Sobre Outreach

Outreach es una plataforma intuitiva de automatización de ventas. Esta aplicación, basada en "secuencias", ayuda a los equipos de ventas a configurar campañas de correo electrónico y puntos de contacto basados en cualquier número de criterios. Los equipos pueden crear una secuencia de correos electrónicos y llamadas para enviarla a todos sus clientes potenciales.

Outreach ayuda a los equipos de ventas a gestionar de manera fiable todos sus clientes potenciales, sin importar su número. Outreach notifica a los equipos de ventas cuando los clientes potenciales responden a los mensajes. Los que han respondido se envían al siguiente punto de contacto o paso de la secuencia. También detecta las horas de mayor rendimiento de la semana para enviar correos electrónicos y programar campañas de correo electrónico en consecuencia.

Las funciones analíticas de Outreach permiten a los equipos de ventas ver información general de sus actividades y rendimiento. Con las analíticas de secuencia de Outreach, los miembros del equipo pueden saber exactamente dónde se encuentra cada cliente potencial en el embudo de comunicación. Los gerentes pueden observar el rendimiento de cada miembro del equipo.


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Outreach

4,4 (291)
VS.
El más valorado

Precio inicial

150,00 US$
año
0,00 US$

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funcionalidades

81
83

Integraciones

19
205

Facilidad de uso

4,2 (291)
4,4 (4.102)

Relación calidad-precio

4,2 (291)
4,3 (4.102)

Atención al cliente

4,1 (291)
4,4 (4.102)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

HubSpot CRM

4,5
#1 alternativa a Outreach
Ahorra tiempo de ventas valioso con HubSpot CRM, que se ocupa de todos los pequeños detalles, como grabación de...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#2 alternativa a Outreach
HubSpot Marketing Hub es una plataforma escalable y todo en uno para marketing de entrada que combina marketing de...

Mailshake

4,6
#3 alternativa a Outreach
Mailshake es una plataforma de participación de ventas para equipos de ventas modernos. Envía correos electrónicos...

Groove

4,5
#4 alternativa a Outreach
Groove permite que los equipos pequeños o grandes permanezcan en la misma página y brinden a los clientes la experiencia...

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(291)
Relación calidad-precio
4,2/5
Funcionalidades
4,4/5
Facilidad de uso
4,2/5
Asistencia al cliente
4,1/5

¿Ya tienes Outreach?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 291
Morgan
Morgan
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Outreach Multiplies Each of Your Employees by 10

Revisado el 21/1/2021

The Outreach onboarding is rather extensive, and if you're a hands-on A type I don't necessarily...

The Outreach onboarding is rather extensive, and if you're a hands-on A type I don't necessarily think you'll get much out of the onboarding. I found doing it side by side a written article was my favorite approach to learning.

Puntos a favor

Outreach is a product that has blown me away. It's every Director and Manager's dream when it comes to sending e-mails and keeping up with annual engagement with customers of any lifecycle. From Sales to Customer Service to Marketing, Outreach can help every member on your team.

For years I A/B tested e-mail subject lines and calculated this on an excel spreadsheet. Outreach does it for me. I have increased my cold e-mail sales open rate from 25% to 60%! The e-mails look personalized and don't look like any other e-mail campaign. Even the signatures are consistent.

The LinkedIn feature allows people on teams/enterprise to engage within the platform. For others it takes you to the person's page in a new tab. It makes it easy to increase engagement trifold in this manner by creating sequences (day 1 call, day 2 linkedin, day 3 email, etc.).

Desventajas

One improvement would be a better LinkedIn integration. I wish the Sales Navigator e-mails fed through in order to create a task in SalesForce just as an e-mail through OutReach does.

There absolutely needs to be more personalizations (i.e. Dear {{first name}}, Hope you're having a great {{day_of_weeek}}). Which, this seems rather simple to code. Any real time data should be in there. Instead I have to do a long {{if/then}} that takes forever.

DavidLee
DavidLee
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Outreach helps me Make more Money

Revisado el 1/7/2019

I love it. Their customer service is great whenever I have questions and the product has paid for...

I love it. Their customer service is great whenever I have questions and the product has paid for itself ten-fold.

Puntos a favor

I love how I can increase my intake and outtake with minimal effort on my end. Outreach allows automation in places that has saved me hundreds of hours since i've started using it.

Desventajas

There are a few simple things that the platform does not allow. One is a "Select-All" feature where you can also unselect some. Select-All is an all-or-nothing. If there are 500 things and 1 of them is missplaced. You have to figure out another way besides Select-All minus 1.

Brenda
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Use of Outreach and support

Revisado el 8/7/2019

Tired of being lied to, ignored, and being told the issues are ours when they aren't. It's just...

Tired of being lied to, ignored, and being told the issues are ours when they aren't. It's just one horrible mess after another. I get having growing pain for a company but your's seems to not be anywhere ready for widespread use! And learn to treat your customer's better. They are your bread and butter!

Puntos a favor

It's pretty easy to use and figure out. Not much help is needed to make it work.

Desventajas

Quality and support! Outreach experiences issues regularly. There's always something wrong with it. What's worse is when you put in a support ticket, they always give you some generic issue that its on the customer's side. That's not the case! You then later find out that they lied and are exeriencing an outage. Then you ask repeatedly for a call back because your manager is upset with them and they can't bother to do that! They won't even acknowledge your request!

Michael
Michael
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Amazing software that immediately generates return on investment

Revisado el 27/12/2018

Their customer success and new customer install team is AMAZINGLY good. It's a complex solution,...

Their customer success and new customer install team is AMAZINGLY good. It's a complex solution, but that is also its power. Any question I asked was answered immediately by whatever level of support was required.

Puntos a favor

Ability to setup complex user journey sequences for multiple personas, it's ease of setup and use, and that our inside sales team says they CANNOT work without this solution. We increased our rate of meetings set immediately and already have generated enough revenue to pay for the system many times over. It is not the cheapest solution out there, but you get what you pay for.

Desventajas

The reporting could be more robust, but we pipe all the data in SFDC and use the reporting tools there.

Tanice
Tanice
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best Sales software I have ever encountered

Revisado el 17/11/2021

Puntos a favor

What I like the most about this software is how engaging and User friendly it is. The software is clear and concise which allows greater ease of use especially now, due to the restrictions of the Covid 19 Pandemic, and most things now being mostly online. This software provides "from a pin to an anchor" where sales is concerned. If you are in sales, this software is the best solution for you to move forward with your company and a greater way to maximize generated profit.

Desventajas

What I least enjoyed about this software is can be very time consuming getting to know the various aspect of it.

Mostrando 5 opiniones de 291 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Outreach

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Outreach.

Outreach ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 150,00 US$/año
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Outreach son:

201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Outreach admite los siguientes idiomas:

inglés

Outreach admite los siguientes dispositivos:

Outreach se integra con las siguientes aplicaciones:

6sense, Chili Piper, Demandbase One, Dialpad, Drift, Gmail, Gong.io, HubSpot CRM, LeadIQ, LinkedIn Sales Navigator, Microsoft 365, Okta, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Seismic, Sendoso, Terminus, Vidyard, ZoomInfo SalesOS

Outreach ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica

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