
eDesk
Sobre eDesk
xSellco es un servicio de asistencia creado para el comercio electrónico. Centraliza las consultas de asistencia al cliente desde tu tienda web, mercados como Amazon, eBay y tus redes sociales en un solo panel. La información del cliente, los detalles del pedido, las compras anteriores, la información de entrega y el historial de conversaciones se adjuntan automáticamente a cada mensaje entrante para que puedas enviar mensajes rápidos y personalizados con un par de clics. La característica única de traducción automática también te permite expandirte a los mercados internacionales sin la necesidad de contratar un equipo multilingüe.
Diseñado para el comercio electrónico, xSellco te ayuda a vender más con una mejor experiencia del cliente, mientras te permite dedicar tiempo a hacer crecer tu negocio. Con una vista completa de tu cliente y una gran cantidad de funciones que te permiten ahorrar tiempo y crear potentes informes para ayudarte a identificar áreas de mejora, xSellco hace que vender en varios canales sea tan fácil como vender en uno.
Imágenes






¿Tienes dudas sobre eDesk?
Compara con una alternativa popular
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Freshdesk

Zoho Desk

LiveAgent

CM.com Communications Platform

Opiniones
¿Ya tienes eDesk?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Great System - used for a couple years
Revisado el 12/12/2017
Puntos a favor
Multi Channel functionality and to be onboard with a growing company who are actively investing and improving the platform on a noticeable timescale... When we first started using the platform we thought it was great value and did a good job, although there were a few naff bits. However through feedback and their own growth the platform has grown to match all and now offer more features than the more renowned systems.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Easy to use, effective, effecient
Revisado el 29/8/2023
Utilize for all customer support uses. Saves time and allows for small support team.
Utilize for all customer support uses. Saves time and allows for small support team.
Puntos a favor
Best help desk software out there. Excellent automation, easy to set up, good reporting, able to integrate to all channels, multi-language support,
Desventajas
Nothings comes to mind as eDesk solves all our needs
Razones para elegir eDesk
Better product, easier to use, ability to integrate to all channels natively vs needing assorted plugins which did not work for usSoftware anterior
Zendesk SuiteRazones para cambiar a eDesk
Considered eDesk the best all in one solution- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Great Product, but Shady Company
Revisado el 1/2/2024
We've used the product since it was called Reply Manager, which was so fairly priced and worked...
We've used the product since it was called Reply Manager, which was so fairly priced and worked well for our needs. Then it was acquired by XSellco, and it all went downhill. Year after year they increased prices, adding features that small-medium sized businesses may not necessarily need but were forced to adopt. Now as eDesk they again promised certain pricing for us (as a customer for almost a decade, maybe more), and they keep raising the price.
No complaints on the product side, it is very robust. But as a company, I am thoroughly upset at their mistreatment and false promises constantly made to us, and would recommend any company trying to keep their support/helpdesk costs under control to stay away and explore other alternatives first. You never know what you'll be forced to pay within the next year...
Puntos a favor
Feature-rich, integrations with marketplaces
Desventajas
-Make fake promises
-Do not honor their pricing commitments
-Will raise prices on you again and again
-No regard for customer loyalty
Respuesta de xSellco
Hi Jake,
It's important to highlight the extensive efforts we've invested in enhancing our product. Over recent years, we've introduced hundreds of new marketplace integrations, significantly improved user interfaces, and advanced AI automation capabilities. This ongoing development reflects our commitment to delivering a product that not only meets but exceeds contemporary standards.
Our focus has been on increasing the value of our product substantially while managing to keep our core prices competitive and below the rate of inflation. We believe in offering cutting-edge features and a superior user experience at a reasonable cost.
If you would like to let me know your email address I can take a look at your account and see where savings could be made. Our account managemnet team has been in over drive communicating, before during and after any price adjustments so please do reach out to them if you have not done so already.
- Sector: Bienes de consumo
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great chat support
Revisado el 4/2/2022
Puntos a favor
Clean easy to use User Interface, snap shot view, grouping priority messages based on smart AI messaging.
Desventajas
Nothing to mention at present everything works as it should do.
- Sector: Sector textil
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Has saved us time and money
Revisado el 6/12/2021
Puntos a favor
Brings all customer queries from all platforms into a single mailbox. Templates are great and the system has saved us so much time. When I had a problem with messages not sending I contacted the chat and spoke to Aine whom was very helpful.
Desventajas
There was an update and now the AI suggestions are difficult to select. You have to hover and try and select the response which can be tricky. In the past before the update you could click on the option easier.
Preguntas frecuentes sobre eDesk
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre eDesk.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece eDesk?
eDesk ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 0,00 US$/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de eDesk?
Los clientes habituales de eDesk son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite eDesk?
eDesk admite los siguientes idiomas:
alemán, español, francés, inglés, italiano
P. ¿eDesk es compatible con dispositivos móviles?
eDesk admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra eDesk?
eDesk se integra con las siguientes aplicaciones:
Adobe Commerce, AfterShip, Aircall, BigCommerce, Brightpearl, ChannelEngine, Gmail, Instagram, Linnworks, Meta for Business, Microsoft Outlook, Mirakl, PrestaShop, Rithum, ShipStation, Shippingbo, Shopify, StoreFeeder, Twitter/X, Veeqo, Volo, WhatsApp, Wix, WooCommerce
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece eDesk?
eDesk ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para eDesk.