Front

Software de gestión de correo electrónico y bandeja de entrada compartida para equipos

4,5 /5 (199 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Front

¿Qué es Front?

Front es la bandeja de entrada compartida para equipos que reúne todas las comunicaciones de tu empresa en una única plataforma de colaboración. Los equipos de asistencia al cliente, ventas, operaciones, TI y marketing pueden administrar las direcciones de correo electrónico asistencia@, ventas@ y otras direcciones de correo electrónico de grupo, Facebook, Twitter, chat y mensajes SMS, en un solo lugar y responder sin tener que cambiar a otras herramientas.

Diseñado para la colaboración en equipo: Los correos electrónicos y los mensajes en tu bandeja de entrada compartida se pueden asignar a los compañeros de equipo para dejar en claro quién es el responsable de responder y la detección de colisiones impide que se responda varias veces al mismo mensaje. Puedes mencionar directamente a tus compañeros de equipo para compartir y analizar los mensajes y borradores antes de enviar una respuesta a un cliente. Las plantillas de correo electrónico te permiten responder rápidamente a las preguntas más frecuentes.

Mejora la productividad del equipo: Front funciona como un cliente de correo electrónico, pero es más poderoso que Gmail o Outlook. Con funciones como comentarios internos, recordatorios de seguimiento, confirmaciones de lectura, combinación de correspondencia, secuencias de correo electrónico y respuestas enlatadas, puedes responder con una frecuencia de 2 a 3 veces más rápida a los clientes. Las aplicaciones móviles en iOS y Android están disponibles para responder y clasificar sobre la marcha. El análisis integral de Front muestra tu tiempo de respuesta, volumen de mensajes y muchos más para medir tu productividad.

Se integra con todas sus aplicaciones: Front trabaja con muchos de los otros softwares que ya usas, como Salesforce, Slack, Trello, GitHub, Intercom, Asana y más, para que puedas acceder y sincronizar esta información en Front. Las integraciones personalizadas para sus necesidades comerciales específicas pueden desarrollarse utilizando la API.

Prueba Front de forma gratuita por 14 días.

Información general sobre Front

Precio

A partir de
9,00 US$/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Front

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China y otros 5, India, Japón, Alemania, Brasil, México
Idiomas admitidos
Inglés

Medios

Manage email, chat, social media, SMS in one place
Assign messages to your teammate for clear accountability and ownership
Direct mention teammates to internally discuss messages and leave comments
Connect to other apps, like Salesforce, to access and sync information in Front
Track and analyze your message volume and response times to improve performance over time
Android mobile app to respond on the go
iOS mobile app to respond on the go
Vídeo de Front Captura de pantalla de Front: Manage email, chat, social media, SMS in one place Captura de pantalla de Front: Assign messages to your teammate for clear accountability and ownership Captura de pantalla de Front: Direct mention teammates to internally discuss messages and leave comments Captura de pantalla de Front: Connect to other apps, like Salesforce, to access and sync information in Front Captura de pantalla de Front: Track and analyze your message volume and response times to improve performance over time Captura de pantalla de Front: Android mobile app to respond on the go Captura de pantalla de Front: iOS mobile app to respond on the go

Opiniones de Front

Opiniones de Front

Calificación general
4,5
/
5
Excelente
133

Muy bien
49

Normal
8

Pobre
6

Malo
3

Relación calidad-precio
4,2
Funciones
4,4
Facilidad de uso
4,5
Asistencia al cliente
4,4
91% de los usuarios recomienda esta aplicación
Marjolaine L.

Best email software ever

We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails to each other or CC them on our replies so they could get informed of a conversation


Traducir con Google
Arielle B.

Love Front- Would Recommend

Great experience. Sales Rep was educated, nice, responsive and a pleasure to work with. Then the product was easy to use and solved what we needed.


Traducir con Google
Nadiv T.

Front: your home base for email communication with customers

Using Front, I am able to reach many customers on a daily basis. Front helps me solve their problems by allowing me to communicate quickly and effectively. I can't praise this software enough.


Traducir con Google
Usuario verificado

One of the worst email applications I've ever used


Traducir con Google
Lauren L.

A Shared Work Model DREAM!


Traducir con Google
Marjolaine L.
Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Best email software ever

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 12/3/2020
Fuente de la reseña: Capterra

We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails to each other or CC them on our replies so they could get informed of a conversation

Puntos a favor

Sharing emails without having to forward them, being able to have internal conversations within an email, plenty of integrations

Puntos en contra

When I need to speak to all the team, I have to create a discussion and add them all, one by one.
I'd rather have the possibility to @team within an email or a discussion to make sure they are all included.
I also whish we could find a slack inbox where we could find all the channels we have and avoid having to switch between the two softwares.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Arielle B.
Sector: Seguros
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
Traducir a español
Traducir a español

Love Front- Would Recommend

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 19/8/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Great experience. Sales Rep was educated, nice, responsive and a pleasure to work with. Then the product was easy to use and solved what we needed.

Puntos a favor

It is incredibly easy to use. We transitioned to this from HubSpot support and we were concerned about a learning curve, it is about as basic and intuitive as it comes. We budgeted 2 weeks to implement and it took us less than 2 days to transfer everything over and learn how to use it for its core functions.

Puntos en contra

I may be doing this incorrectly- but the Slack integration doesn't always work correctly. I think it would've been helpful in the integrations section to have a troubleshooting guide if it doesn't work. For us we filled out all fields and appropriate slack channels but the messages were not sent there. (Again could be our error)

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Nadiv T.
Sector: Electrónica de consumo
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
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Front: your home base for email communication with customers

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 28/11/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Using Front, I am able to reach many customers on a daily basis. Front helps me solve their problems by allowing me to communicate quickly and effectively. I can't praise this software enough.

Puntos a favor

I use Front daily to communicate with customers. Overall, Front is a powerful and accessible email client with a very pleasing UI.

What I like in particular is the template functionality. Templates for emails can be stored, changed at any time, and are lighting-quick to access. I also like Front's internal messaging system for writing notes to colleagues (using the @ system). This means I can leave notes for colleagues, for customer cases that require more time or team input.
Front's search functionality is also unparalleled. If my organisation has ever had any contact with a customer, I can find it using the barest of search strings. To give an example: Front will pull up alternative email adresses that customers have, by cross-referncing known information such as customer name.
Lastly, the UI uses colors that aid readability, but are also visually very pleasing.

All in all this software is critical to my daily work, and is the most pleasant and easy-to-use email client I've ever used.

Puntos en contra

I personally find very few faults or things that could be improved, that would have a direct effect on the work I do. Having said that, I find the conversation tracking function ever so slightly redundant. This is because I keep track of conversations myself, by having multiple Front tabs open. On the alternate tabs, I use search strings to keep all prior conversation with a customer open. I am aware however that this is my personal style of working, so it doesn't say much about the tracking function itself.

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Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Usuario verificado
Sector: Marketing y publicidad
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Traducir a español

One of the worst email applications I've ever used

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 2/4/2018
Fuente de la reseña: GetApp

Puntos a favor

The overall look of Front is simple, which is nice.

The snooze function on emails.

The support staff were friendly and quick to answer.

Puntos en contra

My company switched my team over to Front after a couple people who shared an inbox had issues with managing it. I didn't have a shared inbox, but struggled with the lack of functionality for just personal inboxes.

There are so many missed functionalities to Front it made my job incredibly inefficient. I found myself spending more time doing my job which consists of heavy emailing because of Front problems.

1. No calendar. Cannot make appointments, set up meetings, etc.

2. Unable to edit messages in a previous thread. Say someone sends you a list of questions. You cannot just answer next to their list in the previous email and say "see below."

3. Archiving messages... when we first switched to Front, the management team used it for a few weeks to test it. When the team was instructed to switch within the next couple weeks, and BOOM thousands of emails that Front could not autoarchive. I had about 10 emails in Outlook during the switch. The front inbox had accumulated thousands over the course of the management test period. Front could only auto archive shared inboxes, not personal. I had to spend 20 minutes selecting 3000 emails to auto archive since it didn't sync correctly with Outlook.

4. Saving emails... you can't. You only have the option to send a link of the email which only works for those that also used front.

5. You cannot edit pasted tables in front, as far as formatting goes. No deletion of columns or making rows smaller.

6. No red flags or categorizing. Often I'd keep emails in Outlook and red flag them to remind myself to check on it before I leave. No flagging in Outlook. This is replaced by snoozing in Front to make it reappear later, but I do miss the flag option.

7. You archive something in someone else's inbox that they share with you... it archives in their inbox, too.

8. No options to make folders. You want to move emails to a folder to refer to later? You cannot.

I could go on and on and ended up emailing a list of 18 problems after using Front for the first 3 months to management who sent to Front support. The responses were basically they hope to rollout that feature one day. Which obviously doesn't help now.

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Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 0.0/10

Lauren L.
Sector: Logística y cadena de suministro
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
Traducir a español
Traducir a español

A Shared Work Model DREAM!

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 25/9/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

My team uses Front daily for our customer communication, as well as internal communication. The ability to tag an internal user and comment on the threads without having to reply to the email is a game-changer when it comes to problem-solving and communication regarding more complex emails.
We used multiple inboxes, separated into different inbox groups, with different permissions. It was easy to track and manage despite having so many inboxes.
In a shared work model, the ability to assign emails to yourself or other members of the team was extremely useful, to ensure we were not doing double-work or responding to emails at the same time. On top of that, you would be able to see when a teammate was replying or typing under the email, which was a good way to know who was working on what.

Puntos en contra

Front tended to have quite a few outages and crashes that impacted our workflow heavily. Fortunately these were able to be resolved quickly and communication was reliable and fast! However, the number of times we experienced an outage was frustrating.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
8,6/10
Basado en 199 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Front

Precios de Front

A partir de
9,00 US$/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4,2/5
Basado en 199 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Front

Funciones de Front

API
Almacenamiento de documentos
Chat
Comentarios
Control de acceso
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Espacio de trabajo colaborativo
Funcionalidad de búsqueda
Gestión de archivos
Gestión de documentos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de permisos
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Seguimiento de actividades
Funciones
4,4/5
Basado en 199 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Front

Preguntas frecuentes sobre Front

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Front.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Front?

Front ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 9,00 US$/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Front?

No tenemos información sobre las características de Front

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Front?

Los clientes habituales de Front son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Administraciones públicas, Sin ánimo de lucro, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Front?

Front admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Front es compatible con dispositivos móviles?

Front admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Front?

Front se integra con las siguientes aplicaciones:

Aircall, Asana, Co:tunity, FCS CosmoPMS, Intercom, Nicereply, Pipedrive, Slack, Smooch, Truly

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Front?

Front ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo, Base de conocimientos, Foro