Sobre Avochato

Avochato es una solución de mensajería de texto/SMS basada en la nube y dirigida a equipos de ventas, asistencia y marketing que permite a los usuarios enviar, recibir, administrar y colaborar en mensajes de clientes. El sistema también se puede usar para gestionar la comunicación con agentes de campo y personal remoto, incluidos limpiadores, técnicos, inspectores y profesionales de la salud.

Avochato proporciona números de teléfono únicos y diferenciados para enviar y recibir mensajes, lo que permite a los usuarios comunicarse desde sus propios dispositivos móviles sin revelar su número de teléfono personal. El árbol de texto permite enrutar los mensajes entrantes al departamento correcto. Las conversaciones se pueden asignar a diferentes usuarios y priorizar, señalar y derivar según sea necesario. Todos los mensajes recibidos en Avochato se muestran en el panel de control web y en las aplicaciones nativas de iOS y Android, lo que permite a los usuarios responder desde donde estén. Los usuarios también pueden crear plantillas de respuesta automatizadas para mantener informados a los clientes fuera del horario laboral.

Avochato se puede incorporar a los sistemas de IVR o árboles telefónicos existentes, lo que permite a los clientes resolver problemas de forma automática y derivarlos a un agente si es necesario. La integración con Salesforce, Desk.com y Slack permite a los usuarios enviar mensajes a los clientes desde diferentes aplicaciones. Avochato también se puede usar para llamadas entrantes y salientes con los números de teléfono dedicados provistos.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos, Canadá

Idiomas admitidos

Inglés

Imágenes

Users can manage and respond to multiple conversations concurrently
Avochato provides dedicated SMS numbers for different departments
All messages are displayed in the web dashboard
Messages can be searched and filtered
Integration with Desk.com allows users to message customers from within their helpdesk solution
Avochato also integrates with Slack
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Vídeo de Avochato
Captura de pantalla de Avochato: Users can manage and respond to multiple conversations concurrently Captura de pantalla de Avochato: Avochato provides dedicated SMS numbers for different departments Captura de pantalla de Avochato: All messages are displayed in the web dashboard Captura de pantalla de Avochato: Messages can be searched and filtered Captura de pantalla de Avochato: Integration with Desk.com allows users to message customers from within their helpdesk solution Captura de pantalla de Avochato: Avochato also integrates with Slack

Funciones

Características totales de Avochato: 17

  • Autorrespondedores
  • Base de datos de contactos
  • Chat
  • Funcionalidad de búsqueda
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de marketing SMS
  • Gestión de modelos
  • Historial de contactos
  • Integración de CRM
  • Integración de SMS
  • Integración de terceros
  • Mensaje de voz
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Priorización
  • Recepciones

Alternativas

Dropbox Business

4,5
#1 alternativa a Avochato
Dropbox es un servidor fuera del sitio para la sincronización, almacenamiento y uso compartido de archivos que permite...

Asana

4,4
#2 alternativa a Avochato
Asana es una herramienta de gestión laboral para conectar tu trabajo en un solo lugar y unir equipos desde donde estén....

Zoom

4,6
#3 alternativa a Avochato
Zoom es una plataforma escalable, basada en la nube, de videoconferencias y conferencias web que brinda un espacio para...

Zendesk

4,3
#4 alternativa a Avochato
Zendesk es una solución de software de atención al cliente basada en la nube y en la que confían más de 40 000...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(127)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funciones
4,5/5
Facilidad de uso
4,7/5
Asistencia al cliente
4,8/5

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Mostrando 5 opiniones de 127
Andrea fabiola M.
Calificación general
  • Sector: Recursos Humanos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great overall experience.

Revisado el 16/11/2018

It's been awesome, the customer support is A1 quality, they are responsive and solve your issues...

It's been awesome, the customer support is A1 quality, they are responsive and solve your issues super fast. The pricing for the service is great. Pverall all of our team members love avochato.

Puntos a favor

We can text, call and receive calls from our customers and providers. The tagging system lets you know which type of contact and several other customizable tags you may want to add. You can create broadcast and even schedule text messaging for whatever purpose you may need it.

Puntos en contra

when using through smartphone app it doesn't let you see your contact's tags and it can be annoying. It doesn't integrate with CRMs

Tara B.
Calificación general
  • Sector: Artículos de lujo y joyería
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Awesome all-in-one tool for one-to-one SMS/MMS communications and blast marketing!

Revisado el 2/9/2019

Avochato has upped our CS game by 1000%. Customers tell us every day how nice it is to be able to...

Avochato has upped our CS game by 1000%. Customers tell us every day how nice it is to be able to text with us. It's awesome that we can use just one service for both CS communications and marketing blasts. Customers being able to text our regular business phone number is a game changer. We used to have one number to call us, another for one-to-one texting, and another one for blast marketing campaigns. It was super confusing and annoying for my staff and my customers. We also use the website widget, keywords, and automated surveys to promptly interact with our customers. The best part about Avochato is their AMAZING customer service! Quick, friendly, and always very helpful. In the past, I've had people at tech companies talk down to me because I am female and also because I run a retail/service business in an interesting industry. I've never once been talked down to by the staff at Avochato. Their few and far between bugs are addressed promptly. Rollouts of new features seem to very well tested because there is rarely a hiccup. Overall.... Love it!! It's just what my business needed.

Puntos a favor

Love the ease of use!! It feels super light weight, even though it has a ton more features than similar services I've used. Customer service is 100% top notch!! (Shout out to our rep!!)

Puntos en contra

So far, there hasn't been much! I do wish that emojis/emoticons were a little less expensive to send (they count as 2 or 3 SMS messages, I can't remember exactly at this moment) because we are all so accustomed to adding those to texts without thinking much about them, but I've pared them down a bit from automated messages and it's helped a bit.

Andrew K.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Awesome tool, ripe for automation

Revisado el 11/1/2021

Avochato has been a great asset to our customer-focused team and I highly recommend it.

Avochato has been a great asset to our customer-focused team and I highly recommend it.

Puntos a favor

Super easy to procure, implement, and start using. It also integrates really, really nicely with Zapier which makes it a pleasure to use in automated workflows. Their support has also been good when I've needed to contact them.

Puntos en contra

There's really nothing I don't like about it, it contained exactly the features we were looking for and the cost is reasonable.

Bradley C.
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Disappointed By Avochato: Do Not Recommend This Product

Revisado el 16/6/2020

Poor

Poor

Puntos a favor

The product is fairly easy to use, although a sloppy mobile interface and glitchy.

Puntos en contra

To start, the pricing...then the sales team who was aggressively trying to renew the product when I had only used half of my credits during the year. There was no consideration or offer on the table. When I originally had conversations they did not have a nonprofit policy and when they added it they did not inform me or prorate. It is clear Avachato cares more e about making money then they do about customer satisfaction.
This is an overpriced product for the delivery and level of customer care. And to top it off, after my service was cancelled, they required me to go into the system for a multi-step process to cancel it manually or else they would recharge my card.

I went in to cancel and not only did it say that it was already cancelled, but it blocked me out. Boo Avochato. Better to find a better company who cares more about their cusomers and has lower prices. There's many options out there and this one is not the way to go.

Anna S.
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great product!

Revisado el 20/4/2020

I am a teacher with student who don’t have access to internet and the best way to get a hold of...

I am a teacher with student who don’t have access to internet and the best way to get a hold of them is by personal text and phone calls. Avochato cut the work I had to do in half and freed me up to teach and not just inform families about announcements at the school. They have great customer service. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was so friendly, patient, and walked me through setting up the app. When I had questions I texted her and she responded immediately so I didn’t need to waste time setting up and learning the software.

Puntos a favor

This software is user-friendly and I love that I can send messages to pre-created groups. I also love that it comes with its own phone number with the area code I live in so people don’t think it’s junk mail.

Puntos en contra

None - it is so through it has all the features I wanted.

Mostrando 5 opiniones de 127 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Avochato

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Avochato.

Avochato ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 99,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de Avochato

Los clientes habituales de Avochato son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Empresas medianas

Avochato admite los siguientes idiomas:

Inglés

Avochato admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

Avochato se integra con las siguientes aplicaciones:

CallTrackingMetrics, Cognito Forms, Microsoft 365, Salesforce Sales Cloud, Slack

Avochato ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia telefónica, Asistencia en línea

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