Sobre Zoho Expense

Panel de control intuitivo
El panel de control intuitivo ofrece información sobre diversos aspectos, como el resumen de los informes enviados y
no enviados, el importe que se reembolsará, el número de gastos
no declarados, etc. La sección de analíticas proporciona información exhaustiva sobre el gasto de la empresa, con informes que van desde los detalles de los gastos hasta infracciones a las políticas.

Automatiza el registro de los gastos
Los usuarios pueden simplemente tomar una foto del recibo, cargarlo en Zoho Expense y la herramienta de escaneo automático crea un gasto instantáneamente. Los usuarios pueden agregar gastos a los informes y enviarlos a los aprobadores en cuestión de segundos.

Aprobación personalizable
Se pueden configurar flujos de aprobación personalizados, lo que facilita la existencia de múltiples niveles de aprobación no lineales.
Las políticas de gasto se pueden configurar en función de las políticas y condiciones de la empresa, junto con las tarifas por día y distancia recorrida. Los aprobadores también pueden encontrar todos los informes que les hayan enviado a ellos, consolidados en una única pestaña.

Amplia gama de integraciones
Zoho Expense une fuerzas con una amplia gama de aplicaciones, en distintas plataformas. Se integra estrechamente con el ecosistema de Zoho; con aplicaciones como Zoho CRM, Zoho Books, Zoho Invoice y Zoho People. También se puede integrar con QuickBooks Online, para encargarse de tu contabilidad.

Creación de informes de gastos sobre la marcha
Está hecho a medida para todas las plataformas móviles también, con las aplicaciones para teléfonos con iOS, Android y Windows.

Modelos de precios
Zoho Expense tiene un plan gratuito para agregar a los planes mensuales y anuales.

Precios desde:

5,00 US$/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Andorra, Emiratos Árabes Unidos, Afganistán, Antigua y Barbuda, Anguila , Albania, Armenia, Curazao, Angola, Argentina, Samoa Americana, Austria, Australia, Aruba, Islas Aland, Azerbaiyán, Bosnia y Herzegovina, Barbados, Bangladés, Bélgica, Burkina Faso, Bulgaria, Baréin, Burundi, Benín, Bermudas, Brunéi, Bolivia, Brasil, Bahamas, Bután, Botsuana, Bielorrusia, Belice, Canadá, República Democrática del Congo, República Centroafricana, Congo, Suiza, Islas Cook, Chile, Camerún, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Cabo Verde, Chipre, Chequia, Alemania, Yibuti, Dinamarca, Dominica, República Dominicana, Argelia, Ecuador, Estonia, Egipto, Eritrea, España, Etiopía, Finlandia, Fiyi, Islas Malvinas, Micronesia, Islas Feroe, Francia, Gabón, Reino Unido, Granada, Georgia, Guayana Francesa, Guernesey, Ghana, Gibraltar, Groenlandia, Gambia, Guinea, Guadalupe, Guinea Ecuatorial, Grecia, Guatemala, Guam, Guinea-Bisáu, Guyana, RAE de Hong Kong (China), Honduras, Croacia, Haití, Hungría, Indonesia, Irlanda, Israel, Isla de Man, India, Irak, Irán, Islandia, Italia, Jersey, Jamaica, Jordania, Japón, Kenia, Kirguistán, Camboya, Kiribati, Comoras, San Cristóbal y Nieves, Corea del Sur, Kuwait, Islas Caimán, Kazajistán, Laos, Líbano, Santa Lucía, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesoto, Lituania, Luxemburgo, Letonia, Libia, Marruecos, Mónaco, Moldavia, Montenegro, San Martín, Madagascar, Islas Marshall, Macedonia del Norte, Mali, Myanmar (Birmania), Mongolia, RAE de Macao (China), Islas Marianas del Norte, Martinica, Mauritania, Montserrat, Malta, Mauricio, Maldivas, Malaui, México, Malasia, Mozambique, Namibia, Nueva Caledonia, Níger, Isla Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Países Bajos, Noruega, Nepal, Nauru, Nueva Zelanda, Omán, Panamá, Perú, Polinesia Francesa, Papúa Nueva Guinea, Filipinas, Pakistán, Polonia, San Pedro y Miquelón, Puerto Rico, Territorios Palestinos, Portugal, Palaos, Paraguay, Catar, Reunión, Rumanía, Serbia, Rusia, Ruanda, Arabia Saudí, Islas Salomón, Seychelles, Sudán, Suecia, Singapur, Santa Elena, Eslovenia, Svalbard y Jan Mayen, Eslovaquia, Sierra Leona, San Marino, Senegal, Somalia, Surinam, Santo Tomé y Príncipe, El Salvador, Siria, Esuatini, Islas Turcas y Caicos, Chad, Togo, Tailandia, Tayikistán, Timor-Leste, Turkmenistán, Túnez, Tonga, Turquía, Trinidad y Tobago, Tuvalu, Taiwán, Tanzania, Ucrania, Uganda, Estados Unidos, Uruguay, Uzbekistán, Ciudad del Vaticano, San Vicente y las Granadinas, Venezuela, Islas Vírgenes Británicas, Islas Vírgenes de EE. UU., Vietnam, Vanuatu, Wallis y Futuna, Samoa, Yemen, Mayotte, Sudáfrica, Zambia, Zimbabue

Idiomas admitidos

alemán, chino, español, francés, inglés , italiano, japonés, portugués

Precios desde:

5,00 US$/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Imágenes

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Vídeo de Zoho Expense
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Funcionalidades

Funcionalidades totales de Zoho Expense: 62

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis financiero
  • Campos personalizables
  • Carga de recibos móviles
  • Categorización/Agrupación
  • Conciliación de cuentas
  • Contabilidad
  • Contabilidad de los proyectos
  • Control de gastos
  • Control de presupuestos
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Conversión de monedas
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de paneles de comunicaciones
  • Datos en tiempo real
  • Detección de fraude
  • ERP (Enterprise Resource Planning)
  • Facturación
  • Flujo de trabajo configurable
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de políticas
  • Gestión de recibos
  • Gestión de reembolsos
  • Gestión de restricciones
  • Gestión de tarjetas de crédito
  • Gestión de usuarios
  • Gestión de viajes
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Portal para empleados
  • Presupuestos/previsiones
  • Reclamaciones de gastos
  • Recordatorios
  • Registro de auditoría
  • Registro único
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento del kilometraje
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tarjeta corporativa
  • Varias divisas
  • Varias ubicaciones
  • Varios idiomas

Alternativas

Emburse Certify Expense

4,7
#1 alternativa a Zoho Expense
Certify es un sistema de informes de viajes y gastos para empleados que ofrece potentes herramientas de contabilidad,...

Emburse Abacus

4,4
#2 alternativa a Zoho Expense
Abacus es una de las formas más fáciles para que reembolses a tu equipo, concilies tarjetas de crédito corporativas e...

Expensify

4,4
#3 alternativa a Zoho Expense
Rastrea fácilmente los recibos y administra los gastos sobre la marcha con Expensify. Simplemente toma una foto de tu...

Microsoft 365

4,6
#4 alternativa a Zoho Expense
Microsoft Office 365 proporciona aplicaciones web, de escritorio y móviles para Outlook, Word, Excel, PowerPoint,...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(774)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funcionalidades
4,4/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,5/5

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Mostrando 5 opiniones de 774
Puran
Calificación general
  • Sector: Externalización/deslocalización
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Quite useful tool to track and record company expenses

Revisado el 14/1/2021

In overall I just love the Zoho Expense, now I'm able to record my monthly expenses for a company...

In overall I just love the Zoho Expense, now I'm able to record my monthly expenses for a company and can mark them reimbursement item that means once approved I will get reimbursed for that expense from a company which is not only helping me but also helping the company in smoothing the whole process of monitoring the expenses and providing reimbursements.

Puntos a favor

I have started using Zoho Books initially and gradually I explored other Zoho products as well. In a few days, I got to know about the Zoho Expense and I was like this is the tool I need. It makes my life really easy by offering the easiest way to record my expenses for the company and other employees as well. Once the expenses are recorded in the Zoho Expense, it will directly be shown in the Zoho Books. I just love this feature.

Desventajas

Well, there are no cons I have noticed but for the unfamiliar person, it might be a little tricky at initial to learn and to use it. But, believe me, the Zoho team will provide any required support to make sure you are having a good experience with their services/tools.

Alternativas consideradas

Wave Accounting

Razones para cambiar a Zoho Expense

I was using Wave Accounting before coming to Zoho but once I got to know about Zoho, I was delighted to use it.
Maddie
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

I love how friendly it is Zoho to new users

Revisado el 5/5/2022

There are several positive aspects to this program. Although it is well-designed, some of the...

There are several positive aspects to this program. Although it is well-designed, some of the functionality is still not entirely functional. I appreciate the user-friendly design and the ease with which expenses can be submitted. The bespoke procedures for approval make it simple to route costs for secondary approvals depending on their monetary worth, saving time and money.

Puntos a favor

The pricing of the program is attractive to me because it is competitively priced in comparison to its competitors. I do a lot more for my company now, which is why I switched to a different software package. I feel that this program will be beneficial to someone who is just getting started. The program is incredibly simple to use and has proven to be really beneficial in keeping me organized with my company expenses as well as in keeping me on track with my tax preparation.

Desventajas

Overall, this is an excellent tool. At first sight, the supplementary papers that are connected to the reports may be disregarded, although this is not a serious cause for concern.

Tina
Calificación general
  • Sector: Comercio mayorista
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Life Saver

Revisado el 4/10/2022

By using the app, I automatically take pictures of receipts when getting them. No more procrastinat...

By using the app, I automatically take pictures of receipts when getting them. No more procrastination inputting at the end of the week. I don't miss any receipts and they are in order by date, so accounting can match to the credit card charges. This is saving time and sometimes trees. A lot of hotel receipts are emailed directly to my business email. I'm able to go on website and attach these receipts into the report saving paper. Very easy to do. You can never get back time. Time is money and this saves me a lot of it.

Puntos a favor

When my previous provider discontinued their service, I was in a panic. I immediately started searching and reading reviews. Zoho Expense was the closest I could find to support my needs. The cost was very reasonable, and the app is easy to use. It was important for me to be able to have access to an app that stored receipt photos and giving me a comment section where I could explain what each expense was for. Their app was self-explanatory easy to use, and the website allows you to review all information compiled on the app making changes, if necessary, before submitting.

Desventajas

The only downside I have experienced is when taking photos on the app, the photo store to my phone. There might be an easy fix to this, but I haven't had time to try. I just go and delete all the photos once my expenses have been submitted.

Alternativas consideradas

Expensify

Razones para elegir Zoho Expense

They no longer offered the service. They contacted me in July and stated they were discontinuing this service. I could switch to their new service, but it was for large groups, and I was the only employee using it.

Software anterior

SAP Concur

Razones para cambiar a Zoho Expense

It was their customer service team. They were extremely helpful and helped with all my questions. The cost was within the allotted budget my company allows. The app was also a factor. It was very clear and easy to use.
Jace
Calificación general
  • Sector: Logística y cadena de suministro
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

Great Potential, Poor Execution & Customization

Revisado el 30/3/2020

Overall I have not been pleased. Customer service is very nice but incomplete in their responses...

Overall I have not been pleased. Customer service is very nice but incomplete in their responses and you don't realize it until something occurs and you lose weeks worth of work. They punt to other Zoho teams a lot for helping you. And you cannot speak with anyone in the US. I would not normally have a problem with this, but they don't seem to understand that as the administrator of the account, I pay the bill and should be able to access the account of employees who no longer work for us.

Puntos a favor

This software has been relatively easy for our team to use in the field to record expenses. I would say that the ability to snap a picture of receipts and auto-recognize the vendor and amount is good. And the reconciliation process with credit card statements is great.

Desventajas

Too many problem to list here. The biggest problem I have is that as the administrator, I do not have complete control over all our user accounts. Our employees are truck drivers out on the road. They occassionally miss a receipt and I have to follow up later. But I can't just get the receipt and upload it. I must reject their report and they must re-submit. We've had employees who were terminated and they turned in their final receipts in hard copy, but I am unable to gain access to their account. Zoho won't give me access to their account so I can remove their credit card and delete the user from our account, along with any old receipts that are still "unsubmitted" in their queue.

The onboarding process has been incredibly long because customer service was incomplete in their information. They never told me that credit card transactions had to be uploaded prior to employees submitting their expense reports. Thus, the auto reconcilitation did not occur and I must get employees to go in and manually match their receipts. This must be done on a computer and is virtually impossible when the users are truck drivers without laptops.

If you use Capitol One credit cards, run far away from Zoho. Even though our cards are all corporate cards and our employees don't have access to their own account online, that is what we must do if we want to use the auto-import feature. Otherwise, each employee has to download their own credit card transactions.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Biotecnología
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Greatr Product - Out of the box it works!

Revisado el 26/9/2022

Easy to use, easy to customize, great product for mobile and online users. Other products need to...

Easy to use, easy to customize, great product for mobile and online users. Other products need to look at this product and see what an expense tracking software should be like.

Puntos a favor

Easy to custimzae if you watn to do so, easy to submit reports, add users.

Desventajas

The custom email address which may be used to send your receipts, is it a bit hard to find after initial setup.

Alternativas consideradas

Expensify y Wave Accounting

Razones para elegir Zoho Expense

Online ability

Razones para cambiar a Zoho Expense

Features set for the cost is incomparable to other platforms.
Mostrando 5 opiniones de 774 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Zoho Expense

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Zoho Expense.

Zoho Expense ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: 5,00 US$/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Zoho Expense son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho Expense admite los siguientes idiomas:

alemán, chino, español, francés, inglés, italiano, japonés, portugués

Zoho Expense admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Zoho Expense se integra con las siguientes aplicaciones:

Box, CSG Forte, Dropbox Business, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Evernote Teams, Forte, GetThere Travel, Google Drive, Google Workspace, Lyft Business, Microsoft 365, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Excel, OneDrive, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Routespring, SAP Business One, SAP BusinessObjects Business Intelligence, Slack, Uber for Business, Xero, Zoho Analytics, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Docs, Zoho Flow, Zoho Invoice, Zoho People, Zoho Projects, Zoho WorkDrive

Zoho Expense ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

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