Sobre GrowthZone

Impulsa el crecimiento con el software de asociación más inteligente que ofrece una AMS completa con automatización de marketing integrada y prospección de miembros. Diseñado para asociaciones profesionales, comerciales y empresariales de tamaño mediano a grande, así como para cámaras de comercio. Esta solución de software es una de las principales del mercado para cámaras de comercio, empresas, asociaciones profesionales de construcción, bienes inmuebles, transporte, seguros, asociaciones médicas y de seguridad. Aumenta y conserva las afiliaciones, genera ingresos, participa y comunícate con miembros actuales y potenciales y, además, agiliza las operaciones diarias.

GrowthZone cuenta con un equipo de asistencia de prestigio mundial que ayuda con la conversión de datos como parte del servicio. También designa gerentes de proyecto y un administrador de cuentas sénior (SAM) para ofrecer formación en las cuentas.

Ofrece funciones de creación de informes personalizados con información basada en paneles, facturación integrada, procesamiento de pagos y distintas opciones de marketing de red y categorías. El módulo de eventos proporciona un seguimiento completo de registro y asistentes, mientras que el de comunicaciones y grupos ofrecen registro de llamadas, sincronización de correo electrónico y notificaciones push a las distintas aplicaciones móviles de GrowthZone.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Canadá, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Imágenes

Integrated billing capabilities for batch running invoices, statements, letters and more
Easily view and manage all the individuals and organizations in your database. Conveniently group your contacts into lists or committees for mass emails.
Efficiently write, schedule, send, and track emails.
Custom Reporting
Fully control and publish directories from your database information.
Member Retention
Payment Processing
Proactively create events and manage event registrants and sponsors.
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Vídeo de GrowthZone
Vídeo de GrowthZone
Captura de pantalla de GrowthZone: Integrated billing capabilities for batch running invoices, statements, letters and more Captura de pantalla de GrowthZone: Easily view and manage all the individuals and organizations in your database. Conveniently group your contacts into lists or committees for mass emails. Captura de pantalla de GrowthZone: Efficiently write, schedule, send, and track emails. Captura de pantalla de GrowthZone: Custom Reporting Captura de pantalla de GrowthZone: Fully control and publish directories from your database information. Captura de pantalla de GrowthZone: Member Retention Captura de pantalla de GrowthZone: Payment Processing Captura de pantalla de GrowthZone: Proactively create events and manage event registrants and sponsors.

Funcionalidades

Funcionalidades totales de GrowthZone: 59

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de miembros
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campañas de goteo
  • Campos personalizables
  • Categorías personalizables
  • Comunicación con miembros
  • Comunidades de miembros
  • Contabilidad
  • Creación de informes ad hoc
  • Creación de marca personalizable
  • Directorio de miembros
  • Distribución de correo electrónico
  • Formularios personalizables
  • Foro / Panel de discusión
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de capítulos
  • Gestión de comités
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de eventos
  • Gestión de formularios
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de la recaudación de fondos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de redes sociales
  • Gestión de tarjetas de crédito
  • Gestión de voluntariado
  • Gestión financiera
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Inscripciones/contratación
  • Integración contable
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Pagos electrónicos
  • Portal de clientes
  • Portal de miembros
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Renovación de inscripciones
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Seguridad SSL
  • Tablero de ofertas de empleo
  • Tipos de miembros
  • Uso compartido de archivos

Alternativas

Glue Up

4,5
#1 alternativa a GrowthZone
Glue Up (anteriormente EventBank) es una plataforma de participación todo en uno que combina gestión de eventos,...

Vagaro

4,7
#2 alternativa a GrowthZone
Vagaro es una solución basada en la web para que los propietarios de salones de belleza y centros de fitness...

CampusGroups

5
#3 alternativa a GrowthZone
CampusGroups is a cloud-based community engagement software designed to help small to large higher education...

MemberClicks

4,4
#4 alternativa a GrowthZone
MemberClicks permite a las organizaciones ahorrar tiempo y dinero, además de aprovechar al máximo la web. Ofrece una...

Opiniones

Calificación general

4,5 /5
(155)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funcionalidades
4,2/5
Facilidad de uso
4,2/5
Asistencia al cliente
4,6/5

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Mostrando 5 opiniones de 155
Kayla T.
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Great organization for my membership.

Revisado el 14/5/2018

Puntos a favor

Very easy to pull up members accounts, billing information, general contact information, and the reps information. Making membership mailing labels and membership reports is very easy with this software. I use this software to easily find any membership representative information I need. This software has also made it easy to look up and find a member.

Puntos en contra

The only con I have for this software would be the new update, i'm so used to the old version it'll take time to learn the updated.

Derrick V.
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great service and scalable

Revisado el 18/3/2021

We switched from another platform because the user experience wasn't what it needed to be to make...

We switched from another platform because the user experience wasn't what it needed to be to make us competitive. We also believe GrowthZone will help us grow for many years. We also like the variable rate payment option, particularly in our early years.

Puntos a favor

We use the Events, Web Content (blogs), and Lists (contact manager) all the time. They're easy to use and produce a great-looking member experience. As we grow, we'll use more of the Reports to track engagement and renewals. The website editor is also great for designing something professional and for ease of editing. The support service is great. We always get an answer within a day.

Puntos en contra

The accounting menus could be simplified. The Boolean operators in list creation don't work consistently.

Val D.
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Could be great with a little work

Revisado el 19/3/2021

We chose GZ because it offered us the ability to use the same company for website development and...

We chose GZ because it offered us the ability to use the same company for website development and hosting and AMS system ensuring compatibility. We are very happy with the look and feel of our website and the CMS used to manage it. Our migration to GZ for the AMS side was rocky at best. Our project manager had never gone through a detailed conversion before. While she was very service oriented and nice to work with, her inexperience caused many issues. We like GZ's ability to give a good view of member activity. I like that when I am on the phone with a member, I can see their engagement, make notes, and create follow up task items. G

Puntos a favor

The user interface, look, and feel of the back end. Also like the ability to integrate with the company website to create a good member only user experience. It also has a pretty good project management system, though it desperately needs push notifications via email. The only notification it provides is a badge count on the top menu of the software. So if you are disciplined to check there, the PM works well. GZ also has a certification/continuing education component which we find valuable.

Puntos en contra

Customer support needs work. GZ is very slow to respond to issues. Many times entered tickets are not responded to (first response) for 3 or more days (I am not counting the automated message generated that the ticket was received and someone would review). And, when the "front line" or 1st level support team reaches out, frequently they aren't completely familiar with the ins and outs of the software, so the first 3 emails or 15 minutes of the call are spent teaching them how the system works. The communications functionality has a great vision, but is inconsistent and extremely buggy. It is difficult and many times impossible to send a merged email to multiple members. Members get emails or newsletters with the fields not merged properly. It feels like the database was not developed with a vision and as the software was enhanced and features added, bandaids were placed on the tables to make them work together. Field naming is inconsistent and many times not working as a true relational database. Feels like a consequence of growing quickly and not having one responsible group overseeing the programming growth. Different naming philosophy throughout different modules.

Mandy S.
Calificación general
  • Sector: Relaciones gubernamentales
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

GrowthZone is a Game Changer

Revisado el 19/3/2021

I think our entire team has been extremely please with our entire experience. The customer support...

I think our entire team has been extremely please with our entire experience. The customer support and attention to what customers want and implementing just that is fantastic. There's a few features that we'd love to see some improvements in (communications, reporting, and marketing automation).

Puntos a favor

The overall integration is fantastic and we love the customer support and the ability for us to submit an idea for improvement and for it to more often that not be put into development or rolled out fairly soon after.

Puntos en contra

There are a few newer features that just need a bit more development, mainly revolving around communication analytics. We'd love to use GrowthZone exclusively for our communications, but they just don't have the analytical reports we need. Right now we use Constant Contact, which GrowthZone has a great syncing feature with.

Karen B.
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Good Value, Easy to Use

Revisado el 18/3/2021

Customer service is excellent! When I submit a question, I have never waited longer than an hour...

Customer service is excellent! When I submit a question, I have never waited longer than an hour for a response.

Puntos a favor

When I started 3+ years ago, I was happy to be able to take online training to help me learn the features and benefits of using this software. I keep looking for new training to help me succeed!

Puntos en contra

Emails get flagged as spam when I send to members thru ChamberMaster. I am unable to export email to outlook so my members get my communications.

Mostrando 5 opiniones de 155 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre GrowthZone

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre GrowthZone.

GrowthZone ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 149,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de GrowthZone

Los clientes habituales de GrowthZone son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1000, 1001+

GrowthZone admite los siguientes idiomas:

inglés

GrowthZone admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

GrowthZone se integra con las siguientes aplicaciones:

Authorize.Net, Constant Contact, Facebook, Mailchimp, Microsoft Outlook, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Stripe, Twitter, WordPress

GrowthZone ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

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