
Sobre Grow
Grow permite a las pequeñas y medianas empresas acelerar el crecimiento y el impulso de datos al alinear los objetivos del equipo e inspirar decisiones estratégicas. El software de panel de datos de Grow es una forma sencilla de unir y combinar datos dispersos de cientos de fuentes, incluidas hojas de cálculo, bases de datos y aplicaciones SaaS (como Quickbooks, Salesforce, etc.). Los consultores de datos de Grow ayudan a implementar el panel de datos y resolver desafíos únicos. Brinda a todo el equipo acceso en tiempo real a datos en constante cambio con métricas y paneles totalmente personalizables y usuarios ilimitados. Con el software de inteligencia comercial de Grow, cualquier empresa puede obtener información de datos de calidad.
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Opiniones
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- Sector: Ropa y moda
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Grow gives us exceptional insight to our business data in an automatic, aesthetically pleasing...
Revisado el 17/1/2018
Puntos a favor
The ability for Grow to do data calculations was transformational for us. Our prior dashboard software could only display data exactly as it was fed in, it wasn't able to calculate & manipulate data . Grow's ability to take multiple data sources, do calculations/formulas and then display the result is phenomenal.
Desventajas
I put three stars for "ease of use" because although Grow is amazingly powerful when it comes to gathering data and manipulating it, building each metric can be challenging.
In my eyes though, ease of use is somewhat of an expected trade-off when you add features, in this case, to gain the amazing data manipulation power Grow offers.

- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great solution for SaaS oriented - BI, exploration enabled in days across 100's of sources
Revisado el 29/10/2018
We have 30+ SaaS systems and were using SQL/GSheets to analyze data. Within 15 days of implementi...
We have 30+ SaaS systems and were using SQL/GSheets to analyze data. Within 15 days of implementing we had over 100 metrics and 10's of dashboards - six months later the Grow and the discussion of metrics is everywhere - slack, email, online, on company dashboards, in the hands of our investors. This all with one dedicated analytics resource.
Puntos a favor
Ease: because 100's of the most common data sources are pre-integrated you can quickly get past the headache of secure access and onto the business of working with data. Because you can do most analytics without deep sql knowledge more of the business staff can participate in developing the graphs and knowledge.
Pace of Innovation: Grow is launching new features every month making it increasingly easy to develop the metrics you need.
Pricing Model: Because this isn't a "pay per seat" model and instead a per metric model the value delivered is aligned with cost - occasional users, heavy users all can leverage the full power of the platform without breaking the bank.
Desventajas
If you want super advanced visualizations on par with the highest priced BI tools this isn't for you - this tool is rich but has made appropriate tradeoffs for the purpose of simplicity. For example, you can't have multiple series on the second axis of a 2-axis graph.
- Sector: Empaquetado/entrega de mercancía
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Feedback
Revisado el 9/8/2019
We using grow to report on top level reports and using it for team leaders to be able to manage...
We using grow to report on top level reports and using it for team leaders to be able to manage staff using information provided from dashboards.
Puntos a favor
That we connect to database using SSH and all other major data sources. Easy to set new dashboards up and share with team.
Desventajas
Lacking customisation and not good to get complex dashboards on it. Depending on size of dashboard and connected/calculated data sources sometimes Grow is crashing and reports can not be accessed or updated.
Annoying that you cant index headers for reports from database.
Alternativas consideradas
Microsoft Power BIRazones para cambiar a Grow
Connectivity to database using SSH.- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Connectors + Dashboard in one place, limited visualizations
Revisado el 9/3/2023
Some connectors are unreliable or hard to use such as LinkedIn Ads where all campaigns need to be...
Some connectors are unreliable or hard to use such as LinkedIn Ads where all campaigns need to be manually selected by the user. The alternative is to use LinkedIn Ads data warehouse but this feature broke a few weeks ago
Puntos a favor
Easy to use. Support has been pretty strong. Some of our feature requests have made it to the product over time
Desventajas
Often times connectors get disconnected, and data doesn't get refreshed. Visualizations are limited. Filtering/Slicing is very limited
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excellent
Revisado el 13/3/2023
Puntos a favor
Grow is really impactful to our business, the clear and easy UX makes making dashboards simple and easy. The date views are clean and make KPI monitoring and sales tracking super easy! Would really recommend it!
Desventajas
No problems! Excellent all around experience!
Preguntas frecuentes sobre Grow
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Grow.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Grow?
Grow ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Grow?
Los clientes habituales de Grow son:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Grow?
Grow admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Grow es compatible con dispositivos móviles?
Grow admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Grow?
Grow se integra con las siguientes aplicaciones:
10,000ft Insights, Accelo, Act-On, ActiveCampaign, AdRoll, Airtable, Amazon Redshift, Amazon S3, Amazon Seller Tool, AppFigures, Asana, Authorize.Net, BambooHR, BigCommerce, Box, Brokermint, Bronto Marketing Platform, CallRail, Campaign Monitor, ChMS, ChannelAdvisor, Chargebee, Constant Contact, Copper, Copper, Delighted, Dropbox Business, Facebook Data Extractor, Five9, FollowUp CRM, Formstack Forms, FreshBooks, Freshdesk, Freshservice, GitHub, Google Ads, Google Analytics 360, Google Drive, Google Search Console, Google Sheets, Harvest, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Infusionsoft CRM Singapore, Insightly, Instagram, Intercom, Jira, Keap, LinkedIn for Business, Mailchimp, Managed WooCommerce, Marchex, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft SQL Server, Mindbody, Mixpanel, MongoDB, Moz Pro, MySQL, NetSuite, New Relic, Nutshell, OneDrive, Oracle Database, PayPal, Pingdom, Pipedrive, Podio, PostgreSQL, Promoter.io, Qualtrics Surveys, QuickBooks Online Advanced, QuickBooks Time, QuickBooks eCommerce, Quickbase, Quickbooks Online, Recurly, RingCentral Contact Center, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, SharePoint, ShipStation, Shopify, Shopify Plus, Smartsheet, Snowflake, Square Point of Sale, Stripe, SugarCRM, Teamwork, Totango, Trello, Twitter, Typeform, Unbounce, Velocify, When I Work, WooCommerce, Wrike, Wufoo, Xero, YouTube, Zapier, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Projects, monday.com
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Grow?
Grow ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
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