Delivra

Delivra

Plataforma de marketing por correo electrónico y automatización de mercado para profesionales de marketing

4.5/5 (85 opiniones)

Información general sobre Delivra

¿Qué es Delivra?

Delivra es una plataforma de marketing por correo electrónico basada en la nube que ayuda a los profesionales de marketing a implementar campañas de correo electrónico, conseguir más clientes potenciales e impulsar las ventas. Con esta herramienta, los especialistas en marketing pueden crear campañas de correo electrónico para los clientes, llevar un seguimiento de los resultados de las campañas de promoción y medir el retorno de la inversión.

Delivra proporciona plantillas de correo electrónico predefinidas y también personalizadas que se pueden enviar a los clientes potenciales en función de los datos de su perfil. La herramienta puede, de manera automática, enviar correos electrónicos de agradecimiento, cupones de cumpleaños y boletines de promoción de productos a segmentos de clientes selectos. El editor de arrastrar y soltar de Delivra ayuda con la creación de esquemas de colores personalizados, hipervínculos, botones, imágenes, etc. y posibilita el diseño de correos electrónicos optimizados para su visualización en dispositivos móviles. El software también es compatible con las opciones de mensajería de texto SMS.

El paquete de marketing por correo electrónico de comercio de Delivra lleva un seguimiento de los datos de compra, las tasas de conversión y los ingresos y ayuda a clasificar a los clientes según las compras que han hecho y su comportamiento de compra. El software notifica a los representantes de ventas cuando los prospectos solicitan citas y ayudan a acortar los ciclos de ventas y a aumentar las tasas de cierre. Delivra también permite a los profesionales de marketing compartir el contenido de correo electrónico en Facebook y Twitter para llegar a otros públicos. Delivra proporciona informes semanales para rastrear el contenido de alto rendimiento, hacer análisis de la línea de asunto y compartir contenido social en diversos canales.

Delivra se integra con plataformas de eCommerce y CRM (gestión de relaciones con clientes, por sus siglas en inglés) de terceros como Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, NetSuite, Zoho CRM, Shopify, Google Analytics, Adobe Analytics, Woo Commerce y otros. Entre los clientes de Delivra se incluyen American Teleservices Association y Andretti Autosport.

Información general sobre Delivra

Precio

A partir de
75,00 US$/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Delivra

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos
Idiomas admitidos
Inglés

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de Delivra:
Captura de pantalla de Delivra: Captura de pantalla de Delivra: Captura de pantalla de Delivra: Captura de pantalla de Delivra:

Opiniones de Delivra

Opiniones de Delivra

Calificación general
4.5
/
5
Excelente
49

Muy bien
32

Normal
4

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4.6
Funciones
4.3
Facilidad de uso
4.1
Asistencia al cliente
4.8
95% Un ha recomendado esta aplicación
Michelle M.

A Lifesaver for our Company

VERY positive, I can not recommend them highly enough!!!


Traducir con Google
Abigail G.

Amazing support, like an extension of my own team

Delivra helped us through a really difficult and incredibly fast transition from our last email service provider. The team answered every question, hopped on phone calls, and completed the data migration for us on time -- no easy feat in less than two months!

I couldn't be happier with the support that I get from the Delivra team. They are always available to give insight, answer questions, and make suggestions to improve our email campaigns; at this point, they feel like an extension of our own team.

Processes like list segmentation that used to take hours can now be completed in minutes because of the custom extension tables that Delivra created for us during implementation. Manual coding in Dreamweaver to make our campaigns mobile-friendly is now done automatically in the Drag-and-Drop editor. Our open rates are going up because split testing can be set up so easily.

We're now becoming a well-oiled, email marketing machine. Thank you, Delivra!


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Murel W.

Delivra fulfills our needs!

The Lutheran Church--Missouri Synod has used Delivra for 10 years now with my involvement for the last 8 years performing emailing tasks for our users. From experience I know that Delivra has a great customer support team who are very responsive and helpful! Working in our company's IT department I routinely work with our user departments to create their emailings to their expectations and upload email lists into segments for their needs. Delivra is easy to use and understand so we've set up access to key folks able to take on the responsibility for their own emailings. These include weekly, monthly, and quarterly newsletters, as well as notices, information, or surveys for conventions, gatherings, and workshops. Generating reports for the count results afterwards of those emailings delivered and read, clicked and forwarded, or of bad email addresses is very helpful for our departments and show how successful we are in reaching those recipients. Delivra has been a great resource for the LCMS over the last decade!


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Usuario verificado

Great Delivery Rates but HTML Editor UX Needs Work

Able to reach audiences that can be difficult to connect with via email due to security and firewall blocks. Delivra is able to still get your messages out to your desired personas.


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Cody A.

Couldn't Ask For More

Best email provider I've used, and I've used a lot! The interface is simple, easy to use and most importantly visually-appealing. As someone who uses it daily, the look and feel of Delivra is important. Plus, our support team couldn't be beaten! It's like having another staff member whose only job is to know the system and help us find solutions for OUR business, not universal solutions. I can't praise Delivra enough!


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Michelle M.
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

A Lifesaver for our Company

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 14/3/2019
Fuente de la reseña: Capterra

VERY positive, I can not recommend them highly enough!!!

Puntos a favor

Literally one of the best tools I have in my arsenal! Delivra helps me reach my customers and potential customers in a professional and easy to use way. Every time I have contacted customer support they've been great to work with and help me resolve my issue easy - and usually it's user error not Delivra!

Puntos en contra

The reporting is sometimes over whelming because I don't need it to be as intricate as it is. But for many I think this is exactly what they are looking for.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Abigail G.
Sector: Edición
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español

Amazing support, like an extension of my own team

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 13/1/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Delivra helped us through a really difficult and incredibly fast transition from our last email service provider. The team answered every question, hopped on phone calls, and completed the data migration for us on time -- no easy feat in less than two months!

I couldn't be happier with the support that I get from the Delivra team. They are always available to give insight, answer questions, and make suggestions to improve our email campaigns; at this point, they feel like an extension of our own team.

Processes like list segmentation that used to take hours can now be completed in minutes because of the custom extension tables that Delivra created for us during implementation. Manual coding in Dreamweaver to make our campaigns mobile-friendly is now done automatically in the Drag-and-Drop editor. Our open rates are going up because split testing can be set up so easily.

We're now becoming a well-oiled, email marketing machine. Thank you, Delivra!

Puntos a favor

The drag and drop editor, visualized segmentation, and the data reporting.

Puntos en contra

Oddly, the site itself doesn't seem to be mobile friendly, or at least the system is difficult to navigate if the web browser isn't full screen. Sometimes the Drag and Drop editor can be a little difficult in that you can't often move some elements around and you have to recreate them instead. For example, a row of buttons within a text box can't just be lifted out of the text box and made into its low row--it has to be completely recreated. My graphic designers have also told me that the interface isn't as Mac-friendly or clean as they'd like. These are all very small things, though.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Murel W.
Sector: Instituciones religiosas
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
Traducir a español

Delivra fulfills our needs!

Software usado Semanalmente durante Más de dos años
Revisado el 20/1/2017
Fuente de la reseña: Capterra

The Lutheran Church--Missouri Synod has used Delivra for 10 years now with my involvement for the last 8 years performing emailing tasks for our users. From experience I know that Delivra has a great customer support team who are very responsive and helpful! Working in our company's IT department I routinely work with our user departments to create their emailings to their expectations and upload email lists into segments for their needs. Delivra is easy to use and understand so we've set up access to key folks able to take on the responsibility for their own emailings. These include weekly, monthly, and quarterly newsletters, as well as notices, information, or surveys for conventions, gatherings, and workshops. Generating reports for the count results afterwards of those emailings delivered and read, clicked and forwarded, or of bad email addresses is very helpful for our departments and show how successful we are in reaching those recipients. Delivra has been a great resource for the LCMS over the last decade!

Puntos a favor

Intuitive and very easy to use. Does not need interaction with others to operate or understand.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Usuario verificado
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
Traducir a español

Great Delivery Rates but HTML Editor UX Needs Work

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 4/12/2018
Fuente de la reseña: Capterra

Able to reach audiences that can be difficult to connect with via email due to security and firewall blocks. Delivra is able to still get your messages out to your desired personas.

Puntos a favor

Delivra always ensured our messages were getting delivered without any hiccups. We saw great open/click rates when sending through the platform. Minimalist user interface helps to make things easy and avoid confusion.

Puntos en contra

The HTML editor was difficult to work with and could sometimes distort how you wanted your message to look when sending. Browser would sometimes crash without notice.

Desglose por calificación

Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 4.0/10

Cody A.
Sector: Artes escénicas
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

Couldn't Ask For More

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 13/1/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Best email provider I've used, and I've used a lot! The interface is simple, easy to use and most importantly visually-appealing. As someone who uses it daily, the look and feel of Delivra is important. Plus, our support team couldn't be beaten! It's like having another staff member whose only job is to know the system and help us find solutions for OUR business, not universal solutions. I can't praise Delivra enough!

Puntos a favor

Ease of use, wide variety of functions available, attractive look of UI.

Puntos en contra

Inability to store suppression lists for future list.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
8.9/10
Basado en 85 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Delivra

Precios de Delivra

A partir de
75,00 US$/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.6/5
Basado en 85 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Delivra

Funciones de Delivra

API
Análisis de campaña
Análisis de participación
Análisis en tiempo real
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Gestión de campañas
Gestión de contenidos
Gestión de marketing por correo electrónico
Importación y exportación de datos
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Marketing multicanal
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Pruebas A/B
Segmentación de campañas
Supervisión
Funciones
4.3/5
Basado en 85 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Delivra

Preguntas frecuentes sobre Delivra

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Delivra.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Delivra?

Delivra ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 75,00 US$/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Delivra?

No tenemos información sobre las características de Delivra

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Delivra?

Los clientes habituales de Delivra son:

Trabajadores autónomos, Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Delivra?

Delivra admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Delivra?

Delivra cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Delivra es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con Delivra

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Delivra?

Delivra se integra con las siguientes aplicaciones:

Eventbrite, Insightly, Magento, PieSync, Privy, Shopify, SugarCRM, VisitorTrack, WooCommerce, Wordpress

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Delivra?

Delivra ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo