Tradify

Tradify

Gestión de trabajos desde el presupuesto hasta la facturación para dispositivos móviles y de escritorio.

4.6/5 (101 opiniones)

Información general sobre Tradify

¿Qué es Tradify?

Tradify es un software de gestión de trabajos que ayuda a las organizaciones a supervisar y gestionar los trabajos desde el presupuesto hasta la factura, todo en tiempo real. Tradify ha sido creado para empresas de comercio y servicios, como electricistas, fontaneros, climatización, construcción y edificios, pintura, técnicos de servicio, instaladores, mantenimiento, reparación y más.

Tradify proporciona a las organizaciones información general y completa sobre su carga de trabajo. Los usuarios pueden supervisarla, priorizar los trabajos y mantenerse al día sobre trabajos pendientes, vencidos o futuros. Toda la información del trabajo es accesible por el personal de campo y de oficina a través de cualquier ordenador de escritorio o dispositivo móvil. Las funciones de planificación de personal ayudan a la gestión del personal. Incluye seguimiento temporal para el trabajo en instalaciones, hojas de horas, distribución y reprogramación.

Las funciones de presupuestos permiten a los usuarios importar listas de precios de proveedores para ver los costes actuales y comparar los costes de trabajo presupuestados y reales. Ofrece plantillas personalizables para distintos trabajos o clientes. También permite crear paquetes para presupuestar rápidamente trabajos similares. Los usuarios pueden facturar al acabar el trabajo y transformar automáticamente las hojas de horas o recibos en facturas.

La integración contable de terceros permite a los usuarios enviar las facturas directamente a Xero o MYOB, sincronizar listas de precios, clientes y contactos entre sistemas y conciliar facturas. Tradify está optimizado para dispositivos móviles y facilita la comunicación entre la oficina y el campo. Los usuarios pueden agregar imágenes, presupuestos, notas y órdenes de compra a los trabajos directamente a través de la aplicación y firmar digitalmente mientras están en el campo.

Información general sobre Tradify

Precio

A partir de
39,00 AUD/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Tradify

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Asia, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5, Europa, Alemania, India, Japón, Latinoamérica
Idiomas admitidos
Inglés

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de Tradify: Complete management tool for trade businesses
Captura de pantalla de Tradify: Complete management tool for trade businesses Captura de pantalla de Tradify: Access the platform via any desktop or mobile device Captura de pantalla de Tradify: Track all jobs from quote to invoice Captura de pantalla de Tradify: All job information is easily accessible by field and office staff Captura de pantalla de Tradify: Manage workforce smartly with visual employee scheduling Captura de pantalla de Tradify: Transform timesheets and receipts into invoices Captura de pantalla de Tradify: Create kits for rapid quoting of similar work Captura de pantalla de Tradify: Invoice right after the job and add line items Captura de pantalla de Tradify: Stay on top of workflows by tracking jobs and team members

Opiniones de Tradify

Opiniones de Tradify

Calificación general
4.6
/
5
Excelente
68

Muy bien
30

Normal
3

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4.7
Funciones
4.2
Facilidad de uso
4.6
Asistencia al cliente
4.8
97% Un ha recomendado esta aplicación
Brendan D.

Tradify is the backbone of our business!

West Coast Refrigeration is a trade business that previous used Simpro and were converted once we found Tradify due to its ease of use, affordability, mobile functionality and outstanding customer support!


Traducir con Google
Kim R.

Tradify has revolutionised our business

We came across Tradify after searching for a job management system for 4 or 5 years. Before Tradify we had a collection of different elaborate spreadsheets that had evolved over the years but they required so much time and effort for all of my staff to use and be trained in. We even went down the road of purchasing a custom made job management system, and after 18 months had paid all our money and were never delivered the system, so to have something like Tradify is amazing.


Traducir con Google
Stu S.

Tradify has simplified life for me!

I was finding myself spending too much time entering the same information into different spreadsheets, documents etc. I can now create a professional looking quote much easier, track quotes, transfer them to jobs, which I can assign to employees, track their time/materials better, then transfer that to a professional looking invoice easily. I love Tradify, and the customer support is great! They look for feedback to improve the product. Very satisfied and would/have recommend product to other colleagues.


Traducir con Google
Darren H.

Fairly Easy to use, some good features, requires more development


Traducir con Google
Steve Z.

Flexibility of Tradify

I am using Tradify in three separate businesses and find using it a great experience. My time is limited and I have no patience for apps that do not deliver, Tradify is not on this list.
The seamless integration with Xero is faultless, often a sticking point with integrated apps.
I have spoken to the staff on several occasions when I have been working on out of the ordinary problems, and they have always been easy to deal with and professional.
The new format has improved the experience yet again which is a testament to the innovative attitude of the company.


Traducir con Google
Brendan D.
Sector: Servicios para instalaciones
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Tradify is the backbone of our business!

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 29/8/2016
Fuente de la reseña: Capterra

West Coast Refrigeration is a trade business that previous used Simpro and were converted once we found Tradify due to its ease of use, affordability, mobile functionality and outstanding customer support!

Puntos a favor

We cant fault this software as its built perfectly for our trade business and ensures that our field technicians can report their time and materials directly to the job and our office team are so much faster on invoicing customers! Its in real time and as we dont need a direct GPS tracker, we can still use this software to locate staff fast and effectively! I love that you can convert purchase orders straight to bills and allocate materials to the job so our office can cross check and this also makes a easier process for stock ordering and stock-take yearly!

Also love that you can save attachments straight from emails on our iphones to jobs and customer profiles. We are also using iAuditor which talks directly with Tradify for our WHS Safety Requirements- this is a huge bonus!!

Puntos en contra

Would like to be able to customise our invoices a bit more but the new release is much better than previous.

Traducir a español

Respuesta de Tradify

Thanks Brendan! Customisable invoices are on their way with the new Tradify 2.0 release.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Kim R.
Sector: Importación y exportación
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

Tradify has revolutionised our business

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 8/7/2016
Fuente de la reseña: Capterra

We came across Tradify after searching for a job management system for 4 or 5 years. Before Tradify we had a collection of different elaborate spreadsheets that had evolved over the years but they required so much time and effort for all of my staff to use and be trained in. We even went down the road of purchasing a custom made job management system, and after 18 months had paid all our money and were never delivered the system, so to have something like Tradify is amazing.

Puntos a favor

It is an amazing platform that lets you really fit the system to your own company's needs, it is also great that all our information is accessed through one system and it is very easy to train people to use the system as it design and functionality is very intuitive.
Tradify is also very proactive in improving the software and allowing it to grow and further meet the needs that are arising as we all get deeper into using it and applying it to our businesses.

Puntos en contra

The Silverlight platform that it runs upon seem to be quite restrictive, but even this is about to be upgraded.

Traducir a español

Respuesta de Tradify

Hey Kim! We're so happy your team @ Denmark Windows is loving the Tradify platform! Just a little heads up, we're about to launch a completely new and improved Tradify with all the same features you love + many more & the best part... no Silverlight! Whoop!

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Stu S.
Sector: Seguridad e investigaciones
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Tradify has simplified life for me!

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 24/4/2017
Fuente de la reseña: Capterra

I was finding myself spending too much time entering the same information into different spreadsheets, documents etc. I can now create a professional looking quote much easier, track quotes, transfer them to jobs, which I can assign to employees, track their time/materials better, then transfer that to a professional looking invoice easily. I love Tradify, and the customer support is great! They look for feedback to improve the product. Very satisfied and would/have recommend product to other colleagues.

Puntos a favor

Simple to use, but yet the abilities are complex. It save s alot of time, and money, while keeping things organized.

Puntos en contra

Not much. I don't like that the accounting side doesn't really accomodate with the 2 popular Canadian Accounting software platforms (Sage/Simply Accounting, Quick books). Seems more Australia/New Zealand Based) Naturally.
I will create a small list of features I would like to see in the software and send to you.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Darren H.
Sector: Servicios para el consumidor
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Fairly Easy to use, some good features, requires more development

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 31/10/2017
Fuente de la reseña: SoftwareAdvice

Puntos a favor

Saves time quoting and invoicing, layout of invoice looks good, the app is easy to use so the guys in the field don't struggle with how to use it.

Puntos en contra

when sending emails from tradify the invoices at the bottom say sent from Tradify, i get that its a bit of free advertising for Tradify but I think it looks unprofessional from our point of view, you can download invoices and documents and send your usual way but that does take longer.
Doesn't get updated very regularly I used a competitors software for a while (doesnt integrate with MYOB essentials which is why i stopped) and they did regular improvements every month.
doesn't integrate with other calendar programs like google calendar.
kits which i like where you basically put together regular things that you do ie install a double Power point, but you cant do this on invoices.
Pages on the app do take a long time to load and a big downfall no offline access to the app.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 6.0/10

Steve Z.
Sector: Contabilidad
Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
Traducir a español

Flexibility of Tradify

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 21/1/2017
Fuente de la reseña: Capterra

I am using Tradify in three separate businesses and find using it a great experience. My time is limited and I have no patience for apps that do not deliver, Tradify is not on this list.
The seamless integration with Xero is faultless, often a sticking point with integrated apps.
I have spoken to the staff on several occasions when I have been working on out of the ordinary problems, and they have always been easy to deal with and professional.
The new format has improved the experience yet again which is a testament to the innovative attitude of the company.

Puntos a favor

Ease of use always is a big factor in choosing tools of trade. Designing systems that are both instinctive and functional is never an easy task, Tradify has done this well.
Flexibility to correct entries is also important.

Puntos en contra

Having to be online to use the software. Would be great to have the ability to work offline and then sync.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
9.2/10
Basado en 101 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Tradify

Precios de Tradify

A partir de
39,00 AUD/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.7/5
Basado en 101 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Tradify

Funciones de Tradify

API
Base de datos de clientes
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Facturación
Funcionalidad de búsqueda
Gestión de calendarios
Gestión de documentos
Gestión de facturas
Gestión de inventarios
Gestión de presupuestos
Importación y exportación de datos
Integración contable
Integración de terceros
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Seguimiento de inventario
Funciones
4.2/5
Basado en 101 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre Tradify

Preguntas frecuentes sobre Tradify

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Tradify.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Tradify?

Tradify ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 39,00 AUD/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Tradify?

No tenemos información sobre las características de Tradify

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Tradify?

Los clientes habituales de Tradify son:

Trabajadores autónomos, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Tradify?

Tradify admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Tradify?

Tradify cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Tradify es compatible con dispositivos móviles?

Tradify admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Tradify?

Tradify se integra con las siguientes aplicaciones:

Linxio, MYOB Essentials, MYOB Essentials, QuickBooks Online, Xero, Xero

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Tradify?

Tradify ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Tutoriales en vídeo