Humanity

Humanity

Gestión y planificación de personal

4.3/5 (261 opiniones)

Información general sobre Humanity

¿Qué es Humanity?

Humanity (ShiftPlanning) permite a los empleadores administrar al personal más fácilmente que nunca con el robusto software de planificación de personal y programación de empleados. Si aún usas hojas de cálculo o lápiz y papel para programar los turnos de los empleados, estás perdiendo un tiempo precioso que podrías dedicar a liderar e inspirar a tu equipo en lugar de microgestionarlo.

El software basado en la nube Humanity (ShiftPlanning) está disponible para empleadores y empleados en todo momento, ya sea a través del navegador web, tableta o teléfono inteligente. Es perfecto para sectores de servicios como restaurantes y comercios minoristas, pero se puede aplicar a casi cualquier vertical. Humanity (ShiftPlanning) es tan popular entre las pequeñas empresas como entre las grandes corporaciones y puede personalizarse para adaptarse a las necesidades de cualquier organización.

Lo que obtienes:

Planificación de personal en línea: crea horarios de trabajo perfectamente precisos para tu equipo en minutos en lugar de horas. Olvídate de los conflictos de horarios. Permite que los empleados soliciten cambios de turnos y ausencias por cuenta propia. Notifica a los empleados cada vez que se publique un nuevo horario y envía recordatorios de turno por SMS y correo electrónico. Crea hojas de asistencia perfectamente precisas cada mes que se pueden enviar fácilmente a la nómina.

Supervisión de tiempo y asistencia: los empleados pueden registrar la entrada y salida utilizando Humanity (ShiftPlanning), lo que te brinda un control horario perfecto cada semana. Ahorra tiempo mientras mejoras la asistencia de los empleados y disminuyes las llegadas tarde.

Gestión de recursos humanos: mantén la información y los registros de los empleados en un solo lugar.

Procesamiento de nómina: crea siempre hojas de asistencia perfectas. Nunca pagues más o menos a tu personal y mantén los libros ordenados y precisos.

Información general sobre Humanity

Precio

A partir de
3,50 US$/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Humanity

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Canadá, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas admitidos
Inglés

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de Humanity:
Captura de pantalla de Humanity: Captura de pantalla de Humanity: Captura de pantalla de Humanity:

Opiniones de Humanity

Opiniones de Humanity

Calificación general
4.3
/
5
Excelente
140

Muy bien
83

Normal
27

Pobre
3

Malo
8

Relación calidad-precio
4.2
Funciones
4
Facilidad de uso
4.2
Asistencia al cliente
4.2
85% Un ha recomendado esta aplicación
Edward V.

Great collective scheduling software

GREAT PRODUCT! I would recommend this to anyone who is short on time for scheduling. With text message and email communication, by just posting open shifts the schedule almost gets written by its self!


Traducir con Google
Shoaib S.

One of the best solutions i have come across


Traducir con Google
Tyler T.

Good communication platform

It is fairly easy to use and set up, having notifications enabled on your phone though can get annoying with multiple staff responding to messages at all times of the day. It is your choice what notifications you get though.


Traducir con Google
Martin B.

Excellent value for money

As a Contact Centre, the allocation of the correctly skilled staff to the times of day and days of the week is critical to meeting our customers' KPI, service levels, customer service standards, financial and HR considerations, and overall staff morale. Humanity helps us achieve these - quickly, and consistently.


Traducir con Google
Jeff G.

Works good - has a few issues which I have reported on several occasions but would require...

Providers can see all of their schedules in one place - I do over a hundred. They can sync with some third party calendar programs and check on their smartphones.
The software is not geared toward the healthcare industry, however. MD's work more than 1 position at a time. These should not conflict. Yet conflicts should show if they're mistakenly scheduled for a clinic at another location or for a meeting when they need to be in the clinic. This is a problem.


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Edward V.
Sector: Seguridad e investigaciones
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
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Great collective scheduling software

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 15/1/2019
Fuente de la reseña: Capterra

GREAT PRODUCT! I would recommend this to anyone who is short on time for scheduling. With text message and email communication, by just posting open shifts the schedule almost gets written by its self!

Puntos a favor

Mostly, I like the communication within all individuals linked to humanity makes it easy to generate weekly/monthly schedules and find accommodations for call offs. As a scheduler, being able to switch between position view and employee view, enables me to allocate shifts efficiently.

Puntos en contra

The only "con" i can really say is it does take alittle time to get use to navegating through the site.

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Respuesta de Humanity (Shiftplanning)

Hi, Edward,
Thank you for such enthusiastic feedback! We understand how managing schedules can be challenging in a large company such as yours, and we're glad our platform can bring you added value. For making the most of the app and helping employees with onboarding, please visit our Helpdesk page (https://helpdesk.humanity.com/), or reach out to us via 24/7 Live Chat on our homepage or app dashboard. We'll be glad to hear any additional suggestions you may have - you can send them to reviews@humanity.com.

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Shoaib S.
Sector: Servicios financieros
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
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One of the best solutions i have come across

Software usado A diario durante Prueba gratis
Revisado el 18/6/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

The customer service is unreal. I've had multiple calls arranged and any time i had a query they were always got back to me with an answer or solution with lightning speed.

For an organization where employees don't work in shifts, Humanity doesn't tend to offer alot compared to other products out there, but it shines best when it comes to Shift planning and scheduling. In our company we don't tend to do shifts, that was the reason we opted for a product like CakeHR, but overall i was very pleased with their product and all the benefits you get from leave management to attendance tracking.

Also their indept reporting system is very elaborate!

Puntos en contra

The mobile app isn't as good as the web version of the product.

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Respuesta de Humanity (Shiftplanning)

Hi, Shoaib,
Thank you for taking the time to share your experience with free Humanity trial, especially for the feedback for our team. We hope you will consider our platform if your scheduling needs change.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Tyler T.
Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Good communication platform

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 14/2/2020
Fuente de la reseña: Capterra

It is fairly easy to use and set up, having notifications enabled on your phone though can get annoying with multiple staff responding to messages at all times of the day. It is your choice what notifications you get though.

Puntos a favor

Shifts posted and picked up quickly by staff that have notifications set on their phones. Easy clock in process.

Puntos en contra

On the app there is an option to add notes to your time schedule about missed lunch, or overtime for example. Unfortunately you have to be clocked in to be able to do it and many staff forget and have to ask an admin to add the note after the fact.

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Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Martin B.
Sector: Telecomunicaciones
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
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Excellent value for money

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 25/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

As a Contact Centre, the allocation of the correctly skilled staff to the times of day and days of the week is critical to meeting our customers' KPI, service levels, customer service standards, financial and HR considerations, and overall staff morale. Humanity helps us achieve these - quickly, and consistently.

Puntos a favor

As a WFM tool, Humanity is excellent. The overall functionality and features, ease of use, ease of implementation and acceptance, excellent customer support, cost, adaptability, and "bang for bucks" is exceptional. Outweighs and out performs anything in its class, and gives the much more expensive competitors a serious challenge.

Puntos en contra

Scheduling of breaks can be a bit tiresome and fiddly. Thankfully Humanity have taken on board our (and I am sure other's) feedback and are moving to make this a better experience.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Jeff G.
Sector: Hospital y atención sanitaria
Tamaño de la empresa: 10.001+ empleados
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Works good - has a few issues which I have reported on several occasions but would require updates.

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 5/5/2017
Fuente de la reseña: Capterra

Providers can see all of their schedules in one place - I do over a hundred. They can sync with some third party calendar programs and check on their smartphones.
The software is not geared toward the healthcare industry, however. MD's work more than 1 position at a time. These should not conflict. Yet conflicts should show if they're mistakenly scheduled for a clinic at another location or for a meeting when they need to be in the clinic. This is a problem.

Puntos a favor

I have the flexibility to set the software up the way I need to for efficient scheduling. My schedules are complex and I am able to create 'workarounds' to better utilize the software.

Puntos en contra

I have a few issues: I have many providers (employees) that work more that 1 position simultaneously. It would be wonderful if you could selectively check or uncheck a box for each position to determine whether the position will show if it conflicts with another position. (But not globally turn off the conflicting feature for all conflicts).

If an employee covers 2 positions simultaneously, it shows as a conflict. It would be nice if there was a `work around for this. If you could select/deselect a box to designate whether you want a position to show a conflict, this would be great. That way, some positions that are covered by an employee working another position would not show as a conflict every time.

For example, There are a few positions that staff are assigned to that they do in addition to their main assigned position - e.g. someone working MCH Attending will also cover the OB Dept. This is done on a rotation/alternating basis but changes often. Whenever a provider is working MCH Attending and also covering OB Backup, I have to adjust the time of the OB coverage so that a conflict does not show up. If I didn't, I would have twenty or more conflicts each month and, as you know, once you get in the habit of ignoring conflicts, you then ignore the one that is a `real conflict and a problem results.

The conflict feature is great, yet is sometimes a pain because I have to create 'workarounds' which are less than desirable.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 5.0/10

Recomendación de usuario
8.1/10
Basado en 261 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
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Precios de Humanity

Precios de Humanity

A partir de
3,50 US$/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.2/5
Basado en 261 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
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Funciones de Humanity

Funciones de Humanity

API
Base de datos de empleados
Contratación de empleados
Creación de informes en tiempo real
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Gestión de empleados
Gestión de selección de personal
Gestión del rendimiento
Importación y exportación de datos
Integración de terceros
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Portal de autoservicio
Portal de empleados
Portal para empleados
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Seguimiento de candidatos
Funciones
4/5
Basado en 261 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre Humanity

Preguntas frecuentes sobre Humanity

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Humanity.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Humanity?

Humanity ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 3,50 US$/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Humanity?

No tenemos información sobre las características de Humanity

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Humanity?

Los clientes habituales de Humanity son:

Empresas Grandes, Empresas medianas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Humanity?

Humanity admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Humanity?

Humanity cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Humanity es compatible con dispositivos móviles?

Humanity admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Humanity?

Humanity se integra con las siguientes aplicaciones:

BambooHR, BambooHR, Bitium, Hubstaff, Namely, OnPay, RQ Retail Management, Square Point of Sale, Workday Human Capital, Zendesk

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Humanity?

Humanity ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo