Sign In Scheduling
Sign In Scheduling
Sobre Sign In Scheduling
10to8 es un software de programación de citas todo en uno en el que confían más de 35 000 empresas de todo el mundo.
10to8 está compuesto por:
— Comunicaciones profesionales, al enviar notificaciones automáticas de texto y correo electrónico y recordatorios a los clientes para reducir las ausencias, permitir a los usuarios participar en el chat bidireccional con los clientes antes de su cita y enviar mensajes de recordatorio a los clientes para fomentar la repetición del negocio.
— Reserva simple en línea, con una página de reserva donde los clientes pueden tener acceso a puestos de citas gratuitas, acceder a detalles de reserva y pagar las citas.
— Un diario poderoso, con la capacidad de rastrear las notas de los clientes y los historiales de asistencia, gestionar la disponibilidad para múltiples empleados y ubicaciones y almacenar de manera segura los datos con cifrado a tasa bancaria.
10to8 se puede configurar en menos de 2 minutos y los usuarios se despedirán de los problemas administrativos.
Imágenes
¿Tienes dudas sobre Sign In Scheduling?
Compara con una alternativa popular
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Acuity Scheduling
Vagaro
Appointy
Mindbody
Opiniones
¿Ya tienes Sign In Scheduling?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
10to8
Revisado el 14/10/2022
Muy variado e interesante como usuario estoy plenamente de acuerdo
Muy variado e interesante como usuario estoy plenamente de acuerdo
Puntos a favor
Muy fácil de usar y muy práctico y lo mejor es que se puede personalizar
Desventajas
Se podría decir que se puede mejorar ciertas funciones
- Sector: Educación superior
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great schedule tool with a host of features!
Revisado el 3/10/2018
I have been a user of 10to8 for over a year now, and I have to say it has become an invaluable tool...
I have been a user of 10to8 for over a year now, and I have to say it has become an invaluable tool to schedule meetings with my students. When I first looked for a scheduling solution, I tested out several before making a choice and I have been very pleased. There are several options out there, and both paid and free resources. However, if you seek a full host of resources then expect to pay a monthly fee, and compared to others 10to8 is a good value for sure. They have been very reliable, the support is great, and I enjoy the many features. I have seen many changes and upgrades over the past year, and I anticipate they will continue to get better over time; not to say it is not good already. Very happy with the tool, and hope they will add a full featured app for iPhone in the future. That said, I have referred many colleagues and continue to be an avid user.
Puntos a favor
Many followup tools, such as reminders to both text and email to help students remember appointment times. The schedule tool is easy to use, and there is a CRM tool that helps with notes and other details from the meeting.
Desventajas
There is no APP for smartphones, though they do have a web-app that allows you to access info. This is okay, but would be quicker and easier if there was a full app to access the schedule.
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Great product
Revisado el 17/5/2022
so far so good, no complaints really.
so far so good, no complaints really.
Puntos a favor
ease of use, visually nice, compatible with WIX and google calendar, Charting option avaialable.
Desventajas
Size of files allowed for upload is too small.
Need to be careful with the side window as it does not update the patient when you select another patient on the main screen. Many times we have charted on the wrong patient due to this.
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
False Advertising
Revisado el 7/5/2019
When the rubber met the road it turns out that this software can't do 75% of what they promised it...
When the rubber met the road it turns out that this software can't do 75% of what they promised it could do, it has been months and months of total frustration. I've wasted more of my time and my admin's time on this than I can count and the stress its caused has been immeasurable. After all this time I'm still not able to comfortably use the software because there have been so many glitches and every time I think I can bring it live something else fails. LOOK ELSEWHERE!
Puntos a favor
To be honest, I'm struggling to find anything I like about this software and am shocked that it's getting 4-5 stars.
Desventajas
The list is longer than the space provided. My biggest beef with 10to8 is that I was EXTREMELY clear as to what I needed in my scheduling software and their sales team promised that they could do everything I needed with one exception, they also said that it could be set up quickly. This is TOTALLY UNTRUE.
Respuesta de Sign In Scheduling
Hi Lisa,
Firstly, thank you for taking the time to write your review, we welcome all feedback be it good or bad.
We have since investigated this issue internally, as of course, we take feedback of this nature very seriously; we strive to provide excellent customer service, hence our excellent feedback that you reference.
While our sales team are adamant that they managed expectations, and discussed potential limitations with you, we would like to apologise for any misunderstanding, confusion, and inconvenience that we may have caused.
We always strive to be open and honest, in fact it's not unusual for us to advise prospective customers if we feel our solution would not be a good fit. We're sorry if you feel this was not the case in this scenario.
I would happily put you in contact with our head of sales, and or senior management team, should you wish to discuss this further. We're always endeavour to find amicable solutions where possible.
Kind regards,
10to8
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Review of Sign In Scheduling
Revisado el 25/6/2024
Puntos a favor
What I like most is its email notifications, calendar notifications, and easy to set up capabilities.
Desventajas
What I like least is its lack of diversification in terms of reaching out when there is an issue. Problems are resolved through back and forth emails which can be exhausting.
Preguntas frecuentes sobre Sign In Scheduling
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Sign In Scheduling.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Sign In Scheduling?
Sign In Scheduling ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 460,00 US$/año
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Sign In Scheduling?
Los clientes habituales de Sign In Scheduling son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Sign In Scheduling?
Sign In Scheduling admite los siguientes idiomas:
alemán, chino, chino tradicional, español, francés, húngaro, inglés, japonés, polaco, portugués, ruso
P. ¿Sign In Scheduling es compatible con dispositivos móviles?
Sign In Scheduling admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Sign In Scheduling?
Sign In Scheduling se integra con las siguientes aplicaciones:
Cronofy, Gmail, Google Analytics 360, Google Analytics Hit Level Data Extractor, Google Calendar, Google Classroom, Google Meet, HubSpot CRM, Instagram, LinkedIn for Business, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, QuickBooks Online Advanced, Slack, Twitter/X, Xero, iCalendar
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Sign In Scheduling?
Sign In Scheduling ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Sign In Scheduling.
- Programas para agendar citas
- Software para calendario
- Herramientas para teletrabajo
- Software para programación de citas médicas
- Software de recordatorios de citas
- Software para consulta médica
- Software de gestión hospitalaria
- Software de gestión de pacientes
- Software para planificación de turnos de enfermería
- Software para peluquería
- Software para programación de pacientes
- Herramientas de planificación
- Software para turnos de trabajo
- Software para profesores