Sobre FuseDesk

FuseDesk is a support ticketing solution for Infusionsoft and powerful case management that provides a multi-user ticketed support tracking system. Easy to use, powerfuly insightful for business owners and seamless for customers, this solution will help you handle your customers' emails in a more efficient way.

Beneficios clave de FuseDesk

  • Access all of your Infusionsoft templates with FuseDesk and reply quicker and easier to all your customers.
  • Avoid multiple usernames and passwords: your FuseDesk login is the same as your Infusionsoft login.
  • View each history of emails, notes and calls in Infusionsoft and FuseDesk.
  • Track all key customer support metrics to measure how well you're doing.
  • Take care of your customers with full transparency.

  • Dispositivos

    Tamaño de la empresa

    P M G

    Disponible en los países siguientes

    Australia, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

    Idiomas admitidos

    inglés

    Imágenes

    Integrated Live Chat connects deeply to your CRM empowering your team to win more customers and delight existing customers.
    Powerful FuseDesk Automation for Case Routing and Integrated Infusionsoft/Keap Automation
    Instantly login to FuseDesk with your CRM credentials helping your customer support and sales teams to have one less login!
    Easily transfer or escalate support cases between team members right in FuseDesk so the right team members get the right cases.
    FuseDesk's suite of reports help your management get the insights they need to make key decisions.
    Saved Searches in FuseDesk allow your team to quickly find exactly the cases they need based on dates, tags, departments, and more!
    Organize your FuseDesk Email and Note Templates by category giving your team access to the right template at the right time!
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    Vídeo de FuseDesk
    Captura de pantalla de FuseDesk: Integrated Live Chat connects deeply to your CRM empowering your team to win more customers and delight existing customers. Captura de pantalla de FuseDesk: Powerful FuseDesk Automation for Case Routing and Integrated Infusionsoft/Keap Automation Captura de pantalla de FuseDesk: Instantly login to FuseDesk with your CRM credentials helping your customer support and sales teams to have one less login! Captura de pantalla de FuseDesk: Easily transfer or escalate support cases between team members right in FuseDesk so the right team members get the right cases. Captura de pantalla de FuseDesk: FuseDesk's suite of reports help your management get the insights they need to make key decisions. Captura de pantalla de FuseDesk: Saved Searches in FuseDesk allow your team to quickly find exactly the cases they need based on dates, tags, departments, and more! Captura de pantalla de FuseDesk: Organize your FuseDesk Email and Note Templates by category giving your team access to the right template at the right time!

    Funcionalidades

    Funcionalidades totales de FuseDesk: 60

    • API
    • Acceso móvil
    • Alertas de correo electrónico
    • Alertas y alzada
    • Alertas y notificaciones
    • Análisis de productividad
    • Análisis en tiempo real
    • Autorizaciones basadas en roles
    • Autorrespondedores
    • Base de datos de clientes
    • CRM
    • Campos personalizables
    • Chat en tiempo real
    • Chat en tiempo real dirigido a consumidores
    • Chat en vivo
    • Chat proactivo
    • Chat y mensajería
    • Comunicación multicanal
    • Configuración de flujos de trabajo
    • Control/Acceso remoto
    • Controles o permisos de acceso
    • Creación de informes administrativos
    • Creación de informes de llamadas
    • Creación de informes y estadísticas
    • Creación de informes/análisis
    • Creación de marca personalizable
    • Encuestas y comentarios
    • Enrutamiento automatizado
    • Formulario sin conexión
    • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
    • Gestión de centros de atención telefónica
    • Gestión de citas
    • Gestión de colas de espera
    • Gestión de correo electrónico
    • Gestión de flujos de trabajo
    • Gestión de la asistencia técnica
    • Gestión de la base de conocimiento
    • Gestión de la experiencia del cliente
    • Gestión de recursos informáticos
    • Gestión de retenciones
    • Gestión de tickets
    • Gestión de tickets de soporte
    • Historial de transcripciones/chat
    • Importación y exportación de datos
    • Informes personalizables
    • Integraciones de terceros
    • Integración de redes sociales
    • Macros y modelos de respuestas
    • Multidepartamento/proyecto
    • Métricas de rendimiento
    • Panel de actividades
    • Portal de autoservicio
    • Respuestas prediseñadas
    • Seguimiento de actividades
    • Seguimiento de interacciones
    • Seguimiento de tickets de soporte
    • Seguimiento de visitantes de la web
    • Supervisión en tiempo real
    • Transferencias/enrutamiento
    • Uso compartido de archivos

    Alternativas

    LiveAgent

    4,7
    #1 alternativa a FuseDesk
    LiveAgent es una solución de mesa de ayuda basada en la web que permite la gestión de tickets de asistencia desde...

    DeskPRO

    4,6
    #2 alternativa a FuseDesk
    Deskpro es un software de servicio de asistencia multicanal que puede implementarse en la nube o alojarse en el propio...

    Zoho Desk

    4,5
    #3 alternativa a FuseDesk
    Zoho Desk es una plataforma de help desk basada en la nube y diseñada para ayudar a empresas de todos los tamaños a...

    Zendesk

    4,3
    #4 alternativa a FuseDesk
    Zendesk es una solución de software de atención al cliente basada en la nube y en la que confían más de 40 000...

    Opiniones

    Calificación general

    4 /5
    (4)
    Relación calidad-precio
    3,7/5
    Funcionalidades
    4,5/5
    Facilidad de uso
    3,8/5
    Asistencia al cliente
    4,3/5

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    Mostrando 5 opiniones de 4
    Jeremy S.
    Calificación general
    • Fuente de la reseña

    Calificación general

    • Relación calidad-precio
    • Facilidad de uso
    • Asistencia al cliente
    • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

    Revisado el 11/7/2016

    Usuario verificado
    Calificación general
    • Sector: Edición
    • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
    • Software usado A diario durante Más de dos años
    • Fuente de la reseña

    Calificación general

    • Facilidad de uso
    • Asistencia al cliente
    • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

    Great Infusionsoft add-on for customer service

    Revisado el 29/10/2018

    Fusedesk integrates well with Infusionsoft and all the cases can be viewed from within...

    Fusedesk integrates well with Infusionsoft and all the cases can be viewed from within Infusionsoft. Fusedesk has simplified the way we respond to customer support requests.

    Puntos a favor

    I love it that you can have a central support email for customer service and the cases can be easily divided up among several staff members.

    Puntos en contra

    If the customer is marked as unsubscribed in Infusionsoft, you cannot respond to their support request via Fusedesk. This is likely nothing Fusedesk can do about, but it nevertheless can be a pain.

    Kirsten T.
    Calificación general
    • Software usado A diario durante Más de un año
    • Fuente de la reseña

    Calificación general

    • Relación calidad-precio
    • Facilidad de uso
    • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

    FuseDesk does the trick but I like other help desk platforms better.

    Revisado el 5/12/2017

    Puntos a favor

    The notifications are on point. The functionality is there. I like that it is easily integrated with Infusionsoft and you can set up templates for responding to tickets.

    Puntos en contra

    I find FuseDesk to be incredibly glitchy and it bothers me because closing tickets that aren't cases, pulling up templates and even reassigning cases can take multiple attempts, thus wasting valuable time.

    Tom H.
    Calificación general
    • Software usado Otro durante 1-5 meses
    • Fuente de la reseña

    Calificación general

    • Relación calidad-precio
    • Facilidad de uso
    • Asistencia al cliente

    Help handle customer's emails quickly and professionally viewing history of emails, notes and...

    Revisado el 16/3/2018

    Puntos a favor

    I like that they provide a free trial. I liked that I could view key customer metrics so I could better serve my customers more quickly.

    Preguntas frecuentes sobre FuseDesk

    He aquí algunas preguntas frecuentes sobre FuseDesk.

    FuseDesk ofrece los siguientes planes de precios:

    • A partir de: 39,00 US$/mes
    • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
    • Prueba gratis: Disponible

    No tenemos información sobre las características de FuseDesk

    Los clientes habituales de FuseDesk son:

    Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1000, 1001+

    FuseDesk admite los siguientes idiomas:

    inglés

    FuseDesk admite los siguientes dispositivos:

    FuseDesk se integra con las siguientes aplicaciones:

    ActiveCampaign, Facebook, Keap, Slack

    FuseDesk ofrece las siguientes opciones de asistencia:

    E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

    Categorías relacionadas

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