Sobre Skedda

Skedda es un sistema de reserva y planificación online que está diseñado para los espacios que funcionan como sedes. Un espacio puede ser un tribunal, un estudio, una sala de reuniones, un aula, un escritorio compartido o incluso un equipo compartido.

El planificador de Skedda tiene una vista de día, mes y lista con opciones de acceso para usuarios con permiso de solo lectura, personas invitadas que pueden hacer reservas y el público. Al planificador de sede se accede a través de un subdominio único con SSL forzado (HTTPS) y el inicio de sesión único está disponible con Google, Facebook, Twitter y Microsoft.

Los administradores de las sedes pueden crear condiciones de reserva y fijación de precios por espacio, como también reglas de uso compartido y dependencia. Los ajustes de la sede incluyen ventanas de reserva y cancelación, la capacidad de agregar términos y condiciones de la sede, información de reserva personalizada e integración con muchas aplicaciones a través de Zapier. Skedda se integra exclusivamente con Stripe Payments y ofrece un enfoque de pago por adelantado o de reserve ahora y pague después. Los datos de reserva se pueden exportar.

La plataforma de Skedda es apta para dispositivos móviles y es accesible desde el navegador de cualquier dispositivo con conexión a internet.


Imágenes

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Skedda

4,8 (218)
VS.
El más valorado

Precio inicial

99,00 US$
mes
16,00 US$
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

116
118

Integraciones

25
49

Facilidad de uso

4,8 (218)
4,6 (5.590)

Relación calidad-precio

4,8 (218)
4,7 (5.590)

Atención al cliente

4,8 (218)
4,7 (5.590)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Acuity Scheduling

4,8
#1 alternativa a Skedda
Acuity es un software de programación de citas online en horario ininterrumpido que permite que los clientes, de forma...

SimplyBook.me

4,6
#2 alternativa a Skedda
SimplyBook.me es un sistema de reserva online para pymes y grandes empresas de todos los sectores de prestación de...

EZFacility

4,5
#3 alternativa a Skedda
EZFacility es una solución basada en la web para empresas deportivas y de fitness que permite a los clientes optimizar...

Squarespace

4,6
#4 alternativa a Skedda
Squarespace es la plataforma todo en uno para crear un atractivo sitio web, tienda online o portfolio. Dirige el...

Opiniones

Calificación general

4,8 /5
(218)
Relación calidad-precio
4,8/5
Funcionalidades
4,6/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,8/5

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Mostrando 5 opiniones de 218
Trish
Calificación general
  • Sector: Servicios individuales y familiares
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Skedda is an excellent, extremely user friend, online booking and scheduling system for our...

Revisado el 6/10/2019

We are a busy community centre that caters to a diverse range of services and events. We needed...

We are a busy community centre that caters to a diverse range of services and events. We needed a system that would allow us book out rooms for varying times and reoccurences. Previously we had used excel spreadsheet but this was hugely time consuming and required lots of human resource hours to set up and maintain. Skedda is so easy to use, bookings, cancellations and rescheduling are made in seconds. The ability to book rooms for daily, weekly or monthly events and choose an end date is a huge plus.

Puntos a favor

We have a large organisation comprising of personnel with different IT skills and capacities. It has a large functionality system whilst at the same time being very user friendly so that those with little or not IT skills can easily navigate the system - booking and scheduling room use.

Desventajas

I cannot think of anything we like least about this software.

Monique
Calificación general
  • Sector: Bibliotecas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy scheduling for library meeting rooms

Revisado el 14/1/2022

We worked with the free version for a while (only entering half of our rooms) to test the functional...

We worked with the free version for a while (only entering half of our rooms) to test the functionality. I was very impressed with the support we received as I tried to figure out how to apply their system to our setting. The ease of use, price point, and great support made this a wonderful option for us.

Puntos a favor

Skedda provides an easy to use interface for our staff to schedule meeting rooms and for the public to be able to see events and availability. The cloud hosted option removes a lot of the headaches we had with our previous software. And the support has been great for helping us find ways to make the product work for our needs.

Desventajas

Public libraries are different than business settings in that everything we offer is essentially free and we have to track a lot of different statistics (monthly room usage broken down by type of meeting). There are features related to charging for room use that it would be nice to be able to disable. And the reporting isn't as robust as would be ideal. But it's easy to ignore the fee sections and the ability to export the stats to Excel gives us all the info we need with just a little manipulation.

Alternativas consideradas

EMS

Razones para cambiar a Skedda

Price. We are not big enough to need a lot of bells and whistles, but you still have to pay for all of that whether you use them or not with systems like EMS. Skedda gives us the essential functionality we need for an excellent price.

Respuesta de Skedda

Hi there, Monique!

Thanks very much for taking the time to leave such a great review of Skedda! We're so glad that we've been able to assist with your library's meeting rooms, and look forward to continuing in this regard into the future!

All the best,
The Skedda Team.

Madi
Calificación general
  • Sector: Deportes
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Simple!

Revisado el 2/6/2023

Puntos a favor

We liked the simplicity of Skedda and how easy it was to use.

Desventajas

That it did not integrate well with our system. Added an extra step onto all registrations.

Mary Jo
Calificación general
  • Sector: Servicios para instalaciones
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Does All The Work For You

Revisado el 15/12/2021

Skedda allows our members (in a pandemic world) to check availability before coming in. It also...

Skedda allows our members (in a pandemic world) to check availability before coming in. It also helps them organize their weeks by planning in advance and knowing they have all the space amenities they need to be productive.

Puntos a favor

Skedda is easy to navigate and very intuitive. Being a Coworking space we add users daily. I only need to send them an invitation and they are good to go. I also appreciate being able to search by user, space and/or time frame.

Desventajas

Being a Coworking Space, I wish I could load all my spaces and have an ‘enable switch’. This way I could only be charged for my active spaces but could keep an accurate historical record of attendees. Right now once a desk is occupied (for long term use) I remove it from the calendar so as not to confuse others who are booking. But that also erases the history. So if I search a month back, all my reservations for that desk before the full time person came are gone.

Respuesta de Skedda

Hi there, Mary Jo!

Thanks so much for your amazing review! We so appreciate that you took the time to share your thoughts on Skedda with the world.

We hope that we can continue building the platform in ways that add value to your processes, and look forward to managing your spaces into 2022!

All the best,
The Skedda Team

Tomas
Calificación general
  • Sector: Deportes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Cricket Club Net Booking System

Revisado el 7/4/2022

Fantastic!

Fantastic!

Puntos a favor

We can create a number of different user types using the "tags" system to allow parents and juniors artificial net opportunities and senior players nets in the middle. Recurring bookings are used for club training nights. We can limit the number of nets a user can book and the levels of flexibility to support our head coach with his personal 1:1s makes this a vital club tool. The ability to remove billing details over the winter and the platform sit dormant (with all the setup remaining intact) is hugely advantageous for us.

Desventajas

The unique link that is sent for registration carries the user "tags". If a member chooses to use that link in the future to book this removes those tags. We have got around this by providing "first registration" and "ongoing" booking instructions but it has caused inbound queries from members. As a volunteer-led organisation these types of chats would be great to avoid to save people's time.

Respuesta de Skedda

Hi Tomas,

Wow - thanks so much for leaving such a great review of the Skedda system! We're so glad to be helping you out with the scheduling and booking of your cricket club's nets.

Wishing you all the best in your space-scheduling endeavors with us, and we hope to continue impressing you with the Skedda system well into the future!

All the best,
The Skedda Team

Mostrando 5 opiniones de 218 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Skedda

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Skedda.

Skedda ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 99,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Skedda son:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Skedda admite los siguientes idiomas:

inglés

Skedda admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Skedda se integra con las siguientes aplicaciones:

Airtable, Basecamp, Constant Contact, Evernote Teams, FreshBooks, Gmail, Google Calendar, Google Docs, Google Sheets, Google Workspace, HubSpot CRM, Invoice Ninja, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, QuickBooks Online Advanced, Slack, Stripe, Trello, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk Suite

Skedda ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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