Qualtrics CoreXM

Qualtrics CoreXM

Plataforma de gestión de experiencias

4.8/5 (323 opiniones)

Información general sobre Qualtrics CoreXM

¿Qué es Qualtrics CoreXM?

La gestión de la experiencia ayuda a las organizaciones a medir, priorizar y optimizar las experiencias que ofrecen a través de las cuatro experiencias fundamentales de los negocios:

La gestión de la experiencia de Qualtrics se basa en cómo manejas las cuatro experiencias centrales de cualquier negocio. Es cómo se construye el tipo de producto que le gusta a la gente. Es cómo satisfaces a tus clientes. Es cómo se construye una gran cultura de empleados. Y así es como se construyen marcas icónicas.

La experiencia del cliente va más allá del seguimiento de promotores o la puntuación de satisfacción. Es necesario saber cómo están cambiando los clientes, cuáles son los más importantes y, sobre todo, cómo atraerlos a tu marca. La experiencia de cliente de Qualtrics te ayuda a supervisar, responder y mejorar todos los puntos del viaje del cliente.

Mantener el dedo en el pulso de la empresa y mantenerse conectado a los empleados es difícil. Los responsables de RR. HH. deben detectar las lagunas de formación, fomentar a los mejores e involucrar a la primera línea de atención al cliente. La experiencia de los empleados de Qualtrics ayuda a mejorar el compromiso, a reducir el desgaste no deseado y a crear equipos más fuertes optimizando los momentos clave en todo el ciclo laboral del empleado.

La equidad de la marca puede ser tu activo más valioso, y también el más fugaz. A medida que el camino hacia el conocimiento, la preferencia y la lealtad se hace más difícil de transitar, la experiencia de marca de Qualtrics te ayuda a establecer una referencia y realizar un seguimiento del conocimiento de la marca, la equidad y las percepciones. Y luego, pasar de las percepciones a la acción.

¿Cómo de grande es tu mercado? ¿Podría serlo más? Hoy en día, antes de un lanzamiento, es necesario diseñar el producto, sus características y establecer sus precios con tiempo suficiente. Y si tu mercado está cambiando, no puedes ser el último en saberlo. La experiencia de producto de Qualtrics te ayuda a descubrir las necesidades no satisfechas, a priorizar las características, a medir la experiencia del usuario y predecir la adopción y uso del mercado.

Información general sobre Qualtrics CoreXM

Precio

A partir de
N/A

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Qualtrics CoreXM

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Asia, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5, Europa, Alemania, India, Japón, Latinoamérica
Idiomas admitidos
Chino (simplificado), Chino (tradicional), Neerlandés, Inglés, Finés y otros 8, Francés, Alemán, Irlandés, Italiano, Japonés, Coreano, Español, Taiwanés

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM survey results
Captura de pantalla de Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM survey results Captura de pantalla de Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM ExpertReview survey quality score Captura de pantalla de Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM survey creation Captura de pantalla de Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM engagement distribution reports Captura de pantalla de Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM survey results Captura de pantalla de Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM NPS company overview Captura de pantalla de Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM NPS store overview Captura de pantalla de Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM Optimization feature

Opiniones de Qualtrics CoreXM

Opiniones de Qualtrics CoreXM

Calificación general
4.8
/
5 323 opiniones
Excelente
255

Muy bien
63

Normal
5

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4.5
Funciones
4.6
Facilidad de uso
4.4
Asistencia al cliente
4.7
98% Un ha recomendado esta aplicación
Andrew P.

Designed to Advance your metrics

This tools is fantastic for working with our Faculty and Researchers. They expect in-depth analysis and appreciate the power of Qualtrics. Our staff and administrative personnel have all learned to use Qualtrics and most of my co-workers find it easy to use and can adapt it to their various needs. This is a great option for anyone looking for a variety of analytics for surveying, and can be adapted to simpler projects as well.


Traducir con Google
Ho'omana nathan H.

Most powerful and versatile paid data collection tool I've used

If you're willing to invest the time in exploring their documentation and tutorials and your experience will be much easier and more productive. Qualtrics allows for a huge amount of customization in order to collect and safely store, organize, and analyze a wide variety of data. Highly recommend it!


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Usuario verificado

Highly reliable software

It is very reliable software to collect responses which use can extend from students' feedback, tracking of students experiments to collect event registrations and abstract submissions. With some updates, it can become a fantastic multi-tasking software.


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Usuario verificado

Great tools but costly and customizing can be tricky/very difficult

Overall, I like the tools, but the look and feel aspects need major improvements to let the end user select how it looks. The brand admin interface there also needs to reflect a full range of options.


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Steve B.

An adequate tool for measuring customer experience

Qualtrics offers a nice dashboard that shows all of your current projects. It is intuitive to create new projects and offers a diverse array of options for those projects. However, I find that it is not as easy to create "advanced" projects in Qualtrics as in other software.


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Andrew P.
Sector: Educación superior
Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
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Designed to Advance your metrics

Software usado Mensualmente durante Más de dos años
Revisado el 3/9/2019
Fuente de la reseña: Capterra

This tools is fantastic for working with our Faculty and Researchers. They expect in-depth analysis and appreciate the power of Qualtrics. Our staff and administrative personnel have all learned to use Qualtrics and most of my co-workers find it easy to use and can adapt it to their various needs. This is a great option for anyone looking for a variety of analytics for surveying, and can be adapted to simpler projects as well.

Puntos a favor

The most useful part of Qualtrics is the depth of analytics you receive on your surveys, questionnaires, and other tools. In real time, as you develop your surveys you are given insights into how your data can be analyzed. It is designed to help you get the data you need back without asking unnecessary questions. The menu for building out surveys is very easy to use and the number of options and variety in types of questions gives you the ability to develop them exactly how you want. Conditional formatting is easy to implement, and there are many ways to incorporate other media into your survey/questionnaire. The surveys are built to be compatible in mobile without any additional design input as well.

Puntos en contra

At times Qualtrics is a more powerful tool than you need. I find that there are some users who adapt to Qualtrics quickly, but others simply do not need it. If you are asking straight-forward surveys and only need basic analysis, you can find easier and lower cost tools. Some people can be overwhelmed by the options and the "analysis" that come with the variety of question-types. That being said, this can be a one-size-fits-all solution, but there will be some training and trial and error involved.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Ho'omana nathan H.
Sector: Educación superior
Tamaño de la empresa: 5001-10.000 empleados
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Most powerful and versatile paid data collection tool I've used

Software usado Mensualmente durante Más de dos años
Revisado el 18/9/2019
Fuente de la reseña: Capterra

If you're willing to invest the time in exploring their documentation and tutorials and your experience will be much easier and more productive. Qualtrics allows for a huge amount of customization in order to collect and safely store, organize, and analyze a wide variety of data. Highly recommend it!

Puntos a favor

Qualtrics offers more options for survey creation and distribution than nearly any other survey platform I've used, and makes data collection, storage, and analysis a fairly painless process. I'm currently using Qualtrics to distribute linguistic research to a targeted population. The anonymizing features make the software particularly attractive for the sensitive nature of some of the data I'm collecting. The output format of the data is also highly pliable and can be output into any number of analysis platforms, from Excel to SPSS and others.

Puntos en contra

It's not always very user friendly up front, but they have great documentation and with a little work, you can become an expert quickly.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Usuario verificado
Sector: Educación superior
Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
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Highly reliable software

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 18/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

It is very reliable software to collect responses which use can extend from students' feedback, tracking of students experiments to collect event registrations and abstract submissions. With some updates, it can become a fantastic multi-tasking software.

Puntos a favor

Highly user-friendly and most of its features require no programming skills (as a user, not as an administrator) with a nice working environment. It is quite flexible software and can be used as a conference management tool to track registrations and even handle the abstract submission, review and the subsequent revisions

Puntos en contra

Some parts require basic skills of programming (eg in the appearance of the form, the adjustment of the font style and position, or in the design of the automatic replies). More flexibility in uploading data from other forms would make this product very helpfull and more versatile. Moreover, deleting selected responses takes forever and decrease its ease of use. Similarly, it would be ideal if the data file wouldn't be disturbed once there is an addition of a question (currently it doesn't move the old data to the relevant cell when a new column is added). Last but not least, it would be great if the data mapping from other forms could be used in a user-friendly way to create automatic responses (currently even with the help of academic staff from Computer Sciences, we couldn't resolve the issue)

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Facilidad de uso

Probabilidad de recomendación: 9.0/10

Usuario verificado
Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir con Google

Great tools but costly and customizing can be tricky/very difficult

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 12/12/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Overall, I like the tools, but the look and feel aspects need major improvements to let the end user select how it looks. The brand admin interface there also needs to reflect a full range of options.

Puntos a favor

The survey design is very user friendly with the exception of a few question types (eg, calendar selections require some simple java for anything reasonable).

The data analysis side is fantastic and really stands out.

Puntos en contra

The cost is very high in comparison to some other tools. You are paying a lot, but an unlimited admin license is very handy for our environment. You do get a good amount for the cost.

Customizing the look and feel of the tool is super complicated and for anything beyond basics, you need custom CSS and headers. Test this thoroughly before purchase. The "branded themes" they make for you cannot be further edited at the admin level - super frustrating!

The textIQ analysis likely isn't worth it for complicated feedback.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Steve B.
Sector: Servicios financieros
Tamaño de la empresa: 10.001+ empleados
Traducir con Google

An adequate tool for measuring customer experience

Software usado Semanalmente durante Más de un año
Revisado el 19/10/2019
Fuente de la reseña: Capterra

Qualtrics offers a nice dashboard that shows all of your current projects. It is intuitive to create new projects and offers a diverse array of options for those projects. However, I find that it is not as easy to create "advanced" projects in Qualtrics as in other software.

Puntos a favor

Easy to configure an NPS question and link into existing studies, offers industry standard studies like SUS "out of the box." (Or our administrator made templates that look like built-in features)

Puntos en contra

It was more difficult to customize the questions in Qualtrics than in other products used to manage user surveys.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 8.0/10

Recomendación de usuario
9/10
Basado en 323 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Qualtrics CoreXM

Precios de Qualtrics CoreXM

A partir de
N/A
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4.5/5
Basado en 323 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Qualtrics CoreXM

Funciones de Qualtrics CoreXM

API
Base de datos de clientes
Campos personalizables
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Datos en tiempo real
Encuestas y comentarios
Gestión de calendarios
Importación y exportación de datos
Integración de CRM
Integración de correo electrónico
Integración de redes sociales
Integración de terceros
Modelos personalizables
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Funciones
4.6/5
Basado en 323 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Qualtrics CoreXM

Preguntas frecuentes sobre Qualtrics CoreXM

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Qualtrics CoreXM.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Qualtrics CoreXM?

Qualtrics CoreXM ofrece los siguientes planes de precios:

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Qualtrics CoreXM?

No tenemos información sobre las características de Qualtrics CoreXM

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Qualtrics CoreXM?

Los clientes habituales de Qualtrics CoreXM son:

Trabajadores autónomos, Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Administraciones públicas, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite Qualtrics CoreXM?

Qualtrics CoreXM admite los siguientes idiomas:

Chino (simplificado), Chino (tradicional), Neerlandés, Inglés, Finés, Francés, Alemán, Irlandés, Italiano, Japonés, Coreano, Español, Taiwanés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Qualtrics CoreXM?

Qualtrics CoreXM cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿Qualtrics CoreXM es compatible con dispositivos móviles?

Qualtrics CoreXM admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Qualtrics CoreXM?

Qualtrics CoreXM se integra con las siguientes aplicaciones:

Adobe Marketing Cloud, Contegro, Datagame, Decibel, Domo, Marketo, Quantum Metric, Rippling, Slack, Tableau

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Qualtrics CoreXM?

Qualtrics CoreXM ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo