Onfleet

Onfleet

Software de gestión de entregas de último tramo

4.4/5 (34 opiniones)

Información general sobre Onfleet

Onfleet es una plataforma SaaS de administración de entregas de último tramo que es adecuada tanto para grandes corporaciones como para pymes.

El software de Onfleet incluye aplicaciones intuitivas para conductores, para dispositivos iOS y Android; características robustas de prueba de entrega (foto, firma y captura de códigos de barras); poderosa optimización de rutas y envíos automáticos; seguimiento de conductores en tiempo real; notificaciones automáticas para los clientes y analíticas valiosas.

La API RESTful de Onfleet permite que las empresas se integren sin problemas con diversos sistemas, como las interfaces de pedidos en línea, los sistemas de gestión de inventario y almacén, y otros.

Precio

A partir de
149,00 US$/mes
Opciones de precios
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P
M
G

Disponible en los países siguientes

Asia, Australia, Brasil, Canadá, Europa y otros 5, Alemania, Japón, Latinoamérica, México, África y Oriente Medio

Idiomas admitidos

Árabe, Inglés, Francés, Alemán, Ruso, Español

Reseñas de Onfleet

Calificación general
4.4/5
91% reseñas positivas
18
Excelente
13
Muy bien
3
Normal
0
Pobre
0
Malo
Sandile M.
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Onfleet is great to use it also give you the ability to multi task even when dealing multiple hubs

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 17/1/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Effortless tracking of drivers and helps do give our customer the best service.

Puntos a favor

The feature that notify the dispatchers when an order is running late, providing drivers with the order ETA and beang able to duplicate and re assign tasks.

The feature to give all the information for our customer and our drivers.

Puntos en contra

The speed! Sometimes the speed can be extremely slow once too many tasks come through and also scheduling the tasks accordingly to driver some time it schedules only the pick up task and drops the drop off task on unassigned.

Scheduling task to one driver where as there is a lot of drivers available and have a perfect connection.

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Respuesta de Onfleet

Thanks for the feedback, Sandile! We're thrilled to be working with OrderIn and our customer success team will be in touch soon to hear more about your issues with performance and task auto-assignment.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

8.0/10
Dan S.
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Simple and easy to manage across multiple teams and hundreds of deliveries.

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 22/1/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Streamlines our delivery business

Puntos a favor

The best part of using OnFleet is the simplicity it provides in customer records management, long term record storage and ease of access, and simple importing and exporting of task new and old.

Puntos en contra

The worst part of the software is the lack of mobile support for the dispatchers. It would be great to have a mobile app for dispatchers to use who can't be in front of a PC while needing to run dispatch. Also, the driver app greatly slows down older phones. Sometimes to the point of totally locking them up.

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Respuesta de Onfleet

Thanks for the review, Dan! Glad to be working with you and the Supper Meals team. Stay tuned for an upcoming announcement regarding mobile dispatching ;)

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

10.0/10
Dylan H.
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Onfleet has been great for my company in allowing ease of creating routes and managing our drivers

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 16/1/2018
Fuente de la reseña: Capterra

It is much easier for us now to make routes and manage our drivers, and to see where drivers are when customers call in asking how long it might take for them to receive their delivery.

Puntos a favor

The ease of using the map overlay in creating routes, and the optimizing feature for assigning tasks

Puntos en contra

That you have to drag assigned deliveries to another driver if they aren't in the same team, also when optimizing when multiple tasks are going to the same location it won't put those tasks together but will make the driver go away from that address and then return.

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Respuesta de Onfleet

Thanks for the feedback, Dylan! We love working with Flowers for Dreams. Our customer success team will be in touch soon for clarification around your route optimization issue.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

8.0/10
John E.
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Overall it's made life simplier

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 16/1/2018
Fuente de la reseña: Capterra

The ease and comfort to be able to manage a fleet of drivers seamlessly and handle issues in real time.

Puntos a favor

OnFleet allows me, as a delivery manager and dispatcher, to have a constant birds eye view of employees. It also gives me great data and ability to track issues and problems with ease and from anywhere.

Puntos en contra

The mobile site, however function, is lacking. I would love to see a OnFleet Dispatch app that would give me much of the same usability as the full desktop site.

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Respuesta de Onfleet

Thanks for the review and feedback, John! It's great to be working with Supper Meals. Stay tuned for an announcement regarding mobile dispatching in the coming weeks :)

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

10.0/10
Jorge G.
Traducir con Google

Fast & very practical tool

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 18/2/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Overall it's has been an outstanding performance, just a few drawbacks we faced some weeks ago or have been facing still now, 1) A total black out, the task of our client it never showed up (we were blind) and 2) when it turns on or it turns off sometimes in driver's cel or in the lap top's dashboard the status of our driver. Thanks for your attentions and time. Enjoy your weekend.

Puntos a favor

It's very easy-practical to follow up and navigate while on site or in the app.

Puntos en contra

That our driver or the driver suddenly can get losted, due that we lose vision or site of him. In other words, the green blinking circle, it suddenly turns off, not because the driver turned off his on duty status. We are very worry that we can loose clients if we face again the block out mentioned before. Thanks that we could see we got a sales in our account we could respond.

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Respuesta de Onfleet

Thanks very much for your review! We're excited to be working with the 4GO team. The issues you encountered seem to be related to cellphone reception / connectivity. We will relay it to our engineering support team to investigate!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación

9.0/10

Precios de Onfleet

A partir de
149,00 US$/mes
Opciones de precios
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Onfleet

  • API
  • GPS
  • Gestión de expediciones
  • Mapas geográficos
  • Optimización de rutas
  • Panel de actividades
  • Seguimiento de entrega
  • Seguimiento de ubicación
  • Supervisión en tiempo real

  • Actualizaciones en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Datos en tiempo real
  • Facturación
  • Gestión de envíos
  • Gestión de pedidos
  • Importación y exportación de datos
  • Integración de terceros
  • Notificaciones automáticas
  • Notificaciones de correo electrónico
  • Seguimiento de estado

Preguntas frecuentes sobre Onfleet

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Onfleet.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Onfleet?

Onfleet ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 149,00 US$/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Onfleet?

No tenemos información sobre las características de Onfleet

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Onfleet?

Los clientes habituales de Onfleet son:

Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Onfleet?

Onfleet admite los siguientes idiomas:

Árabe, Inglés, Francés, Alemán, Ruso, Español

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Onfleet?

Onfleet cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Onfleet es compatible con dispositivos móviles?

Onfleet admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Onfleet?

Onfleet se integra con las siguientes aplicaciones:

BirdEye, CleanCloud, Google Docs, Magento, Magento, Maintenance Care, Retently, Shopify, Wufoo, mailparser.io

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Onfleet?

Onfleet ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo