Paymo

4,7 (691)
¡Escribe una opinión!
Gestión de tareas, seguimiento temporal y contabilidad para pymes

Calificación general

4,7 /5
(691)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funcionalidades
4,5/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,7/5

97%
de los usuarios recomienda esta aplicación
Ordenar por

691 opiniones

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Buena app para manejar los tiempos

Revisado el 28/3/2024

Puntos a favor

Muy útil para el manejo de los tiempos y organización de proyectos.

Desventajas

En general, me gusta todo de Paymo y me es muy útil

MANUEL DAVID
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Paymo - Día a día

Revisado el 25/3/2024

Puntos a favor

Genial para controlar los tiempos, lo uso a diario.

Desventajas

Al introducir tiempos, a veces se mueven los bloques de tiempos.

Cristina
Calificación general
  • Sector: Relaciones públicas y comunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Me gusta como funciona

Revisado el 13/3/2024

Puntos a favor

Me gusta como funciona el time tracking, es lo unico que he usado pero está ok

Desventajas

Tener que usarlo por obligacion por mi empresa

Guillermo
Calificación general
  • Sector: Desarrollo de programas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Rentabilidad

Revisado el 17/5/2023

La verdad que llevo con Paymo desde 2008, muchos años... y siempre digo que si no mides la...

La verdad que llevo con Paymo desde 2008, muchos años... y siempre digo que si no mides la rentabilidad de los proyectos estás muerto, de qué nos sirve vender y hacer muchos proyectos los cuales perdemos horas o mejor dicho dinero... es alucinante ver como las horas pasan y si no haces nada por controlarlo o revisarlo tu negocio te aseguro que va durar poco.

Puntos a favor

La versión desktop es una herramienta muy rápida, con buscares muy potentes y la UX muy bien trabajada. Y para la ficha del proyecto hay muchas opciones para su gestión, así como la API.

Desventajas

El APP es algo que es muy complejo de usar, no por lo que puede hacer sino por su usabilidad. También el Dashboard es muy básico y sencillo que aporta muy poco.

Jorge
Calificación general
  • Sector: Servicios jurídicos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Completo, estructurado y facil de usar

Revisado el 7/5/2020

Tenemos una buena experiencia, nos ayuda a mejorar la organización de los proyectos legales,...

Tenemos una buena experiencia, nos ayuda a mejorar la organización de los proyectos legales, enriqueciendo el software con las integraciones que permite.

Puntos a favor

Facilidad de uso, adaptación del idioma, libre elección de menús y funcionalidades, soporte-servicio y costo asequible

Desventajas

App movil puede involucrar mayores funcionalidades

Respuesta de Paymo

Garcias, Jorge!

Indeed, the mobile app will include more collaboration features such as task assignment and comments with the next release, stay tuned :)

Francesca
Francesca
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

A great way to manage marketing projects!

Revisado el 15/3/2024

Puntos a favor

In my role as a marketing professional, Paymo has become my go-to solution for managing tasks and tracking time entries efficiently. Its all-in-one platform simplifies everything from organizing projects to monitoring billable hours. I particularly appreciate how seamlessly I can switch between tasks and log time entries, ensuring accuracy in my project timelines. This functionality not only helps me stay on top of deadlines but also enables me to generate precise invoices for clients based on the time spent on each task. With Paymo, I can focus more on delivering quality work and less on administrative hassles.

Desventajas

maybe the fact that I cannot see time entries for my team members in an easy way.

Selina
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Love this PM Tool

Revisado el 28/3/2024

Love Paymo, super easy to use and customizable!

Love Paymo, super easy to use and customizable!

Puntos a favor

Really helpful tool for project task management, tracking, establishing deadlines, planning resources. It’s essential for me to track my time working with each project to ensure staying on budget and also manage my own invoice.

Desventajas

Would love different colours in the tasks and also that we can add hourly rates beyond just £ as that makes our invoice tracking a bit tricky. Would also love to manage an entire task from the front task mask (add hour estimates etc)

Rivky
Calificación general
  • Sector: Desarrollo de programas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Paymo user for software management

Revisado el 27/3/2024

Puntos a favor

Can communicate with clients easily and tracks time.

Desventajas

No comprehensive place to see what is going on all your Projects.

Alternativas consideradas

Autotask PSA
Jon
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Paymo a great solution for Independent contracting

Revisado el 20/3/2024

Great product for what I need a simple tool that tracks my time and makes invoicing painless.

Great product for what I need a simple tool that tracks my time and makes invoicing painless.

Puntos a favor

I like how it fits my workflow, it feels natural. I tried many other programs similar to it and they all felt counterintuitive to me.

Desventajas

Honestly it's been great , I feel I need to take the time to explore it's capabilities more.

Alternativas consideradas

Time Tracker, Harvest y monday.com

Razones para elegir Paymo

Simpler and more intuitive interface with paymo

Razones para cambiar a Paymo

Simpler and more intuitive interface with paymo
Michelle
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Consulting

Revisado el 27/3/2024

Great! It's been SO HELPFUL!
It's been such a huge help for our business.

Great! It's been SO HELPFUL!
It's been such a huge help for our business.

Puntos a favor

I really like the time-tracking methods, tracking project tasks, sub-tasks, etc. Running the reports in different formats is super useful.

Desventajas

The timing tracking for invoicing is tricky since we have a mix of types of billable expenses on a project. I still export our timesheets to do the calculations and then send an invoice in QuickBooks.

Alternativas consideradas

Gusto, QuickBooks Time, Trello, Tableau, monday.com y Asana

Razones para cambiar a Paymo

It was easy to use. Good discount for small businesses. Liked the different viewing options.

Respuesta de Paymo

Hi Michelle,

Thank you for the feedback, we appreciate it. When creating an invoice you can create it based on tracked time, flat rate tasks, retainers, expenses etc. And then send the invoice to Quickbooks online.

If you're not sure on h0w to do that, please contact our team, we would be more than happy to help you.

Matijs
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easy to set up and use

Revisado el 26/3/2024

Paymo is a nice piece of software where we can do exactly the things we need to do. It has a good...

Paymo is a nice piece of software where we can do exactly the things we need to do. It has a good uptime.

Puntos a favor

It's easy to setup and use. You can use it straight forward and adding clients and projects is easy.

Desventajas

The fact there is no 2-way authentication is really a thing here, also the lack on smaller accounts is a miss. We only use time tracking, invoicing and basic clients and projects. We don't need canban boards or options like that.

Faruk
Calificación general
  • Sector: Arquitectura y planificación
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Design Office

Revisado el 18/3/2024

Puntos a favor

It has a simple interface and I can easily plan our projects and track the tasks even if I am not a professional project manager. It does not complicate the user's work with unnecessary details.

Desventajas

Since the billing system is not integrated with the local electronic billing system, it cannot be a fluent billing tool. However, Paymo serves us very well even without using this feature.

Alternativas consideradas

Teamwork.com, Zoho Projects y Wrike

Software anterior

Wrike

Razones para cambiar a Paymo

Paymo seemed easier to use than other alternatives for our small project management needs. Additionally, the pricing is more affordable than other alternatives.
Jessica
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Loving paymo

Revisado el 21/3/2024

It has helped our org so much. Great customer service. Intuitive. Affordable. I am excited to learn...

It has helped our org so much. Great customer service. Intuitive. Affordable. I am excited to learn even more features and use it to its full potential.

Puntos a favor

Great customer service. Lots of customizability.

Desventajas

I only wish I could integrate google cal into the app and not just the browser.
For less tech-savvy users, it has been slightly challenging to navigate, but that's expected. I'm more tech fluent, and I find it very intuitive.

Alternativas consideradas

Toggl Track

Razones para elegir Paymo

Paymo has much better time tracking options

Software anterior

monday.com

Razones para cambiar a Paymo

Better nonprofit discount. Love the report feature. Monday.com seems to have better task management system, but time tracking was more important to us, so we went with paymo.
Ruben
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

A toolbox for the small business

Revisado el 28/3/2024

Puntos a favor

Paymo has every crucial tool any small agency could need for kick-starting business. Its simplicity makes it easy to learn and implement, and when you compare it with more specific tools, it saves you a lot of time

Desventajas

As every other one-size-fits-all solution, Paymo doesn't excel on any of the tasks it covers. Of course managing projects thru an specific task management will be ultimately better, same as with invoicing, but it would require dedicated manpower taking care of those as well. Paymo compromises specificity for ease to use and maintain, so you'll have to adapt processes to Paymo and not the other way around.

Alternativas consideradas

QuickBooks Enterprise, Clockify y Asana

Razones para cambiar a Paymo

Paymo does what these other three tools do separately, easier and at a lower cost.
Stephen
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Scale up with Paymo

Revisado el 27/3/2024

Wonderful. Highly recommended and can vouch from consistent use that it’s worth it

Wonderful. Highly recommended and can vouch from consistent use that it’s worth it

Puntos a favor

An excellent resource for companies wishing to scale up and manage efficiency and quality. Remove the stress and focus on what you do best

Desventajas

The project management can get in the way of itself and isn’t as intuitive as it can be switching between time, projects, clients and invoices but it’s improving every month

Alternativas consideradas

HubSpot CRM y Zendesk Suite

Razones para elegir Paymo

Price and quality with integrated options

Razones para cambiar a Paymo

Price, ease of use and quality over other products
Adami
Calificación general
  • Sector: Medios online
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Long time user satisfied!

Revisado el 11/3/2024

Been trying Wrike, Monday, Asana and more and came back for the overall experience, ease of use and...

Been trying Wrike, Monday, Asana and more and came back for the overall experience, ease of use and invoices that are integrated within our project planning.

Puntos a favor

All the basics are well integrated from a simple task list to complexe product road maps with the invoicing system / expenses that we can sync with our accounting software.

Desventajas

The invoice link system + recuring invoices that is missing.

Alternativas consideradas

monday.com, Wrike y Asana

Razones para cambiar a Paymo

Overall integration with multiple modules for our different team members.

Respuesta de Paymo

Hi Adami,

Please contact our support and they will guide you on how to use the recurring invoices and get more details on the how invoice link system works.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Efficient Project Management Done Easily

Revisado el 12/3/2024

Reliable and powerful project management solution that has positively impacted our team's productivi...

Reliable and powerful project management solution that has positively impacted our team's productivity

Puntos a favor

Paymo's interface is clean and intuitive with great time tracking capacibilities.

Desventajas

Lack of ability to really link tasks together easily

Alternativas consideradas

Notion

Razones para elegir Paymo

Notion was too limited in terms of it's capabilities

Software anterior

Notion

Razones para cambiar a Paymo

Practical application of a quick tool that allows users to share progress via web browser easily
Mikko
Calificación general
  • Sector: Servicios de información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Basic time tracker. Ok quality.

Revisado el 25/3/2024

Puntos a favor

Basic use is very easy. I like that service has mobile app mac app that I use daily.

Desventajas

The mac app should support more than just time tracking. You should at least be able to see the card information. Sometimes if multiple people are put on the same card it is annoying if the card is in process if you are not yourself active on that card. Also all the cards that you are tagged in, do not show up to your own task list.

Anrich
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Generic Paymo User

Revisado el 12/3/2024

Puntos a favor

Quick and easy to use for time logging. Specifically the ability to start and stop a timer is helpful because at the end of a day I can't remember how long I spent on what work...

Desventajas

Nothing actually. I more dislike the way the company is using it since we are required to write essays describing what we did for every time entry

Benoit
Calificación general
  • Sector: Arquitectura y planificación
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Review of an architectural firm

Revisado el 22/3/2024

Happy overall. The app could improve if small daily tasks could be included.

Happy overall. The app could improve if small daily tasks could be included.

Puntos a favor

The clear time tracking combined with the project overview gives us as a good overview of the company.

Desventajas

The daily tasks of empoyees are not in use. This could be improved. Other apps seem better at daily tasks and small daily overviews. We use paymo more for the 'bigger picture'.

Respuesta de Paymo

Hi Benoit,

Thank you for your review, we appreciate. Regarding the daily tasks, please make sure to take advantage of the My day view which integrates with your calendar and shows the tasks that are due on that date. Also the My tasks view is a good way to group the tasks assigned specifically to you.

Heiko Ulrich
Calificación general
  • Sector: Estudios de mercado
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Time tracking kept easy

Revisado el 18/3/2024

Puntos a favor

Easy setup of projects and assigning staff members. Easy to track times on projects for all involved. Easy to track work done and money earned.

Desventajas

Setting up own invoice template. Considering German legals about invoicing. Honestly, i did not spent enough time to go through possibilites and even check if it can cover my needs.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Very good for our needs

Revisado el 17/3/2024

Puntos a favor

Paymo stands out as a comprehensive solution for time tracking and project management, particularly catering to freelancers and small to medium-sized businesses seeking a harmonious blend of functionality and user-friendly design. Its intuitive interface ensures that users can effortlessly navigate through various features, including time tracking, project management, and invoicing, making it an all-in-one tool for managing projects from inception to billing. Paymo's strength lies in its detailed reporting capabilities and the integration of a Kanban board, which allows for seamless task management and progress tracking.

Desventajas

Paymo might fall slightly short in terms of the breadth of integrations and advanced features offered by larger, more established project management tools. Additionally, for very large teams or organizations with highly specialized needs, Paymo's one-size-fits-all approach might not provide the same level of customization or scalability as some of the other leading platforms in the market. Nonetheless, for its target audience, Paymo presents a compelling blend of features, ease of use, and value for money.

Ryan
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Streamline Project Management with Paymo

Revisado el 28/3/2024

Puntos a favor

Having used Paymo extensively for managing my freelance projects, I can confidently recommend it to anyone seeking a comprehensive project management solution. Paymo's intuitive interface simplifies task management, while its precise time tracking feature ensures accurate billing. The seamless integration of invoicing streamlines the entire billing process, saving me valuable time. Moreover, the collaboration tools facilitate smooth communication with clients and team members, enhancing productivity. Whether you're a freelancer juggling multiple projects or a small business seeking to streamline operations, Paymo is a reliable choice that has significantly improved my workflow and project outcomes.

Desventajas

One common critique of Paymo is its limitation in exporting Gantt charts directly to Excel. This can be frustrating for users who rely heavily on Excel for data analysis or further manipulation of project timelines. While Paymo does offer exporting options for Gantt charts in other formats such as PDF or image files, the inability to export directly to Excel may pose an inconvenience for those accustomed to working extensively with Excel spreadsheets.

Pierre
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Life-changer for my daily use

Revisado el 27/3/2024

Very satisfied, I use it continuously to track my time (I have a dozen customers) and today I...

Very satisfied, I use it continuously to track my time (I have a dozen customers) and today I couldn't do without it.

Puntos a favor

Thanks to Paymo, I can easily keep track of all my projects and their sub-tasks. I can juggle my different tasks with great ease. I use Paymo via the calendar view, and their widget for tracking software use on my PC. The tool is very well thought out, there are regular and very relevant developments, and their support is very responsive.

Desventajas

Task management is almost perfect, although a more complete editor is missing, which would allow you, for example, to copy and paste images instead of fetching them from the PC.

Respuesta de Paymo

Hi Pierre,

Thank you for the feedback, we appreciate it! Please note that you can copy-paste a file straight to a task now when opened in full task view.

Justyna
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

A tool for project managers in the Design world.

Revisado el 20/3/2024

Puntos a favor

It's very user-friendly. It's easy for users to join projects, and from the beginning, it's clear what they should be doing in the product. I highly value real-time reporting, which I provide to clients, and everyone has control over the budget and transparency.

Desventajas

I'm missing a feature where I could plan the allocation of individuals based on the backlog of tasks. The goal is to check whether a person is executing planned tasks in a given week or if support is needed.