Famly
Software de gestión todo en uno para proveedores de cuidado infantil.
4,9 /5 (62 opiniones) ¡Escribe una reseña!Información general sobre Famly
¿Qué es Famly?
Famly es una plataforma de gestión de cuidado infantil fácil de usar que está diseñada para centros de cuidado infantil, guarderías y establecimientos preescolares. Simplifica la administración, agiliza las observaciones y optimiza la planificación. Puedes gestionar niños, empleados y padres con funciones de control de la ocupación, facturación, desarrollo infantil, asistencia y registro de llegada, finanzas, gestión del personal, comunicación con los padres, creación de informes y más.
Famly ofrece funciones fáciles de usar de registro y asistencia de niños, incluida una aplicación que permite hacer el registro de entrada y de salida fluidamente. Los padres pueden habilitar notificaciones por correo electrónico y en la aplicación que los alerte cada vez que su hijo sea entregado y recogido. Los miembros del personal pueden acceder fácilmente al cronograma de cada niño y saber qué padre estará allí para recogerlos y cuándo. Las funciones de control de ocupación ayudan a administrar y rastrear los niveles de capacidad para ayudar a la planificación de presupuestos y recursos con informes visuales.
Hay informes para finanzas y la capacidad de enviar facturas por lotes con un solo clic. Crea planes personalizados para cada niño y las facturas se generan automáticamente y quedan listas para enviar. Esto también permite la creación de informes visuales de ingresos y deudas, para ayudar a los usuarios a administrar sus finanzas sin esfuerzo.
Las características de desarrollo infantil de Famly incluyen observaciones instantáneas, que se cargan automáticamente a la trayectoria de aprendizaje única de cada niño y se reúnen para dar lugar al seguimiento avanzado de cohortes. Los maestros y los profesionales pueden tomar notas en el momento y guardarlas como borradores para terminarlas cuando tengan el tiempo. Accesible desde cualquier dispositivo, en cualquier momento.
Las funciones de gestión interna incluyen inicio de sesión del personal, asistencia y disponibilidad con informes precisos de horas laborables semanales y mensuales. La cantidad de personal requerido se calcula automáticamente utilizando los índices de personal en relación con los niños y los informes de asistencia de los niños y se puede ver por sesión a lo largo del día.
Los usuarios pueden gestionar vacaciones, bajas por enfermedad y registros para reuniones, así como sincronizar el calendario del centro de cuidado infantil con el calendario individual de cada miembro del personal. Famly utiliza inicios de sesión seguros con código pin para garantizar que cada empleado obtenga acceso solo a las funciones pertinentes según su rol.
La plataforma Famly también permite al personal compartir fotos y videos en tiempo real, lo que permite que los padres participen en momentos únicos de su niño a lo largo del día. Los usuarios pueden almacenar y acceder a documentos importantes en la nube, así como crear un calendario de eventos con invitaciones personalizadas y funcionalidad de confirmación de asistencia. El sistema de mensajería permite que los padres y el personal compartan mensajes de forma privada, de forma pública o a un grupo selecto de personas, mejorando la colaboración y la comunicación en toda la organización.
Información general sobre Famly
Precio
Opciones de precios
Funciones de Famly
Medios
Opiniones de Famly
Opiniones de Famly
Great software - Easy and simple to use, really helped us centralise our information.
Overall we have had a great experience the past year, we hope for a long and positive relationship.
Excellent Managment software
Saves me time having all the information in one place.
Superb Nursery Managment System
Famly Childcare Software
Integrated childcare and invoicing platform.
Fabulous Software for our group of nurseries.
As a manager of a group of nurseries I am able to work from home and keep a clear view of the business and the daily operations via Famly.
It has been a crucial tool during the pandemic.
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Great software - Easy and simple to use, really helped us centralise our information.
Puntos a favor
The fresh layout and ease of use. Having everything in one place and the fact it is live and updated for everyone.
The support is great, being able to use an online chat service to get any answers you need. Suggestions can be made and some are taken on board and implemented really quickly.
Puntos en contra
There are a few things we would like to change about the software that aren' t so easy for example the lists you can get are limited, the viewing is sometimes a bit awkward (not filling the page etc), it doesn't print very well.
We'd also love to make it so if someone is trying tpo sign in and enter a pick up time later than their planned bookings, it throws up an error message.
Respuesta de Famly
Hi Georgia, thank you for leaving a review for us. We love getting feedback from our customers and it's great to hear that you've had a great experience with Famly overall. I've passed on your comments to our Customer Success team regarding your suggestions for improvement and one of the team will be in touch soon. - Marcus
Excellent Managment software
Saves me time having all the information in one place.
Puntos a favor
Saves me so much time
Everything all in one place such as invoices, learning journeys, reports, safeguarding info, forms, sleepcharts, accident and incident forms, register etc
Customer service is great
take on board any recommendations we have
Puntos en contra
Cost could be a bit better and would like to do staff rotas
Respuesta de Famly
Hi Harvey, thanks for your review! Great to hear how much time Famly is saving you and your team. Staff rotas have recently been released as an add-on within Famly. Feel free to reach out to our team by email (support@famly.co) or phone (+44 20 3514 4069) to discuss this. - Marcus
Superb Nursery Managment System
Puntos a favor
Inform parents quickly
parents are able to respond quickly
we can capture every day moments
We are able to log in food, handwashing, nappy changes and bottles of milk
We are able to leave notes on the system and hide what may be sensitive
Different access controls can be set for different users
We can showcase daily activities to parents with a click of a button
Track children's development
We are able to log accidents and incidents into the system
Keep track of children's sensitive and safeguarding information eg reoccurring accidents happening in the home
Puntos en contra
Would be good if there was a safeguarding section for logging really sensitive information to keep track
sometimes there could glitches with meal information but very rarely
Respuesta de Famly
Hi Cheyenne, thanks for leaving your review! Great to hear how Famly helps you and the team - Marcus :)
Famly Childcare Software
Integrated childcare and invoicing platform.
Puntos a favor
Integrated solution for many childcare functions, with a simple user interface.
Puntos en contra
Features developed are often not completed to get full value from them, or development team don't have the resources to address what nurseries feel are key or urgent changes.
Respuesta de Famly
Hi Adam, thanks for leaving your feedback! I'm glad to hear that overall, your experience with Famly has been positive. I'm sorry to hear you feel that some features requests haven't been addressed, we work with a lot of different early years settings and are always wanting to improve the experience for all users. I've passed on your comments to our customer success team though and they'll be in touch. - Marcus
Fabulous Software for our group of nurseries.
As a manager of a group of nurseries I am able to work from home and keep a clear view of the business and the daily operations via Famly.
It has been a crucial tool during the pandemic.
Puntos a favor
Famly allows us to interact with our parents and share information with them about their children's time at nursery.
This is especially important in the present pandemic as parents are not allowed in to the buildings. The newsfeed feature is great.
Puntos en contra
The messaging could be improved so that when you click to send a new message your previous conversation appears before you send the new message.
With 1000s of messages , it can take a long time to find previous conversations and the search option tens to bring up team messages rather than private ones.
Respuesta de Famly
Hi Denise, thanks for your review! It's great to hear that Famly works well in your nursery group, particularly with the logistical challenges that COVID has brought this year. I've passed on your feedback to our team, an update of the messaging feature is something we're planning at the moment and if you ever have other feature ideas/improvements you can submit them here: roadmap.famly.co - Marcus :)
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Categorías
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Preguntas frecuentes sobre Famly
Preguntas frecuentes sobre Famly
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Famly.
P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Famly?
Famly ofrece los siguientes planes de precios:
Modelo de precios: Gratis, Suscripción
Prueba gratis: Disponible
P. ¿Cuáles son las características principales de Famly?
No tenemos información sobre las características de Famly
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Famly?
Los clientes habituales de Famly son:
Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Empresas medianas
P. ¿Qué idiomas admite Famly?
Famly admite los siguientes idiomas:
Alemán, Danés, Inglés
P. ¿Famly es compatible con dispositivos móviles?
Famly admite los siguientes dispositivos:
Android, iPhone, iPad
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Famly?
No tenemos información sobre los tipos de integración de Famly
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Famly?
Famly ofrece las siguientes opciones de asistencia:
Asistencia en línea, Asistencia telefónica
Overall we have had a great experience the past year, we hope for a long and positive relationship.