Opiniones de LiveCaller

LiveCaller
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Tiempo usado
9 opiniones
- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Otro durante 1-5 meses
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Software de llamada de alta calidad
Revisado el 4/5/2021
LiveCaller te ayuda para que cualquier miembro del equipo pueda responder las llamadas de los...
LiveCaller te ayuda para que cualquier miembro del equipo pueda responder las llamadas de los clientes en cualquier lugar.
Con LiveCaller ya no tendrás que asignar un número de teléfono y un móvil a los miembros del equipo o esperar que finalicen el turno para entregar el número de teléfono o el móvil al miembro del equipo del siguiente turno.
Puntos a favor
Lo que más me ha gustado de este software es que tiene todo lo necesario para una comunicación simple con tus clientes porque tiene chat web, llamadas web (recibir llamadas sin necesidad de número de teléfono) , co-navegación y también puedes conectar Facebook Messenger, Telegram, Viber, etc para manejar todas las comunicaciones desde un sólo lugar.
Lo recomiendo por la facilidad de uso y fácil integración en cualquier lugar, además las personas sin conocimientos pueden utilizar este software sin problemas y si necesitas ayuda siempre puedes contactar con atenció al cliente y te ayudarán encantados. Necesitaba ayuda y me respondió "Giga" que identificó mi problema en la primera pregunta.
Desventajas
Me ha gustado mucho LiveCaller porque tiene todo lo que necesitaba, además irán añadiendo más características y funciones en el futuro

- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Great Customer Support Product with Tons of Potential
Revisado el 30/8/2022
Amazing. The customer support from LiveCaller has been wonderful.
Amazing. The customer support from LiveCaller has been wonderful.
Puntos a favor
The chat and call features work well.
The co-browsing feature is a game-changer for SaaS companies like mine - and the benefit of not having to send a Zoom invite, Google Meet invite, or something else is worth it.
So far, I like the analytics available for each call, including duration and a simple way to collect customer feedback.
Desventajas
The main issue I ran into is the widget does not show up within my application when installed as instructed. We're still figuring this out.
Also, I would like to delete calls, chats, and review data I collected during testing and haven't found an easy way to do that yet. However, customer support has been super helpful.
- Sector: Edición
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I just can't believe this...
Revisado el 24/10/2023
My experience has been so good I'm going to offer to promote their service on our website at no...
My experience has been so good I'm going to offer to promote their service on our website at no cost. Whether they accept or not I don't know but this is the kind of business I want to do business with and the customer service is fantastic.
Puntos a favor
The low cost is by far one of my favorite features. I also like how easy it is for us now to communicate as a team.
Desventajas
To be honest I haven't found much of anything that I don't like I just hope they never change anything. I'm aware every software product or services has their weakness I just haven't found it yet.
- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
A great value for the money!
Revisado el 7/2/2024
I think it's a solid platform and it will work for most businesses
I think it's a solid platform and it will work for most businesses
Puntos a favor
The feature set you get for the price is unbeatable
Desventajas
I wish it had interactions with AI. That would make it almost perfect
- Sector: Servicios de información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
A powerful and easy to implement platform
Revisado el 1/1/2023
A well-organized platform, its structure is intuitive, we can follow up without problems and its...
A well-organized platform, its structure is intuitive, we can follow up without problems and its support is very good.
Puntos a favor
The implementation solution is very simple and fast. So for us it is something viable.
Desventajas
The platform is developing new functions, so we are sure that they will surprise us.
- Sector: Medios de difusión
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best app ever!
Revisado el 28/11/2022
I think they have very good customer support
I think they have very good customer support
Puntos a favor
I love all the features and options of this app.
Desventajas
I think it covers pretty much everything
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great customer success software!
Revisado el 9/9/2022
Puntos a favor
LiveCaller is super simple to use, has all features you need to communicate effectively with your leads and clients, and customer support is great! Highly recommended!
Desventajas
I think all is good, so far. Perhaps if there was a knowledge base available, both for me as a user of Live Caller, and also built into the software - for me to offer to my clients, that would be great.
- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Wonderful tool
Revisado el 23/3/2021
Puntos a favor
Now it's so easy and convenient to communicate with our clients like never before. Varies channels are available through one dashboard, which is awesome.
Desventajas
Nothing to complain about, great software and a great tech support team.

- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
LiveCaller helps you get in touch!
Revisado el 3/2/2025
Overall it was a great experiance. Easy to use wherever I need to and offered to be used over many...
Overall it was a great experiance. Easy to use wherever I need to and offered to be used over many platforms.
Puntos a favor
One of my favorite features is that you can use this over social media apps. That is super convinent when some of the individuals you need to communicate with can only be reached via something like Facebook messenger. The dashboard is also very impressive. It connects you almost immediately to everything that you need to reach clients or work mates.
Desventajas
There were two issues that I saw with LiveCaller. First if you want to have the ablitiy to speak over social media the price does go up monthly. Second I have dropped calls in app before. you have to have a strong wifi connection or good data connection.