Sobre Nicereply

Nicereply es un software en línea de encuestas de satisfacción del cliente para medir la satisfacción del cliente (CSAT), Net Promoter Score (NPS) y Customer Effort Score (CES) por agente, equipo o toda la empresa, lo que ayuda a los equipos a medir y mejorar la calidad de su atención al cliente.

Las marcas pueden hacer la pregunta correcta al cliente, en el momento adecuado, con encuestas con un solo clic personalizadas con su marca. Los usuarios pueden personalizar las encuestas, agregar preguntas adicionales y elegir una distribución de encuestas que se adapte a sus necesidades. Recoge valoraciones con cada interacción, automáticamente después de que ocurra un evento o de forma manual en cualquier momento.

Descubre información sobre la satisfacción del cliente, la lealtad, el apoyo y mucho más. Predice tendencias con clasificaciones y gráficos de CSAT, CES y NPS en tiempo real. Brinda un reconocimiento a los héroes de la asistencia con clasificaciones y estadísticas de desglose por equipo y agente. Mantente al tanto de la experiencia del cliente con informes y notificaciones regulares que se entregan directamente a una bandeja de entrada de correo electrónico.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, China, Reino Unido, India, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, checo, chino, chino tradicional, coreano y otros 20, danés, español, finés, francés, hebreo, húngaro, indonesio, inglés, irlandés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, turco, ucraniano, árabe

Imágenes

Create and send beautiful one-click surveys to measure Customer Satisfaction, Net Promoter Score and Customer Effort Score.
Combine in-signature surveys with post-resolution email surveys to get more feedback than ever before.
Customize your surveys to fit your needs in term of content, questions, design and branding.
Trigger surveys after resolving a ticket in your helpdesk. See customer feedback in the same ticket afterwards.
See customer feedback arrive in real-time in the rating feed dashboard.
Net Promoter Score Survey in your email
Customer Effort Score works well on every mobile device
Collect CSAT via web browser
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Vídeo de Nicereply
Vídeo de Nicereply
Captura de pantalla de Nicereply: Create and send beautiful one-click surveys to measure Customer Satisfaction, Net Promoter Score and Customer Effort Score. Captura de pantalla de Nicereply: Combine in-signature surveys with post-resolution email surveys to get more feedback than ever before. Captura de pantalla de Nicereply: Customize your surveys to fit your needs in term of content, questions, design and branding. Captura de pantalla de Nicereply: Trigger surveys after resolving a ticket in your helpdesk. See customer feedback in the same ticket afterwards. Captura de pantalla de Nicereply: See customer feedback arrive in real-time in the rating feed dashboard. Captura de pantalla de Nicereply: Net Promoter Score Survey in your email Captura de pantalla de Nicereply: Customer Effort Score works well on every mobile device Captura de pantalla de Nicereply: Collect CSAT via web browser

Funcionalidades

Funcionalidades totales de Nicereply: 43

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de atención al cliente
  • Análisis de participación
  • Análisis predictivo
  • Análisis visual
  • CRM
  • Chat y mensajería
  • Comentarios/notas
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Creador de encuestas
  • Datos en tiempo real
  • Distribución multicanal
  • Encuesta móvil
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de la asistencia técnica
  • Gestión de la distribución
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de modelos
  • Gestión del rendimiento
  • Herramientas de análisis de datos
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Personalización de URL
  • Preguntas personalizables
  • Recopilación de datos multicanal
  • Supervisión
  • Supervisión de quejas
  • Validación de respuestas
  • Valoraciones y reseñas

Alternativas

Birdeye

4,7
#1 alternativa a Nicereply
BirdEye es un software de gestión de reputación que ayuda a las empresas a recopilar, supervisar y comercializar...

Zoho CRM

4,2
#2 alternativa a Nicereply
Zoho CRM es un software de gestión de relaciones con los clientes basado en la nube que ayuda a empresas de todos los...

IntouchSurvey

0
#3 alternativa a Nicereply
IntouchSurvey is designed to help businesses across retail, hospitality, grocery, and other sectors conduct electronic...

SurveyLab

4,9
#4 alternativa a Nicereply
SurveyLab es un software de encuestas profesionales online para empresas de cualquier tamaño, organizaciones no...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(266)
Relación calidad-precio
4,7/5
Funcionalidades
4,6/5
Facilidad de uso
4,7/5
Asistencia al cliente
4,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 266
Zach S.
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Nicereply does exactly what it needs too: deliver ratings and statements from email Customers.

Revisado el 2/7/2018

Nicereply provides our team with an immediate understanding of a customer's view of their service....

Nicereply provides our team with an immediate understanding of a customer's view of their service. It also allows us to keep our eye on any customers that require additional attention or feel that their service or product experience is incomplete.

Puntos a favor

Nicereply knows what its good at and doesn't focus on anything else. The UI is intuitive, basic and helpful. This is a true "meat and potatoes" tool. It provides our team a pulse on our email support and customer contacts.

Puntos en contra

As stated previously, Nicereply only does one thing, albeit well. It fulfills its purpose but doesn't bring anything new or cutting edge to the table. You know what you get, the whole time.

Emily M.
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easy to use

Revisado el 14/8/2019

Overall, I definitely recommend especially for teams on a budget and not much time to onboard. The...

Overall, I definitely recommend especially for teams on a budget and not much time to onboard. The process was quick, easy and the Nice Reply team is super helpful.

Puntos a favor

Definitely one of the more customize-able programs when it comes to overall look. We were able to create surveys that look just like all of our other branding. Nice Reply is super easy to use and their support team is always available for any issues no matter how small. They helped on board our global team and translations are a breeze.

Puntos en contra

Even though visual customization is great, there's not much wiggle room with the program itself. We hit a few roadblocks trying to adapt surveys for specific purposes other than CSAT and NPS.

Kevin M.
Calificación general
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Good idea in theory, but misses the mark when it comes to overall functionality.

Revisado el 2/7/2018

Puntos a favor

It was fairly easy to set up and get running. The supplied good write-ups for getting things installed and connected to things like Zendesk. The graphs are easy to just copy-paste the code and it looks pretty nice.

Puntos en contra

If you make a mistake when setting up your reviewing, you have to start from the beginning to fix that mistake, you can't just fix it. I ever reached out to support for help but, after several days of no response, I ended up just deleting all the work I did and starting over from scratch. Only then I heard back from support and they essentially told me to do just that.

In addition to this, it's impossible to get an accurate measurement of historic data. I wanted to simply pull my team's average score on a daily basis and report that. First off, they don't allow you to pull this information via CSV or spreadsheet, I had to look at this tiny chart and hover over each day individually. Secondly, I noticed different scores when I changed the date range. For example, I set my date range as May 1st - May 31st and on May 1st, my average team score was 5.93. When I changed my date range to May 1st - June 23rd and looked at May 1st, my average team score was now 6.1. I emailed their support, waited a few days, and heard back that they would check with their engineering team about that. A few days later, they said "The graph has just an informative character and scores are changed a bit so graph doesn't look to "bumpy" when there are multiple different scores every day. " When I pressed more on this, they said that I'd have to change the date range to each day to get accurate historic information, which is absolutely awful. Searching for a replacement for this product...

Spirit C.
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Very Happy They Went Above and Beyond

Revisado el 2/7/2018

Puntos a favor

The one thing that sticks out to me about this company is that when we first started with them we did not exactly fit the mold that we wanted to use Nicereply for. When I spoke to someone there they told me what I was looking for was actually in development and they allowed me to stay on a trial and kept me updated on the progress of the development that I needed.

That showed me they valued not only the customer but had faith that their product was going to fit our needs.

Puntos en contra

I do not have any con's at this time. Every time I have reached out to customer support I get top notch service.

Bryan F.
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Amazing tool to keep track of your ratings

Revisado el 3/12/2019

Wonderful service, when it comes to satisfication reports this should be the one you want to use.

Wonderful service, when it comes to satisfication reports this should be the one you want to use.

Puntos a favor

I like you easy it is to compile a weekly, daily or monthly report. It can be integrated with ticketing software. You can only filter by low rating in order to identify trends.

Puntos en contra

I like the service a lot, however, I feel that it's UI can be improved into a more modern layout to have a better experience.

Mostrando 5 opiniones de 266 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Nicereply

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Nicereply.

Nicereply ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 49,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de Nicereply

Los clientes habituales de Nicereply son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1000, 1001+

Nicereply admite los siguientes idiomas:

alemán, checo, chino, chino tradicional, coreano, danés, español, finés, francés, hebreo, húngaro, indonesio, inglés, irlandés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, turco, ucraniano, árabe

Nicereply admite los siguientes dispositivos:

Nicereply se integra con las siguientes aplicaciones:

Aircall, CloudTalk, Freshdesk, Front, Gmail, Help Scout, Kustomer, LiveAgent, Mailchimp, Microsoft Outlook, Pipedrive, Slack, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk

Nicereply ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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