
SutiExpense
Sobre SutiExpense
SutiExpense es altamente configurable y puede configurarse de forma única para tu empresa. Los campos, etiquetas, categorías de gastos y reglas son configurables para tu administrador de gastos. SutiExpense es una solución de extremo a extremo desde integración de reservas de viajes e integración de tarjetas corporativas hasta el sistema de contabilidad y las opciones de integración de pagos.
Imágenes





¿Tienes dudas sobre SutiExpense?
Compara con una alternativa popular

SutiExpense
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Factorial

Expensify

Nexonia Expenses

SAP Concur

Opiniones
¿Ya tienes SutiExpense?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Optimo
Revisado el 16/12/2022
Muy buena rapida y eficaz para ahorrar tiempo
Muy buena rapida y eficaz para ahorrar tiempo
Puntos a favor
Su gestión de facturación rapidez y fluidez
Desventajas
Algunas opciones no las utilizaria en mi opinión
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
SutiExpense Review
Revisado el 15/4/2013
Highly recommend
Highly recommend
Puntos a favor
We vetted 6 providers before deciding to use SutiExpense.
Suti support was a great project management assistance throughout implementation. They required weekly online meetings to keep the implementation moving forward with tasks assigned and reviewed each meeting. It was thorough and successful.
Since service implementation, our users have found it to be easy to use overall.
Besides the ease of implementation and user reaction, the other major plus has been the responsiveness of the support and programming staff. We have made numerous requests to make the service easier for our users and more effective for our cost controls. Almost every request has been incorporated. The end result has been a great addition to our system and a project that our IT department was commended for initiating and completing.
Desventajas
We literally had over a 100 requests for tweaks to their system / software service. These were items that are particular to our industry needs. To date, less than 6 could not be implemented in the current architecture. So we have no "cons" to list.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
SutiExpense Review
Revisado el 18/2/2019
We wanted SutiExpense to treat the expense report submissions as a vendor transaction instead of an...
We wanted SutiExpense to treat the expense report submissions as a vendor transaction instead of an employee transaction. Approximately 800 volunteers were already in our financial software as vendors and they were submitting paper expense reports. SutiExpense support worked to make this happen, migrating the transactions from SutiExpense to the vendor database in our financial software. While this took several months to complete, we feel it was worth the extra time.
Puntos a favor
Very user friendly. We rolled the software out to approximately 850 volunteers and staff. Overall we have received very positive feedback on how easy it is to use and the quick turn around time to receive reimbursement. Prior to SutiExpense volunteers and staff submitted paper expense reports with receipts attached.
Also, SutiExpense's willingness to work with us on the changes we requested.
Desventajas
That we couldn't default the GL coding based on the purpose of the expense report. We put this in a recent SutiExpense survey and we've received notification that they are working to make this happen.
- Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 3.0 /10
Titan QPS
Revisado el 19/9/2019
Getting expenses turned in timely have been improved
Getting expenses turned in timely have been improved
Puntos a favor
It is an acceptable means to input expenses.
Desventajas
I cant see the charges made as they are made.
Alternativas consideradas
SAP ConcurRazones para cambiar a SutiExpense
Price- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Westrn Regional Sales Manager
Revisado el 5/12/2018
This requires minimal time, I use to use excel SutiExpense is a time saver and allows me to do...
This requires minimal time, I use to use excel SutiExpense is a time saver and allows me to do sales and not accounting. I have been using for two years and I can't recall any issues that were costly.
Puntos a favor
Mobile, Ease of Reporting and Ease of reviewing past reports & receipts.
Desventajas
When corporate adds new monthly mileage costing, I have to delete and reload the App for the new rates to be available.
Respuesta de SutiSoft
Hi Dennis,
Thank you for your feedback!
We are happy to hear that SutiExpense is saving you time!
To help you save more time in regards to updates, instead of having to delete and re-install the SutiExpense mobile app, next time you can save some steps by simply navigating to Settings > Sync within the mobile app.
This will automatically sync your mobile app with the updates that your corporate administrator has made.
Thank you,
SutiSoft Customer Success Team
Preguntas frecuentes sobre SutiExpense
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre SutiExpense.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece SutiExpense?
SutiExpense ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: 6,00 US$/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de SutiExpense?
Los clientes habituales de SutiExpense son:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite SutiExpense?
SutiExpense admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿SutiExpense es compatible con dispositivos móviles?
SutiExpense admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra SutiExpense?
SutiExpense se integra con las siguientes aplicaciones:
ADP TotalSource, ADP Workforce Now, Cognota, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, FreshBooks, Google Maps, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Dynamics SL, Microsoft Excel, NetSuite, Okta, Optimum HR by Optimum Solutions, Oracle CPQ, PayPal, Paychex Flex, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SABRE, Sage 300 Construction and Real Estate, Sage 500, Sage 50cloud Accounting, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, SutiAP, SutiCRM, SutiHR, SutiWEM, Tally-I/O, Viewpoint Spectrum, Xero, authorize.net
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece SutiExpense?
SutiExpense ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para SutiExpense.