Sobre MyTime

MyTime es una plataforma totalmente integrada de programación, punto de venta y participación del cliente para cadenas de ubicaciones múltiples y franquicias. Ha sido diseñada para ayudar a las empresas a crecer, programar y retener clientes.

MyTime tiene todas las herramientas que las empresas necesitan bajo un mismo techo: programador de citas completo, gestor de relaciones con los clientes (CRM), marketing por correo electrónico, gestión de presencia y publicidad online, punto de venta y más. MyTime está diseñado para adaptarse a cualquier tamaño de negocio, desde propietarios únicos hasta franquicias nacionales. Los usuarios pueden acceder a MyTime desde la web o sobre la marcha gracias a las aplicaciones para iPhone y Android.

La plataforma de programación y negocios de MyTime también se integra con el popular Marketplace, en el que millones de clientes buscan negocios locales, consultan reseñas, descripciones y precios y realizan reservas en tiempo real. MyTime también se asocia con Google, Facebook, YP.com, Local.com y otros para ayudar a las empresas a ser más visibles y fáciles de encontrar para los nuevos clientes.

Precios desde:

169,00 US$/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a MyTime

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

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Las 5 mejores alternativas a MyTime

Imágenes

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Vídeo de MyTime
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Funcionalidades

Funcionalidades totales de MyTime: 90

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Aplicación móvil para clientes
  • Aseo móvil
  • Automatización de pedidos
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de clientes
  • Búsqueda/filtro
  • Campos personalizables
  • Catálogo de servicios
  • Chat en vivo
  • Citas recurrentes
  • Confirmación y recordatorios
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cuentas de clientes
  • Datos en tiempo real
  • Editor WYSIWYG
  • Encuestas de cliente
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Formularios personalizables
  • Gestión de alquiler de cabinas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de comercios minoristas
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de impuestos de ventas
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de modelos
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de personal
  • Gestión de precios
  • Gestión de promociones
  • Gestión de recibos
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Integración contable
  • Integración de redes sociales
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería SMS
  • Modelos personalizables
  • Nóminas y comisiones
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Pantalla táctil
  • Para centros de belleza y balnearios
  • Perfiles de clientes
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Plantillas de correo electrónico
  • Procesamiento de pagos
  • Programa de fidelización
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de eventos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Punto de venta (POS)
  • Punto de venta (POS) al por menor
  • Recordatorios
  • Recordatorios por correo electrónico
  • Renovación de pedidos automática
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de ingresos
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de la asistencia
  • Sincronización de calendario
  • Sincronización de datos
  • Supervisión
  • Valoraciones y reseñas
  • Varias ubicaciones

Alternativas

Fresha

4,9
#1 alternativa a MyTime
Shedul es una solución de reserva y programación en línea para salones de belleza, spas, entrenadores personales y...

ZENOTI

4,4
#2 alternativa a MyTime
Zenoti es un software empresarial todo en uno que ayuda a salones de belleza, spas y balnearios medicinales a administra...

Vagaro

4,7
#3 alternativa a MyTime
Vagaro es una solución basada en la web para que los propietarios de salones de belleza y centros de fitness promocionen...

Booker

4,1
#4 alternativa a MyTime
Software de reserva, planificación de horarios, punto de venta y marketing online basado en la nube: todo lo que...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(116)
Relación calidad-precio
4,5/5
Funcionalidades
4,5/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,7/5

¿Ya tienes MyTime?

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Mostrando 5 opiniones de 116
Fiona Noelle
Calificación general
  • Sector: Servicios e instalaciones recreativas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The Best Salon Software Ever!

Revisado el 26/5/2021

The porting over of our data was quick and seamless and we have 99% of what we need. It made our...

The porting over of our data was quick and seamless and we have 99% of what we need. It made our lives so much easier.

Puntos a favor

Very user-friendly! We can text clients, send scheduled and automated emails. Collect reviews, etc. Love the simple interface.

Desventajas

Time stamps on notes, tracking of packages more easily and extension of expiration dates

Alternativas consideradas

Booker

Razones para elegir MyTime

Unhappy with service and price

Software anterior

Booker

Razones para cambiar a MyTime

Hands down MyTime is more User-friendly and complete plus the price is a lot better too
Jeff
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Meets Our Needs But Pricey

Revisado el 10/10/2020

Overall mostly happy we made the switch, but wish it wasn't so expensive and wish some bugs would...

Overall mostly happy we made the switch, but wish it wasn't so expensive and wish some bugs would be addressed.

Puntos a favor

It's pretty intuitive, relatively easy to setup, and does the job. I really like the two-way texting features.

Desventajas

I think it is expensive compared to other options and the pricing structure feels very nickel and dime. I think there are certain options that could be included in the base price without charging more. For example, to use online payment collection requires use of the full point-of-sale, which is unnecessary for my business. Also, the basic reminder emails & texts should be editable without having to subscribe to the full marketing suite.

It's a bit buggy in various workflows, like toggling between locations, the calendar does not refresh correctly.

I also wish there was more customization available to display various fields during the appointment creation process, rather than having to dive into the Client or the Pet record.

Alternativas consideradas

Gingr y DaySmart Pet

Razones para elegir MyTime

Appointment Plus provided very poor customer service and doesn't have some of the features like two-way messaging.

Software anterior

DaySmart Appointments

Razones para cambiar a MyTime

Gingr seemed more geared towards dog boarding facilities and didn't really align with what we needed. 123Pet doesn't offer the flexibility with settings.
Danish
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Convenient and Time saving Software

Revisado el 7/9/2022

Overall MyTime is a great product. Costumer service great. I recommend other to use this application...

Overall MyTime is a great product. Costumer service great. I recommend other to use this application.

Puntos a favor

I like it so much. MyTime save my time. Convenient app. Ease to use.

Desventajas

Sometimes I notice glitches in the system

Helina
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 1.0 /10

Shady business practices, unknowledgeable staff, glitchy system

Revisado el 11/12/2018

The sales rep was extremely pushy when convincing me to subscribe to MyTime and was so confident...

The sales rep was extremely pushy when convincing me to subscribe to MyTime and was so confident that it would suit my needs after describing in precise detail what I needed. They should have never taken me as a client because it doesn't function well at all for what we need. I would be fine with the workarounds that were suggested to me if they worked, but they don't. Services that should be available becasue I have it set up perfectly will just randomly disappear. My clients see our marketing dollars at work and call wanting to sign up, but say that it looks like the appointments are booked up. The sales rep convinced me to sign up during my high season, promising that I wouldn't get charged until I actually started using the system. And promised that if I decided it wasn't a good solution for me, he'd have "no problem" getting me out of the contract. I started getting charged for MyTime LONG before I was ready to even begin setting it up. And I reached out to that sales rep for help, and he was no longer with the company. Not only did the MyTime staff not hold up the promises of their sales rep they employed, but they also agreed that I made a terrible mistake by believing him. The customer service is terrible and the system is glitchy. They don't care that they've cost my business thousands of dollars..... just awful.

Puntos a favor

I like the look and user friendliness of the widget on our website.

Desventajas

The system is glitchy. Doesn't have the functionality promised by sales rep. It's complicated.

Respuesta de MyTime

We apologize for the experiences that you've had with our software. We take customer feedback seriously and are always striving to improve.

We hope that providing 17 locations to you for the price of one and crediting 2 months of your subscription to help you through your slow season is a show of goodwill.

We have thousands of locations successfully using MyTime and will offer you continued support to hope to count you in that group.

Jaret
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Love this company!

Revisado el 20/11/2015

I've been with MyTime for about a month now and have been thoroughly impressed with this company. ...

I've been with MyTime for about a month now and have been thoroughly impressed with this company. Their customer service is phenomenal! They have a quick link to send feedback on the app/software that makes it easy to either report an issue or suggest a feature. I've submitted several ideas and had a couple of glitches and have been pleasantly surprised to either receive a response by email or even a telephone call! MyTime has literally called me four or five times to discuss either my ideas or understand a small issue I'm experiencing. Who does that anymore?! I love it! I have direct phone numbers and email address to real people who answer the phone. Awesome.

I could go on forever about the customer service but I actually love the software and app as well!

App: We have tried several different scheduling software options only to find that none of them could form to what we need for our home based business or they didn't have a mobile app to use on the go. We own an on the go business with no store front so 100% of our customer interaction is in their homes or through technology. With the app we can schedule appointments and input client information, call and message clients and check out analytic info.

The software adds that much more to the software possibility. You can customize automatic, and professional looking emails/text messages to be sent as reminders or thank yous. You can ask for reviews automatically. You can check on the customers profile to see what type of communication they've received through the app. You can also schedule employees and easily manage their time.

I don't know a lot about how this works, but each time you schedule on MyTime it helps with SEO. They do stuff to help you show up better in the search engine...I don't know all the details but it sounded really good for small business trying to get their names out there :)

There's plenty more that can be said, but just experience it for yourself. You wont be disappointed!

Puntos a favor

User friendly. App runs pretty quickly for scheduling. Reschedule button, quick call and mapping at the touch of a button. Message customers from app. Exceptional customer service.

Desventajas

I would love a widget to see my calendar at a glance (they said they are in the process of creating this) and It would be awesome to color coordinate appointments by type and color coordinate blocked out time.

Mostrando 5 opiniones de 116 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre MyTime

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre MyTime.

MyTime ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 169,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de MyTime son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

MyTime admite los siguientes idiomas:

inglés

MyTime admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

MyTime se integra con las siguientes aplicaciones:

Google Calendar, Google Maps, Instagram, Meta for Business, Microsoft Outlook, Quickbooks Online

MyTime ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para MyTime.