Keap

4,1 (1.292)
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Software de CRM, ventas y marketing para pequeñas empresas

Calificación general

4,1 /5
(1.292)
Relación calidad-precio
3,8/5
Funcionalidades
4,1/5
Facilidad de uso
3,5/5
Asistencia al cliente
4,0/5

79%
de los usuarios recomienda esta aplicación
Ordenar por

1292 opiniones

Almudena
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Gran software de CRM

Revisado el 19/3/2023

¡Una experiencia increíble desde las ventas hasta el servicio! Me encantan las plantillas disponible...

¡Una experiencia increíble desde las ventas hasta el servicio! Me encantan las plantillas disponibles para campañas de correo electrónico y todas las funciones útiles.

Puntos a favor

La mejora de la plataforma recientemente es notable y es una herramienta fantástica, especialmente para las empresas emergentes. El servicio al cliente es como ningún otro; siempre ha sido muy útil y conocedor hacia mí y mi equipo. También es una inversión muy razonable en comparación con otras plataformas.

Desventajas

Keap puede ser un desafío para aprender, especialmente si es nuevo en CRM o automatización de marketing. Puede tomar algún tiempo parametrizar todas las características y funcionalidades de la plataforma.

Respuesta de Keap

Hello Almudena,

Thank you for taking the time to write us a review. We greatly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you've had an amazing experience from sales to service.

Liliana
Calificación general
  • Sector: Arte y artesanía
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Con esta herramienta he mejorado la Gestión de Clientes

Revisado el 13/4/2023

Es una excelente opción para las pequeñas empresas como la mía donde busco simplificar la gestión...

Es una excelente opción para las pequeñas empresas como la mía donde busco simplificar la gestión de clientes y ventas, automatizar tareas repetitivas, optimizar campañas de marketing digital y tomar decisiones informadas basadas en datos.

Puntos a favor

Es una excelente herramienta para las pequeñas empresas que buscan simplificar sus procesos de gestión de clientes y ventas. Con esta plataforma, se tiene una visión completa de los clientes, desde sus datos personales y preferencias hasta su historial de compras y comunicaciones.

Desventajas

Podría mejorar en la personalización de la plataforma. Aunque la herramienta ofrece algunas opciones de personalización, me gustaría tener más control sobre la apariencia y la estructura de la plataforma.

Respuesta de Keap

Hello Liliana!

We appreciate the review! We're glad to hear that Keap has been a great fit for your business.

Our Product team is working to release more customization options to the software! Be sure to keep an eye out in your app for changes.

Maria
Calificación general
  • Sector: Educación superior
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Genial app para mantener mi dia a dia en orden

Revisado el 1/3/2023

Keap es nuestra escogida para mantener lo procesos en orden y al dia, tanto profesionales como...

Keap es nuestra escogida para mantener lo procesos en orden y al dia, tanto profesionales como personales, la recomiendo ampliamente.

Puntos a favor

Me encanta sus funciones agradable e intuituvo.

Desventajas

se neceistan opciones mas avanzadas de gestion de tiempo y no tiene esas herramientas.

Respuesta de Keap

Hi Maria,

We're happy to hear that you highly recommend Keap! Be on the lookout for improvements to our Appointments area!

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Keap es una herramienta fundamental

Revisado el 11/1/2023

Es uno de lo softwares donde más trabajo y donde menos problemas tengo. ¿Cuál es mi conclusión? Es...

Es uno de lo softwares donde más trabajo y donde menos problemas tengo. ¿Cuál es mi conclusión? Es una experiencia muy positiva. Además, ante cualquier problema que tenga, el servicio de atención al cliente es muy ágil y resuelve las dudas muy rápidamente.

Puntos a favor

Una vez te haces a la herramienta, es ágil y permite una gran variedad de acciones. Cualquier cosa relacionada con la segmentación de audiencias, control comunicativo, así como automatización de marketing es realizable gracias a todas las cosas que ofrece.

Desventajas

Es un software poco intuitivo en algunos aspectos, la curva de aprendizaje es algo lenta y cuesta explicar cómo hacer un buen uso de esta herramienta a compañeros.

Respuesta de Keap

Thank you for taking the time to leave a review! We're glad to hear that Keap works well for you. We are working on extending our educational resources to make Keap more accessible for all Users.

Emi
Emi
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

El mejor software de control para tu marketing

Revisado el 16/1/2023

La integraccion de IS con otros Software es genial, de hecho, lo hemos implementado con un vuelco...

La integraccion de IS con otros Software es genial, de hecho, lo hemos implementado con un vuelco de datos, a traves de RRSS a una Excel para nuestros clientes y estan encantados.

Puntos a favor

Lo teniamos claro desde el minuto uno que este iba a ser el software que necesitamos. Muy completo, ràpido y competitivo.

Desventajas

Por poner alguna pega seria, la del soporte tecnico, y que conste que simpre he recibido respuesta.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Redes informáticas
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Número de teléfono y línea comercial vinculados .2°línea con SMS y desvio de llamada

Revisado el 18/1/2023

Una experiencia genial y agradable gracias a las opiniones que brida el software

Una experiencia genial y agradable gracias a las opiniones que brida el software

Puntos a favor

Las funciones que ejecuta el software son muy rápidas y sencillas de muy buena calidad

Desventajas

No hay disgusto en el software todo esta bien

Respuesta de Keap

We're happy to hear that Keap has been able to help you and your business. Thank you for taking the time to leave a review!

Manuel
Manuel
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Muy buena

Revisado el 28/10/2022

Muy buena muy compatible con sistema operativos

Muy buena muy compatible con sistema operativos

Puntos a favor

Plataforma de CRM en línea bien establecida con herramientas de marketingUsamos keap para administrar la base de datos de nuestros clientes. hicimos marketing por correo electrónico, generación de prospectos, formularios internos, plantillas de correo electrónico y campañas automáticas y más. Me complace decirle que, aunque podemos encontrar muchos sistemas de CRM baratos, Keap es el mejor y vale la pena. porque, todos los días están tratando de darnos la mejor experiencia. recibimos actualizaciones periódicas con muchas características nuevas. Una cosa más para mencionar. Allí, la atención al cliente fue muy útil para nuestro personal cuando se incorporaron. No solo para el personal sino también para la administración. ellos brindan apoyo oportuno. Me gustaría recomendar Keap CRM para cualquier negocio. adelante sin dudarlo. Al principio será difícil adoptar un nuevo sistema. pero cuando se trata de Keap, te ayudarán a llegar allí sin ningún problema.

Desventajas

Quizas mas opciones de email marketing aunque es optima

Anibal
Calificación general
  • Sector: Dispositivos médicos
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Keap: Emails sin spam

Revisado el 2/11/2022

Puntos a favor

Es un software muy organizado en la creación de una bandeja de entrada y eventos de marketing

Desventajas

No posee muchas herramientas y le falta actualizar

Luis armando
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Crm esttategias marketing y campañas

Revisado el 5/11/2022

Lo.recomiendo para nuevos.emprendedores.por los.consejos prácticos

Lo.recomiendo para nuevos.emprendedores.por los.consejos prácticos

Puntos a favor

Ea divertido positivo y fresco se adapta a nuestra forma de trabajo dinamico al.desarrollar.Campañas nuevas de email marketing

Desventajas

Atencion.al.cliente siempre.es.poco lenta pero cuando atiende te.soluciona

Dylan
Dylan
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Automations that facilitate processes

Revisado el 18/10/2024

The scheduling of appointments with clients makes it possible to have the follow-up of each client...

The scheduling of appointments with clients makes it possible to have the follow-up of each client from the beginning, giving a good service and building good sales

Puntos a favor

Keap has been a guaranteed ally to automate activities that make potential clients have a perfect follow-up and value them more without leaving other clients behind, it helps to market products in a more professional way with marketing management that increases income and decreases workflows

Desventajas

The free trial they gave me did not have all the functions activated, they should enable everything to be able to manage all their tools from the beginning

Respuesta de Keap

Hello Dylan,

Thank you for sharing your experience with Keap!

We appreciate your feedback on the free trial. We understand the importance of exploring features, and your input will be helpful as we continue to refine our trial experience.

Thank you for your thoughtful review and for choosing Keap to support your business success!

Ashlee
Ashlee
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Effective Tool For Task Automation

Revisado el 18/5/2024

I was able to effortlessly monitor each client from start to finish. The system consolidates...

I was able to effortlessly monitor each client from start to finish. The system consolidates contact information, client interactions, emails, texts, and tasks into a single platform, allowing you to quickly understand a customer's status when they call. Client actions can automatically trigger various tasks, advancing each client through the sales funnel, with all relevant information easily accessible in one place. This really eliminates the need to juggle multiple programs, providing a much more organized workflow. Some cons include the need for a larger selection of templates and confusion with certain automated tasks. However, these limitations should not deter you from using this program.

Puntos a favor

My favorite feature was the ability to organize and access information seamlessly. It really made tracking each individual clients' progress easier and much more straightforward.

Desventajas

I believe that some of the automated tasks were confusing, and there should have been a larger selection of templates.

Respuesta de Keap

Hello Ashlee,

Thank you for taking the time to leave us a review!
We're happy to hear that Keap has helped eliminate the need to juggle multiple programs.

We appreciate your feedback regarding the confusion surrounding automated tasks. We have some exciting updates coming up that will make automating easier than ever.

Todd
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Keap Falls Well Short of Expectations

Revisado el 29/12/2023

Puntos a favor

I had high hopes for Keap, considering its promising concept, but my experience with the software has been far from satisfactory. The numerous bugs plaguing the system make it a frustrating and unreliable tool for managing contacts and communication.

The most glaring issue lies in the phone and text features, which seem to have a mind of their own. More often than not, they simply don't work at all, leaving me in the dark when it comes to crucial communications. This inconsistency is not only inconvenient but also undermines the very purpose of the software.

To add insult to injury, the mobile app performance is even worse than the desktop version, making on-the-go management a nightmare. It's disheartening to see such a lack of attention to the mobile user experience, especially in an era where mobile functionality is essential.

Desventajas

Customer service is another major letdown. My attempts to seek help have been met with abysmal response times, and when I do finally hear back, the quality of support leaves much to be desired. I've resorted to contacting my assigned representative, [sensitive content hidden], and his manager, [sensitive content hidden], but their responsiveness has been shockingly slow. Waiting weeks for a reply is simply unacceptable, and when I do get a response, it's clear that the customer service team is still grappling with the basics.

In conclusion, while Keap may have a promising concept, the execution falls flat due to persistent bugs, unreliable communication features, a poorly designed mobile app, and a customer service experience that can only be described as abysmal. I would strongly caution anyone considering this software to explore alternative options with a more reliable track record and a commitment to customer satisfaction.

Respuesta de Keap

Hello Todd,

Your feedback is immensely appreciated. We sincerely apologize for the challenges you've faced with Keap. Your experience does not reflect the standards we strive to maintain.

Your input is invaluable in our journey toward providing a seamless and satisfying experience for all our users. Please accept our apologies for the inconvenience caused. If you are open to it, please reach out to socialsupport@keap.com so that we can look into your concerns further. Thank you.

Caroline
Caroline
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

an excellent tool

Revisado el 17/7/2024

It gives me a less stressful job where I can have everything in order and perfect email tracking,...

It gives me a less stressful job where I can have everything in order and perfect email tracking, and where my biggest help is having happy clients.

Puntos a favor

The tool that I use the most and that is useful to me is sales tracking because I can have a better focus in this area without losing track, I also use a lot of tracking that can be given more personalized to potential clients so that they receive the correct emails. with the information. It makes it easier for me to have a more fluid electronic commerce with new and old customers to continue providing good service.

Desventajas

In my case everything has worked wonderfully for me, there is nothing that has made me upset in the past

Respuesta de Keap

Hello Caroline,

Thank you for sharing that you've found Keap to be an excellent tool! We love hearing that everything has worked wonderfully for you.

Nzole
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Scalable marketing solution

Revisado el 8/4/2024

Puntos a favor

I like the scalability that comes with the tool which makes it possible to automate marketing campaigns.

Desventajas

The tool is a bit costly compared to other tools with the same capability

Respuesta de Keap

Hello Nzole,

Thank you for taking the time to leave a review. We love to hear that you find Keap to be scaleable and are using it to automate marketing campaigns.

We appreciate your feedback on cost. Our team is always working to add more value to the software.

Mehran
Mehran
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Do not buy into the Hype, poor software and many flaws in fuctionality!

Revisado el 9/5/2024

Would only recommend it to my competition/enemy!

Would only recommend it to my competition/enemy!

Puntos a favor

The idea that I could have everything in one software!

Desventajas

Reality was that they were not good at making any of the many functions work well and seamlessly. Be prepared to spend hours with their support team and get to eventually no-where.

Respuesta de Keap

Hello Mehran,

We're sorry to hear that Keap wasn't a good fit for you. We wish you the best going forward.

Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

My Keap Review: from a manager that runs multiple departments

Revisado el 26/10/2024

overall my experience with Keap has been pleasant and it's easy to use

overall my experience with Keap has been pleasant and it's easy to use

Puntos a favor

how affordable it is for a small business

Desventajas

the free trial is only 14 days, would prefer a longer trial

Respuesta de Keap

Thank you for taking the time to leave a review! We're glad you're a fan of keap and will pass along the feedback regarding the free trial length.

Muhammed
Muhammed
Calificación general
  • Sector: Ropa y moda
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Keap İnceleme

Revisado el 29/3/2024

Puntos a favor

The feature I liked most in the Keap application was e-mail management, campaign arrangements, and sales tracking.

Desventajas

I didn't like the data analysis very much, it could be improved a bit.

Respuesta de Keap

Hello Muhammed,

We're glad to hear you're happy with Keap! We hope you decide to stay on board with us.

Allen
Allen
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

The OG of Marketing Automation

Revisado el 28/3/2024

Puntos a favor

Its a fully featured software that allows me to create and send campaigns to leads/contacts and great reporting and contact management

Desventajas

Cost is major issue with the number of contacts allowed per tier

Alternativas consideradas

Constant Contact y Mailchimp

Respuesta de Keap

Hello Allen,

We appreciate you taking the time to leave a review! We're glad to hear you're taking advantage of automation to send your leads and contacts customized content.

Sarah
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Automating business made easy

Revisado el 18/9/2024

Good experience and great software to automate my business

Good experience and great software to automate my business

Puntos a favor

Automated emails for marketing made my job much easier

Desventajas

The price. It was expensive compared to others

Respuesta de Keap

Hello Sarah,

We appreciate you sharing your experience with Keap! We're glad to hear that automated emails have made your job much easier. We appreciate the feedback on price, our team is always working on adding features to bring even more value to our users.

Nikita
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Top- notch support and CRM program

Revisado el 8/11/2023

Keap is always our primary customers r/p management tool and stores all sales data and marketing...

Keap is always our primary customers r/p management tool and stores all sales data and marketing data.

Puntos a favor

The automation tool helps me to grow,Run and scale our business and also not forgetting the capabilities to create systems as an owner not leaving behind the availability to able to import my client list.

Desventajas

It’s very hard to observe the past record of transformations in company contacts list, documentation and subscriptions.

Respuesta de Keap

Hello Nikita,

We appreciate you taking the time to leave us a review! We love hearing that automation is helping you grow, run, and scale your business!

Koji
Koji
Calificación general
  • Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Much more professional workers

Revisado el 21/10/2023

It allows you to send personalized emails to the correct customers. It is a solution designed for...

It allows you to send personalized emails to the correct customers. It is a solution designed for those who maintain newsletters for loyal customers, simplifying their work.

Puntos a favor

I like it because it is a solution capable of collecting customer information in a fast and even automated way. In areas of digital marketing, controlling and monitoring customers is extremely necessary and this solution only ensures that it is visible and understandable. You can access these data without problems, and its interface is quite intuitive and secure.

Desventajas

I don't have bad references, it is accessible even for small or medium-sized companies, it is a solution for CRM processes to keep your system updated, from advertising to customer service

Respuesta de Keap

Hello Koji,

Thank you for being a customer of ours for over two years! We appreciate you. We're happy to hear that you're using Keap in many different areas of your business. Taking advantage of automation is truly a game changer.

Lloyd
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Keap Max Classic: Painfully powerful

Revisado el 22/9/2023

Keap Max Classic: It does the job supporting our business. But none of us like using it. We have...

Keap Max Classic: It does the job supporting our business. But none of us like using it. We have too many integrations and automations set up that it would just be too arduous to switch.

Puntos a favor

Keap Max Classic: It has a lot of features to support businesses that need the room to scale up. It is pretty powerful in what it can do.

Desventajas

Keap Max Classic: It is convoluted, complex, and confusing. We had to make custom forms and interfaces for our staff because everyone was too confused working directly within Keap. It is also SLOW. Most functions are not snappy. Creating and maintaining campaigns get really confusing really quickly once you graduate from the simplest of campaigns.

Respuesta de Keap

Hello Lloyd,

Thank you for sharing your thoughts on Keap Max Classic! We appreciate your feedback on both the pros and cons.

It's great to hear that you find the software to be powerful and that it has a lot of features to support businesses as they scale up.

Our team is working to update Max Classic further to add more powerful features and improve ease of use across the board. We also offer free courses from our Keap Academy team, which may prove useful to your team members if they need extra knowledge on the software to make their day to day easier.

We encourage you to reach out to support so that we can get you in touch with your account manager. They should be able to get you some help and resources.

Thank you again for the feedback!

David
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

A great all in one marketing and client relations system.

Revisado el 11/8/2023

Overall it has been a good experience. Keap does so much and it can feel overwhelming at times to...

Overall it has been a good experience. Keap does so much and it can feel overwhelming at times to stay up to date with all of the features.

Puntos a favor

I like that you have a business phone number that you can call and text from. This is what we use Keap most for. It allows all of my employees to use one phone number.

Desventajas

I wish that I wasn't constantly being logged out of the app. I do wish that round-robin booking was available for scheduling links.

Respuesta de Keap

Hello David,

Thank you for taking the time to leave us a review! We're happy to hear that you enjoy using the Keap Business Line, it truly is a game-changer for small businesses.

We appreciate the feedback regarding round robins and being logged out. Regarding being logged out, we recommend not leaving multiple tabs of Keap open so one doesn't end up timing out.

On the topic of staying up to date, we recommend checking out our Keap Academy. They have courses and events that can help you and your team feel confident in all parts of Keap.

https://academy.keap.com/

Ilenia
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Effective Marketing With Keap

Revisado el 25/4/2024

Puntos a favor

Handling email marketing with Keap is easy and it comes with lots of customization features.

Desventajas

No major issues whatsoever with Keap. It is amazing.

Respuesta de Keap

Hello Ilenia,

Thank you for taking the time to leave us a review. We're happy to hear you find Keap to be amazing.

Jessalyn
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy and Reliable Automation for Marketing

Revisado el 7/11/2023

Puntos a favor

We used the KEAP daily to keep up with out marketing automation and verified that we were on point.

Desventajas

We do not use all the potential of the application.

Respuesta de Keap

Hi Jessalyn,

We're glad to hear you use Keap daily to keep up with your marketing automation! You mentioned that you're not using Keap's full potential. I would recommend checking out our Keap Academy. They have free courses that can help you implement more features.
https://academy.keap.com/