
Sobre Contactually
¿Qué obtienes con Contactually? Qué tal esto:
* Recordatorios de seguimiento personalizados para garantizar que las relaciones clave nunca se salgan de la raya. Los recordatorios son fáciles de configurar y acceder a ellos es aún más fácil desde el panel de control de Contactually, desde tu correo electrónico, tu teléfono o incluso una cuenta de Google Calendar.
* Plantillas de correo electrónico que se ajustan al contexto y que pueden insertar automáticamente nombres, fechas, trabajos anteriores o cualquier otra cosa. Contactually incluye una gran biblioteca de plantillas comunes y es fácil personalizarlas o crear tus plantillas desde cero.
* Programas automatizados que pueden realizar todo tipo de acciones, desde el envío de seguimientos y la creación de tareas hasta la clasificación de contactos y el seguimiento de personas en diferentes redes sociales. Los programas pueden actuar y tomar medidas de manera automática o bien pueden ejecutarse en contactos individuales y requerir aprobación antes de actuar: tú decides. Con los programas, puedes administrar una red mucho más grande sin perder la pista de las personas ni perder contacto.
* Gestión de canal para vincular tus diferentes contactos a acuerdos y transacciones específicos de varias etapas y hacer el seguimiento de ellos a lo largo del proceso de ventas.
* Integración sencilla con sistemas populares como Zapier, MailChimp, MadMimi y mucho, mucho más, además de la API abierta para conexiones personalizadas con tus propios sistemas.
Aplicaciones nativas para dispositivos móviles, además de complementos para Gmail y Outlook que te permiten usar Contactually de la manera que quieras.
* Potente funcionalidad de equipo para administrar redes combinadas. Asigna clientes potenciales y clientes existentes a usuarios específicos, comparte contactos y grupos, manteniendo conexiones y correspondencia privadas.
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Contactually
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
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Opiniones
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- Sector: Capital riesgo y capital privado
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Excellent CRM for Personal and Small Project Work
Revisado el 21/7/2017
it helps me manage my personal strategic network and get ahead as a professional.
it helps me manage my personal strategic network and get ahead as a professional.
Puntos a favor
Contractually does all the basic things right - managing contacts, tagging them, emailing, tracking interactions, integrating with other apps effortlessly. For me as someone who uses a personal CRM system for my own strategic network, it is exactly what i need.
Desventajas
I use an iPhone, and the iOS app does not automatically sync my phone calls to contractually, so I need to add them manually. same for whatsapp. this is of course no fault of contactually but a limitation of ios and whatsapp being closed gardens and inaccessible. but that's the one thing that make my life harder as a user.
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Contactually does everything right!
Revisado el 20/12/2018
Overall, this CRM lives up to its reputation. It isn't cheap but I've seen more expensive systems...
Overall, this CRM lives up to its reputation. It isn't cheap but I've seen more expensive systems that actually suck. If you have it in the budget and also want a CRM that has vast capabilities and marketing -- this is your CRM.
Puntos a favor
This system is very user friendly. I picked it up within only a few days. Customization is vast but made so its not overwhelming. It is designed so well and is so amazingly intuitive it is super easy to use and makes you like using the system. The template library is huge but structured very well so it's not daunting. The templates also feel more personal and not a cookie-cutter mass email. The Bucked game is fantastic for getting those who drag their feet about categorizing need clients. Overall, this software is the bees-knees!
Desventajas
There are very few cons I found to the system. The largest one for my company is the reporting. It has basic reporting capabilities but we need a more robust reporting system to track all types of income from deals, especially the ability to see monthly revenue, total sale and the commission from this, lost $, etc... They are working on getting more reporting capabilities but doesn't help in the present.
Another con-ish thing is a pro and a con. It syncs SUPER well with systems, especially with Gmail--- almost too well. We get so many mass-emails about other agent's open houses and it pulls all these people into the CRM. While it's handy, it can be frustrating at times. I wish there was a plug-in for multiple email platforms where you could choose email you want to link (or unlink) to the system.
And finally, this one isn't really a big con for us but could be for those on a limited budget, the price isn't cheap; however, in my experience--- you get what you pay for. I'd say for us, Contactually is TOTALLY worth every penny.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Used to be my favorite CRM but they are slow to innovate and add New Features
Revisado el 9/8/2017
Puntos a favor
Really great CRM for computer novices. The dashboard is a great implementation of daily tasks & reminders. Many CRM's could learn something by looking at the Dashboard in Contactually. The Bucket Game is an easy way to classify your contacts into similar groups.
Desventajas
Failure to innovate. slow as molasses on a cold winter day to add features. Customers have been asking for a "Birthday Field" for 3+years and it's still not part of the Contacts data set. Numerous other feature requests never get implemented either. They say you "own" your data and it can be easily exported but that's just not true. The do have exports of your data but it is an incomplete set of data. If you create 50 custom email templates there is now way to export them or save them if you choose to use a different product. That isn't data portability. Also, had some issues with backups not being able to be restored.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Really great for individuals, not bad for teams either.
Revisado el 14/4/2017
I've used Contactually several times. I've used it personally and set up entrepreneurs and small...
I've used Contactually several times. I've used it personally and set up entrepreneurs and small sales staffs on it. This is the best CRM, in my opinion, for teams of three or less. Tons of automation options and scheduling options to help you "scale yourself."
Puntos a favor
Automation is great, really easy to use for individuals, dynamically monitors your inbox, so you don't need to "log" much.
Desventajas
Can be difficult to implement for larger sales teams.
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Best CRM, Worst Customer Service
Revisado el 23/10/2018
Puntos a favor
It's ease of use, overall visual appearance and it's excellent features for client follow up and maintenance.
Desventajas
Customer service always quick on chat but unresolved issues go, well, unresolved, for weeks. Zero follow up after multiple emails on 3 different occasions. Most tech platforms I use for real estate have issues resolved within minutes. Contactually takes weeks and multiple attempts to reach/resolve. I really hope no one has this experience but notice that others have as well after reading reviews. Too bad I like it so much or I'd go elsewhere. Good for you Contactually.
Preguntas frecuentes sobre Contactually
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Contactually.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Contactually?
Contactually ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 69,00 US$/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Contactually?
Los clientes habituales de Contactually son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Contactually?
Contactually admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Contactually es compatible con dispositivos móviles?
Contactually admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Contactually?
Contactually se integra con las siguientes aplicaciones:
Bookafy, Constant Contact, Eventbrite, FullContact, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Forms, Gravity Forms, HubSpot CRM, Insightly, Jotform, Keap, LinkedIn for Business, Mad Mimi, Mailchimp, MailerLite, Meta for Business, Microsoft Outlook, OnceHub, Realvolve, Twitter/X, Typeform, Wufoo, Zapier
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Contactually?
Contactually ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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- Software CRM
- Software de gestión de contactos
- Herramientas de administración de leads
- Software de lead scoring predictivo
- Software CRM online
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- Herramientas de automatización de marketing
- Software para referidos
- Software CRM inmobiliario
- Software inmobiliario
- Software CRM para el sector financiero
- Software de plataformas de marketing All-in-One
- Software de seguimiento comercial
- Software CRM para Mac