided with the market and performs excellent. I would suggest all those using Freshworks products to purchase Freshcaller and make their lives easier


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Travis S.

Freshcaller is the ticket to setting up your service program

We moved over from another product that was stuck in the middle ages and we are so happy we did. It's so easy to setup and get functioning. We like the freshdesk integration to capture all of our customers issues and it records the conversations so we can monitoring ours service technicians to ensure they are giving the proper responses.


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Bo B.

Product is okay - handy to have everything connected - technical support is overwhelmed

My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood pressure and anger management. The support reps themselves are generally responsive, but the dev team and/or the technical support team are obviously under-freaking-water as they just make false promises and then don't fix it. I would be careful about using them unless you're a really big company that gets some sort of priority access and/or an account manager to make sure requests are fixed.


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Ewan F.

Easy to setup , good reporting

We needed a call solution for international numbers and found the call flows easy to setup and route to the correct landlines/mobiles/Freshdesk agents. It is great to be able to record calls and store voicemails in our ticketing system in out of office hours. As international numbers became harder to retain without having business addresses in these countries, we have had to reduce our coverage of unique numbers per region. At present we find the platform easy to use and intuitive but would hope for a stronger integration with Freshdesk going forward.


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Tuija M.

Too many features

Our advisory service uses Freshcaller to reach the customers, when they have called us and their service demand has been locked in our Fresh desk system.


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Mian M.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
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Customer Service Made Easy

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 10/10/2019
Fuente de la reseña: Capterra

After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with Freshcaller mostly because of the cost at first. With usage, we found out that the software in par with all the solutions provided with the market and performs excellent. I would suggest all those using Freshworks products to purchase Freshcaller and make their lives easier

Puntos a favor

1. We had first integrated the old telephone model but with the release of Freshcaller, they offered us to transfer to this platform without any extra charges and reducing our features
2. Get entire call history with cost and recordings
3. Cost effective compared to larger companies
4. Seamless integration with all products

Puntos en contra

Sometimes the interface starts to act weird but it is not something that happens alot so not too much of an issue

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Travis S.
Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
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Freshcaller is the ticket to setting up your service program

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 2/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

We moved over from another product that was stuck in the middle ages and we are so happy we did. It's so easy to setup and get functioning. We like the freshdesk integration to capture all of our customers issues and it records the conversations so we can monitoring ours service technicians to ensure they are giving the proper responses.

Puntos a favor

It interfaces with Freshdesk and captures all the call volume. It's easy to setup holidays and employees schedules to make it easy to set a schedule for your customers. It has a clean graphic interface and it's not confusing for basic users.

Puntos en contra

The app had some bugs in the beginning but those have been flushed out. The customer service is actually really attentive and they take their product serious.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Bo B.
Sector: Cuidado de la salud mental
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Product is okay - handy to have everything connected - technical support is overwhelmed

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 4/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood pressure and anger management. The support reps themselves are generally responsive, but the dev team and/or the technical support team are obviously under-freaking-water as they just make false promises and then don't fix it. I would be careful about using them unless you're a really big company that gets some sort of priority access and/or an account manager to make sure requests are fixed.

Puntos a favor

I like that phones are connected to my ticketing system - it's handy to automatically see who the call is from and the previous tickets.

Puntos en contra

My freshcaller to freshsales connection has been broken for FOUR MONTHS with no ETA of when it will be fixed. I'm super confused on how this is so hard and why the technical support team can't seem to fix it. I've written them at least half a dozen times, sometimes to freschaller and other times to the freshsales team, and all I get is the runaround.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 0.0/10

Ewan F.
Sector: Hostelería
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español

Easy to setup , good reporting

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 3/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

We needed a call solution for international numbers and found the call flows easy to setup and route to the correct landlines/mobiles/Freshdesk agents. It is great to be able to record calls and store voicemails in our ticketing system in out of office hours. As international numbers became harder to retain without having business addresses in these countries, we have had to reduce our coverage of unique numbers per region. At present we find the platform easy to use and intuitive but would hope for a stronger integration with Freshdesk going forward.

Puntos a favor

Looking at reports is simple and the insights to calls received/costs/agent performance can be fairly extensive. Understanding the rules/call flows setup can also be reviewed fairly easily.

Puntos en contra

The integration with Freshdesk is not as close as we originally expected when subscribing. It does undergo improvements every so often but our ideal solution would be more seamless than it is at present.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Tuija M.
Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español

Too many features

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 12/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Our advisory service uses Freshcaller to reach the customers, when they have called us and their service demand has been locked in our Fresh desk system.

Puntos a favor

Our service team can contact and call our customers by the system and not use their own phones and phone numbers.

Puntos en contra

On user level system is complicated when it is combined to Fresh Desk Mint version. Using earlier versions the usage was more simple for my team. The system does not recognize phone numbers and produces tickets on every call also when the same customs calls again during the same service time.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 6.0/10

Recomendación de usuario
7,4/10
Basado en 17 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Freshcaller

Precios de Freshcaller

A partir de
15,00 US$/mes
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
3,8/5
Basado en 17 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Freshcaller

Funciones de Freshcaller

API
Alertas y alzada
Chat
Comunicación multicanal
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Encuestas y comentarios
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de tickets de soporte
Integración de CRM
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Mensajería instantánea
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Supervisión
Supervisión en tiempo real
Varios idiomas
Funciones
3,7/5
Basado en 17 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre Freshcaller

Preguntas frecuentes sobre Freshcaller

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Freshcaller.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Freshcaller?

Freshcaller ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 15,00 US$/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Freshcaller?

No tenemos información sobre las características de Freshcaller

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Freshcaller?

Los clientes habituales de Freshcaller son:

Empresas Grandes, Empresas medianas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Freshcaller?

Freshcaller admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Freshcaller?

Freshcaller cuenta con los siguientes planes de precios:

Gratis, Suscripción

P. ¿Freshcaller es compatible con dispositivos móviles?

Freshcaller admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Freshcaller?

Freshcaller se integra con las siguientes aplicaciones:

Freshdesk, Freshsales, Freshservice

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Freshcaller?

Freshcaller ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo