Time Tracker

Time Tracker

Software de registro del tiempo multidispositivo

4.3/5 (2224 opiniones)

Información general sobre Time Tracker

¿Qué es Time Tracker?

Time Tracker es una aplicación de registro del tiempo y facturación completamente equipada que funciona en cualquier dispositivo, tanto en línea como fuera de línea. Tanto los empleados como los gerentes pueden utilizar esta aplicación. Los primeros pueden registrar horas facturables y no facturables y los segundos aprueban y rastrean las entradas de tiempo, todo desde sus smartphones, portátiles, tabletas e incluso MS Outlook. Los empleados pueden registrar las horas utilizando un temporizador incorporado y luego enviar estas horas para que sean aprobadas.

Time Tracker brinda información general de todas las entradas de tiempo desde un tablero central, lo que te permite realizar las ediciones necesarias antes de convertir las entradas en facturas o exportarlas para la nómina. También puedes obtener un desglose de todas las entradas de tiempo pendientes, enviadas y aprobadas. Time Tracker proporciona las herramientas para colaborar con tu equipo y gestionarlo con recordatorios de entradas de tiempo, asignaciones de tareas y mensajería interna. También puedes asignar diferentes miembros del equipo a diferentes clientes, lo que te permite rastrear e informar sobre cuánto tiempo pasan los empleados con cada cliente. El cálculo de costos de trabajos te permite ver la rentabilidad por cliente y proyecto.

La sincronización bidireccional automática con QuickBooks, Xero, ZenPayroll y Concur que brinda Time Tracker hace que el proceso de facturación y nómina sea más fluido y preciso. La aplicación también ofrece un módulo adicional de facturación, que te permite crear automáticamente facturas con marca profesional a partir de horas y gastos facturables. Puedes usar la integración con Stripe para incluir enlaces de pago con tarjeta de crédito a tus facturas. Además, Time Tracker ofrece un conjunto opcional de herramientas de facturación legal como códigos ABA, facturación LEDES y un comprobador de conflictos para ayudar a los abogados a gestionar el tiempo facturable.

Información general sobre Time Tracker

Precio

A partir de
12,00 US$/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Time Tracker

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Asia, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5, Europa, Alemania, India, Japón, Latinoamérica
Idiomas admitidos
Inglés, Alemán, Español

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de Time Tracker:
Captura de pantalla de Time Tracker: Captura de pantalla de Time Tracker: Captura de pantalla de Time Tracker: Captura de pantalla de Time Tracker: Captura de pantalla de Time Tracker: Captura de pantalla de Time Tracker: Captura de pantalla de Time Tracker: Captura de pantalla de Time Tracker:

Opiniones de Time Tracker

Opiniones de Time Tracker

Calificación general
4.3
/
5 2224 opiniones
Excelente
1055

Muy bien
905

Normal
232

Pobre
23

Malo
9

Relación calidad-precio
4.2
Funciones
4.1
Facilidad de uso
4.2
Asistencia al cliente
4.2
88% Un ha recomendado esta aplicación
Martin D.

Expenses and Invoices are better tracked by Time Tracker.

All of our invoices, receivable payments and our expenses can easily manage without ant effort. It also allow me to create and make the best templates of expenses and recurrent invoices with also manage them properly. I can better track the time of billing and expenses and then receive the payments online. The invoices options and billing designs are so flexible by Time Tracker.


Traducir con Google
Jennifer C.

Works great!

It has helped us to keep track of our employees and where they spend their time, keeping records of job-sites w/uploads like photos, billing for services and notes on properties.


Traducir con Google
Stephen M.

Ebility Time Tracker good for keeping track

Keeping my billable time accurate and up to date is quick and easy. Its also easy to update and sync with compuyter.


Traducir con Google
Usuario verificado

Basic usage with no issues for many years

The tracker does simply work and I've never had problems with fearfully entering in hours because it was always possible to reach out to our payments person and have them revert our latest submissions in order to fix them.


Traducir con Google
Diana B.

Simple, easy to use.

A remote entry time sheet from each employee that syncs easily with Quick Books. It's simple and easy to use.


Traducir con Google
Martin D.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 10.001+ empleados
Traducir con Google

Expenses and Invoices are better tracked by Time Tracker.

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 30/9/2019
Fuente de la reseña: Capterra

All of our invoices, receivable payments and our expenses can easily manage without ant effort. It also allow me to create and make the best templates of expenses and recurrent invoices with also manage them properly. I can better track the time of billing and expenses and then receive the payments online. The invoices options and billing designs are so flexible by Time Tracker.

Puntos a favor

With the help of Time Tracker software, it is so easy for us to better manage all of our invoices by tracking the time billing and to create the customize invoices to get the payment transaction online in faster manner. It is a fully accounting and invoices software because it automatically manage our bank accounts and bank balance sheets assets. We are also able to send all of our invoices with payments to our customers. By Time Tracker, the scheduling of our payments with invoices and expenses are so great because we have a lot of controls about the information of our invoices. So, it is very easy to set up our operations, sales and inventory payments by this efficient software. The dashboards features really told me about my accounts conditions with excellent invoices and billing. If you receive your payment and send within a second, then you must need Time Tracker software.

Puntos en contra

The main drawback of Time Tracker software is that it does not have the ability to remind about the pending payments, sending invoices and receiving payments. It also does not provide the records of all the previous payments, contacts and store invoices but it has the ability to store the customer information for upcoming invoices, payments and accounts schedules.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Jennifer C.
Sector: Contabilidad
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir con Google

Works great!

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 20/11/2019
Fuente de la reseña: Capterra

It has helped us to keep track of our employees and where they spend their time, keeping records of job-sites w/uploads like photos, billing for services and notes on properties.

Puntos a favor

It has helped us to keep track of our employees and where they spend their time, keeping records of job-sites w/uploads like photos, billing for services and notes on properties.

Puntos en contra

It can offer more, like client support, but they are very good because they listen and get things done, like a Spanish version!

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Stephen M.
Sector: Productos farmacéuticos
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir con Google

Ebility Time Tracker good for keeping track

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 3/1/2020
Fuente de la reseña: Capterra

Keeping my billable time accurate and up to date is quick and easy. Its also easy to update and sync with compuyter.

Puntos a favor

It is very easy to use and keep track of time spent on numerous projects. I use my phone to "clock in/out" and it works smoothly. I like the ability to use the count up timer rather than keeping track and adding it in later. I smoothly go from project to project quickly.

Puntos en contra

It takes a long time to load and update each day of time tracking. It loads all records I believe- taking a long time. In addition, to submit the time, there should be a quick "submit all" button or key rather than having to do each record.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Usuario verificado
Sector: Software informático
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir con Google

Basic usage with no issues for many years

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 29/10/2019
Fuente de la reseña: Capterra

The tracker does simply work and I've never had problems with fearfully entering in hours because it was always possible to reach out to our payments person and have them revert our latest submissions in order to fix them.

Puntos a favor

The interface is rather straight forward and because we have many different buckets of things that we can bill to, we are able to make our weekly breakdowns as complicated or as simple to read and bill the clients for as we want. This makes it so that people record time the way that best suits them and their level of detail.

Puntos en contra

It's minor, but the comment boxes where I put in all of my time descriptions are rather small and are word limited. This is annoying because it forces me to be needlessly terse or enter in many more rows than I would like to in order to fit everything I did in a week in. Also not necessarily a minus but I found very little need to use the timer that they provide as there are so many times that I would start and stop a task's timer because I was distracted or something more important came up that it was a hassle to maintain.

Desglose por calificación

Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 7.0/10

Diana B.
Traducir con Google

Simple, easy to use.

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 16/7/2018
Fuente de la reseña: Capterra

A remote entry time sheet from each employee that syncs easily with Quick Books. It's simple and easy to use.

Puntos a favor

It links very easily to Quick Books. Their customer support has improved over the last year. They provide mobile access and links to Outlook.

Puntos en contra

Initially their customer support was terrible, but they have improved over the last several months.
You can't set the order in which the service items appear. The largest issue, and reason we are seeking other time sheet services: employees enter their time on the honor system and in a lump sum. Ebillity provides the option of the employee 'clocking in and out' but it's cumbersome: you can't switch service items or projects easily - you have to log out of the current one and then log back in. Ebillity doesn't allow for a time sheet approval process. And you can't specify limits of access to certain employee time sheets, (that would provide a supervisor access to the time sheets of their subordinates). Trying to print a particular time sheet is difficult and the layout is undesirable: large font that turns a single time sheet into several pages.

Traducir con Google

Respuesta de eBillity

Hi Diana!

Thanks for the great review! We really appreciate your feedback and are happy that Time Tracker has been a good fit for your company!

We are happy to let you know that a lot of the features that you said you wanted which we don't have, such as an approval process or access permissions, we do actually have! We would love to help you out and teach you how to use these features! Please feel free to reach out to our support team at support@ebillity.com or call us at (800) 851-0992 for free support regarding this issue or anything else that you have questions about.

-Alex from eBillity

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 4.0/10

Recomendación de usuario
8/10
Basado en 2224 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Time Tracker

Precios de Time Tracker

A partir de
12,00 US$/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.2/5
Basado en 2224 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Time Tracker

Funciones de Time Tracker

API
Creación de informes y estadísticas
Diagramas de Gantt
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
Hojas de control de horas
Integración de terceros
Interfaz para arrastrar y soltar
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Planificación de proyectos
Priorización
Proyecciones
Seguimiento de actividades
Seguimiento de horas de proyecto
Seguimiento de tareas
Seguimiento del avance
Seguimiento del proyecto
Varios proyectos
Funciones
4.1/5
Basado en 2224 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Time Tracker

Preguntas frecuentes sobre Time Tracker

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Time Tracker.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Time Tracker?

Time Tracker ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: 12,00 US$/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Time Tracker?

No tenemos información sobre las características de Time Tracker

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Time Tracker?

Los clientes habituales de Time Tracker son:

Trabajadores autónomos, Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Time Tracker?

Time Tracker admite los siguientes idiomas:

Inglés, Alemán, Español

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Time Tracker?

Time Tracker cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Time Tracker es compatible con dispositivos móviles?

Time Tracker admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Time Tracker?

Time Tracker se integra con las siguientes aplicaciones:

Beekeeper, Clio, Gusto, QuickBooks, QuickBooks Online, SAP Concur, Sage 50cloud, Sage Intacct, Xero, Xero

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Time Tracker?

Time Tracker ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo