deskbird

4,7 (55)
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Configura tu oficina híbrida: deja que los empleados reserven escritorios de forma flexible

Calificación general

4,7 /5
(55)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funcionalidades
4,5/5
Facilidad de uso
4,7/5
Asistencia al cliente
4,8/5

100%
de los usuarios recomienda esta aplicación
Ordenar por

55 opiniones

Prudencio
Calificación general
  • Sector: Energías renovables y medio ambiente
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Colaboración en la comunidad laboral.

Revisado el 23/10/2024

Uso cotidiano que ayuda a los demás a conocer vacantes en los despachos.

Uso cotidiano que ayuda a los demás a conocer vacantes en los despachos.

Puntos a favor

Es muy práctico e intuitivo. Ayuda a conocer en tiempo real las vacantes que existen en la oficina de las diferentes localidades en las que se ubica la Compañía.

Desventajas

Que no se puede planificar más allá de dos semanas.

Linda
Linda
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great tool & great team!

Revisado el 27/2/2024

Puntos a favor

Easy to implement, easy to use, great UI, great dashboarding

Desventajas

for now, the tool has everything we need

Respuesta de deskbird

Thanks for your feedback!

Giuseppina
Calificación general
  • Sector: Ropa y moda
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

They only hybrid workplace management system you will ever need!

Revisado el 6/9/2022

Great experience from demo to implementation. 10/10! With deskbird, we can finally plan our week...

Great experience from demo to implementation. 10/10! With deskbird, we can finally plan our week (remotely or not), see where our colleagues sit and book a desk where we want it.

Puntos a favor

It's easy to use and intuitive. You can book a meeting room, schedule remote days, or analyze office space usage with just a few clicks. Onboarding was quick and professional. If you run a hybrid/flexible office (and want to save money), deskbird is a must-have.

Desventajas

Nothing comes to mind. Each feature is dedicated to solving specific hybrid work challenges. deskbird is an excellent tool for managing my hybrid office, and I enjoy using it.

Alternativas consideradas

Envoy y Robin

Razones para cambiar a deskbird

better user interface - much easier to use, overall better product
Whitney
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Streamlining Hybrid Work with Ease and Efficiency

Revisado el 14/10/2024

It positive experience with deskbird, highlighting its ease of use, efficient booking system, and...

It positive experience with deskbird, highlighting its ease of use, efficient booking system, and helpful features for managing hybrid workspaces.

Puntos a favor

Real-time availability, calendar integration, & hybrid work support.

Desventajas

Limited customization, basic analytics, scale limitations, mobile app issues.

Gabriella
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great desk and schedule booking app

Revisado el 24/7/2024

Great desk booking and schedule managing app, very clear overview of staff working remote or at...

Great desk booking and schedule managing app, very clear overview of staff working remote or at office. Also a great app for booking meeting rooms since it synchronizes with Outlook Calender.

Puntos a favor

The ease of use and overall clear UX and UI

Desventajas

Some additions needed to be added by customer support in order to view our employees the presence of safety staff when booking (i.e. fire evacuators, emergency staff etc.) This set up took a bit of long time, but when done it was fully operational.

Carly
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Deskbird is great!

Revisado el 21/2/2024

Cannot fault my experience with deskbird, very friendly, helpful and on hand.

Cannot fault my experience with deskbird, very friendly, helpful and on hand.

Puntos a favor

Easy to use, modern looking and has an app and in Teams usage. My team love it!

Desventajas

Would have liked it to include a simple in house floor design tool when designing our floor.

Alternativas consideradas

Robin

Razones para cambiar a deskbird

Easier to use, nicer look, doesn't overcomplicate and more cost effective.

Respuesta de deskbird

Thanks for sharing your positive experience!

Annie
Calificación general
  • Sector: Música
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Solid Product!

Revisado el 4/3/2024

We were looking for a desk booking software as out company returned to office. We had a few key...

We were looking for a desk booking software as out company returned to office. We had a few key issues when considering what product to go with - a tight budget, employees on several (5+!) Google acccount instances as well as a part of the company on Microsoft. Getting employees onboarded via QR for the most part was very smooth, although manually uploading employees was a bit of a pain as it was through .csv file only. Employees adapted to the app pretty quickly and required very little reminding on how to use it.

Puntos a favor

Intuitive interface, great customer support, easy install/onboarding, great price compared to competitors.

Desventajas

Some tasks like deleting bookings takes a long time, only being able to upload users via .csv is a little bit of a pain, some data is difficult to access (specifically bookings that auto-cancel due to not checking in)

Respuesta de deskbird

Thanks for your feedback. With the latest release, now you can choose between the automatic provision of users through SCIM or CSV1, making it easier to edit, delete, or add multiple users at once!

Peder
Calificación general
  • Sector: Biotecnología
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

FlexOffice Desk Reservation using DeskBird

Revisado el 26/1/2024

Super handy and useful addressing all our use cases and gives us peace of mind when it comes to...

Super handy and useful addressing all our use cases and gives us peace of mind when it comes to desk reservation.

Puntos a favor

- Ease of use
- SSO
- Integration with Outlook

Desventajas

- Reporting not too intuitive
- Overview of bookings by people

Respuesta de deskbird

Thanks for your positive feedback! We're glad deskbird meets your needs.

Jordi
Calificación general
  • Sector: Investigación
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

My daily routine

Revisado el 24/7/2024

Puntos a favor

The ease of booking my favourite spaces. The ease of modifying my booking calendar.

Desventajas

It should be possible to book within 30 days. Although I suppose this is an internal criterion of my company.

Jacco
Calificación general
  • Sector: Servicios medioambientales
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Handy tool to see who is where.

Revisado el 1/8/2024

Easy to use and efficient to see who's is where (in the office or not),

Easy to use and efficient to see who's is where (in the office or not),

Puntos a favor

Easy to use and efficient to see who's is where

Desventajas

Not possible to click in one overview to plan for i.e. the coming 2 weeks

Stefan
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

easy to use

Revisado el 23/10/2024

I am basically satisfied with the handling and the Outlook notification.

I am basically satisfied with the handling and the Outlook notification.

Puntos a favor

Simple and intuitive operation. Everything is clearly arranged and easy to use.

Desventajas

I have not recognized any disadvantages for me personally.

Jennifer
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Nützliches und anwendungsfreundliches Tool

Revisado el 4/6/2024

Puntos a favor

Deskbird eignet sich besonders gut, um den eigenen Arbeitsplatz zu reservieren und um Räume zu buchen (für Büro-Gebäude/-Flächen). Man kann auch seine Arbeitszeiten im Überblick behalten. Führungskräfte können außerdem nachvollziehen, wie hoch die Auslastung von Räumen oder Gebäuden ist, wenn sich Mitarbeitende in Büros (Präsenz) einbuchen.
So erkennen auch andere Mitarbeiter: innen wer am Standort ist und wo diese sitzen.

Desventajas

Ich bin zufrieden mit Deskbird. Man könnte eventuell einige Funktionen in andere Programme integrieren. Über MS Outlook ist es aber zum Beispiel bereits verknüpft.

Natalie
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Deskbird Fan fast der ersten Stunde

Revisado el 14/2/2024

Insgesamt sind wir mit deskbird super zufrieden und möchten es nicht mehr missen

Insgesamt sind wir mit deskbird super zufrieden und möchten es nicht mehr missen

Puntos a favor

Deskbird bietet uns einen unglaublichen Mehrwert bei der Organisation unseres Büros nach "clean desk Prinzip". Bereits seit 2018 haben wir ein komplett flexibles Büro ohne feste Arbeitsplätze. Da ist Deskbird ein unerlässliches Tool, um die Arbeitsplätze zu organisieren und einen Überblick zu geben

Desventajas

Verfügbare Plätze/Räume könnten übersichtlicher , auf einen Blick, angezeigt werden

Respuesta de deskbird

Thanks for sharing your review. We are glad to know deskbird is helping your manage your hybrid workplace with ease!

Carola
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Gutes Raum- und Tischbuchungstool

Revisado el 4/6/2024

Puntos a favor

Vor allem die Möglichkeit, meine favorisierten Schreibtische zu hinterlegen und über die Schnellbuchung zu buchen, ist toll. Außerdem kann ich immer nachschauen, wer noch alles am Standort ist, und wo die Person gerade sitzt, sollte ich etwas mit ihr auf dem kurzen Dienstweg besprechen wollen.

Desventajas

Ich bin an vielen verschiedenen Standorten unterwegs und die größte Challenge ist dabei nicht, die Tische und Räume zu buchen, sondern diese dann auch vor Ort zu finden. Sehr oft scheitert man schon daran, dass der Eingang zum Gebäude nicht auffindbar ist, und selbst wenn, die Eingänge bzw. Bürotüren nicht offen sind. Dies ist mit Sicherheit kein Software-Problem, aber durchaus ein Problem in der Realität, das nachträglich die Experience kaputt macht, weil man die gebuchten Räume und Tische nicht nutzen kann. Hier vielleicht die Verantwortlichen mehr schulen, wie sie Möglichkeiten schaffen und kommunizieren, dass wirklich alle MAs die Tische, die sie buchen, auch nutzen können.

Michael
Calificación general
  • Sector: Relaciones públicas y comunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Fantastic easy-to-use- app

Revisado el 23/9/2021

From the moment we spoke to the Deskbird sales team right through to the day we went live with the...

From the moment we spoke to the Deskbird sales team right through to the day we went live with the software, we have been delighted with both the company and the software. Deskbird is exactly what we were looking for and works exactly as we intended, as it offers an intuitive online booking system and was simple to roll-out to the team.

Puntos a favor

We are currently working with limited occupancy in the office (with every other desk empty) to allow for social distancing due to Covid-19, and so it was essential for us to find a system that could let people book desks in advance online - not only to avoid overcrowding in the office, which is critical, but also so that different teams can plan to be in on the same day and sit in the same area.

Desventajas

I can't think of anything? For us, the beauty is Deskbird is its simplicity and ease of use. We don't use - or want - too many additonal features. Its core functionality is perfect for us and works exactly as described - although i have no doubt that more advanced options will be added for those who want or need them.

Suzanne
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great experience!

Revisado el 14/2/2024

Very pleased with how quick and easy it has made the whole process of working a hybrid model and...

Very pleased with how quick and easy it has made the whole process of working a hybrid model and accessing spaces in the office!

Puntos a favor

How it looks, how easy it is to navigate and use, how simple the process of booking and cancelling was!

Desventajas

I would love to be able to tag staff to show which staff have key responsibilities in the office e.g Suzanne, First Aider

Respuesta de deskbird

Thank you for your positive review! User-friendliness is our priority, and we're glad it made your hybrid work model easier. We will pass your suggestions to the team.

asad
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Really optimized the desk spaces in the office

Revisado el 22/1/2024

Puntos a favor

It was introduced in Covid times and after that it has become part of daily life. It helps scheduling if your number of working persons are more than the available work stations.

The visual office mapping is fantastic.

Desventajas

When i used it, the mobile app used to crash sometimes.

Respuesta de deskbird

Hi Asad,
Thanks for sharing your positive experience with deskbird! We're glad it's optimizing your office spaces. Apologies for any mobile app issues; we're actively working on improvements. If you have further feedback or need assistance, our customer support is here for you!

Stephan
Calificación general
  • Sector: Organización cívica y social
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Sehr intuitiv, einfach und mit hoher Akzeptanz

Revisado el 12/2/2024

Puntos a favor

Das einfache Setup, die Übersichtlichkeit, die Anpassungsmöglichkeiten

Desventajas

Bisher ist nichts negatives aufgefallen. Es könnten noch einige Features folgen, wie Anpassungen bei DSGVO, Deskreservierung "immer auf den selben Platz" vermeiden

Respuesta de deskbird

Thank you for your positive feedback! We appreciate your suggestions and will pass them onto the team.

Thomas
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Tolle Software für hybrid Work

Revisado el 14/3/2024

Puntos a favor

einfache Buchung
Integration in Outlook
coole Teamfunktionen, die dazu führe, dass das Office wieder attraktiver wird
entwickelt sich ständig weiter

Desventajas

die Integration in Outlook könnte noch besser werden.

Respuesta de deskbird

Thanks for your review and we are constantly working on making our integrations even better!

Georgi
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Wir sind mit Deskbird extrem zufrieden!

Revisado el 12/2/2024

Puntos a favor

Am besten gefällt mir die einfache und intuitive Bedienung. Auch das Design ist sehr modern und ansprechend. Außerdem, dass man beinahe alles selbstständig konfigurieren und anpassen kann.

Desventajas

Es gibt kaum etwas das mir nicht gefällt.

Respuesta de deskbird

Thank you for sharing your feedback. We're delighted to hear you are enjoying deskbird!

Nico
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

deskbird für IT Dienstleister

Revisado el 13/2/2024

Puntos a favor

Die Einfachheit der Bedienung ist der größte Vorteil für unsere Mitarbeitenden. Der fantastische Support unserer Key Account Managerin ist essentiell gewesen für die schnelle Einführung und anschließende Betreuung.

Desventajas

Das Set an Features ist über die Buchung von Arbeitsplätzen hinaus sehr limitiert. Uns würden konfigurierbare Rollenprofile helfen, um verschiedenen internen Stakeholdern unterschiedliche Bereiche des Admin-Centers zur Verfügung zu stellen und eine kleine Workflow Engine, um Arbeitsprozesse nach der Buchung von Besprechungsräumen auslösen zu können. Aktuell kann deskbird nicht das zentrale Tool für die interne Bewirtung/den internen Service werden.

Respuesta de deskbird

Thanks for your review! Your feedback helps us improve and will be passed onto the team.

Marko
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great Experience

Revisado el 25/1/2024

Puntos a favor

Quick and easy desk booking and access to analytics.

Desventajas

I believe once events are integrated with google calendars everything would be on point

Respuesta de deskbird

Thanks for your feedback. We are actively working on calendar integration for events. Stay tuned!

Christopher
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Tolles Arbeitsplatz- und Raumbuchungstool

Revisado el 14/3/2024

Puntos a favor

- Schnelle Platzbuchung
- Übersichtliche Wochenplanung

Desventajas

- Konfiguration der karten umständlich
- Tägliche Übersicht "Wer-sitzt-Wo" fehlt auf den ersten Blick, Hier muss man etwas Suchen bis man eine geeignete Ansicht findet.

Respuesta de deskbird

We appreciate your feedback and we will pass it to the team!

Janina
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Super Preis- Leistung

Revisado el 18/3/2024

Puntos a favor

Einfach, unkompliziert und zu jeder Zeit ein Ansprechpartner erreichbar.

Desventajas

Wir sind sehr zu frieden und es gibt nichts negatives

Respuesta de deskbird

Thank you, we appreciate your feedback!

Domenico
Calificación general
  • Sector: Arquitectura y planificación
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Thanks for call of today

Revisado el 29/2/2024

I think it is a good product, as specified above, I think it costs too much

I think it is a good product, as specified above, I think it costs too much

Puntos a favor

Ease of use and instant booking updates. For this I consider it a good product

Desventajas

the cost, which inexplicably doubled in the space of two years.
It should not work for active licences (one could forget to eliminate inactive staff). I think it should work per number of average monthly accesses

Respuesta de deskbird

Thanks for your feedback!