Dayforce HCM

Plataforma de HCM en la nube que transforma la experiencia del empleado

Sobre Dayforce HCM

Ceridian Dayforce es una plataforma global de gestión del capital humano (HCM) que transforma la experiencia de los empleados. Unifica los datos de todo el ciclo de vida de los empleados para permitir una mejor toma de decisiones en todos los ámbitos.

Dayforce es una plataforma integral en la nube que combina recursos humanos, nómina, beneficios, gestión de la fuerza de trabajo y gestión del talento en una sola aplicación. Esta plataforma escalable está construida con un motor de reglas único y flexible combinado con actualizaciones y cálculos en tiempo real que ayudan a abordar los complejos requisitos regulatorios.


Imágenes

Dayforce HCM Software - 1
Dayforce HCM Software - 2
Dayforce HCM Software - 3
Dayforce HCM Software - 4
Dayforce HCM Software - 5
Dayforce HCM Software - 6
Dayforce HCM Software - 7
Dayforce HCM Software - 8
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Vídeo de Dayforce HCM
Vídeo de Dayforce HCM
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Dayforce HCM

4,3 (792)
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Opciones de precios

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Funcionalidades

96
335

Integraciones

1
13

Facilidad de uso

4,2 (792)
3,8 (1.364)

Relación calidad-precio

4,1 (792)
3,8 (1.364)

Atención al cliente

3,9 (792)
3,7 (1.364)

Alternativas

Oracle Database

4,6
#1 alternativa a Dayforce HCM
Oracle Database es un software de almacén de datos diseñado para ayudar a empresas de todos los tamaños a gestionar...

NetSuite

4,1
#2 alternativa a Dayforce HCM
NetSuite proporciona a las organizaciones un sistema integrado de aplicaciones en la nube que les ayuda a administrar...

SAP Concur

4,3
#3 alternativa a Dayforce HCM
Concur lleva a las empresas de todos los tamaños y etapas más allá de la automatización a una solución de gestión de...

Qualifacts Insync

4,6
#4 alternativa a Dayforce HCM
InSync es una plataforma de gestión de consultas y EMR, basada en la nube, que se puede adaptar para satisfacer las...

Opiniones

Calificación general

4,3 /5
(792)
Relación calidad-precio
4,1/5
Funcionalidades
4,2/5
Facilidad de uso
4,2/5
Asistencia al cliente
3,9/5

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Mostrando 5 opiniones de 792
Pamela
Calificación general
  • Sector: Práctica de la abogacía
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Small company, big vision

Revisado el 18/10/2018

Wonderful, streamlined and I love that you believe that I am capable of learning so much more than...

Wonderful, streamlined and I love that you believe that I am capable of learning so much more than I thought was possible. Total solution that has catapulted us into the future!

Puntos a favor

Flexibility coupled with cutting edge technology is allowing me to produce reporting and analytics our firm never thought was possible. At the same time, I am replacing all my manual processes with streamlined automation saving time and money. Finally, I am greatly increasing our professional culture in and outside the firm. My firm will never outgrow this solution. Love, Love, LOVE my Dayforce!

Desventajas

The only opportunity I see is the space between go live and what come next. With so much training material available, it hard to figure out a succinct plan for turning on the rest of the solution. A clear cut plan or guided track to bring you through the videos and then the correct guide would be helpful. I end up bouncing from guide to dig and guide and watching a video a couple of times to get things rolling.

Christian
Calificación general
  • Sector: Prensa
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Dayforce HCM Review: A Comprehensive Solution

Revisado el 1/2/2023

Overall Experience Review for Dayforce HCM: Dayforce HCM is a great HR software solution for...

Overall Experience Review for Dayforce HCM: Dayforce HCM is a great HR software solution for businesses looking for a comprehensive solution. It has a wide range of features and is relatively easy to use. However, its cost and complexity may be a hindrance for some businesses.

Puntos a favor

Dayforce HCM Positive Aspect Review: Dayforce HCM is an incredibly comprehensive HR software solution that provides a wide range of features to help streamline the HR process. It is user-friendly and offers great customer service.

Desventajas

Dayforce HCM Negative Aspect Review: Dayforce HCM can be quite expensive and its learning curve can be steep. Some of the features can be a bit tricky to use and the interface can be a bit cluttered.

Nicholas
Calificación general
  • Sector: Productos farmacéuticos
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Pros: Features and Functionality Cons: Support

Revisado el 21/9/2023

We are reasonably happy. When we don't need to engage Ceridian's support team, we would likely...

We are reasonably happy. When we don't need to engage Ceridian's support team, we would likely describe our experience as very positive. It's unfortunate that the support organization and their customer experience is not stronger.

Puntos a favor

Integrated modules across the HR suite, consistent logic and functionality for people managers and staff

Desventajas

Support has been inconsistent at best and frequently frustrating to the point its impacted HR team credibility.

Linda
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Love/Hate Relationship with Dayforce

Revisado el 20/6/2023

Dayforce is a fine system to use, with various issues hidden throughout. While my least favourite...

Dayforce is a fine system to use, with various issues hidden throughout. While my least favourite is the customer support, Dayforce also has a multitude of ways to find solutions on your own to avoid contacting customer support and spending large amounts of the company's money.I find Dayforce great and frustrating; there are so many good features with Dayforce that I'm looking forward to using, but I do find the system to be pretty convoluted. In order to fix ONE thing, I have to go through two to three different outlets within the system to make sure those work before this one thing is fixed.I do wish I had more positive things to say about Dayforce, but it's not the worst system I've used.

Puntos a favor

Easy to use features for both manager and employee. It's sleek-looking and doesn't require a lot of effort to learn how to use Dayforce. We are currently implementing document management and it seems simple, but effective.

Desventajas

Customer support has been both helpful and lacking. Helpful because of the forums, but it's very hit and miss with a rep. Sometimes I am given someone who is very helpful, provides guides, or reasonable answers within a good amount of time.Then there are times when I receive a rep who takes too long to answer or find out what the issue is, doesn't communicate, or doesn't initially fix the issue, causing more time and money (for the business).

Laurie
Calificación general
  • Sector: Empleo y contratación
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Dayforce one stop for HR/Payroll/Benfits/Learning

Revisado el 7/7/2023

Overall we have been please with Open Enrollments this allowed us to eliminate the need for a third...

Overall we have been please with Open Enrollments this allowed us to eliminate the need for a third party vendor for our internal employees. The Learning Management systems and the ability to a HRIS and payroll system in one

Puntos a favor

The ability to process Payroll within a HRIS systems. We were looking at a system that would meet the middle office needs for HR and Payroll.The user interface is fantastic and it is very easy for the employees to navigate

Desventajas

We were disappointed in the timekeeping feature since we were hoping to use this module but at the time of implementation it was unable to handle an employee with multiple work assignments with different pay rates

Mostrando 5 opiniones de 792 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Dayforce HCM

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Dayforce HCM.

Dayforce HCM ofrece los siguientes planes de precios:

  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Dayforce HCM son:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Dayforce HCM admite los siguientes idiomas:

alemán, checo, chino, coreano, español, francés, húngaro, inglés, italiano, japonés, neerlandés, polaco, portugués, tailandés

Dayforce HCM admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Dayforce HCM se integra con las siguientes aplicaciones:

DocuSign

Dayforce HCM ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

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