ConnectWise Manage

Una herramienta PSA diseñada para dirigir empresas de modelos como servicio.

Sobre ConnectWise Manage

ConnectWise Manage es una plataforma de gestión empresarial diseñada para dirigir empresas de soluciones tecnológicas. Conecta todo para permitir una entrega de servicios superior, conocer mejor el negocio, descubrir la facturación con visibilidad completa y gestionar el trabajo sin problemas. Las reglas de flujo de trabajo definidas en ConnectWise Manage cubren todas las áreas del negocio, desde el envío de campañas de marketing dirigidas hasta el seguimiento de la entrega de servicios a través de acuerdos de nivel de servicio, la creación de facturas y la gestión financiera. La aplicación se puede usar para gestión de tickets y help desk, gestión de proyectos, seguimiento temporal, gestión de relaciones con los clientes, gestión de aplicaciones en la nube, supervisión y facturación, distribución de técnicos, seguimiento de activos, facturación, adquisiciones, gestión de inventarios y más.

ConnectWise Manage ofrece una solución para optimizar el departamento de TI con opciones de automatización para la gestión de incidentes, gestión de disponibilidad, gestión de solicitudes, gestión de nivel de servicio, creación de informes de servicio, gestión de activos, configuración de servicio y gestión del conocimiento. Los paneles personalizables y las herramientas de creación de informes brindan una visión detallada de todos los KPI críticos. ConnectWise Manage también incluye una aplicación móvil para gestionar solicitudes de servicio y acceder a datos sobre la marcha.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, Alemania

Idiomas admitidos

Inglés

Imágenes

Stay on top of ticket aging, time-to-resolution history, and total billable hours
Create project plans from scratch or with project templates
Gain full visibility into team resources for efficient daily schedule management and prioritization of emergencies
Create pre-defined project checklists, move around tasks, and hold documents
Customize ticket views and arrange information in a way that suits you
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Captura de pantalla de ConnectWise Manage: Stay on top of ticket aging, time-to-resolution history, and total billable hours Captura de pantalla de ConnectWise Manage: Create project plans from scratch or with project templates Captura de pantalla de ConnectWise Manage: Gain full visibility into team resources for efficient daily schedule management and prioritization of emergencies Captura de pantalla de ConnectWise Manage: Create pre-defined project checklists, move around tasks, and hold documents Captura de pantalla de ConnectWise Manage: Customize ticket views and arrange information in a way that suits you

Funciones

Características totales de ConnectWise Manage: 122

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y alzada
  • Almacenamiento de documentos
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Análisis ROI
  • Análisis de rentabilidad
  • Análisis de ventas
  • Análisis empresarial
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis financiero
  • Asignación de recursos
  • Auditoría
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Chat
  • Conexión segura
  • Control de acceso
  • Control de procesos de aprobación
  • Copia de seguridad automática
  • Creación de informes de ventas
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes personalizables
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Creación de paneles de comunicaciones
  • Cuentas de clientes
  • Datos en tiempo real
  • Espacio de trabajo colaborativo
  • Facturación
  • Facturación automatizada
  • Flujo de trabajo configurable
  • Gestión de SLA
  • Gestión de adquisiciones
  • Gestión de almacenamiento de datos
  • Gestión de almacén
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de configuración
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contratos
  • Gestión de datos del producto
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de impuestos de ventas
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la asistencia técnica
  • Gestión de la contabilidad
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de permisos
  • Gestión de plazos de entrega
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de problemas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de stock
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión del calendario
  • Gestión del ciclo de vida de recursos
  • Gestión financiera
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de planificación
  • Historial de contactos
  • Hojas de control de horas
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de estado
  • Informes de rendimiento
  • Informes de síntesis
  • Informes del pipeline
  • Integración ERP
  • Integración contable
  • Integración de CRM
  • Integración de QuickBooks
  • Integración de correo electrónico
  • Integración de directorio activo
  • Integración de páginas web
  • Integración de terceros
  • Interfaz para arrastrar y soltar
  • Lectura de códigos de barras
  • Notificaciones automáticas
  • Notificaciones de correo electrónico
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Plantillas de proyecto
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Previsión de ventas
  • Priorización
  • Programación de trabajos
  • Proyecciones
  • Recepciones
  • Reconocimiento de ingresos
  • Registro de auditoría
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de activos de TI
  • Seguimiento de eventos
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de horas facturables
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de problemas
  • Seguimiento de tickets de soporte
  • Seguimiento de vacaciones
  • Seguimiento de ventas
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del historial
  • Seguimiento horas/gastos
  • Seguridad SSL
  • Sincronización de datos
  • Supervisión
  • Visualización de datos
  • Widgets

Alternativas

HarmonyPSA

4,5
#1 alternativa a ConnectWise Manage
HarmonyPSA respalda todo el ciclo de vida empresarial, desde la generación de clientes potenciales hasta la renovación...

VOGSY

4,5
#2 alternativa a ConnectWise Manage
VOGSY es una tecnología de servicios profesionales automatizada y con prioridad para dispositivos móviles que fue...

EZOfficeInventory

4,6
#3 alternativa a ConnectWise Manage
Controla y administra registros de salida, ubicación y horarios de mantenimiento de tus activos con este software de...

Autotask

4,3
#4 alternativa a ConnectWise Manage
Autotask es un software web integral que ayuda a los revendedores de valor agregado (VAR), proveedores de servicios...

Opiniones

Calificación general

4,1 /5
(176)
Relación calidad-precio
3,9/5
Funciones
4,1/5
Facilidad de uso
3,6/5
Asistencia al cliente
3,9/5

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Mostrando 5 opiniones de 176
Michael W.
Calificación general
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Long time ConnectWise user still loves ConnectWise

Revisado el 29/6/2016

I did 3 years of research before deciding on a PSA. I had a very small company at the time (1...

I did 3 years of research before deciding on a PSA. I had a very small company at the time (1 person, me) My colleagues thought I was crazy for buying such a robust system for being such a small company. I bought it because of the built in automation and the ability to create complex agreements. I still have it and I have seen it improve immensely over the years. It's has a .net client and a web interface. Supports widget based pods. Meaning you can add the things you want, remove the things you don't want, and customize the interface per user.

QuoteWerks, ConnectWise, Kaseya, Quickbooks - and they ALL integrate.

Connectwise will try to sell you, quosal, connectwise, labtech.

Personally, and this is just my opinion, Labtech is too complicated. I hate the interface tech's have to use, with a passion. I did some subcontracting for a company that uses LabTech and I had a hard time trying to find the tools I'm looking for. Kasey's interface it so much more user friendly, it's web based. took me a week to become familiar with Kaseya interface, used LabTech for 3 months and was fumbling around trying to find my tools. I checked out LabTech recently, June 2016 and it still sucks.

I could go on and on.. So I'll just end here. Just buy ConnectWise, you'll be glad you did.

Puntos a favor

Mobile iPhone app is A W E S O M E !!!
Your clients can use the customer portal
Constant Updates
Feature request bidding system.
24 hour support
online training videos
Application blueprints, telling you which modules interact with other modules.
Handles complicated and compounded agreements. If you can sell it, ConnectWise can do it.
QuickBooks integration is seamless. if you create a product in ConnectWise it will automatically create the product in QuickBooks when it syncs.
Mark invoices as paid in QuickBooks and sync to ConnectWise.
They are the biggest, so they integrate with everybody.
Go to a big IT conference and ask how many people use ConnectWise. The majority can't be wrong.

Puntos en contra

It can be overwhelming for small companies
The north american cloud can be slow sometimes, they know about it, they are rewriting the program so it operates faster but it's a big project. so they release bits and pieces at a time (weekly)
If it isn't in ConnectWise it didn't happen, yeah it adds a bunch of work to your day. Junk in junk out.
Each user needs their own account.
don't buy the on-premise edition, you won't be able to keep up with the updates.
They update so frequently I have to update my QuoteWerks frequently,

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Good Ticketing System for MSP and IT companies

Revisado el 28/8/2019

I wish they would get Rich text right. TeamSupport has this perfectly and they are a much smaller...

I wish they would get Rich text right. TeamSupport has this perfectly and they are a much smaller company. Another downer is the integration with ITGlue I think it's a bit clunky and if you add the Automate integration it almost loses it's mind. I wish there was a better way to integrate all these platforms. But mainly the rich text could go a long long way for visual users.

Puntos a favor

There are a lot of features on this platform that would be of interest to MSP's. The time entry, calendar ease, global search. Asset and configuration and contact addition is great.

Puntos en contra

One thing i strongly dislike about Manage is that you can't add rich text to the ticket entries not drop images which make things easier for tech just picking up on tickets.

Michael G.
Calificación general
  • Sector: Seguridad informática y de redes
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Connectwise runs our operation

Revisado el 25/1/2021

ConnectWise Manage works very well for our business. We have invested in most of the components...

ConnectWise Manage works very well for our business. We have invested in most of the components and integrations that we can get to properly manage our teams and out clients. Overall it is a good system for managing an IT service and support operation

Puntos a favor

We use Connectwise Manage to run all of the aspect of our daily operations. Its ticket and issue management functionalities work very well for an IT service and support organization and they have thought of many of the challenges that we encounter every day

Puntos en contra

Reporting from ConnectWise can be challenging. The canned reported often lack some piece of information that we would like and they are not formatted properly to download and manipulate in Excel. We complement this using custom data sets in BrightGauge and create reports and download from there but it is time consuming and resource intensive to create these with the limited knowledge of the database that we have.

James V.
Calificación general
  • Sector: Redes informáticas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

OVeral shocking experience

Revisado el 1/11/2019

We have literally had zero benefits working with Connectwise. Its cost us £000's and we have wasted...

We have literally had zero benefits working with Connectwise. Its cost us £000's and we have wasted so much time since using Connectwise..... its the single worst decisions we have ever made as a business.
We spent and invested a lot of time ensuring we would get the most out of it, but it just hasnt happened... the issues are too frequent, support to slow and overal a very bad experience. Reaching out to Connectwise with a long list of issues has resulted in 4 people calling to say how sorry they are, any they WILL definaltey help but then the next update is the ticket closing - thanks.

Puntos a favor

The end of the ady when i can log out of Connectwise.
The Contract part and some automation is good.

Puntos en contra

Practically everything else:
Slow - keeps hanging when doing tasks such as save a ticket, send and invoice, close tickets - you know really important tasks which should be almost instant. absolute zero support from CW. Been told its a programming issue with bulk tasking and it will be fixed - still waiting, much like when using ConnectWise manage - always waiting.
Then there is the general support - lacking to say the least.
Then the onboarding - they say we get you completely up and running. What they should have said is You'll want to be running away by the time you come to use the product. Unless you learn it all in the onboarding process your on your own or you have to pay a huge amount more for help. They literally just churn you out and get the next lot of sheep in.
Sales team lied about how it would interact and sync with Xero. Told me the same way as Quickbooks does and then showed me how QuickBooks Desktop syncs, saying just like this.... IT DOESNT you have to pay someone else to move your data from your PSA to your accounts package REALLY @ $245 extra per month. Didnt tell me that before i signed up.
Cloud console which was supposed to save time by synchronising Office 365 licenses to contracts was often wrong, very clunky and then stopped working - another paid feature of Connectwise that didnt work.
I could go on, but you get the picture. Its not all smooth sailing and is causing lots of issues in our business. We tried to reach out to CW but they're not helping

Vera G.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Connectwise Manage

Revisado el 17/2/2021

This has been a life saver. With email integration our clients can just email an issue in and a...

This has been a life saver. With email integration our clients can just email an issue in and a ticket gets generated. Cuts alot of phone calls and allows the technicians to work on problem rather than answer the phones.

Puntos a favor

great for helpdesk ticket management and tracking of client issues. All interactions from life of ticket to resolution in one place.

Puntos en contra

sometime the audit trail can be very confusing to track down what actually happened in a ticket and see the complete history.

Mostrando 5 opiniones de 176 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre ConnectWise Manage

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre ConnectWise Manage.

ConnectWise Manage ofrece los siguientes planes de precios:

  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

No tenemos información sobre las características de ConnectWise Manage

Los clientes habituales de ConnectWise Manage son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Empresas medianas

ConnectWise Manage admite los siguientes idiomas:

Inglés

ConnectWise Manage admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone

ConnectWise Manage se integra con las siguientes aplicaciones:

Auvik, BLUIQ, Bedrock Data, Cloud Elements, ConnectWise Automate, Evercontact, Jira, Kaseya VSA, LogicMonitor, Net-Results

ConnectWise Manage ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Preguntas frecuentes, Foro, Tutoriales en vídeo

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