Sobre Marketing 360

Marketing 360 es una empresa de software de marketing que proporciona una combinación inteligente de software integrado y servicios de marketing profesional. La plataforma está diseñada para que organizaciones de todos los tamaños puedan acceder a profesionales certificados de marketing digital, incluidos expertos en marketing, desarrolladores, escritores de contenido, diseñadores y productores de video que entienden las necesidades del marketing digital de hoy en día.

La plataforma permite a las marcas optimizar sus canales de marketing más esenciales con diversos módulos en una única solución de software. El módulo Marketing 360 Natural Listing Ads ayuda a las organizaciones a mejorar las ventas orgánicas y la clasificación de palabras clave con su programa de software SEO. La función Top Placement Ads ayuda a las empresas a llegar a los 3 mejores anuncios en los resultados de los motores de búsqueda.

El módulo Retargeting Ads permite a las organizaciones aprovechar al máximo las ventas potenciales al mostrar anuncios de banners en sitios web. Los programas Top Rated Local o National ayudan a la marca a controlar su reputación online. La opción de servicios de marketing bajo demanda de Marketing 360 permite a los usuarios aprovechar la experiencia de profesionales de marketing, diseñadores, escritores de contenido, desarrolladores y expertos en video altamente cualificados, todo en la nube y bajo demanda.

Marketing 360 proporciona a las organizaciones una destacada plataforma de sitios web, UXi, con diseños altamente adaptables. Los usuarios pueden modificar el diseño del sitio web para adecuarlo a la marca y el contenido de la organización, así como actualizar y mantener fácilmente el sitio web con funciones de tipo arrastrar y soltar en el editor de front-end. La plataforma también incluye un potente módulo de software CRM (gestión de relaciones con los clientes) para administrar contactos, tareas y canales de ventas.

Precios desde:

25,00 US$

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Marketing 360

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

25,00 US$

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Marketing 360

Imágenes

Marketing 360 Software - 1
Marketing 360 Software - 2
Marketing 360 Software - 3
Marketing 360 Software - 4
Marketing 360 Software - 5
Marketing 360 Software - 6
Marketing 360 Software - 7
Ver 8 más
Vídeo de Marketing 360
Marketing 360 Software - 1 Marketing 360 Software - 2 Marketing 360 Software - 3 Marketing 360 Software - 4 Marketing 360 Software - 5 Marketing 360 Software - 6 Marketing 360 Software - 7

Funcionalidades

Funcionalidades totales de Marketing 360: 344

  • API
  • Acceso móvil
  • Acciones activadas por evento
  • Actualización automática
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Alzada de solicitudes
  • Análisis de atención al cliente
  • Análisis de campañas
  • Análisis de comportamientos
  • Análisis de la competencia
  • Análisis de páginas web
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de tendencias
  • Análisis de ventas
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Análisis y seguimiento del ROI
  • Aplicación móvil
  • Archivo y conservación
  • Arrastrar y soltar
  • Asistencia al cliente
  • Asistencia por vídeo
  • Automatización de la localización
  • Automatización de marketing
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Benchmarking
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de imágenes
  • Bloqueo de spam
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Búsqueda de texto completo
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • CTA personalizables
  • Calendario de marketing
  • Calendario online
  • Campañas de goteo
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Carro de compra
  • Cartografía del viaje de cliente
  • Catalogación/Categorización
  • Citas recurrentes
  • Clasificación de documentos
  • Comentarios/notas
  • Comercio móvil
  • Comunicación con miembros
  • Comunicación multicanal
  • Concesionario de automóviles
  • Concesionario de segunda mano
  • Concursar por sms
  • Configurador de productos
  • Confirmación y recordatorios
  • Conforme con HIPAA
  • Conformidad CAN SPAM
  • Conformidad con la PCI
  • Contabilidad
  • Contabilidad integrada
  • Contenido dinámico
  • Control de inventario
  • Control de procesos de aprobación
  • Control de respuestas por correo electrónico
  • Control de versiones
  • Controles o permisos de acceso
  • Controles por separado
  • Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
  • Creación de factura
  • Creación de informes de tráfico web
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Créditos para concesionarios
  • Cualificación de leads
  • Cuentas de clientes
  • Cupones móviles
  • Cálculo de impuestos
  • Códigos cortos
  • Datos en tiempo real
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Departamento de atención al cliente
  • Detección de fraude
  • Directorio de miembros
  • Distribución de clientes potenciales
  • Distribución de correo electrónico
  • División de cuentas
  • Donaciones en línea
  • Edición de imágenes
  • Edición de texto
  • Edición en tiempo real
  • Editor WYSIWYG
  • Encuestas de cliente
  • Enrutamiento
  • Envío masivo de mensajes de texto
  • Equipamiento
  • Etiquetado
  • Facturación
  • Facturación de gastos imprevistos
  • Facturación de proyectos
  • Facturación en línea
  • Facturación por horas
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Facturas personalizables
  • Filtrado
  • Filtrado por palabras clave
  • Firma electrónica
  • Formularios electrónicos
  • Formularios personalizables
  • Formularios web
  • Fotos/imágenes
  • Generación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Generación de reseñas
  • Generador de formularios
  • Generador de tiendas electrónicas
  • Geosegmentación
  • Gestión de SEO
  • Gestión de alquiler de cabinas
  • Gestión de archivos de audio
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de campañas de email
  • Gestión de canales
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de colectas
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de compromisos de donación
  • Gestión de consejos
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de donaciones
  • Gestión de empleados
  • Gestión de enlaces
  • Gestión de envíos
  • Gestión de equipo
  • Gestión de eventos
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de formularios
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la publicidad
  • Gestión de las comunicaciones
  • Gestión de listas
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de membresías
  • Gestión de modelos
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de opiniones
  • Gestión de pacientes
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pequeños grupos
  • Gestión de personal
  • Gestión de promociones
  • Gestión de publicaciones
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de recibos
  • Gestión de rendimiento social
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de respuestas
  • Gestión de suscriptores
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tarjetas de crédito
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Gestión de tesorería
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Gestión de varias cuentas
  • Gestión de varias ubicaciones
  • Gestión de ventas al por menor
  • Gestión de voluntariado
  • Gestión de vídeos
  • Gestión del conocimiento
  • Gestión del diseño
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del territorio
  • Gestión multicanal
  • Herramientas de investigación de palabras clave
  • Herramientas de reserva online
  • Historial de cliente
  • Historial de facturas
  • Historial de servicios
  • Historial de transacciones
  • Implementación basada en web
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de Google Analytics
  • Integración de chat interno
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Integración de servicios de procesamiento de pagos
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Ludificación
  • Marketing de búsqueda
  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Marketing social
  • Mediateca
  • Mensajería SMS
  • Mensajería bidireccional
  • Mensajería planificada
  • Modelos
  • Modelos personalizables
  • Moderación
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Opciones de publicación
  • Opciones de publicación de contenidos
  • Optimización de tasas de conversión
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Pagos en persona
  • Pagos móviles
  • Pagos parciales
  • Palabras clave móviles
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Para arbicultores
  • Para centros de belleza y balnearios
  • Para concesionarios de automóviles
  • Para organizaciones religiosas
  • Para quiroprácticos
  • Participación del cliente
  • Perfiles de clientes
  • Personalización
  • Personalización
  • Personalización de mensajes
  • Planificación de campañas
  • Planificación de cultos
  • Planificación de personal
  • Planificación del tratamiento
  • Plantillas de correo electrónico
  • Plantillas prediseñadas
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de clientes
  • Portal de facturación
  • Portal de miembros
  • Preguntas frecuentes
  • Presupuestos y estimaciones
  • Prevención de fraudes en los pagos
  • Procesamiento de facturas
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de pagos ACH
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Procesamiento de tarjetas de débito/crédito
  • Programa de fidelización
  • Programación automatizada
  • Programación de campañas
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de grupos
  • Programación de publicaciones
  • Programación de trabajos
  • Programación del mantenimiento
  • Promoción social
  • Pruebas A/B
  • Publicaciones automatizadas
  • Publicaciones de grupo
  • Publicidad social
  • Punto de venta (POS)
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Reactivo
  • Recordatorios
  • Recordatorios de llamadas
  • Recordatorios de pagos
  • Recordatorios vía SMS
  • Registro de cargas
  • Renovación de pedidos automática
  • Reprogramación
  • Resegmentación móvil
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Respuestas automáticas
  • Retargeting de redes sociales
  • Segmentación
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación de clientes
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Segmentación por comportamiento
  • Segmentación por público
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de búsqueda de sitios
  • Seguimiento de clics
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de equipos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de fuentes
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de interacciones entre usuarios
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento de marcas
  • Seguimiento de palabras claves
  • Seguimiento de posiciones de palabras clave
  • Seguimiento de páginas consultadas
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Seguimiento de tiempo en la página
  • Seguimiento de visitantes
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Seguimiento del comportamiento
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Seguridad de datos
  • Sincronización de calendario
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Sondeos/Votaciones
  • Supervisión
  • Supervisión de redes sociales
  • Supervisión de reseñas
  • Supervisión de transacciones
  • Tarifas de trabajo
  • Test multivariante
  • Tienda electrónica
  • Uso compartido de archivos
  • Varias campañas
  • Varias divisas
  • Varias opciones de pago
  • Varias tiendas
  • Varias ubicaciones
  • Visualización de datos

Alternativas

Bitrix24

4,0
#1 alternativa a Marketing 360
Bitrix24 es una plataforma gratuita de colaboración de código abierto y en la nube que proporciona herramientas de CRM,...

monday.com

4,6
#2 alternativa a Marketing 360
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

Odoo

4,2
#3 alternativa a Marketing 360
Odoo es un conjunto de aplicaciones empresariales de código abierto totalmente integrado y personalizable. Esta...

Agile CRM

4,1
#4 alternativa a Marketing 360
Agile CRM combina potentes funcionalidades de automatización, telefonía, web, dispositivos móviles, correo electrónico,...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(921)
Relación calidad-precio
4,5/5
Funcionalidades
4,6/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,7/5

¿Ya tienes Marketing 360?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 921
Roy H.
Calificación general
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Team of Professionals to Work With

Revisado el 21/6/2018

It all works together. That is incredibly important. You need all your sources to be able to come...

It all works together. That is incredibly important. You need all your sources to be able to come into one location and be tracked. Leads are the businesses life blood.If you can't track everything you do, you are just shooting in the dark.

Puntos a favor

Most small businesses have a person to do their website, another to do their social media. Working with the team at Marketing 360 I have an expert in every field working on my businesses that are working together. They created a great logo, an incredible website that I have received major accolades for, social media, blogs, videos, etc. that all work together to make my business look professional and keep me on page one for all my keywords. Then they do all the things I hate doing like setting up and populating my CRM. They provide a calendar where my assistance can update my calendar. Then they do something most small businesses never do; they track EVERYTHING. We know immediately when something is working or not working. Most businesses are just shooting in the dark. This process take a while. If you only tried Marketing 360 for 6 months, you haven't given it a fair shake. Marketing takes a while. I know. I have been doing marketing for several years. It takes time to dial it in. Time busy business people do not have. That why I turned 99% of my marketing over to a TEAM, the team of Marketing 360; They work together to bring me customers and brand my business with a consistent message.

Desventajas

I wish the calendar would tie into my other calendars. Other than that, I have been very satisfied with Marketing 360 and the software.

Respuesta de Madwire

Roy, thank you so much for your review and feedback. We appreciate and value the feedback. All ships rise together and we are excited to work with you and build your business up continuously. Thanks for your business.

Coach kenya C.
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The CRM soft ware is not difficult to understand. For me it's about TIME BLOCKING ....

Revisado el 14/9/2021

I enjoy my team [SENSITIVE CONTENT]. The entire experience from start until now has been profession...

I enjoy my team [SENSITIVE CONTENT]. The entire experience from start until now has been professional. I like having the support. Speaking weekly is invaluable.

Puntos a favor

The CRM soft ware is not difficult to understand. For me it's about TIME BLOCKING and actually taking the time to learn and push buttons. It's kind of like having a new cell phone. You learn new features along the way. I liked that everything is at your finger tips

Desventajas

Maybe it was me. Maybe it was system interface errors. Not often but sometimes languages simply were not communicating. That's when you walk away and go have Margaritas. This happens in every situation where Tech is involved. Nothing to be concerned about .

Respuesta de Madwire

Hi, Coach Kenya. So glad to hear you've enjoyed working with our team. Please let us know if there's ever anything specific in the platform that is giving you errors or putting you into a margarita-induced state. Our tech team definitely wants to know about that stuff so we can address them. We're looking forward to working with you for years to come!

Leif A.
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

IF YOU ARE THINKING ABOUT HIRING MARKETING360, YOU NEED TO READ THIS REVIEW

Revisado el 10/3/2018

Puntos a favor

There are only two pros:
1) First and foremost, my contract with Marketing360 is finally over.
2) I was forced to learn everything about sales and marketing that I was trying to delegate.

Desventajas

Honestly, I didn't want to write this review. I tried to forget about it and just accept my poor decision, but I just can't. I've been done working with the company for nearly a month now and it still bothers me.

Why? Well, I feel it's my public duty to save my fellow entrepreneurs from the jaws of deceit, empty promises, and weekends filled with bashing your head against your computer monitor.

To be perfectly frank, you'd be better off lighting your money on fire than hiring Marketing360 - at least doing so would spare you months of frustration, anger, and disappointment. Hiring them was the worst decision I've ever made.

Their sales guys were a bit pushy, but raised no red flags. The issues started after I signed my contract.

They convinced me that my website needed to be redone, so we embarked on a 2-month search for fool's gold. Unfortunately, I didn't realize that their web designers build their customer's websites on the back of a clunky, archaic platform that they call "UXI."

I have used Squarespace, Wix, Wordpress, Leadpages, and ClickFunnels, so I know a thing or two about website builders. UXI is unspeakably bad.

And the worst thing is that they can literally hold your website hostage - should you decide to part ways with them - because they have total control over the backend.

It took them over 2 months to "optimize my website for conversions" on UXI. I repeatedly requested access to the backend of this website during these 2 months and they told me that they couldn't allow me to do that because they were afraid that I would "break the site." Finally, my marketing executive relented and jokingly told me on a call that "if you break it, you bought it", referring to the complex UXi platform. She then conceded that their developers have trouble using it. Their developers!!

Who in their right mind would want to run their business website on a custom platform that its developers have trouble using?

At this point, I quickly learned how dreadful the whole platform was. Plus, the initial designs were complete garbage. I had to re-design my entire site myself using Wordpress and I did it over a weekend. It took me less than 48 hours to do the exact same thing that was taking them over 2 months!

At every step in the design, the Marketing360 team pushed back on my requests for edits. To them, this was a get-in-and-out, cookie-cutter, copy-and-paste job, while to me, my website is the face of my awesome company - my livelihood - and I truly cared how it represented me and my brand. I wanted it to be welcoming and thoughtful, not a clunky, "conversion-optimized" mess.

Things only went downhill from there.

Response time was generally about a day, which - in many parts of the country - is longer than Amazon takes to deliver your order. Even worse, they take off weekends, so if something goes wrong with an ad over the weekend, you're screwed. This ruined many of my weekends.

My marking executive did not deliver any ad mock-ups on time and she required so much hand-holding that I eventually just spoon fed her all of the ad copy, audience targeting segmentation, and literally everything else.

Just to be clear, I want to say that again...I quickly realized that the only way I could contain my losses in this terrible business relationship was to do all of the ads myself. I made ALL the landing pages, ALL of the copy, ALL of the ad images, created ALL the audiences, EVERYTHING! I had to even teach myself how to do Facebook retargeting, which was the major reason I hired them in the first place.

They require you to sign a 6-month contract and if you decide that you want out, they'll charge you an early termination fee. So, I just kept paying them to spend my money.

Marketing360 basically just worked as my Facebook ad bank, boosting my ads with the money that I gave them. Except this bank charges you thousands of dollars to help you waste your money.

As a 25-year-old who supports his "side hustle" business by working full time as an engineer, this essentially meant that I was just burning through my savings.

Shortly thereafter, my marketing executive sent me an email to tell me that she was leaving the company. I don't know if she quit or was fired, but I can't say I was surprised.

My new marketing executive began working with me 2 weeks before a huge product launch that I had been working on for months. This was basically a make-or-break product launch for my business that was on life support. Ironically, my useless marketing budget was to blame.

My new marketing executive was far better (hence the 2 stars), but the rocky relationship and abysmal results continued.

On January 23rd, 2018, I asked for a refund of all the unused ad credits that I hadn't spent.

In my contract, I was required to pay per month, of which went to ad credits. Little did I know that they actually skim off a percentage of all the ad credits spend to manage the ads. Something that was not spelled out in the contract.

When I asked to just take my unspent marketing budget and walk away, his management flatly declined despite us being outside of the 6-month contract window.

Their reason?? They said that they "want the opportunity to win my business back." I told them that there was nothing they could do to mend the relationship, and they still declined.

I even offered to pay them their "ad premium" (the percentage of money that they scrape off the top of every marketing dollar they spend for you - this was NOT mentioned at all in the contract by the way) on all but they still refused. I had to spend on underperforming ads just to burn through my money because the alternative was them simply keeping it.

And I say "underperforming ads" because I launched the EXACT SAME ADS (same images, videos, copy, targeting) and mine consistently had a 1,000% to 3,000% higher conversion. I showed them data from multiple ads proving this and they gave me the runaround every time.

Unbelievable. The icing on the cake was spending of my "creative hour credits" to one of their video editors for a 20-second promo clip and they sent me an unfinished version and told me that they burned through all the credits. They said I would have to pay them /hour to finish it. This doesn't make any sense because I provided all of the footage and told them precisely how I wanted it to be edited. Another thing that I ended up doing myself in a few hours.

If you scroll down to reviews left in August, you will see that I left a positive review. Well, I wish I could delete it, but I can't. The reason I left this review is that they hounded me for a review from week 1. After a handful of email requests to leave a review in the first month, I begrudgingly did because I didn't want to damage our already fragile relationship.

If you scroll down, you will see that there are NUMEROUS 1-star reviews, but for some reason, those reviews don't get factored into their perfect "5-star" score.

The only thing worse than the I wasted on this company was the stress and aggravation that plagued me on a daily basis. Once famously quipped that building a company is like "eating glass and staring into the abyss" - well obviously Elon has never hired Marketing360, because his entrepreneurial experience would have been worse.

One final point that you need to embrace: sales and marketing is THE MOST IMPORTANT part of your business. I wish businesses succeeded or failed by the quality of their product and service alone, but unfortunately, that's not the case. For the good of your business, you MUST NOT delegate your sales and marketing. If you are in the early stages of your business, this is even more important. You need to know that not all 20-somethings with an iPhone and 1,000 followers on Instagram know how to market in the digital world. If you can't market your business and sell your vision, don't expect someone to be able to do it for you.

If you know how to log into Facebook, then you can figure out how to make your own ads. I taught myself in the past 6 months and I've gotten pretty good.

Over the course of 8 months, Marketing360 did not help me to make a single sale. I spent working with Marketing360 with nothing to show for it.

I messed up, but you don't have to. Please do your homework and think long and hard about this decision.

I wish you all the best in your entrepreneurial endeavors.

Joellen S.
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Good for retail service business

Revisado el 14/9/2021

Seems to be getting the name and brand out in front of the public on multiple levels which is...

Seems to be getting the name and brand out in front of the public on multiple levels which is needed in the service business. Administrators are easy to work with and reach out often to see if there are things that need to be improved or updated.

Puntos a favor

Website is good. Marketing does not require a lot of hands on but I receive regular updates and the ability to respond if need be. Integrated well, especially email requests for service. Fits well with a retail service business that needs to constantly put our name in front of the public.

Desventajas

No complaints for my company as it works well for us. I can see where it might not work well for other types of business that have a different clientele.

Respuesta de Madwire

JoEllen, thank you for sharing! It's great to hear that our team is reaching out at a good cadence for you and that the brand advertising has been going well. We look forward to continuing to serve you!

Jose D.
Calificación general
  • Sector: Cuidado de la salud mental
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Amazing Team, Amazing Software

Revisado el 24/9/2021

[SENSITIVE CONTENT] and [SENSITIVE CONTENT] have been amazing in helping me generate referrals for...

[SENSITIVE CONTENT] and [SENSITIVE CONTENT] have been amazing in helping me generate referrals for the practice, to the extent where I was able to quit my job at the Veteran's affairs as a clinician and going full time on my private practice, a year later I was able to recruit my best friend and colleague to join my practice and soon I will be reaching out for a third clinician to fill in the spot as we catch up with the referrals, I am so lucky to have such a competent and amazing team! Go Madwire!

Puntos a favor

The process is very user friendly, no time is wasted on jumping any loops.

Desventajas

There is nothing I currently do not like about it, I recommend it to anyone!

Mostrando 5 opiniones de 921 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Marketing 360

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Marketing 360.

Marketing 360 ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 25,00 US$
  • Modelo de precios: Versión gratuita
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Marketing 360 son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Marketing 360 admite los siguientes idiomas:

inglés

Marketing 360 admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Marketing 360 se integra con las siguientes aplicaciones:

BigCommerce, Booker, Enecto Web Leads, Facebook for Business, Google Ads, Google Analytics, Gravity Forms, Lightspeed, LinkedIn for Business, QuickBooks, Shopify, Solid Commerce, Stripe, WooCommerce, Yahoo Small Business, Yext, Yotpo

Marketing 360 ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Marketing 360.