Hotjar

La solución permite obtener ideas y comentarios a través de analíticas móviles y de sitio web.

4,7 /5 (330 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Hotjar

¿Qué es Hotjar?

Hotjar es una herramienta de análisis móvil y de sitio web que permite a los desarrolladores web, diseñadores de interfaz de usuario (UI), analistas, comercializadores digitales, entre otros, optimizar la usabilidad y la tasa de conversión de sus sitios web.

Hotjat combina herramientas de análisis y comentarios para brindar a los usuarios información sobre cómo los visitantes interactúan con su sitio, cómo podrían mejorar su experiencia de usuario y, por último, cómo podrían aumentar las tasas de conversión. Con Hotjar, los usuarios pueden pensar como un visitante real del sitio web, entender su mentalidad e identificar los problemas de UX que les resultan frustrantes.

Mediante características como mapas de calor, grabaciones de visitantes y embudos, Hotjar permite a los usuarios visualizar la interacción de los visitantes en el sitio, entender dónde ocurren los abandonos e identificar áreas de mejora. Se pueden obtener comentarios más directos de los visitantes a través de características de contacto directo con ellos, que incluyen encuestas personalizadas y sondeos en más de 20 idiomas. Estas herramientas de "voz del usuario" permiten a los desarrolladores escuchar directamente de los visitantes lo que tienen que decir sobre su experiencia como usuarios. Hotjar también permite a los usuarios reclutar usuarios de prueba para realizar investigaciones y pruebas directamente en el sitio.

Información general sobre Hotjar

Precio

A partir de
29,00 US$/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Hotjar

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Asia, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5, Europa, Alemania, India, Japón, Latinoamérica
Idiomas admitidos
Árabe, Chino (tradicional), Checo, Danés, Neerlandés y otros 16, Inglés, Finés, Francés, Alemán, Hebreo, Húngaro, Italiano, Japonés, Noruego, Polaco, Portugués, Ruso, Español, Sueco, Turco, Ucraniano

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de Hotjar: Build your own user surveys with Hotjar
Captura de pantalla de Hotjar: Build your own user surveys with Hotjar Captura de pantalla de Hotjar: Create customizable polls for user feedback with Hotjar Captura de pantalla de Hotjar: Hotjar Heatmaps Captura de pantalla de Hotjar: Hotjar's online form reporting Captura de pantalla de Hotjar: Identify where visitors leave your site with Hotjar's funnels Captura de pantalla de Hotjar: Hotjar's visitor recording records real visitor behavior on your website

Opiniones de Hotjar

Opiniones de Hotjar

Calificación general
4,7
/
5
Excelente
229

Muy bien
89

Normal
11

Pobre
0

Malo
1

Relación calidad-precio
4,5
Funciones
4,5
Facilidad de uso
4,6
Asistencia al cliente
4,5
96% Un ha recomendado esta aplicación
Akande D.

HotJar is an awesome tool for studying websites and optimizing!

Overall HotJar is a great platform and I am one of their biggest advocates. I would recommend HotJar to anyone looking to enhance their understanding of on-site traffic and conversion.


Traducir con Google
Trevor A.

Must have for qualitative research

Hotjar does exactly what I need: gives context to the issues I see in GA, and allows me to get into the mind of the user with greater depth.


Traducir con Google
Usuario verificado

Get to know how your viewers use your app.

I use it to find out about the outcome of my UX/UI decisions.


Traducir con Google
Ioana G.

Great little tool for starting your UX research

I would be surprised if there was a CRO or UX team that hasn't heard of Hotjar. It's a great little tool, especially given the price, but it doesn't allow enough flexibility to be your main on-site research tool. It's really good for starting out and doing some basic research. Sweet and simple! I guess marketers could benefit the most from this!


Traducir con Google
Usuario verificado

Great Heat-mapping Software

Hotjar has shown us critical user flow errors in the websites we manage, and has provided the information necessary to make calculated adjustments to our UI, resulting in a decrease in bounce rate and an increase in conversions and revenue. We definitely have ROI with our Hotjar spend.


Traducir con Google
Akande D.
Sector: Bienes de consumo
Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
Traducir a español

HotJar is an awesome tool for studying websites and optimizing!

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 22/8/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Overall HotJar is a great platform and I am one of their biggest advocates. I would recommend HotJar to anyone looking to enhance their understanding of on-site traffic and conversion.

Puntos a favor

At each company that I have worked for, I always bring up HotJar as a solution they should implement as soon as possible. It is so easy to use and allows for such a comprehensive view of the customer experience that it's a loss to NOT use it! I love that it can capture click data, scroll depth, and even user interactions on the website. There is so much valuable information to be pulled from the data!

Puntos en contra

There are two things that I'm a little bummed out about with HotJar. One issue is that they recently removed cross-domain tracking. This was a great benefit and we used it often, so not having it is tough. They also have a limit on the height of the pages that can be captured, 1500px. Our pages are slightly larger so we lose some detail on the report that we would have otherwise had.

Traducir a español

Respuesta de Hotjar

Hey Akande,

Thanks so much for taking the time to review Hotjar! It's great to read that you're getting a lot of value from the tool :)

It's indeed the case that we removed cross-domain tracking in light of our continued commitment to privacy-by-design. I'm sorry to hear that working with the tool is a bit tough without this - we'd like to help if we can! Do reach out to us at support@hotjar.com if you've got questions.

Following up your note on the height of captured pages for Heatmaps - we do have a 15000px limit, but if it's a pain point I'd definitely suggest using the Suggest a Feature function in-app to let us know what you need :)

All best,
Alex

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Trevor A.
Sector: Marketing y publicidad
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español

Must have for qualitative research

Software usado Semanalmente durante Más de dos años
Revisado el 16/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Hotjar does exactly what I need: gives context to the issues I see in GA, and allows me to get into the mind of the user with greater depth.

Puntos a favor

Heatmapping offers a whole new dimension of user behavior analysis, and Hotjar brings that to the masses. Installation is easy, setting up heatmaps is a snap, and results analysis is an easy task with the Hotjar interface. This has saved more of my precious time for true analysis, rather than setup and configuration

Puntos en contra

On the smaller Hotjar plans, the cap at creating 3 heatmaps at a time feels restrictive. Often, I'd prefer setting up more heatmaps and using fewer of the other features available (surveys and polls). If there were plans I could recommend that only contained the right services for my clients (ex: heatmaps only for small clients, fullstack for larger ones), I would 100% do it.
Crazy egg also has a sweet Chrome plugin which is not close to being replicated by Hotjar.

Traducir a español

Respuesta de Hotjar

Hey Trevor, thanks for the review!

Super to hear you're getting a lot of value from Hotjar.
You can get unlimited heatmaps on our plus and business plans.
You can find more information here
https://www.hotjar.com/pricing

Thanks again,
Denis from the Hotjar team

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Usuario verificado
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
Traducir a español

Get to know how your viewers use your app.

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 27/6/2020
Fuente de la reseña: GetApp

I use it to find out about the outcome of my UX/UI decisions.

Puntos a favor

The best feature of Hotjar is its core functionality therefore recording a whole users session so you can watch it later.

Puntos en contra

Using Hotjar comes with some costs. First of all it costs money. It also slows down your website a little.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Ioana G.
Sector: Ocio, viajes y turismo
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
Traducir a español

Great little tool for starting your UX research

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 14/8/2019
Fuente de la reseña: Capterra

I would be surprised if there was a CRO or UX team that hasn't heard of Hotjar. It's a great little tool, especially given the price, but it doesn't allow enough flexibility to be your main on-site research tool. It's really good for starting out and doing some basic research. Sweet and simple! I guess marketers could benefit the most from this!

Puntos a favor

Price. Simplicity of implementation. Good customer service. The scrollmaps and polls are my favourite, and only features I use.

Puntos en contra

Potentially slows down the site. Loads the entire js even when only running a poll, so puts unnecessary load on the page speed.

Forms have nearly never worked on any of the websites I have used it on. Funnel I don't really use - I don't see the point really. Free GA will still be far better and more useful at that.

Polls have very simplistic targeting methods. Adding one or two new targeting triggers would be awesome...but they haven't released any new features in ages.

Heatmaps are still very simple with no ability of segmenting the data.

I can't complain for the really accessible prices they have been able to maintain though!

Traducir a español

Respuesta de Hotjar

Hey Ioana!

Thanks so much for leaving this review and sharing your thoughts on Hotjar.

Following up your feedback - we're always focused on minimizing any increased page load time with the Hotjar script on your site. Have you checked out this resource? https://help.hotjar.com/hc/en-us/articles/115009335727-Will-Hotjar-Slow-Down-My-Site- If you're having trouble please reach out at support@hotjar.com and we can take a look with you.

There's new targeting and filtering functionality on the product roadmap :) https://help.hotjar.com/hc/en-us/articles/115012303268-Product-Roadmap Stay tuned for that!

All best,
Alex

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Usuario verificado
Sector: Marketing y publicidad
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Great Heat-mapping Software

Software usado Mensualmente durante Más de un año
Revisado el 23/4/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Hotjar has shown us critical user flow errors in the websites we manage, and has provided the information necessary to make calculated adjustments to our UI, resulting in a decrease in bounce rate and an increase in conversions and revenue. We definitely have ROI with our Hotjar spend.

Puntos a favor

Hotjar is very easy to setup. Simply signup, install the JS snippet, configure your recordings and you're off & running. The heatmaping tool is good, and the ability to record user sessions is nice when auditing user flow and customer activity on a website. We have derived some very insightful optimizations from Hotjar, which have ultimately impacted our bottom line & generated more revenue for our company.

Puntos en contra

The heatmapping visual report uses a generic resolution to capture the website image. The heatmap overlays are good, but we often need to re-capture a website snapshot, or reach out to support to get the map to match the click heatmaps. It is a minor annoyance, but overall the tool is very good at heatmapping and providing user flow and web traffic insights.

Traducir a español

Respuesta de Hotjar

Hi,

Thank for taking the time to review Hotjar.

It's good to hear that you found Hotjar helpful in optimizing your websites.

If you want to reach out to me at sharon.biggar@hotjar.com, I'd like to send you a small thank you for your review.

Cheers,
Sharon from Hotjar

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Recomendación de usuario
8,8/10
Basado en 330 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Hotjar

Precios de Hotjar

A partir de
29,00 US$/mes
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4,5/5
Basado en 330 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Hotjar

Funciones de Hotjar

API
Análisis de tendencias
Análisis en tiempo real
Análisis predictivo
Análisis visual
Creación de diagramas
Creación de informes ad hoc
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de paneles de comunicaciones
Datos en tiempo real
Filtrado de datos
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
Integración de terceros
Inteligencia empresarial
Panel de actividades
Supervisión
Varias fuentes de datos
Visualización de datos
Funciones
4,5/5
Basado en 330 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Hotjar

Preguntas frecuentes sobre Hotjar

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Hotjar.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Hotjar?

Hotjar ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 29,00 US$/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Hotjar?

No tenemos información sobre las características de Hotjar

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Hotjar?

Los clientes habituales de Hotjar son:

Trabajadores autónomos, Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Hotjar?

Hotjar admite los siguientes idiomas:

Árabe, Chino (tradicional), Checo, Danés, Neerlandés, Inglés, Finés, Francés, Alemán, Hebreo, Húngaro, Italiano, Japonés, Noruego, Polaco, Portugués, Ruso, Español, Sueco, Turco, Ucraniano

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Hotjar?

Hotjar cuenta con los siguientes planes de precios:

Gratis, Suscripción

P. ¿Hotjar es compatible con dispositivos móviles?

Hotjar admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Hotjar?

Hotjar se integra con las siguientes aplicaciones:

Astronomer, Crowded Communities, HubSpot CRM, HubSpot Marketing, Omniconvert, Optimizely, QuickSilk, Qwilr, Smarty, Unbounce

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Hotjar?

Hotjar ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea