CharityTracker

CharityTracker

Software de gestión de casos asequible y basado en la nube

4.5/5 (999 opiniones)

Información general sobre CharityTracker

¿Qué es CharityTracker?

CharityTracker es un servicio online que conecta a las organizaciones benéficas de una comunidad, ya que les permite comunicarse en tiempo real y rastrear los registros de los clientes.

La solución proporciona una aplicación web para la administración de casos compartidos que permite recopilar y crear informes con datos estadísticos para el desarrollo de recursos, la planificación estratégica, la evaluación de resultados, la reducción de duplicación y el alivio de desastres.

Charity Tracker es conforme a la ley HIPAA y proporciona colaboración basada en la nube. Sus funciones incluyen base de datos de casos de clientes compartidos, seguimiento y creación de informes de resultados, publicación de boletines y referidos.

Información general sobre CharityTracker

Precio

A partir de
20,00 US$/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de CharityTracker

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Australia, Canadá, Alemania, India, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas admitidos
Inglés

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de CharityTracker: Measure Outcomes
Captura de pantalla de CharityTracker: Measure Outcomes Captura de pantalla de CharityTracker: Reporting Tools Captura de pantalla de CharityTracker: Dashboard/Bulletin Board Captura de pantalla de CharityTracker: Barcode Scanning ID's Captura de pantalla de CharityTracker: Client's Case View

Opiniones de CharityTracker

Opiniones de CharityTracker

Calificación general
4.5
/
5
Excelente
599

Muy bien
330

Normal
61

Pobre
7

Malo
2

Relación calidad-precio
4.6
Funciones
4.4
Facilidad de uso
4.5
Asistencia al cliente
4.5
93% Un ha recomendado esta aplicación
Cheri M.

An Awesome Resource Network

CharityTracker is a shared database of client assistance, its a way to communitycate with other assistance agencies, its a way to set client goals and work on them together to track and schieev shared outcomes.

Its also the tool to use to track outcomes for a Getting Ahead in a just gettin' by world program, with it's own module customized to match the assessment and turn out progress reports, stability scores and Return on Investment.


Traducir con Google
Brock C.

Love CharityTracker

CharityTracker has been wonderful to work with. They have great customer service and have always responded quickly.


Traducir con Google
David B.

Great Software and the Awesome Price is a BONUS

Overall experience... GREAT! Excellent tech support. The website rarely gets disrupted. Easy to use. AWESOME


Traducir con Google
Koya H.

keeps you in the loop

We use Charity tracker to keep track of what services clients that come to us are receiving in the county so that we can make sure there aren't people abusing the system. We love it!


Traducir con Google
Pj B.

Lack of training was the challenge we faced and are still dealing with nine months later.

Ability to run reports, for individual agencies or for the entire CoC has been vital. NOTE: As far as the questions about our industry. We are an agency who serve both the vulnerable and homeless in our community and we serve as the lead agency for homelessness for the county. You industry list does not have a social services category.


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Cheri M.
Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

An Awesome Resource Network

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 2/10/2018
Fuente de la reseña: Capterra

CharityTracker is a shared database of client assistance, its a way to communitycate with other assistance agencies, its a way to set client goals and work on them together to track and schieev shared outcomes.

Its also the tool to use to track outcomes for a Getting Ahead in a just gettin' by world program, with it's own module customized to match the assessment and turn out progress reports, stability scores and Return on Investment.

Puntos a favor

Navigation of the software is as easy as navagating a common webpage. History of modifications eliminates the chance that another agency might update (and loose) an address or phone number that you need. The Alert system is very helpful for quickly communicationg to other agencies.

Puntos en contra

That every agency in the whole community isnt using it!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Brock C.
Sector: Instituciones religiosas
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
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Love CharityTracker

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 19/6/2019
Fuente de la reseña: Capterra

CharityTracker has been wonderful to work with. They have great customer service and have always responded quickly.

Puntos a favor

We have used CharityTracker for several years. I love that we are able to share information about how we have helped people in our community as well as see how other organizations have helped too. The alerts and notes are great tools. I can't imagine running a ministry that assists approximately 40 families per week without CharityTracker.

Puntos en contra

Nothing. We love CharityTracker and would recommend it to any organization or church that is doing benevolent ministries in their community.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

David B.
Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
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Great Software and the Awesome Price is a BONUS

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 17/3/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Overall experience... GREAT! Excellent tech support. The website rarely gets disrupted. Easy to use. AWESOME

Puntos a favor

this software is NUMBER 1 in user friendliness. That is what I like most about this software. The reporting functionality is also pretty excellent. On top of that, there's the HIPPA compliance aspect. You put all of this together, and this is probably the single most useful database for non-profits.

Puntos en contra

I don't think I dislike anything about this software. If I were to ask for one thing to be changed, it would be to be able to set reminders in the future for follow-up outside of the goals section of the database

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Koya H.
Sector: Bienes de consumo
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

keeps you in the loop

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 3/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

We use Charity tracker to keep track of what services clients that come to us are receiving in the county so that we can make sure there aren't people abusing the system. We love it!

Puntos a favor

I love using Charity Tracker. Our agency has been using this software for years and it has been a lifesaver. I love that Charity tracker allows you to see services that clients are receiving from other agencies in the network. This has helped us tremendously in keeping down the amount of persons who abuse social services in the community.

Puntos en contra

Charity tracker freezes a lot! I mean at least 4 or times in an hour of use. Some days we can't even get into the software and getting someone to assist you is almost impossible. They make you put in a request which sometimes it's a week before we get a response. Anything that needs to be updated or worked out, you have to go through this lengthy process and it's just annoying.

Desglose por calificación

Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Pj B.
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Lack of training was the challenge we faced and are still dealing with nine months later.

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 23/8/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Ability to run reports, for individual agencies or for the entire CoC has been vital. NOTE: As far as the questions about our industry. We are an agency who serve both the vulnerable and homeless in our community and we serve as the lead agency for homelessness for the county. You industry list does not have a social services category.

Puntos a favor

Ability to view and cancel gives new users confidence to 'look' through the system. For folks that only have to input new and/or update data, the users feel confident because the software is not written in 'computerese'. Although I cannot get all the reports that I want as an administrator, the system has a large a variety of reporting options.

Puntos en contra

The lack of auto-population affords more opportunities for mistakes/keystroke errors. There are nuances to every software and because we did not have adequate training there has been too much 'learning on the job' when we are dealing with reports and data that impact grant requirements. There is verbiage that is confusing and used in different ways i.e. 'Show Assessments' in Projects versus 'Assessments' and Services/Assistance/Categories (with all three overlapping/conflicting when using). There are categories that have to be reflected under and agency's services which are (either one or both) used when you want to request or input an Assistance.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Recomendación de usuario
9/10
Basado en 999 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de CharityTracker

Precios de CharityTracker

A partir de
20,00 US$/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.6/5
Basado en 999 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de CharityTracker

Funciones de CharityTracker

API
Base de datos de contactos
Campos personalizables
Control de acceso
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Gestión de asistencia
Gestión de contactos
Gestión de eventos
Gestión de inscripción
Gestión de la comunicación
Importación y exportación de datos
Integración de correo electrónico
Integración de terceros
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Procesamiento de tarjetas de crédito
Recordatorios
Funciones
4.4/5
Basado en 999 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre CharityTracker

Preguntas frecuentes sobre CharityTracker

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre CharityTracker.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece CharityTracker?

CharityTracker ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 20,00 US$/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de CharityTracker?

No tenemos información sobre las características de CharityTracker

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de CharityTracker?

Los clientes habituales de CharityTracker son:

Trabajadores autónomos, Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite CharityTracker?

CharityTracker admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece CharityTracker?

CharityTracker cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿CharityTracker es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con CharityTracker

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra CharityTracker?

No tenemos información sobre los tipos de integración de CharityTracker

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece CharityTracker?

CharityTracker ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo