
Sobre Capsule
Con la cápsula puedes gestionar todas las relaciones, no solo la de los clientes: contactos de gestión, clientes potenciales, proveedores y mucho más.
Puedes gestionar los canales de ventas: hacer un seguimiento de ofrecimientos, ofertas, propuestas y otras oportunidades. Puedes ver todo en el panel de ventas.
Se pueden organizar los correos electrónicos: conectar fácilmente los correos electrónicos a Capsule cuando envías o recibes correos electrónicos de tus contactos.
Se puede tener un historial completo en un solo lugar: adjuntar notas, conversaciones, documentos y archivos directamente en el historial de un contacto, de manera que esté fácilmente disponible.
Puedes asegurarte de que las cosas se hagan: crear tareas y compartir con los compañeros de trabajo. No te pierdas el plazo de la propuesta o la llamada del cliente.
Puedes hacer que se adapte a tu negocio: personaliza Capsule agregando los campos de datos que necesitas. Márcalo con tus colores y logotipo.
Precios desde:
18,00 US$/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Clientes habituales
- Trabajadores autónomos
- Empresas pequeñas (2-50)
- Empresas medianas (51-500)
- Empresas grandes (500 o más)
Implementación
- Basado en la nube
- Entorno local
Idiomas admitidos
español, inglés
Precios desde:
18,00 US$/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Imágenes













Funcionalidades
Funcionalidades totales de Capsule: 93
Alternativas
Insightly

Keela

Act!

Acuity Scheduling

Opiniones
¿Ya tienes Capsule?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Optimizado
Revisado el 28/12/2022
Buena gestion en general optimizado y efectivo en su uso
Buena gestion en general optimizado y efectivo en su uso
Puntos a favor
Su gestion de clientes y base de datos funciona bien ayuda en el trabajo
Desventajas
Algunas opciones son algo complejas pero se resuelve
Respuesta de Zestia
Hi Manuel,
Thanks for writing a review about Capsule. We're pleased to hear that the customer management database side of Capsule is working well for you. If you're finding anything challenging then our support team are always at hand to help you out at support@capsulecrm.com. We're pleased to hear you're finding Capsule effective.

- Sector: Impresión
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
One of the applications I run my business on
Revisado el 21/7/2022
This is one of three applications that I am in daily. I couldn’t have grown my business without it.
This is one of three applications that I am in daily. I couldn’t have grown my business without it.
Puntos a favor
I like how you can have separate contacts, organizations, and opportunities but that you can connect them all. Unlike some contact management tools, this gives you a ton of flexibility in tracking interactions and todos.
Desventajas
I wish there were a way to attach the same individual to multiple organizations. There is a workaround by embedding a URL in the info for each entity, but it would be nice to be able to see an individual and separate out the different communications based on the organization they are involved with.
Respuesta de Zestia
Hi there Jeff,
Chloe from Capsule here. Thanks for taking the time to write a review - we really appreciate it. We're so glad to hear Capsule gives you the flexibility you need to track tasks and interactions. We're sorry we don't have better news on attaching the same individual to multiple organisations but we're happy to hear that it's helped you grow your business anyway.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Relatively Robust, and Affordable!
Revisado el 3/5/2019
For our small business (5-10 team members), Capsule provides us with one location to input all of...
For our small business (5-10 team members), Capsule provides us with one location to input all of our data. We can track contacts, organizations, and opportunities, as well as opportunity stages and milestones, while customizing categories and notes for all of it. It is incomparably more affordable than any of the other CRMs I've used.
Puntos a favor
Capsule serves all its purposes very satisfactorily. It doesn't have very many bells and whistles, or email campaign options like other CRM databases, but it is very useful for logging contact information, making notes, generating tasks, and running reports. You can categorize contacts by organization, people, and deal opportunities, and also by customized tags and custom fields.
Desventajas
Very few things to dislike. The only way to export contacts with notes is to export the entire database into Excel and sort from there; there is no option within the database's reporting capabilities to generate the notes for specific contacts.
Capsule also does not have email campaign capabilities or drip campaign options, but those are high-price items that only come with the big CRM monsters.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Lacked Calendar tool needed for us to be effective
Revisado el 5/5/2022
It was an adequate tool but didn't fulfill enough of our needs for us to continue using the...
It was an adequate tool but didn't fulfill enough of our needs for us to continue using the software.
Puntos a favor
I found the software easy to use and fairly intuitive for the everyday user. It managed leads adequately and allowed me to find my information easily.
Desventajas
We needed a tool that would allow us to easily track booked events on a calendar and see trends of inquiries for specific dates. Capsule lacked an effective calendar tool to help us manage leads by date which made it ineffectual for us.
Respuesta de Zestia
Hi there April,
Chloe from Capsule here. We're glad you found Capsule easy to use and helped you manage leads well. We're sorry to hear that in this case Capsule didn't quite fit your needs - thanks for giving us a try!
- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
A CRM for startups - everything you need and nothing you don’t
Revisado el 5/1/2020
Puntos a favor
It is a highly customizable software CRM. Track every interaction with stakeholders using the web app, email plugins, and most importantly the iOS app! The app uses the cloud based client database as a sort of substitute for your phone’s address book, phone dialer, and portal to add client interactions. Best mobile app for a CRM platform!
Desventajas
It can be tricky linking interactions with multiple stakeholders.
Respuesta de Zestia
Hi Chloe here from Capsule. Thanks for your review of Capsule and your support - we're really glad you like the mobile app. As for linking interactions with multiple stakeholders, if we can understand a little more about how you want interactions linked we may be able to offer some options or understand whether there are some ways we can amend Capsule. If you can write to us directly at support@capsulecrm.com then our support team will be able to help you out.
Preguntas frecuentes sobre Capsule
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Capsule.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Capsule?
Capsule ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 18,00 US$/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Capsule?
Los clientes habituales de Capsule son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Capsule?
Capsule admite los siguientes idiomas:
español, inglés
P. ¿Capsule es compatible con dispositivos móviles?
Capsule admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Capsule?
Capsule se integra con las siguientes aplicaciones:
ActiveCampaign, Acuity Scheduling, Akita, Asana, Basecamp, Benchmark Email, Better Proposals, BigCommerce, CallFire, CallRail, Chargebee, Chargify, Cin7 Core, Cin7 Omni, CircleLoop, Clockify, Constant Contact, Cyclr, Cyfe, Databox, Deputy, Docsify, Emma, Enalyzer, Eventbrite, FileInvite, FluidSurveys, Formstack Forms, FreeAgent, FreshBooks, FreshMail, FullContact, GetResponse, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Data Studio, Google Workspace, Gravity Forms, Help Scout, Jotform, KashFlow, Kixie PowerCall, Leadinfo, LeadsBridge, LiveChat, Mad Mimi, Mailchimp, MailerLite, Make, Mention, Meta for Business, Microsoft Outlook, Microsoft To Do, OmniFocus, OnceHub, Operations Hub, Paycove, Process Street, Quickbooks Online, Quotient, REVE Chat, Rezdy, Ruler Analytics, SendPulse, Signable, Slack, SupportBee, Tidy, TidyEnterprise, TimeCamp, Todoist, Toggl Track, Toky, Trello, Twitter/X, Unbounce, Userlike, WebMerge, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Flow, monday.com
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Capsule?
Capsule ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat
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