Tebra

3,9 (1.289)
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Solución basada en la nube para la gestión de consultorios médicos

Sobre Tebra

Kareo ofrece una plataforma completa basada en la nube para administradores de consultorios médicos. Los usuarios pueden abordar tareas administrativas, como la confección de historias clínicas electrónicas, facturación médica y manejo de pacientes. Estos productos están diseñados principalmente para satisfacer las necesidades de los consultorios pequeños porque les brinda la facilidad de conectarse con los pacientes.

Kareo ayuda a los usuarios con la programación de citas, lo que les permite personalizar su panel y crear reglas para hacer un seguimiento de la productividad. El sistema de analíticas permite a los usuarios generar informes de rendimiento de su consultorio y analizar los datos con la ayuda de diversas métricas y gráficos. El usuario también puede generar informes detallados para recuperar los datos de las personas que no están pagando y tomar medidas respecto de ellos. El producto ofrece un mensajero incorporado que permite la comunicación segura con pacientes, empleados y facturadores.

Kareo tiene la capacidad de almacenar registros de pacientes, lo que permite a los profesionales realizar un seguimiento rápido de la información de salud, configurar alertas y administrar la facturación. También puede verificar la elegibilidad de los pacientes para el seguro en tiempo real a través de sus conexiones electrónicas con un gran número de compañías de seguros.

Kareo asigna un coach de éxito a cada usuario durante los primeros 90 días. Los usuarios pueden ponerse en contacto directo con un coach para resolver cualquier consulta.


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Tebra

3,9 (1.289)
VS.

Precio inicial

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39,00 US$
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
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Funcionalidades

89
107

Integraciones

2
3

Facilidad de uso

4,0 (1.289)
4,3 (929)

Relación calidad-precio

3,6 (1.289)
4,3 (929)

Atención al cliente

3,7 (1.289)
4,5 (929)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

TheraNest

4,4
#1 alternativa a Tebra
TheraNest Mental Health es una herramienta de gestión de consulta y notas terapéuticas que permite a los usuarios...

WebPT

4,3
#2 alternativa a Tebra
WebPT es un software de documentación y EMR para terapia física basado en web que ayuda a gestionar clínicas médicas de...

AdvancedPM

4,3
#3 alternativa a Tebra
AdvancedPM es un software de gestión de consultas basado en web que incluye facturación, creación de informes y...

RevolutionEHR

4,5
#4 alternativa a Tebra
RevolutionEHR es una solución integral de software de gestión de consultorios e historias clínicas electrónicas (EHR),...

Opiniones

Calificación general

3,9 /5
(1.289)
Relación calidad-precio
3,6/5
Funcionalidades
3,8/5
Facilidad de uso
4,0/5
Asistencia al cliente
3,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 1.289
Cynthia
Cynthia
Calificación general
  • Sector: Cuidado de la salud mental
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

#1 User-Friendly EHR Ever Used!

Revisado el 20/2/2020

In my experience of over twenty years using various EHR software platforms, I and can honestly...

In my experience of over twenty years using various EHR software platforms, I and can honestly attest that Kareo is by far the most user friendly and comprehensive EHR I have encountered in my professional career. I plan to be a loyal customer for life, thank you, Kareo!

Puntos a favor

Kareo is; user-friendly for people with little software experience, ready to go with little training, excellent implementation support, good customer service, amazing templates, forms and SALT Feature that cuts time & makes documentation a snap. The formatting/presentation of EHR notes is organized & professional. I love how I can select what information to share and can easily do so through the Care Coordination feature option in each note. I enjoy having all my medical, billing, records, HIPAA approved/secured Telehealth platform, Reputation Watch, client engagment, and much more...all from one vendor! Lastly, Kareo always asks for feedback on how they can improve & additionally demonstrates their value to customer service by providing excellent communication, accountability & follow-through. Kareo offers a superior platform and fair pricing. Highly recommended.

Desventajas

I would like to be able to attach documents to the internal email system when communicating with patients.

Anita
Calificación general
  • Sector: Práctica médica
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Tebra Usage

Revisado el 7/3/2024

Great product to create charts and run a thriving practice

Great product to create charts and run a thriving practice

Puntos a favor

Ease of usage, easy chart building and scheduling for small to medium size clinic

Desventajas

medications cannot be listed in alphabetical order or update scripts when dose or directions change.

Greg
Calificación general
  • Sector: Práctica médica
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Different name, same terrible product

Revisado el 5/4/2024

We have 245 customer support cases and that's just the times that we've gotten frustrated to the...

We have 245 customer support cases and that's just the times that we've gotten frustrated to the point that we are willing to call and deal with their terrible customer service. That is not normal. When you call customer service, very rarely can the person actually answer your question. They make a case and frequently close it out without fixing it or give you a really terrible workaround and call it good.

Puntos a favor

no contract
interface is pretty
that's it

Desventajas

It's hard to even list all of them.
Scheduling software drops appointments regularly
Customer service is incompetent
Billing doesn't give good reports so you miss many claims thinking that they went through.
System crashes regularly.
They promise the world to you before you buy. I'm still waiting for things that were promised to be done within a couple of months of signing on.
They promise that someone will call you back and they rarely do.
It's near impossible to get a manager on the phone.
They changed their name because they had such a bad reputation but it's the same terrible product.
It sounds like I'm ranting and I am because I am so exhausted from dealing with them. I've just had it.

Karen
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Beware - Poor Servce.

Revisado el 7/11/2024

My experience with Tebra has been extremely disappointing. I was unable to complete the on boarding...

My experience with Tebra has been extremely disappointing. I was unable to complete the on boarding because I couldn’t open the business in time so my “onboard time expired “and then all I could do was send messages through the case logs. The case logs are entered online and then you’ll get an email from some random person. If you try to call the customer service line, you will wait for hours. I actually never had anyone pick up yesterday and I waited for three hours. No one calls you to follow up on issues. Meanwhile I’ve been waiting over 2 months just to get enrollment so that I can get reimbursed by insurance and they keep extending enrollment dates without explanation. This is not consistent with what other colleagues have experienced with other EHRs.
They recently responded to my review on google and said “we fixed your problem” on the review, but they have not— and again never contacted me.

Puntos a favor

Decent EHR in terms of ease in navigating through fields.

Desventajas

Customer service in nonexistent.

They are very slow with enrollments. I’ve been waiting for almost 3 months for them to connect to insurance !!!

Respuesta de Tebra

Thank you for taking the time to share your experience and let us know that your concerns have not yet been resolved. We're truly sorry for the frustration you've endured and for the impact this had had on your practice. It is clear that we’ve fallen short of the standards we strive to uphold.
While our customer care team has been actively working with you on several requests, including additional onboarding, we agree that the delays in your enrollments are unacceptable. We’re committed to resolving all outstanding issues and ensuring that your practice is fully operational as soon as possible. We take your concerns very seriously, and one of our specialized team members will reach out to assist with all of your current needs.

Alphonse
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

User friendly & amazing transition!

Revisado el 6/3/2024

Very happy with my experience and transition from Epic

Very happy with my experience and transition from Epic

Puntos a favor

User friendliness
Interface makes sense

Desventajas

Some template spacing issues are present when making templates

Mostrando 5 opiniones de 1.289 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Tebra

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Tebra.

Tebra ofrece los siguientes planes de precios:

  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Tebra son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Tebra admite los siguientes idiomas:

inglés

Tebra admite los siguientes dispositivos:

iPhone (móvil), iPad (móvil)

Tebra se integra con las siguientes aplicaciones:

Microsoft Excel, QuickBooks Online Advanced

Tebra ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Asistencia telefónica

Categorías relacionadas

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