Epom

4,7 (18)
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Robusta plataforma de publicación de anuncios para negocios en línea exitosos.

Sobre Epom

Epom Ad Server es una solución integral de servidor de anuncios adaptada a las necesidades de las redes publicitarias, las marcas y los editores.

Epom Ad Server funciona como una plataforma SaaS con software totalmente personalizable. Con una amplia funcionalidad en varios canales, análisis en tiempo real y opciones precisas de segmentación, permite a los anunciantes ejecutar campañas de alto rendimiento en equipos de escritorio y móviles. Para aumentar la eficiencia de la segmentación de audiencia, Epom Ad Server admite la integración de los datos de DMP de terceros en campañas publicitarias.

El servidor de anuncios de Epom admite más de 50 formatos de anuncios, lo que incluye soluciones de video, nativas y dentro de la aplicación. Combina RTB y ofertas directas para maximizar el rendimiento para los editores y brinda a sus clientes un servicio de asistencia al cliente de alta calidad por parte de administradores de cuentas experimentados.


Imágenes

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Epom

4,7 (18)
VS.

Precio inicial

250,00 US$
mes
No se han encontrado precios

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

16
70

Integraciones

No se han encontrado integraciones
No se han encontrado integraciones

Facilidad de uso

4,0 (18)
4,8 (5)

Relación calidad-precio

4,7 (18)
4,8 (5)

Atención al cliente

4,9 (18)
4,8 (5)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

EXADS

4,8
#1 alternativa a Epom
EXADS es un servidor de anuncios personalizable que fue creado teniendo en cuenta a los desarrolladores en cada paso...

AdButler

4,5
#2 alternativa a Epom
AdButler es una solución de gestión de publicidad que ayuda a las empresas a diseñar, lanzar y gestionar campañas de...

Marketing 360

4,5
#3 alternativa a Epom
Marketing 360 es una empresa de software de marketing que proporciona una combinación de software integrado y servicios...

Bloomreach

4,8
#4 alternativa a Epom
Ofertas de descubrimiento de productos, participación del cliente y contenido potentes para lograr una verdadera...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(18)
Relación calidad-precio
4,7/5
Funcionalidades
4,8/5
Facilidad de uso
4/5
Asistencia al cliente
4,9/5

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Mostrando 5 opiniones de 18
Vira
Vira
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Optimizing campaigns with Epom's ad serving tools

Revisado el 3/10/2023

Epom helped us boost lead generation for our product landing pages. Its sophisticated targeting...

Epom helped us boost lead generation for our product landing pages. Its sophisticated targeting options enabled us to reach prospects through diverse channels, ensuring our ads were effectively showcased. By running A/B tests, we improved campaign performance. It allowed us to identify the best ad creatives and allocate more budget to those elements that generated the most leads, allowing us to optimize our advertising budget.

Puntos a favor

Before integrating Epom, our targeting efforts were not tailored to our audience's preferences. This resulted in wasteful spending on leads that lacked genuine interest. Epom enabled us to fine-tune our targeting, ensuring that we reached the right people. This saved us money and time and led to a noticeable increase in our conversion rate. Retargeting was invaluable to us, allowing us to re-engage visitors who had interacted with our site but hadn't converted. Result: more effective lead capture and fewer bounces.

Desventajas

In the beginning, you need some time to get it running smoothly, but the support team can help a lot

Kateryna
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

A great tool to drive fintech app installs

Revisado el 31/10/2023

Meeting fintech regulations was challenging. But with the advanced programmatic tool WL Epom DSP,...

Meeting fintech regulations was challenging. But with the advanced programmatic tool WL Epom DSP, we could tailor targeting, filter ad content, and decide where ads appeared. The result was better engagement and retention of users. We were also able to tap into specialized traffic sources with the Epom WL DSP, which resulted in a 150% boost in app installations.

Puntos a favor

Using White Label Epom DSP gave our campaigns a big boost. Within three weeks, our app downloads skyrocketed by 150%. By testing various ad concepts tailored to specific audiences, we achieved this success. As a result, we met our campaign objectives and increased our ads' visibility and clarity for a broader audience. A combination of automated bidding and swift adjustments ensured that we reached the right audience without incurring overspending fees.

Desventajas

Epom DSP can be a little tricky to use at first. Epom provided us with helpful demos to help us master the DSP platform.

Usuario verificado
Calificación general
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Great Customer Support but technically weak behind the scenes

Revisado el 8/4/2018

Simple ad setups and quality of customer service made the product worthwhile if the business need...

Simple ad setups and quality of customer service made the product worthwhile if the business need were simple ad setups.

Puntos a favor

We found that the Customer Support Team did a very good job, were responsive and easy to work with. The user interface for simple ad set ups was well done.

Desventajas

The software has some significant limitations when trying to interface with other systems. It's a shame because it has great potential if this were resolved.

Kira
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

A powerful tool for advertising

Revisado el 11/8/2023

We have chosen the Epom ad server to launch our creative ad campaigns because its formats meet our...

We have chosen the Epom ad server to launch our creative ad campaigns because its formats meet our requirements for more engaging and interactive ads. Instead of relying on multiple static ads for different audience segments, we have embraced dynamic creative ads, enabling us to deliver personalized content to various user groups. This approach has proven highly cost-effective and efficient in ad creation and management.

Puntos a favor

Engagement increased 4 times after using dynamic creative ads like video and rich media ads. And we get a higher CTR compared to static, one-size-fits-all ads.

Desventajas

So far, we haven't identified any flaws. We've been using the platform for six months and are pleased with our experience.

Pooja
Pooja
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Epom WL DSP is the best investment for my in-house media buying.

Revisado el 27/3/2023

Previously, I was frustrated with my inability to generate aggregate reports and analyze multiple...

Previously, I was frustrated with my inability to generate aggregate reports and analyze multiple reports concurrently. However, with the help of Epom DSP, all of my campaigns are now centralized, allowing me to streamline the process and easily manage them in one place.

Puntos a favor

I manage numerous ad campaigns; it takes time to dedicate sufficient time to analyze each campaign individually. I have also encountered issues where I lost money due to underperforming traffic, as I often needed to remember to turn off specific campaigns. Fortunately, Epom WL DSP's bidding autopilot feature now takes care of this for me by automatically turning off underperforming campaigns. This auto-optimization capability has been a tremendous asset in enabling me to manage my workload and resources better.

Desventajas

The platform is making progress, but there is still room for growth. One area where improvement is needed is the absence of a DMP, despite the platform's ability to collect bid stream data.

Mostrando 5 opiniones de 18 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Epom

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Epom.

Epom ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 250,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Epom son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Epom admite los siguientes idiomas:

inglés

Epom admite los siguientes dispositivos:

No tenemos información sobre los tipos de integración de Epom

Epom ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Asistencia 24/7

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