FieldPulse

Sobre FieldPulse
FieldPulse es una solución de gestión de servicios externos todo en uno que ayuda a las empresas de servicios móviles a gestionar los datos de los clientes, programar trabajos, crear y enviar facturas y estimaciones, realizar un seguimiento de los pagos y obtener información sobre las operaciones comerciales. La solución se adapta a empresas de todos los tamaños y sectores y se puede acceder a ella a través de equipos de escritorio o de la aplicación móvil nativa para iOS y Android.
Las funciones de programación y distribución de trabajos permiten a los usuarios asignar trabajos a una persona o equipo utilizando formularios de entrada rápida. Los usuarios pueden adjuntar notas de trabajo, archivos, fotos y comentarios para ayudar a los técnicos de campo a realizar el trabajo de manera eficiente. El CRM integrado de FieldPulse permite a los usuarios ver todos los archivos relacionados con el cliente, lo que incluye facturas, fotos, pagos, estimaciones y más. Los empleados pueden crear estimaciones, presupuestos y propuestas utilizando su dispositivo móvil, con funcionalidad de firma electrónica para su aprobación inmediata.
FieldPulse registra automáticamente todas las actualizaciones de estado en el feed de actividad, incluida una marca de tiempo y una geoetiqueta de la ubicación del usuario. Los registros de trabajos se pueden dividir en subtareas con fechas límite, descripciones, miembros asignados y fecha/hora límite, entre otras. Todas las facturas se pueden almacenar en el repositorio, junto con plantillas para las partidas que se incluyen comúnmente en las facturas. La plataforma ayuda a los usuarios a mantenerse al tanto de las estimaciones con funciones de seguimiento de estado de pago que les recuerdan a los usuarios que hay estimaciones y facturas abiertas, así como facturas pendientes vencidas.
FieldPulse envía notificaciones móviles con configuraciones personalizadas individualmente a los miembros asignados del equipo, para alertarlos sobre un trabajo próximo. La plataforma posibilita que haya una variedad de roles y permisos de usuario que permiten que cada usuario tenga funcionalidades y accesos específicos según su función de trabajo. La integración con Square vincula automáticamente las facturas y acepta pagos de los clientes, ya sea en la oficina o en el campo.
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Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
QuickBooks Online

RazorSync

Service Fusion

Tradify

Opiniones
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- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I have tried a few of them and FieldPulse prevails....
Revisado el 9/11/2022
It has been fantastic. From day one of the inquiry to launch and still to this day every part of...
It has been fantastic. From day one of the inquiry to launch and still to this day every part of the platform is great.
Puntos a favor
Quickbooks two-way sync, calendar view, estimation and invoicing are great. Work flow is easy to understand and very efficient.
Desventajas
A few small features are missing but they are in the programming of the software, and I know they are on the list of future potential updates.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Easy, Reliable Service Software
Revisado el 14/10/2024
The customer support is unbeatable, they are always very responsive and go above and beyond to find...
The customer support is unbeatable, they are always very responsive and go above and beyond to find a solution to any question or problem we have.
Puntos a favor
I love that I can see the progress and status of jobs when the technicians are on site. The ease of being able to access information in the field that the office staff are able to upload is great!
Desventajas
It seems like the desktop version is easier to navigate. The mobile version however is as efficient as it can be with less screen space.
Respuesta de FieldPulse
Hi Kelsey, we're glad you're enjoying the job tracking features. Thanks for choosing FieldPulse!
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Unethical Company
Revisado el 1/5/2024
I would need app pages to describe the nightmare that this has been. There is a reason there is no...
I would need app pages to describe the nightmare that this has been. There is a reason there is no feee trial and a reason it’s a year long commitment. Basically they promised me something 3 different times before I signed the contract that turned out not to be accurate. At first I asked for a solution only to be ignored. I would reach out for help. It would take days for anyone to respond and their response had no resolution. So I would reach out again and days or a week would go by without a response. Then I would get. Let me talk to my team. After a while of this I asked for a manager. Let’s just say 1 month later I have yet to speak to a Manager. They either ignore it or just lie. So now since they made assurances they did not keep I just want to be out of the contract because the software is useless to me. They said no. They want to hold me hostage and take my money for the next 11 months for a software I cannot use. Basically after you sign and get your onboarding you are on your own. I was supposed to get a customer success manager for help. Never did. Reached out multiple times asking why with no response. Any ethical company would just let me out of the contract so I can move on. They are not ethical. Do not sign this contract. You will be stuck. There are better options that are month to month
Puntos a favor
Honestly nothing. Other software does everything better. Without a year long contract
Desventajas
Customer service is non existent.
Misleading
Unethical
Software is not what they say it is
Integrations are terrible
Respuesta de FieldPulse
Hi Michael, we’re sorry to hear about your experience. At FieldPulse, we strive to provide excellent service and support, and your feedback is important to us. We're disappointed to learn about your situation. We take all customer feedback seriously. We wish you and your business all the best moving forward!
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I'm glad I found Fieldpulse when starting my company.
Revisado el 26/12/2024
The software is second to none. As I said, everyone is very helpful and knowledgeable. I had the...
The software is second to none. As I said, everyone is very helpful and knowledgeable. I had the opportunity to get help from [sensitive content hidden] several times and based on that experience I can tell that he works hard on the product, the customer experience and the work environment.
Puntos a favor
We have been using Fieldpulse for about years now, and the software gets better and better every day. Everyone in the company is very professional and highly qualified, and most of all, they make you feel like part of a family.
Desventajas
Honestly, there are no cons. The product improves constantly, in the past 6 years I had the opportunity to interact with customer service, tech support and the [sensitive content hidden] and my experience was superb, the same in every case which says a lot about the philosophy and the mission of this company.
Respuesta de FieldPulse
Thank you so much for the review! It’s amazing to hear how FieldPulse has supported your business over the years and that our team has made you feel like a part of the family!
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excellent full-service CRM/Dispatch software for trade businesses!
Revisado el 20/9/2024
Overall excellent experience, no plans to change software.
Overall excellent experience, no plans to change software.
Puntos a favor
FieldPulse is a state-of-the-art CRM/dispatch software that provides full-service integrated modules and two-way sync with Quickbooks. It is user-friendly and saves time with scheduling and payments.
Desventajas
Difficult to get customer service representative on the phone. Need assistance with specific modules and cannot get help.
Alternativas consideradas
FieldEdge Flat Rate MobileRazones para elegir FieldPulse
Service Titan is a rip-off - does not sync with Quickbooks (manual accounting input required daily/monthly). Housecall Pro has a common (see online reviews about this) issue with their third-party credit card processor -- they will suddenly reject your customer's credit card payments without explanation.Razones para cambiar a FieldPulse
User-friendly platform, cost, 2-way sync with Quickbooks integrationRespuesta de FieldPulse
Thank you for the excellent feedback, Erin! We’re thrilled to hear that our dispatch features have been valuable for your business.
Preguntas frecuentes sobre FieldPulse
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre FieldPulse.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece FieldPulse?
FieldPulse ofrece los siguientes planes de precios:
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de FieldPulse?
Los clientes habituales de FieldPulse son:
2-10, 11-50, 51-200
P. ¿Qué idiomas admite FieldPulse?
FieldPulse admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿FieldPulse es compatible con dispositivos móviles?
FieldPulse admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra FieldPulse?
FieldPulse se integra con las siguientes aplicaciones:
Azuga Fleet, CHIIRP, CardConnect, Clover, CompanyCam, Google Calendar, HighLevel, Mailchimp, Marketing 360, NiceJob, QuickBooks Desktop, QuickBooks Online, QuickBooks Time, Rightworks Connect, Ruby Receptionists, Signpost, Square Payments, Worldpay for Platforms, Zapier
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece FieldPulse?
FieldPulse ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
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