FieldEdge

4,2 (301)
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Software de servicios externos muy valorado para contratistas de servicios a domicilio.

Sobre FieldEdge

FieldEdge es un destacado software de gestión de servicios externos para contratistas de sectores como climatización, fontanería, electricidad y más. Este programa basado en web es accesible desde la oficina y en el campo, por lo que permite gestionar la empresa en cualquier lugar.

El panel de distribución ahorra al personal de la oficina más de 20 horas semanales porque les permite asignar órdenes de trabajo según las habilidades de los técnicos y la ubicación prevista en el momento del trabajo. FieldEdge también ayuda a automatizar el proceso de facturación y elimina la doble entrada gracias a la integración perfecta con QuickBooks.

Con FieldEdge, los técnicos pueden acceder a sus artículos, tareas, servicios y materiales sobre la marcha desde la aplicación móvil para no tener que llamar nunca a la oficina. El libro de precios electrónico personalizable ayuda a los técnicos a presentar mejores opciones de calidad para los clientes, lo que genera ingresos adicionales y aumenta las facturas. FieldEdge también es compatible con iPad.


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Precio inicial

No se han encontrado precios
35,00 US$
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

109
35

Integraciones

10
1

Facilidad de uso

4,2 (301)
3,3 (6)

Relación calidad-precio

3,9 (301)
2,6 (6)

Atención al cliente

4,4 (301)
2,3 (6)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Intuit Field Service Management

2,8
#1 alternativa a FieldEdge
Intuit Field Service Management ES una solución de gestión de servicios externos que ofrece programación de trabajos,...

SAP Business One

4,3
#2 alternativa a FieldEdge
Software de planificación de recursos empresariales para pymes. Gestiona todos los aspectos de tu pequeña o mediana...

Davisware

4,1
#3 alternativa a FieldEdge
Las aplicaciones móviles ofrecen los recursos que los técnicos de campo necesitan para maximizar su tiempo de servicio...

ServiceM8

4,6
#4 alternativa a FieldEdge
ServiceM8 es una solución basada en la nube que ayuda a las organizaciones de servicios externos a gestionar su...

Opiniones

Calificación general

4,2 /5
(301)
Relación calidad-precio
3,9/5
Funcionalidades
4,0/5
Facilidad de uso
4,2/5
Asistencia al cliente
4,4/5

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Mostrando 5 opiniones de 301
Tomasz
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

FieldEdge Is a great software to use.

Revisado el 14/1/2020

Puntos a favor

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is the best Rep for FieldEdge. The most important thing with FieldEdge is who take care of you. We are with FE over 2 years we had hard time in first to complete or need what we want because of support service. As we go FE improve a lot technical and service support. Right now is much better then was before. Also our Rep [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] doing GREAT JOB I'am very happy and impressed how she take care of our needs. Other things: I like simplicity of using FieldEdge and as you know how it works. Price for software compare to the others is good so this was a huge impact to make a final decision.

Desventajas

You can do anything after completed. Change notes, change payments. I think it will be beneficial if there be some kind of the Administration account just in case.

Respuesta de Xplor Technologies

Thank you so much, Tomasz! We work hard to meet expectations like yours, and we're happy to hear we hit the mark for you.

David
Calificación general
  • Sector: Servicios
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Wonderful Software!

Revisado el 16/1/2020

We have become more more efficient using this software. The people at FieldEdge are incredible...

We have become more more efficient using this software. The people at FieldEdge are incredible and very, very helpful.

Puntos a favor

Ease of use, tracking ability, reporting, integration with Quickbooks

Desventajas

Connector between FieldEdge and Quickbooks

Alternativas consideradas

Intuit Field Service Management

Razones para elegir FieldEdge

FieldEdge purchased ESC and it made sense to switch to the next software

Razones para cambiar a FieldEdge

Cheaper, familiar with the FE people, provided our company with everything we needed

Respuesta de Xplor Technologies

David - We love hearing that FieldEdge helps you become more efficient! Thanks so much for taking the time to share your feedback on our product and teams.

Louis
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Great Staff and Growing Platform

Revisado el 4/5/2020

Overall the team at Fieldedge is willing to work with you which is something you don't often find...

Overall the team at Fieldedge is willing to work with you which is something you don't often find when working with a vendor. They are flexible, friendly and generally pleasant to work with, which helps make up for some of what the service may lack. There are plenty of options out there but if you're looking for a partner instead of a rigid behemoth, Fieldedge is a great choice.

Puntos a favor

The system is relatively simple to use and the support staff is almost always fantastic to work with. Grace, my CSM is practically a member of our team and goes way above and beyond to help us with anything we need. She's a big part of the reason why we're still with this system.

Desventajas

Reporting leaves a lot to be desired, and overall, the system needs polishing along with a heavier, more focused approach to developing from the end user's needs. I feel like they'd gain 10x the insight into how to measurably improve the product if they spent some time with a company who uses it regularly.

Alternativas consideradas

ServiceTitan, Buildertrend y Service Fusion

Respuesta de Xplor Technologies

We really appreciate you taking the time out of your day to share your thoughts with us, Louis! We are continually working on enhancements to our software and take all feedback into consideration. We'll be sure to pass all of your comments along to the appropriate teams :) Looking forward to continuing to support your business in any way we can.

Lee Ann
Calificación general
  • Sector: Ingeniería industrial o mecánica
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great HVAC Software

Revisado el 29/10/2021

Billing time has been cut in half / Technicians paperwork has been cut by 80% no need to type a...

Billing time has been cut in half / Technicians paperwork has been cut by 80% no need to type a book out just to send an invoice / Being able to do a quote and then it turn into a job once accepted cuts out double work

Puntos a favor

Mobile App we needed our guys out in the field to be able to access information on their phones

Desventajas

Not being able to put pictures on the proposal when the demos show proposals with pictures

Alternativas consideradas

ServiceTitan

Razones para elegir FieldEdge

Servicom was a great software and we used it for over 25 years but it did not have a mobile app

Razones para cambiar a FieldEdge

Product capabilities, Cost & Customer Support Promised
Christina
Calificación general
  • Sector: Seguridad e investigaciones
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great Customer Service

Revisado el 19/8/2020

I heard about FieldEdge from a fellow locksmith. Based off of his recommendation along with...

I heard about FieldEdge from a fellow locksmith. Based off of his recommendation along with another locksmith, we decided to jump in and try it. It's a process (as with any large install) to get everything set up, but I have to say that the customer support has been excellent. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] responds to any questions I may have immediately with often a follow up to make sure things are running smoothly. I have also used their online chat service for small questions with great results. Even small companies could benefit from a dispatching software like FieldEdge. As a business owner, there is piece of mind knowing that ALL of your jobs are getting billed properly. FE is pretty robust and can pretty much do anything you want it to do, but we primarily just use it for dispatching and billing.

Puntos a favor

Really great customer service.
Knowing that all jobs have been properly billed.
Not having to hand enter hand written invoices any longer.
Techs are able to type in notes on a job that we can go back and quickly read.
Dispatch can easily find customer history.

Desventajas

You can't quickly add a sales tax rate. It's a process that you have to do from QuickBooks.
You can't easily add notes onto the invoice from F/E. My work around is to finalize and save to QBs then add any notes.

Mostrando 5 opiniones de 301 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre FieldEdge

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre FieldEdge.

FieldEdge ofrece los siguientes planes de precios:

  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de FieldEdge son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

FieldEdge admite los siguientes idiomas:

inglés

FieldEdge admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

FieldEdge se integra con las siguientes aplicaciones:

BrandBot, Clearent, Docusign, HVACBizPro, Podium, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, ReviewBuzz, Sage Intacct, Twilio

FieldEdge ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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