Sobre Forumbee

Forumbee es una solución de creación de foros comunitarios en la nube que permite a los usuarios crear foros públicos, privados, ocultos y de acceso restringido de preguntas y respuestas, discusión, sugerencias y generación de ideas, artículos de base de conocimiento y mucho más. Los foros no contienen publicidad, son independientes de las redes sociales y pueden personalizarse con un tema incorporado o con la marca propia, logotipos y mensaje de los usuarios.

Forumbee incluye una gama de herramientas de moderación que dan a los usuarios el control sobre los contenidos publicados en su comunidad y la capacidad de administrar, suspender y prohibir a aquellos que rompen las reglas comunitarias. Los flujos de actividades se pueden supervisar en tiempo real en toda la comunidad, lo que permite a los usuarios identificar nuevos temas y comentarios que requieren su aporte o atención. Los temas y los mensajes se pueden filtrar y ordenar, ya sea en toda la comunidad o en foros específicos, lo que permite a los usuarios encontrar temas sin respuestas, preguntas no contestadas y comentarios sin estatus asignado. Los mensajes también se pueden buscar con una búsqueda de texto completo y los resultados se pueden restringir por tipo de publicación, foro o estado. Los temas o comentarios importantes pueden ser fijados o destacados para que se muestren en la parte superior del foro o publicación y los usuarios también pueden marcar los comentarios individuales como la respuesta oficial a una pregunta o tema. Las publicaciones y comentarios de spam, inapropiados o duplicados pueden eliminarse, las discusiones se pueden cerrar para evitar comentarios adicionales y los moderadores pueden restaurar cualquier publicación que se haya eliminado por error.

Forumbee también incluye perfiles de usuario personalizables, seguimiento de la actividad de los miembros, herramientas de gestión de los usuarios, notificaciones por correo electrónico, soporte para incrustar imágenes y video, así como archivos adjuntos en múltiples formatos y más.

Precios desde:

250,00 US$/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Forumbee

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

250,00 US$/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Forumbee

Imágenes

Forumbee Software - 1
Forumbee Software - 2
Forumbee Software - 3
Forumbee Software - 4
Forumbee Software - 5
Ver 6 más
Forumbee Software - 1 Forumbee Software - 2 Forumbee Software - 3 Forumbee Software - 4 Forumbee Software - 5

Funcionalidades

Funcionalidades totales de Forumbee: 50

  • @menciones
  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Arrastrar y soltar
  • Asistencia por vídeo
  • Búsqueda de texto completo
  • Calendario de eventos
  • Campos personalizables
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comentarios/notas
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de contenidos
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Debates y foros
  • Directorio de miembros
  • Etiquetado
  • Filtrado
  • Foro / Panel de discusión
  • Foros en línea
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de comunidades
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de grupos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Ideación
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Modelos personalizables
  • Moderación
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Personalización
  • Recordatorios por correo electrónico
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de la participación
  • Seguridad SSL
  • Supervisión
  • Supervisión en tiempo real
  • Varios idiomas

Alternativas

Hivebrite

4,5
#1 alternativa a Forumbee
Hivebrite es una plataforma todo en uno de gestión y participación de comunidades que te ayuda a desarrollar el...

Zendesk

4,4
#2 alternativa a Forumbee
Zendesk es una solución de software de atención al cliente basada en la nube y en la que confían más de 40 000...

Intercom

4,5
#3 alternativa a Forumbee
Intercom es una plataforma de relaciones conversacionales que permite a las empresas ofrecer experiencias conversacional...

Vanilla

4,4
#4 alternativa a Forumbee
Vanilla proporciona una solución integral que combina el poder de las comunidades de clientes, las preguntas y...

Opiniones

Calificación general

4,9 /5
(18)
Relación calidad-precio
4,9/5
Funcionalidades
4,6/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,9/5

¿Ya tienes Forumbee?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 18
Robbie P.
Calificación general
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

After spending months researching and testing different forum options, ForumBee won hands down!

Revisado el 9/7/2018

Puntos a favor

Everything. We tried multiple forum providers including Plush, Mobilize, Facebook Groups, and Vanilla Forums. All for different reasons, none of these guys were able to meet our needs. ForumBee literally has everything that we were looking for to support our 6000+ member community. We are so thankful for them, and we highly recommend them.

Desventajas

The largest downside to ForumBee is their unwillingness to connect on the phone. I can appreciate the value of them doing this; however, it's been a frustration for us to not be able to develop a deeper relationship with them. We want to be a part of making ForumBee better, but it's going to be difficult when all communication is based in email.

Grigory M.
Calificación general
  • Industry: Investigación
  • Company size: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Only compliments

Revisado el 13/5/2021

We were able to set up a site that had a customised digital library, forum, member profiles, and...

We were able to set up a site that had a customised digital library, forum, member profiles, and built-in live event broadcasting within just a few weeks. Thanks a lot Forumbee!

Puntos a favor

Thoughtful, simple and well designed, Forumbee's software is easy to use and simple to set-up and customise. Our team and the platform's users find it very intuitive. All the essential security and reporting features are also available. Many thanks to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who helped with the design, account set-up, support, training and everything else for the project.

Desventajas

There could be one or two additional features (e.g. Zoom integration) but it's better to have a simpler well-built product than some of the complex services available in the market.

Alternativas consideradas

Hivebrite

Razones para elegir Forumbee

Forum functionality was lacking on Moodle.

Razones para cambiar a Forumbee

Better design, better support, faster installation.

Respuesta de Forumbee

Hi Grigory, thank you very much for the review! We are happy to hear that you have been extremely satisfied with your experience! Your feedback on additional features you would like is very helpful and we are considering these for future product updates. We look forward to continuing to support you in the growth of your community!

Daniel B.
Calificación general
  • Industry: Software informático
  • Company size: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Thoughts on Forumbee

Revisado el 12/5/2021

This has been a very good tool for Incorta and got us a really great community site with almost no...

This has been a very good tool for Incorta and got us a really great community site with almost no build effort on our own.

Puntos a favor

The product is really easy to use and administer. The customer support is world class, consultative, and creative when it comes to problem solving.

Desventajas

There certainly are areas of the product I wish were a bit more configurable, like showing information about posters to others, allowing for posters to carry badges or show accomplishments.

Respuesta de Forumbee

Hi Daniel, thank you so much for your review and sharing your thoughts! We are thrilled to hear that Forumbee has been a good tool for your community! Thanks also for your suggestions for improvements and will share that with our product team. If there is anything else we can do to assist, please let us know. Thanks again!

Christine M.
Calificación general
  • Industry: Marketing y publicidad
  • Company size: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The most intuitive SAAS product in our tech stack

Revisado el 12/5/2021

We’ve had an amazing experience with Forumbee - from the demo stage in learning about their product...

We’ve had an amazing experience with Forumbee - from the demo stage in learning about their product to the launch of this service across our entire company. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is fantastic to work with - I appreciate we’ve had the same contact the entire time making the onboarding process seamless.

The service is intuitive, highly customizable and was an incredibly smooth experience to get adoption quickly across the entire company.

As someone who tested multiple knowledge management systems over the course of a year and could never find something that met all our needs, Forumbee solved so many of our problems. We’ve had no issues whatsoever after deciding to move forward with them. I could not recommend them enough.

Puntos a favor

After a year long search, we settled on Forumbee and couldn’t be happier with this decision. Whether you’re a user or admin, the user experience is incredibly intuitive. In addition to this, the service we receive is fantastic, especially from our dedicated rep [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. She responds to every question within a matter of hours.

We are a very process heavy organization and this service has been a game changer in having a central hub of documentation, giving our people the answers they need in the quickest and easiest route.

Desventajas

While the customization in matching our website is great, there’s limitations in how much we can customize within an actual article like easily embedding videos.

Respuesta de Forumbee

Hi Christine, we are thrilled to hear you have had a great experience with Forumbee! Thank you very much for your feedback and your kind words! We look forward to continuing to support you and your team. Thanks also for the feedback on article customization! We will follow up to assist with that.

Apryl G.
Calificación general
  • Industry: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Company size: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Forumbee is amazing--and it's the customer-centric focus that makes it so!

Revisado el 13/5/2021

Exceptional. Forumbee has been responsive to each and every one of our queries and concerns.

Exceptional. Forumbee has been responsive to each and every one of our queries and concerns.

Puntos a favor

Forumbee staff members consistently go above and beyond to address our concerns and try to meet our unique needs. They have built so many customizable features for us that I'm positive other customers are not requesting. In addition to the stellar service, this software is easy to use, beautifully designed, and thoughtfully created. Loving the software you (and 400+ others) use on a regular basis is important!

Desventajas

There are some text formatting challenges in the use of this product. For example, text formatting transferred from another document is not always retained. Additionally, the more our community/posts grow, the more difficult it becomes to search with accuracy. Forumbee has made improvements in these areas and continues to do so.

Respuesta de Forumbee

Hi Apryl, thank you so much for your amazing review, we are truly grateful! Our team has enjoyed working with you and the Kiva team over the years and are thrilled that Forumbee has been a valuable solution for your organization. We look forward to bringing continued improvements to text formatting and search functions. Thank you for your insights and feedback!

Mostrando 5 opiniones de 18 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Forumbee

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Forumbee.

Forumbee ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 250,00 US$/mes
  • Pricing model: Suscripción
  • Free Trial: Disponible

Los clientes habituales de Forumbee son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Forumbee admite los siguientes idiomas:

inglés

Forumbee admite los siguientes dispositivos:

Forumbee se integra con las siguientes aplicaciones:

Google Analytics, Google Forms, Google Maps, Slack, Zapier, Zendesk

Forumbee ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Forumbee.