Opiniones de deskbird

Calificación general
Filtrar
Tamaño de la empresa
Tiempo usado
64 opiniones
- Sector: Energías renovables y medio ambiente
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Colaboración en la comunidad laboral.
Revisado el 23/10/2024
Uso cotidiano que ayuda a los demás a conocer vacantes en los despachos.
Uso cotidiano que ayuda a los demás a conocer vacantes en los despachos.
Puntos a favor
Es muy práctico e intuitivo. Ayuda a conocer en tiempo real las vacantes que existen en la oficina de las diferentes localidades en las que se ubica la Compañía.
Desventajas
Que no se puede planificar más allá de dos semanas.

- Sector: Investigación
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Such a lovely companion
Revisado el 22/1/2025
I find it very and actually enjoyable to schedule meetings with different teams and finding...
I find it very and actually enjoyable to schedule meetings with different teams and finding conference rooms for in-person meetings using deskbird. It is user friendly, very easy to work with and makes team management really smooth.
Puntos a favor
It is very user friendly and makes it easy to schedule team meetings and booking conference rooms. Especially for those of us working remotely, it is a convenient way to manage schedules and meetings.
Desventajas
I think the logo could be better. It is funny and cute but I am sure, it could use some work to become even nicer.
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Deskbird is great!
Revisado el 21/2/2024
Cannot fault my experience with deskbird, very friendly, helpful and on hand.
Cannot fault my experience with deskbird, very friendly, helpful and on hand.
Puntos a favor
Easy to use, modern looking and has an app and in Teams usage. My team love it!
Desventajas
Would have liked it to include a simple in house floor design tool when designing our floor.
Alternativas consideradas
RobinRazones para cambiar a deskbird
Easier to use, nicer look, doesn't overcomplicate and more cost effective.Respuesta de deskbird
Thanks for sharing your positive experience!
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Your team will fly when you use deskbird
Revisado el 26/1/2025
Deskbird is good for a small/medium team. Having desk availability at my fingertips with the neat...
Deskbird is good for a small/medium team. Having desk availability at my fingertips with the neat filters worked very well.
Puntos a favor
What I liked about deskbird is the ease of use to integrate with our team calendar.
Desventajas
What I liked least about deskbird is that if our team was much bigger there might be limitations for use. We also have multiple locations that I think might be a challenge to integrate as well.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Amazing software to organize workplace, I recommend it!
Revisado el 31/1/2025
In the office I work there are many activities happening at the same time, we are divided by teams...
In the office I work there are many activities happening at the same time, we are divided by teams and the teams need to use the same space. There was a problematic of scheduling the workplace spaces before and now it is easier to organize the offices by schedule and booking with anticipation. I really like it!
Puntos a favor
It is a software which really helps to organize the space-use in the office. After starting using our schedule of workplace management in the office became very efficient and organized.
Desventajas
So far it does not present any problem, i appreciate how it is.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great desk and schedule booking app
Revisado el 24/7/2024
Great desk booking and schedule managing app, very clear overview of staff working remote or at...
Great desk booking and schedule managing app, very clear overview of staff working remote or at office. Also a great app for booking meeting rooms since it synchronizes with Outlook Calender.
Puntos a favor
The ease of use and overall clear UX and UI
Desventajas
Some additions needed to be added by customer support in order to view our employees the presence of safety staff when booking (i.e. fire evacuators, emergency staff etc.) This set up took a bit of long time, but when done it was fully operational.
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Organization of work desks
Revisado el 29/1/2025
A fabulous work design that allows for more order and the certainty that the reserved work space is...
A fabulous work design that allows for more order and the certainty that the reserved work space is waiting for me and I will not be left out.
Puntos a favor
Reserving desks and meeting rooms from the app is very simple and visually very modern and attractive. It is very well structured as I can choose the desk I want on the map and know if there is availability so I don't waste my time attending and then not have anywhere to work. It is a good way to keep an entire work team more organized by reserving the desk in advance before attending.
Desventajas
The registration with the QR code does not always connect the first time. Sometimes I have had to try up to three times.
- Sector: Desarrollo de programas
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Flexible Workspace Management
Revisado el 14/12/2024
Simplifies desk bookings and keeps the team connected in hybrid workplaces.
Simplifies desk bookings and keeps the team connected in hybrid workplaces.
Puntos a favor
Booking desks for our hybrid work setup was quick and easy, and the app helped everyone know who’s in the office each day.
Desventajas
It would be great if the app showed more analytics on desk usage, but the core functionality works well.
- Sector: Administración gubernamental
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Office Booking with Ease
Revisado el 24/10/2024
very efficient and organised way of booking and seeing who is in the office.
very efficient and organised way of booking and seeing who is in the office.
Puntos a favor
Easy use. Clear and concise. Not too many clicks needed to record and book what you want.
Desventajas
Email confirmations of bookings. It can be annoying to have to bin them and clogs up email feeds. I assume there is a setting option I can change to do this but have not yet had the time to explore.
- Sector: Restaurantes
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Efficient Product
Revisado el 17/12/2024
Puntos a favor
This product helps to organize appointments for the user and the customer.
Desventajas
It is harder to use on a cellular device than on a computer, but still managable.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Satisfaction
Revisado el 11/1/2025
Overall satisfied with the product and experience.
Overall satisfied with the product and experience.
Puntos a favor
Excellent accessibility and organization.
Desventajas
The setup process is pretty long. Could remove some steps in my opinion.
- Sector: Música
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Solid Product!
Revisado el 4/3/2024
We were looking for a desk booking software as out company returned to office. We had a few key...
We were looking for a desk booking software as out company returned to office. We had a few key issues when considering what product to go with - a tight budget, employees on several (5+!) Google acccount instances as well as a part of the company on Microsoft. Getting employees onboarded via QR for the most part was very smooth, although manually uploading employees was a bit of a pain as it was through .csv file only. Employees adapted to the app pretty quickly and required very little reminding on how to use it.
Puntos a favor
Intuitive interface, great customer support, easy install/onboarding, great price compared to competitors.
Desventajas
Some tasks like deleting bookings takes a long time, only being able to upload users via .csv is a little bit of a pain, some data is difficult to access (specifically bookings that auto-cancel due to not checking in)
Respuesta de deskbird
Thanks for your feedback. With the latest release, now you can choose between the automatic provision of users through SCIM or CSV1, making it easier to edit, delete, or add multiple users at once!
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great experience!
Revisado el 14/2/2024
Very pleased with how quick and easy it has made the whole process of working a hybrid model and...
Very pleased with how quick and easy it has made the whole process of working a hybrid model and accessing spaces in the office!
Puntos a favor
How it looks, how easy it is to navigate and use, how simple the process of booking and cancelling was!
Desventajas
I would love to be able to tag staff to show which staff have key responsibilities in the office e.g Suzanne, First Aider
Respuesta de deskbird
Thank you for your positive review! User-friendliness is our priority, and we're glad it made your hybrid work model easier. We will pass your suggestions to the team.
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Nützliches und anwendungsfreundliches Tool
Revisado el 4/6/2024
Puntos a favor
Deskbird eignet sich besonders gut, um den eigenen Arbeitsplatz zu reservieren und um Räume zu buchen (für Büro-Gebäude/-Flächen). Man kann auch seine Arbeitszeiten im Überblick behalten. Führungskräfte können außerdem nachvollziehen, wie hoch die Auslastung von Räumen oder Gebäuden ist, wenn sich Mitarbeitende in Büros (Präsenz) einbuchen.
So erkennen auch andere Mitarbeiter: innen wer am Standort ist und wo diese sitzen.
Desventajas
Ich bin zufrieden mit Deskbird. Man könnte eventuell einige Funktionen in andere Programme integrieren. Über MS Outlook ist es aber zum Beispiel bereits verknüpft.
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Gutes Raum- und Tischbuchungstool
Revisado el 4/6/2024
Puntos a favor
Vor allem die Möglichkeit, meine favorisierten Schreibtische zu hinterlegen und über die Schnellbuchung zu buchen, ist toll. Außerdem kann ich immer nachschauen, wer noch alles am Standort ist, und wo die Person gerade sitzt, sollte ich etwas mit ihr auf dem kurzen Dienstweg besprechen wollen.
Desventajas
Ich bin an vielen verschiedenen Standorten unterwegs und die größte Challenge ist dabei nicht, die Tische und Räume zu buchen, sondern diese dann auch vor Ort zu finden. Sehr oft scheitert man schon daran, dass der Eingang zum Gebäude nicht auffindbar ist, und selbst wenn, die Eingänge bzw. Bürotüren nicht offen sind. Dies ist mit Sicherheit kein Software-Problem, aber durchaus ein Problem in der Realität, das nachträglich die Experience kaputt macht, weil man die gebuchten Räume und Tische nicht nutzen kann. Hier vielleicht die Verantwortlichen mehr schulen, wie sie Möglichkeiten schaffen und kommunizieren, dass wirklich alle MAs die Tische, die sie buchen, auch nutzen können.
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Deskbird Fan fast der ersten Stunde
Revisado el 14/2/2024
Insgesamt sind wir mit deskbird super zufrieden und möchten es nicht mehr missen
Insgesamt sind wir mit deskbird super zufrieden und möchten es nicht mehr missen
Puntos a favor
Deskbird bietet uns einen unglaublichen Mehrwert bei der Organisation unseres Büros nach "clean desk Prinzip". Bereits seit 2018 haben wir ein komplett flexibles Büro ohne feste Arbeitsplätze. Da ist Deskbird ein unerlässliches Tool, um die Arbeitsplätze zu organisieren und einen Überblick zu geben
Desventajas
Verfügbare Plätze/Räume könnten übersichtlicher , auf einen Blick, angezeigt werden
Respuesta de deskbird
Thanks for sharing your review. We are glad to know deskbird is helping your manage your hybrid workplace with ease!
- Sector: Administración gubernamental
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Does what is says and is easy to use
Revisado el 7/5/2024
Straightforward app that works really well.
Straightforward app that works really well.
Puntos a favor
This platform is easy to use and is mobile friendly. The app makes the process of booking desks and rooms a breeze.
Desventajas
Sometimes it can be hard to see who's where after you have booked your desk or room. You can see who's booked to be in the office but you cannot see where they are. Sometimes having booked a desk and where you're at an early offsite meeting, it would be great to have other options to hold the booked desk as you were going to use it after 11am.
- Sector: Investigación
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
My daily routine
Revisado el 24/7/2024
Puntos a favor
The ease of booking my favourite spaces. The ease of modifying my booking calendar.
Desventajas
It should be possible to book within 30 days. Although I suppose this is an internal criterion of my company.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
deskbird für IT Dienstleister
Revisado el 13/2/2024
Puntos a favor
Die Einfachheit der Bedienung ist der größte Vorteil für unsere Mitarbeitenden. Der fantastische Support unserer Key Account Managerin ist essentiell gewesen für die schnelle Einführung und anschließende Betreuung.
Desventajas
Das Set an Features ist über die Buchung von Arbeitsplätzen hinaus sehr limitiert. Uns würden konfigurierbare Rollenprofile helfen, um verschiedenen internen Stakeholdern unterschiedliche Bereiche des Admin-Centers zur Verfügung zu stellen und eine kleine Workflow Engine, um Arbeitsprozesse nach der Buchung von Besprechungsräumen auslösen zu können. Aktuell kann deskbird nicht das zentrale Tool für die interne Bewirtung/den internen Service werden.
Respuesta de deskbird
Thanks for your review! Your feedback helps us improve and will be passed onto the team.
- Sector: Formación profesional y coaching
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Would recommend to any Operations team or Office manager to help navigate days in the office...
Revisado el 26/2/2024
Fantastic! Our account manager and the support team have been very positive throughout our...
Fantastic! Our account manager and the support team have been very positive throughout our interactions, helping us out with issues quickly and problem solving with ease.
Puntos a favor
Ease of set up, ease of on boarding users. Low cost and low annual charge. Helps us plan days in the office more effectively, ordering supplies as and when needed helping us prevent waste and over ordering.
Desventajas
Nothing noticed so far, our only con is reminding team members to sign in weekly and schedule their calendars.
Respuesta de deskbird
Thanks for the great feedback, we appreciate it!
- Sector: Biotecnología
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
FlexOffice Desk Reservation using DeskBird
Revisado el 26/1/2024
Super handy and useful addressing all our use cases and gives us peace of mind when it comes to...
Super handy and useful addressing all our use cases and gives us peace of mind when it comes to desk reservation.
Puntos a favor
- Ease of use
- SSO
- Integration with Outlook
Desventajas
- Reporting not too intuitive
- Overview of bookings by people
Respuesta de deskbird
Thanks for your positive feedback! We're glad deskbird meets your needs.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Deskbird - der Weg zurück in die Firma
Revisado el 29/2/2024
Bestes Tool zum Sitzplatzreservieren mit einer einfachen Oberfläche
Bestes Tool zum Sitzplatzreservieren mit einer einfachen Oberfläche
Puntos a favor
Die einfache Nutzung im Admin Portal
Die einfache Anmeldung über das Azure Portal
Desventajas
Supportwege sind meistens etwas schwer und teilweise in Englisch
Respuesta de deskbird
Thanks for your feedback. Our support is available in multiple languages, please feel free to reach out to us at support@deskbird.com
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Deskbird review by Veera
Revisado el 5/8/2024
Overall it is good tool for the purpose.
Overall it is good tool for the purpose.
Puntos a favor
Very user friendly and very efficient. The tool does what is needs to do.
Desventajas
It allows one user to book multiple desks which should not be possible for every user (if Manager can do it, it is reasonable).
I also noticed if someone cancels the desk for a day, it still appears as they are in at a glance view, but when we click on floor plan it does not appear.
- Sector: Práctica de la abogacía
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Cooles und einfaches Platzbuchungstool
Revisado el 14/3/2024
Super - sehr tolles Tool und sehr nette Mitarbeiter. Support ist auch immer sehr freundlich und...
Super - sehr tolles Tool und sehr nette Mitarbeiter. Support ist auch immer sehr freundlich und schnell.
Puntos a favor
Man kann seinen eigenen Platz ganz einfach und schnell buchen.
Wenn man einen freien Platz oder Parkplatz sucht, zeigt es direkt den nächst-besten Platz an. Das Design ist schlicht aber übersichtlich. Das Tool ist sehr selbsterklärend.
Desventajas
Keine Programmierung im Hintergrund möglich für Mitarbeitende, die Teilzeit arbeiten.
Ausserdem finde ich persönlich den "Speichern"-Knopf im Admin-Teil etwas schlecht platziert. So passiert es mir oft, dass ich das Speichern vergesse und wieder von Neuem beginnen muss.
Respuesta de deskbird
Thanks for the great feedback!
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great Experience
Revisado el 25/1/2024
Puntos a favor
Quick and easy desk booking and access to analytics.
Desventajas
I believe once events are integrated with google calendars everything would be on point
Respuesta de deskbird
Thanks for your feedback. We are actively working on calendar integration for events. Stay tuned!