Goldie

Programador de citas para especialistas en belleza y acondicionamiento físico

Calificación general

4,8 /5
(763)
Relación calidad-precio
4,7/5
Funcionalidades
4,6/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,8/5

97%
de los usuarios recomienda esta aplicación
Ordenar por

763 opiniones

Yamil
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

La mejor manera de administrar tu tiempo

Revisado el 7/6/2022

Muy agradable y cuando he tenido problemas el servicio al cliente es muy accesible y si ayudan.

Puntos a favor

La facilidad para manejar y lo completo que está de acuerdo a mis necesidades

Desventajas

La eliminación de acceso a los contactos para auto enviar los recordatorios

Alternativas consideradas

Booksy

Razones para cambiar a Goldie

Porque no todos los clientes son diestros en el uso de la tecnología y rste permite contacto personal.
Luz
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excelente!

Revisado el 2/5/2022

Me encanta la aplicación, me facilita el trabajo en todos los aspectos.

Puntos a favor

Es un app indispensable para mantener mi calendario al día. Y recordarle a mis clientas sus citas.

Desventajas

El costo. Para ser un nuevo negocio el que estoy creando es importante no incurrir en muchos gastos.

Nayrisbeth
Calificación general
  • Sector: Ropa y moda
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Gracias por existtir

Revisado el 2/5/2022

Agendo citas, mis días libres, mis eventos y citas personales. Me recuerda todo. Lleva un informe de clienta detallados y de ingreso.

Puntos a favor

Me encanta todo. Es una base súper completa. La recomiendo 100%.

Desventajas

Hasta ahora me encanta todo .💕💕💕💕💕💕💕

Evelyn
Calificación general
  • Sector: Arte y artesanía
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

El mejor app de agendar citas, fácil, accesible y económico

Revisado el 16/8/2021

Muy buena experiencia. Mis clientes han podido accesorios fácil y yo he podido organizar mejor mi calendario semanal.

Puntos a favor

Es fácil de usar tanto para el cliente cómo para mi. Acceso desde cualquier plataforma con conexión.

Desventajas

Realmente absolutamente nada!!! Al momento me ha funcionado excelente

Carlos
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

buena app

Revisado el 23/2/2022

Puntos a favor

es fácil de usar, me siento seguro y respaldado al tener un equipo que responde

Desventajas

mejorar el tamaño y el color de las horas en la agenda ya que son muy pequeños y grises

Brenda
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Helpful

Revisado el 18/9/2019

Scheduling appointments is a good majority of my day and the easy to use app is very useful and the reminding clients of appointments is the best as to avoid loss of time with no shows.

Puntos a favor

This is a very easy to use software for scheduling appointments and reminders. Makes my job very easy.

Desventajas

I don't have any real cons but possibly in the text put what the appointment is regarding such as location of appointment

Emily Jean
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Hair salon

Revisado el 19/7/2021

My business runs smoother, and appears more professional by using this app. I’m a one person show, so having something simple to set up and operate from my side, and also be simple to use for my clients, is integral.

Puntos a favor

I like that it’s free, and covers all the areas I need in order to run my business: online booking, client notes, simple and straightforward set up of services, calendar syncing

Desventajas

The “time off/book event” buttons are annoying in that once you click them, they send you to a random date/time selection, rather than the specific day and time you have clicked on to book off.

Philip
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

First time user

Revisado el 8/1/2021

I'm a new user and we are on lockdown so salon will not be open for a period of weeks due to covid lockdown !!

Puntos a favor

I used phorest before and this is my first time using this app im going to use it for a period of 6 months when salon re‐opens to compare it with reports etc

Desventajas

It is limited in the amount of reports it gives on a daily and weekly basis , I would like to see graphs on this system, and daily printouts also

Alternativas consideradas

Phorest

Razones para elegir Goldie

Its about cost reduction and been prudent with my finances

Software anterior

Phorest
Chantal
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Don't change what ain't broke! Just keep on improving!

Revisado el 4/4/2022

Really no qualms since using the app. Really a great app

Puntos a favor

I really appreciate the Customisable sms messages

Desventajas

It would be nice to be able to select which features one would like to use then pay for that specific package you've selected. Especially for smaller businesses or loner like myself

Nichole
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great app!

Revisado el 10/2/2021

Very good helpful when I need to get into my account if there is a glitch.

Puntos a favor

I love the service color coding and also that you can see the month in a view.

Desventajas

Wish it was less expensive to have the automatic reminders and confirmation reminders.

Alternativas consideradas

Bookedin y Acuity Scheduling

Razones para elegir Goldie

Want to save money and to also have automatic reminders and confirmations. Free on square appointments.

Razones para cambiar a Goldie

A friend used it and liked. Pretty easy to set up and use. Did what I needed.
Khouri
Calificación general
  • Sector: Automoción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great support

Revisado el 6/3/2021

This has definitely made my life easier. Now running my business has become simpler. Staying in contact with clients are easier and I have also reduced cancellations.

Puntos a favor

Software is great and bug free. I did have a very small issue and sent a request to fix issue. Fixed within 24hrs. They are great. Highly recommend.

Desventajas

When entering addresses, it doesn’t show possible addresses like it used to. When I originally started using app, it would finish addresses for me. That’s just another way to verify that you do have the correct city, zip etc.

Michael
Calificación general
  • Sector: Automoción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great app!

Revisado el 13/11/2021

We absolutely love it!

Puntos a favor

This app is so user friendly and easily helps us organize our appointments. We are excited to start using the staff options

Desventajas

I do wish there was a way to 'close out' an appointment which would then prompt any note taking for that client. This would enable the office to see the work flow in real time.

Rachel
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great service/product

Revisado el 2/5/2022

I love the software overall, just wish there was a bit more features

Puntos a favor

I really love this booking software especially the text confirmations and reminders

Desventajas

There needs to be more online booking capabilities (deposits, CC info, web access)

Britney
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Love this for my business

Revisado el 3/2/2022

I really love this app, although I wish you can use it on a desktop.

Puntos a favor

Super simple, easy navigation, and it's free! I did end up buying the $5/month plan and couldn't be happier.

Desventajas

It doesn't have a option or card reader to take payments

Alternativas consideradas

Vagaro y Square Point of Sale

Razones para cambiar a Goldie

Super easy and simple and is free and does most of what I need.
Timi
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The best so far

Revisado el 12/1/2022

Me and my clients love Appointfix. It’s the easiest booking app I used so far, with many features and options. For my clients is easy to use as well, they can book their appointment in seconds without any hassle.

Puntos a favor

It’s easy to use it and has many features what helps me with booking my clients in. Actually it’s better than any other apps I used in the past and I just love it!

Desventajas

No cons, I would love only to be able to send out cancellation messages if a cancel someone’s appointment.

Bobbie
Calificación general
  • Sector: Ropa y moda
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Perfect App for any stylist of nail tech

Revisado el 20/9/2019

Support is very fast at responding to and questions I may have and very helpful. ALL of my clients love that they get multiple reminders and it has kept me from having no show appointments.

Puntos a favor

I love that it is easy to use, I can see my whole weekly view, that it syncs with my Google calendar and most favorite part that it sends reminders to my clients.

Desventajas

That clients can not book online them self's.

Timothy
Calificación general
  • Sector: Cuidado de la salud mental
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

What I really like about Appointfix

Revisado el 19/11/2019

I like being able to manage communication about appointments so quickly and easily.

Puntos a favor

I will not go into the standard features of the software which are great, because you can read about them elsewhere. I will just mention that when I used to send out reminder texts the traditional way, there was always a chance a could get the time wrong and really mess things up. There is zero chance of this happening. I really like sending out the reminders so quickly but it still looks like a personally written message rather than a corporation style reminder. I also like there are many different messages I can send out, so valuable in the middle of the day when I am busy but need to get certain information out to new clients who have just been booked into the appointment calendar.

Desventajas

I have the schedule set up for hourly appointments so that the entire day will fit on my phone screen. However, setting up appointments that are on the half hour takes a few more screen gestures. I also wish the program had a "go to today" button.

Ana
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great app - minor issues

Revisado el 2/11/2021

Fix the failed message after a new client is added and confirmation text is sent.

Puntos a favor

I really like the scheduling capabilities of this app. Out of the apps I’ve tried in the past this is the one I’ve liked the best. Very easy to create appointments and customize the services your offering.

Desventajas

My least favorite this is an issue I’ve come across repeatedly. Whenever a new client is added - I always do a confirmation text as soon as the service is booked, but I’ve noticed that I get an alert saying message could not be sent. My “solution” has been to create the client profile and after 15mins, then I create their appointment - wish I didn’t have to wait and it was easy as soon as client profile is created to book their appointments without this failed message alert.

Alternativas consideradas

Vagaro

Razones para elegir Goldie

This app looked more up to date. The other app was really outdated.
Dollie
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Wonderful Decision

Revisado el 3/4/2020

I was very hesitant to switch from paper to technology. After the paper clutter was becoming too hard to keep up with, I started looking for apps to help me with scheduling clients. Appointfix has gone above and beyond with my expectations. The team is very helpful whenever I run into a problem. Their response is prompt and the team does a great job of fixing things quickly. My clients have loved the convenience of getting reminder text messages and instant booking messages. Since the option to schedule personal events has become available, there is no reason to use any other calendar than this one. Appointfix is my lifeline now. I’d be lost without it. I’m so happy that I made the decision to switch to this.

Puntos a favor

The thing that I like most about the app is that everything is in one place. I also love the Instant booking messages and The reminder messages.

Desventajas

The thing that I like least about the program is that you are not notified when scheduling multiple appointments if you are booking over someone else. There is no warning that you are double booking or sometimes triple booking.

John
Calificación general
  • Sector: Veterinaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Perfection.

Revisado el 14/10/2020

In a simple phrase. Life saver.
Please, if you run a business that needs a calendar for customer appointments, this is is.
It’s worth every penny of the tiny price tag.

Puntos a favor

The automated text messaging and online booking are my highlights. They both save me time reminding customers about appointments and time spent booking customers in. Time = money. I now have a more efficient calendar, significantly less no shows and more time to earn money or be at home with the kids.
This product is, simply put, PERFECT.

Desventajas

The only con is the lack of managing more than one member of staff at a time, so people can’t “double book” the calendar where it would/should be possible. But, the fabulous customer service from the app team have said this is to be implemented very soon, by the end of this year.
So there aren't really any Cons, if you want something adding, email them and they’ll get it added.

David
Calificación general
  • Sector: Formación profesional y coaching
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Simple and trustworthy

Revisado el 10/11/2020

Online booking with seamless integration with my existing calendars.

Puntos a favor

Very simple to use alongside my existing calendars.
Unlike other text reminders I am absolutely sure the message is sent to my customers as it comes directly from my [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and I get to keep a record of this.

Desventajas

I would like a feature where I can send All the following days messages at the same time. I. E. Sending them all in the morning before I start my long days work.

Debbie
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great App.

Revisado el 2/3/2021

Excellent

Puntos a favor

I don’t know how I managed my appointments without this app. I used to double book or even forget to make a booking with this app, I book it as I’m talking to the customer. It calculates my revenue and keeps all my customers details, made my life a lot easier.

Desventajas

Can’t think of anything to be honest. It’s great

Patricia
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

My Appointfix experience

Revisado el 12/3/2022

I would have to say my experience has been positive. I’ve dropped many appointment scheduling apps before Appointfix and that’s a good sign for me.

Puntos a favor

For me the follow up appointment reminders.

Desventajas

🤔Sorry sort of stumped on that question.

Skye
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best scheduling app

Revisado el 25/2/2021

Overall happy

Puntos a favor

I love that I can add my events and appointments in the one place., the colours and columns make it all so easy to keep track of everything.. so easy to add appointments and everything is automatically done., all you have to do is select the client and it will rebook for procedure from memory, confirm the appointment and also remind the client.
I don’t even use my calendar to add personal events anymore

Desventajas

I can’t think of anything that I don’t like

Alternativas consideradas

Timely y Fresha

Razones para elegir Goldie

I like that this software send automated text messages

Razones para cambiar a Goldie

Easy to use. Cheap. I like the colours :)
Deanna
Calificación general
  • Sector: Bellas artes
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Game changer

Revisado el 7/6/2022

Can’t live without it

Puntos a favor

I love that I can send automated appointment reminders and follow up texts.

Desventajas

I’d love to be able to duplicate appointments including notes, edit what’s necessary and then save.
A huge improvement would be the addition of reference pictures. Please make the address in the reminder text open Google maps