Deputy

4,6 (744)
¡Escribe una opinión!
Programación de personal, tiempo y asistencia (reloj registrador) y mucho más.

Calificación general

4,6 /5
(744)
Relación calidad-precio
4,5/5
Funcionalidades
4,4/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,5/5

93%
de los usuarios recomienda esta aplicación
Ordenar por

744 opiniones

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Clave para la gestión de empleados

Revisado el 25/8/2023

Puntos a favor

Aplicación clave para el el fichaje de empleados en remoto.

Desventajas

En pocos idiomas para la gestión de trabajadores en otros países

Alternativas consideradas

Harvest
Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

es una excelente herramienta de programación y seguimiento del personal

Revisado el 12/9/2023

Puntos a favor

facilidad de uso , automatización de tarea , gestión de horario , comunicacion interna

Desventajas

problemas técnicos, es dificil de usar , limitaciones en la prsonalizacion

Julio
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Julio

Revisado el 24/5/2023

Me gusta es útil para mi

Me gusta es útil para mi

Puntos a favor

Me gusta todo está muy bien creo que es perfecto

Desventajas

Que no me dice la vacación debe presentar la vacaciones

Mónica
Mónica
Calificación general
  • Sector: Ocio, viajes y turismo
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Comparte tu agenda en segundos

Revisado el 12/5/2023

Puntos a favor

Es una buena herramienta para crear y gestionar tu tareas de forma simple y eficiente. Lo he probado para los clientes que llevo, y hacer colaboraciones entre equipos.

Desventajas

Lo veo mas para una gran empresa que necesita llevar un control más exhaustivo de sus empleados para hacer uso del coste total de la herramienta. Para empresas pequeñas como la mía, no le veo utilidad.

Liliana
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria comercial
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

muy buena app la recomiendo ,para tener muy organizado los horarios de entrada y salida

Revisado el 20/2/2023

tiene una funcionalidad muy buena y precisa,se puede hacer el pago con facilidad,registra con...

tiene una funcionalidad muy buena y precisa,se puede hacer el pago con facilidad,registra con precision las horas de descanso ,entradas y salidas etc

Puntos a favor

que es una app muy util y confiable para registrar con precision las horas de descanso entradas y salidas,horarios,etc

Desventajas

pues alo mejor me gustaria que tuviera mas opciones de trabajo.

Jordan
Jordan
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great, user-friendly product!

Revisado el 23/9/2024

Puntos a favor

It's super easy to pick up shifts, offer shifts, an see who is working. Very intuitive and easy to use.

Desventajas

Honestly, nothing I don't like. Maybe a few minor features to add such as being able to message coworkers, but overall no complaints.

Josh
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy and reliable scheduling tool

Revisado el 7/11/2024

Deputy has an insane amount of features that help with the management of a business, but we mostly...

Deputy has an insane amount of features that help with the management of a business, but we mostly use it for our schedules and shifts, which has worked amazingly because the platform allows you to work quickly and in a simplified manner. It has also helped us in decreasing our costs regarding wages because we are able to plan our shifts according to our sales and make sure that we are scheduling our staff in the right time. It has helped us improve our communication and it's an effective product to save time and approve simple things like day-off requests without directly communicating with a team leader.

Puntos a favor

Deputy is an intuitive tool and it's one of my favorites because it can build many schedules in a matter of minutes and not have you forget essential aspects like employee skills, costs, and locations. The platform is available to all our teams and that also means that when someone can't make it, another employee is able to immediately swap shifts with them without going through the process of making calls, but I'm also able to pick them based on skills. Deputy also considers the legal parameters and makes sure that everything is on the right track, taking in consideration paid breaks, vacation, and premium pay. Lastly, I like the recent addition of Artificial Intelligence into the schedule maker because it creates almost-perfect schedules with the right amount of members taking into account the costs associated.

Desventajas

My only issue with this software has got to be the mobile application, it has too many bugs and it's quite an inconvenience to use even though it should be useful for when we're not using our desktops. The app sometimes freezes randomly when using, especially when wanting to start a shift, and overall, it's a very slow app, when clicking on any function it will take ages to load the information, I wish this was improved as soon as possible because I want to be able to use the app without worrying.

Aanchal
Calificación general
  • Sector: Fotografía
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

A 360 app for managing workforce with some bugs

Revisado el 2/11/2024

The app is easy to use and helpful but the bugs needs to be addressed.

The app is easy to use and helpful but the bugs needs to be addressed.

Puntos a favor

The news feed feature in deputy is very helpful and this is an innovative idea for a time tracking app.

Desventajas

There are a lot of bugs in the app.
1. In the ‘people’ section, not everyone in the organisation shows up. There is no filter there, just randomly some of the staff doesn’t show up in the list.
2. It some times calculates the time of the shift incorrectly.

Sunil
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easy to use and efficient for staff rostering - Deputy

Revisado el 11/12/2024

Overall, easy to use and efficient for daily operations because of interface, and real-time updates.

Overall, easy to use and efficient for daily operations because of interface, and real-time updates.

Puntos a favor

User friendly interface! Aesthetically pleasing! Not too cluttered!

Desventajas

Lack of customer service support, along with few customization options, and lack of accessibility features!

Derek
Calificación general
  • Sector: Servicios e instalaciones recreativas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

One of the best Scheduling tools

Revisado el 1/11/2024

This is a great tool for scheduling that prevents confusion and makes the workplace feel more fair...

This is a great tool for scheduling that prevents confusion and makes the workplace feel more fair and interconnected.

Puntos a favor

Deputy makes communication, scheduling, payroll budgeting, and so much more wicked easy! The mobile app and website allow for there to be no communication, and everyone has access anytime they need or want.
Leave management is also a lot easier!

Desventajas

Sometimes the leave accrual can be a little difficult to set up properly, requiring some reconciliation between our payroll provider and it's figures. I wish they had a working integration with Paychex that didn't require paying Paychex.
Some staff have difficulty receiving push notifications, but there are also texts and email notification, and the interface can be a little confusing for first time users.
The automations for scheduling are difficult to set up and usually don't work with complex scheduling requirements.

Janne
Calificación general
  • Sector: Ocio, viajes y turismo
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

team organization

Revisado el 22/10/2024

It makes it easy to see the shift schedule from the application and thus have a clearer and more...

It makes it easy to see the shift schedule from the application and thus have a clearer and more detailed work organization

Puntos a favor

I find it a very useful platform where you can see the scheduled shifts and work schedules where you can have a perfect organization of time in the teams having the adequate control for the programming and assistance. The schedule can be viewed a month in advance and it also satisfies me to be able to organize myself in my other tasks and not cross times with my work

Desventajas

I like it and I find it useful, nothing has failed me since its installation

Alexandra
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Long term deputy user

Revisado el 17/12/2024

Excellent. Had it for 6 years - wouldn’t use anything else

Excellent. Had it for 6 years - wouldn’t use anything else

Puntos a favor

Easy scheduling
Links to accounting
Calculates sales vs staff time.

Desventajas

Holiday accruals don’t always match up and can be difficult to fix

Michael
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Deputy review

Revisado el 20/12/2024

Puntos a favor

Easy to use, clear layout. Regularly updated

Desventajas

Deputy lacks some aspects within my industry that other apps have

Beatriz
Beatriz
Calificación general
  • Sector: Comercio mayorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Deputy Review Software

Revisado el 30/11/2024

Puntos a favor

The calendar which is where you can pick up and view the shifts available.

Desventajas

I think it could have more features and improvements on the speed of the app could be reviewed.

Vera
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Deputy average performance

Revisado el 19/12/2024

Somewhat satisfactory performance as not every need was met.

Somewhat satisfactory performance as not every need was met.

Puntos a favor

Ability to see my rota and who’s on shift with me.

Desventajas

Difficulty putting in holidays on the app.

Wolf
Calificación general
  • Sector: Seguridad e investigaciones
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Deputy Limitations on amount of location being used. Not exporting payroll timesheet to ADP ...

Revisado el 24/5/2023

Could be better

Could be better

Puntos a favor

Keep track of time of employees, build schedule.

Desventajas

Help is not providing answers on problems like it was 2 years ago. Live chat is gone or specialist are not helping in all subjects

Lourdes
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Product

Revisado el 3/9/2024

Great experience, I'd definitely recommend it.

Great experience, I'd definitely recommend it.

Puntos a favor

It's a really great App if you have a company and the team. Deputy helps to organise many things within an organization. It allows managers to send the schedules, approve staff anual leave requests, see and share news feed within a company and a few other beneficial features.

Desventajas

We have no complains about this product.

Omar
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Deputy Review

Revisado el 6/9/2024

My overall experience with Deputy was that it was easy to see my shifts, and clock in when I got to...

My overall experience with Deputy was that it was easy to see my shifts, and clock in when I got to work

Puntos a favor

What I liked most about Deputy is the way that you were able to pick up shifts. It made it very easy to see what was available, and sign up!

Desventajas

There was nothing that stood out to me as excessively bad about Deputy.

sicilia
Calificación general
  • Sector: Servicios medioambientales
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

We use Deputy for employee scheduling

Revisado el 8/1/2024

As the primary user, I don't enjoy using Deputy, but it does the job that we need it to do.

As the primary user, I don't enjoy using Deputy, but it does the job that we need it to do.

Puntos a favor

It is necessary for us to have a scheduling software that has a mobile app with location services. Deputy does the job.

Desventajas

In the past 2 years Deputy has gone through a few updates where they changed the location of certain functions and did not have a tutorial on where to find the moved functions. Additionally, some of our employees work overtime and Deputy will not add them to the schedule if they have more than 40 hours.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Deputy for Web Developers

Revisado el 22/11/2023

Puntos a favor

The user interface is very interactive and easy to use. You can easily mark your absence/leave on calendar, daily check in and start your work timer.

Desventajas

It is not suitable for large teams as it can become more costly. The mobile app functionality lags sometimes and doesn't work as efficiently as the web version does.

Michael
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

Very bad customer service

Revisado el 24/2/2024

Average. Clunky. Doesn't upload or reload screens reliably.

Average. Clunky. Doesn't upload or reload screens reliably.

Puntos a favor

Scheduling and timesheets. Seeing who is on shift.

Desventajas

Customer Service. Once you finally get through to someone there knowledge of Deputy is very limited, and most repeat what you can read off Deputy's website. They can't answer anything even slightly remotely complex. The phone support is a farce. A box ticking exercise to say they have it, it would seem.

Sonia
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Deputy

Revisado el 14/9/2023

Overall I like this tool a lot, as it fulfils our needs and it is very user-friendly.

Overall I like this tool a lot, as it fulfils our needs and it is very user-friendly.

Puntos a favor

There are different view options of the schedule, so can be switched according to one's needs. The exportable reports are a nice feature, as these need to be viewed and stored by other people with no access to the tool. Shifts are clearly separated, so that any gaps can be filled in.

Desventajas

No place in the person's shift itself to mark the night working hours.

Yuri
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

A very good product!

Revisado el 1/9/2023

Puntos a favor

I like the way you can switch between week, two weeks and a month in the schedule, also the way you request leaves and absence in general, it's very easy to work with the software. Also the location log in tracking is a great feature.

Desventajas

I have not found anything the bothers me in the software so far.

Harry
Calificación general
  • Sector: Organización de eventos
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Deputy for sunnyfields

Revisado el 21/7/2023

Puntos a favor

The ease of use in the mobile app. Doesn’t take much to explain to others

Desventajas

No POS system when I used it last (was over a year ago) I want to implement everything into one app

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

20+ in management and my fave to date!

Revisado el 19/5/2023

Puntos a favor

The ease of scheduling and adding new patients.

Desventajas

The crashing and slowness of the processing.