Sobre Quire

Quire es una moderna herramienta colaborativa de gestión de proyectos diseñada especialmente para que los equipos consigan lograr sus ideas, objetivos o sueños con ayuda de una interfaz de usuario simple y fácil de usar.

Su estructura de árbol visual única permite ver tareas, subtareas y subtareas por debajo de estas últimas de un vistazo, sin tener que hacer clic en una tarea en particular ni buscar entre una larga lista.

La estructura de árbol única de Quire te permite dividir tu desafío en tareas a seguir paso a paso: podrás consultar el diseño de tu plan de un vistazo. También puedes priorizar tu plan dividiéndolo en pequeñas listas de tareas que puedes hacer en un corto período de tiempo. Céntrate en ir paso a paso sin preocuparte por lo que viene después.

Incluye funciones como descripción, comentarios, asignados, fecha y hora de inicio y vencimiento y notificaciones. Delega tareas en los miembros de tu equipo, colabora con ellos sin problemas y realiza un seguimiento de todo lo que sucede en tiempo real.

Precios desde:

10,95 US$/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Quire

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Alemania, Argentina, Australia, Austria, Brasil y otros 29

Idiomas admitidos

alemán, español, francés, inglés, italiano y otros 3

Precios desde:

10,95 US$/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Quire

Imágenes

Quire Software - 1
Quire Software - 2
Quire Software - 3
Quire Software - 4
Quire Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de Quire
Quire Software - 1
Quire Software - 2
Quire Software - 3
Quire Software - 4
Quire Software - 5

Funcionalidades

Funcionalidades totales de Quire: 82

  • @menciones
  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Arrastrar y soltar
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Búsqueda/filtro
  • Campos personalizables
  • Chat y mensajería
  • Comentarios/notas
  • Comunicación multicanal
  • Controles o permisos de acceso
  • Conversión de correo electrónico a tarea
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Debates y foros
  • Diagrama de barras
  • Edición en tiempo real
  • Edición/actualización de tareas
  • Etiquetado
  • Etiquetado de tareas
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de ideas
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de plazos de entrega
  • Gestión de problemas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del calendario
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de planificación
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Lista de tareas (to-do list)
  • Lluvia de ideas
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Multidepartamento/proyecto
  • Métodos tradicionales
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de tareas
  • Planificación y programación de proyectos
  • Plantillas de proyecto
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento horas/gastos
  • Seguridad SSL
  • Símbolos/códigos en color
  • Tablero kanban
  • Tarea para nivel superior
  • Tareas de importación
  • Tareas recurrentes
  • Uso compartido de archivos
  • Varios proyectos
  • Vista como tabla de tareas
  • Vista de Gantt/cronología
  • Visualización

Alternativas

Asana

4,5
#1 alternativa a Quire
Asana es la plataforma líder de gestión del trabajo para equipos. Registra los objetivos de la empresa y los conecta...

monday.com

4,6
#2 alternativa a Quire
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

Airtable

4,7
#3 alternativa a Quire
Airtable es una plataforma de organización y colaboración compatible con teléfonos móviles diseñada para proporcionar...

Trello

4,5
#4 alternativa a Quire
Desde ventas y marketing hasta Recursos Humanos y operaciones, los equipos pueden diseñar y personalizar Trello para...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(117)
Relación calidad-precio
4,9/5
Funcionalidades
4,4/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,9/5

¿Ya tienes Quire?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 117
Diego
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

This product is realy easy to use.

Revisado el 15/3/2018

It helps me a lot to manage my tasks

It helps me a lot to manage my tasks

Puntos a favor

1. It is very easy to use
2. You can do almost everything in a single page
3. They have mobile solution
4. Login with you e-mail
5. Don't have limit for the size of the team
6. Integration with slack

Desventajas

1. The graphics are not the bests
2. They just have two themes (Light and Dark)
3. There is nothing more I can tell about it

Ken
Calificación general
  • Sector: Películas y largometrajes
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great Tool For Keeping A Team Up To Date With The Latest Information

Revisado el 1/5/2019

We work in a business where we have to be on top of things, we can't make any mistakes, and quick /...

We work in a business where we have to be on top of things, we can't make any mistakes, and quick / accurate delivery of elements to our clients is paramount. By using a project management system like Quire, we can have a visual status of our various projects, with up-to-date information, contacts and specifications, so we can move at a quicker pace with significantly fewer questions.

The support for Quire has been great, with quick responses and excitement over adding new / different features that we have requested. They also "dog food" their software and use the actual Quire service for their FAQ and some support questions, so they know what works and doesn't work.

Puntos a favor

My team and I work in a high speed environment where keeping track of the latest information via emails, texts, calls and more is extremely hard. Quire has been a great tool for keeping the entire team up to date with all of the latest and greatest information. We don't want anyone to have to refer back to emails to see what is correct, so we make sure that we immediately update the project information in Quire and then everyone is on the same page.

We set up a tagging system, so that our various clients and the various facilities we do work at each have a tag with a particular color. As we open up a new project, we will apply the correct tags, so we know at a quick glance who the important players are. This is especially useful as everyone on the team bounces around from project to project, so knowing who is involved and what job # to bill to is very important. Quire handles this all very well.

Quire also allows you to attach small files, which is one the main features we use, and possibly the most important. We know that the latest spec sheet is in the project on Quire, so we don't have to search around for it. It keeps our artists on track and asking way fewer questions.

Quire's sync is very good and updates very quickly when others make changes / updates. We use the web and iOS versions all day every day.

Desventajas

I feel like the searching functionality could be improved, so when you search for a particular name or client or job name, it only shows you the tasks that match your search. Right now, it only highlights matching tasks in a long list. It makes it too difficult to find a specific old job, so for instance you can copy information from the old job task to a new job task.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Edición
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Quire: Another Team Management Software

Revisado el 9/10/2018

Pretty basic, but pretty good.

Pretty basic, but pretty good.

Puntos a favor

I like how Quire is easy to set up, use and explain to colleagues. Several of my coworkers are new to the whole technology thing and have trouble working products like this, so it was nice to be able to give a quick tutorial on this one.

Desventajas

It doesn't do much to stand out from other task management or team-collaborative software. Slack and Samepage do essentially the same thing.

Tushant
Calificación general
  • Sector: Animación
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Simple, brilliant and beautiful!

Revisado el 30/8/2017

Quire's biggest strength is its simplicity, and that has been a boon for me, which is why I've...

Quire's biggest strength is its simplicity, and that has been a boon for me, which is why I've stuck to it. It allows me to plan-out my projects extensively and manage them at a glance, saving me plenty of time and effort in order to get things done.

Puntos a favor

I've used many task management applications before for their various strengths and functionality in conjunction such as Trello, Keep, Workflowy, etc. at the same time but Quire is an interesting middle-ground. While it doesn't consist of the strengths of the other tools, it sits comfortably in between them and is pretty consistent with one's desired workflow.

It's simple enough to quickly manage and navigate through, and has enough complex features for someone like me to keep track of larger projects, whether in a team or simply working solo. Its tag-search system is also fantastic! It allows the tool to get out of your way so that you can put more time and energy on your actual work.

Another brilliant idea that Quire has had recently is to have an app-less access to your project via browser shortcut on smartphones. What it does is that it saves a shortcut your phone's desktop so you can access your tasks even if offline just like an app without having to install anything! I love that!

Desventajas

While the desktop navigation is fantastic via short-cuts, Quire seems to be pretty clunky on smartphones. I can still drag around tasks no problem (except for my chubby finger not letting me see where I'm even dropping it), it's really hard to use it to create and manage tasks or plan-out projects on-the-go. This is partly what keeps me from using it on Android, and instead I still rely on Google Keep.

Other things may be considered a "con" for some, even though it wasn't for me, but thought I'd mention either way:

For one, Quire's strength is in its simplicity, so there may not be features that high-end project-management tools are expected to have, such as the Timeline feature. Personally I did not require it, because Quire's Progress Stats is fine enough for me.

Secondly, part of Quire's simplicity aspect goes into how the tasks are managed; when you finish a task, it is removed from sight, therefore out of mind so you can now focus on something else. While it makes you more efficient and productive (provided you've planned things out ahead of time), in certain projects there are times when I'd like to keep track of completed tasks, and it's not really easy to do that quickly in Quire unless you decide before-hand how you intend to use it. But that's just a minor nitpick, so it doesn't bother me that much.

Though I do mind lack of Google Calendar integration.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

If you're getting started - don't look elsewhere

Revisado el 16/8/2018

I'm mostly occupied with multiple projects and Quire has given me a way to simply put it across and...

I'm mostly occupied with multiple projects and Quire has given me a way to simply put it across and visualize and switch between them. This simplicity is why I am a fan. Also - I trust the team is up for great work and I'd like to stick around and be a part of their success.

Puntos a favor

I've used quite a few project management tools but nothing come close to Quire when it comes to simplicity and beauty. But don't be mistaken, it is simple yet very powerful.

They have got amazing features to keep a track of your tasks with a detailed history under every project. There is also a convenient shortcut instructions reminding you of the keys to get things done quickly, and in the process, making you use to the entire Quire experience.

I rely on collaboration a lot in my projects, and Quire has a beautiful way of messaging and allocating tasks and keeping track of them.

Also - love the night mode!

The team is also very eager to learn from your feedbacks. Crystal have reached out to me multiple times checking on my feedbacks and also updating on when I can expect certain features I find missing - that is really impressive for a company bound to grow.

Desventajas

When I initially started using it, I found the important piece missing was to visualize my tasks, they have now added that as well with Kanban coming in! But what I'd even more appreciate about is perhaps a few important integrations like Google Calendar.

Also, not sure if they have plans to release a web-app tool for MacOS.

Mostrando 5 opiniones de 117 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Quire

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Quire.

Quire ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 10,95 US$/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Quire son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Quire admite los siguientes idiomas:

alemán, español, francés, inglés, italiano, japonés, portugués, ruso

Quire admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Quire se integra con las siguientes aplicaciones:

GitHub, Google Calendar, Google Drive, Slack, Zapier

Quire ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Quire.