Front
Sobre Front
Front es la bandeja de entrada compartida para equipos que reúne todas las comunicaciones de tu empresa en una única plataforma de colaboración. Los equipos de asistencia al cliente, ventas, operaciones, TI y marketing pueden administrar las direcciones de correo electrónico asistencia@, ventas@ y otras direcciones de correo electrónico de grupo, Facebook, Twitter, chat y mensajes SMS, en un solo lugar y responder sin tener que cambiar a otras herramientas.
Diseñado para la colaboración en equipo: Los correos electrónicos y los mensajes en tu bandeja de entrada compartida se pueden asignar a los compañeros de equipo para dejar en claro quién es el responsable de responder y la detección de colisiones impide que se responda varias veces al mismo mensaje. Puedes mencionar directamente a tus compañeros de equipo para compartir y analizar los mensajes y borradores antes de enviar una respuesta a un cliente. Las plantillas de correo electrónico te permiten responder rápidamente a las preguntas más frecuentes.
Mejora la productividad del equipo: Front funciona como un cliente de correo electrónico, pero es más poderoso que Gmail o Outlook. Con funciones como comentarios internos, recordatorios de seguimiento, confirmaciones de lectura, combinación de correspondencia, secuencias de correo electrónico y respuestas enlatadas, puedes responder con una frecuencia de 2 a 3 veces más rápida a los clientes. Las aplicaciones móviles en iOS y Android están disponibles para responder y clasificar sobre la marcha. El análisis integral de Front muestra tu tiempo de respuesta, volumen de mensajes y muchos más para medir tu productividad.
Se integra con todas sus aplicaciones: Front trabaja con muchos de los otros softwares que ya usas, como Salesforce, Slack, Trello, GitHub, Intercom, Asana y más, para que puedas acceder y sincronizar esta información en Front. Las integraciones personalizadas para sus necesidades comerciales específicas pueden desarrollarse utilizando la API.
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- Sector: Electrónica de consumo
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Front, a must need in your business!
Revisado el 27/6/2020
I strongly recommend using Front. Not only is the program / email-client very good, but the...
I strongly recommend using Front. Not only is the program / email-client very good, but the employees at Front are also equally capable. Through the e-mails they send and the experience I've had with their customer service, I noticed they really care about their program and what the consumer thinks of it. If you have any questions, they will answer it properly. If you have any suggestions, they will sincerely think about it.
Front has impacted my work, by making my work easily manageable. I can clearly see incoming e-mails being divided into different inboxes. Everyone can have different rights, so not everyone can see how cases are handled. Furthermore I can easily search my sent e-mails, even by using formula's such as ‘from:’ or ‘to:’, which makes searching older conversations or e-mails for bigger cases very easy. This can be very though in other e-mail clients.
I can conclude that my overall experience with Front is very good!
Puntos a favor
I like how everything is organized and therefore is easy to see. I can clearly see the divided inboxes on the left, making it easy to see how much work still needs to be done. Also, the e-mail conversations itself are shown like they are in e.g. iMessage or Whatsapp. This feels really familiar and makes it easy to read really long conversations.
Moreover, there are many settings, which can make the difference for various different users. For example, I use the 'Paste as text' setting, so everything I paste is stripped of its formatting. I know some of my colleagues dislike this, but I love it.
Furthermore, shortcuts are easy to learn and this makes it possible to work even faster.
Overall, I think Front feels very intuitive, it is easy to learn, and makes e-mailing a lot easier.
Desventajas
At the moment, there is but 1 thing I dislike. When you’ve just sent a new e-mail, it takes a while to show up in the ‘sent’ folder. We used to be able to see that immediately. Because of the way we work, we copy and paste the text of the sent e-mail in our other systems. This delay, especially when one sends many e-mails, is particularly annoying. This is the only minor thing I think can be improved.
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Front Is a Team-Saver
Revisado el 6/5/2020
Puntos a favor
My team uses Front to save face. We can send and see emails from our team address in one place easily. When one team member is out sick, we can easily find that thread and pick up without missing a beat. I also love that we can share threads without showing the recipient all of our personal email addresses by using the chat function and the tagging function. This helps us keep all the incoming emails going into the preferred email channel since we don't have to share our personal address to prospects or clients.
Desventajas
I do not have a con that I can think of.
Alternativas consideradas
CalendlyRazones para cambiar a Front
We chose Front over Calendly because it solved our initial problem of scheduling, as well as another problem we didn't know we had — consistent communication.- Sector: Producción audiovisual
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 3.0 /10
Buggy and slow product, with lack of attention to detail
Revisado el 6/5/2018
Ability to respond to and manage emails as a team.
Ability to respond to and manage emails as a team.
Puntos a favor
I can share and comment on threads with the rest of my team. As an admin, I also have granular control over users' access permissions to email inboxes.
Desventajas
The disregard the little details over and over again in favor of new updates. The app (iOS especially) makes me wait a lot of times when it shouldn't, making it feel slow in stark contrast to other mail apps. Things don't load instantly. Contacts aren't cached. Their UI designers blatantly disregard Android / iOS / Mac / web design conventions (which are there for a reason) in favor of their own convoluted system. Their release notes are boring and they make me update my app even when it's perfectly usable (this condescending attitude is particularly annoying). Many of these small glitches have actually led to catastrophic disasters within my team like unwittingly sending followup emails ("sequences") to 200+ recipients. My advice to them: focus on stabilizing your current, buggy product rather than trying to introduce a million features that don't work 100%.
- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Vital Software
Revisado el 29/4/2020
No more missed messages, lots of time saved by not having to jump into different channels. It was...
No more missed messages, lots of time saved by not having to jump into different channels. It was very simple to set up too (also tried Zendesk which was too complicated by comparison)
Puntos a favor
How it brings all the channels in to one place. No more jumping between Gmail tabs, Whatsapp Web tabs, SMS on a phone (!), Facebook messenger tab. It all comes into one place. Being able to link to conversations is very useful too, as is the option to share and comment on emails - no more CCing between team members.
Desventajas
Nothing I don't like, but more integrations (in particular monday.com) would be great.
Alternativas consideradas
Zendesk SuiteRazones para cambiar a Front
It was far simpler to use, support got back to us right away (when Zendesk didn't) and did everything we wanted for a reasonable price.- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I love Front
Revisado el 24/9/2022
I love Front and I never want to stop using it.
I love Front and I never want to stop using it.
Puntos a favor
I love being able to tag coworkers on emails instead of forwarding it to them.
Desventajas
I wish threads were more customizable... merging certain ones together that wouldn't necessary give you the option to merge normally.
Preguntas frecuentes sobre Front
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Front.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Front?
Front ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 29,00 US$/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Front?
Los clientes habituales de Front son:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Front?
Front admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Front es compatible con dispositivos móviles?
Front admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Front?
Front se integra con las siguientes aplicaciones:
Aircall, Asana, AskNicely, CallHippo, Caravel, Census, ChargeDesk, Chatdesk Teams, Chatra, Clearbit, ClickUp, CloudTalk, Delighted, Dialpad, Dialpad AI Meetings, Doorbell.io, Drift, Dropbox Business, Fivetran, Flow.ai, FormCrafts, Forumbee, FullContact, Gainsight CS, GitHub, Gmail, Google Drive, HelpCenter.io, HelpDocs, Herald, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Influx, Instabug, Instagram, Intercom, Jira, JustCall, Make, Meta for Business, Microsoft 365, Miuros, Nicereply, Olark, Outreach, PagerDuty, Parabola, Pipedrive, Retool, Salesforce Sales Cloud, Shipamax, Shopify, Slack, Smooch, Stitch, Stonly, Talkdesk, Toky, Trello, Twilio, Twitter/X, Upscope, Vyte, WhatsApp, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, Zoho CRM Plus, Zonka Feedback, Zoom Workplace, monday.com
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Front?
Front ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat
Categorías relacionadas
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- Software de atención al cliente
- Software helpdesk
- Software de gestión de correo electrónico
- Software de productividad
- Herramientas de colaboración
- Herramientas para trabajar en equipo
- Software de flujo de trabajo
- Soluciones para comunicaciones unificadas
- Software para el éxito del cliente
- Herramientas de email tracking
- Software para agencias de publicidad
- Software de logística
- Software de gestión de comunicaciones con los clientes
- Software de chat en vivo
- Herramientas para teletrabajo
- Programas de mensajería instantánea