Crowdtech

Solución de estudios de mercado para organizaciones

Calificación general

4,5 /5
(10)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funcionalidades
4,4/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,5/5

90%
de los usuarios recomienda esta aplicación
Ordenar por

10 opiniones

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Servicios de información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Creatieve onderzoeksmethodes

Revisado el 2/9/2022

Puntos a favor

De simpelheid van het opzetten van een kwalitatieve en creatieve survey. De opties zijn eindeloos. Als je hulp nodig hebt dan is de service super.

Desventajas

Er zouden meer demo's beschikbaar moeten zijn voor de gebruikers. Op die manier kan je beter gebruik maken van templates.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Good overall experience

Revisado el 16/2/2022

Puntos a favor

It's an easy to use tool with many functionalities for building complex questionnaires. It's a multi-use platfrom where survey, panelmanagement en communitybuilding is integrated. The tooling can easily be used by a large amount of users within one organization.

Desventajas

The Communityplatform needs some more advanced functionalities in order to be aligned with the competition. The survey tooling could use some more well-thought UX questioning technology. Like first-click, eyetracking, better heatmap output, etcetera. The Paneltooling could use some more functionalities to have better tailor made insights into the composition of your panel.

Alternativas consideradas

CMNTY Platform

Razones para cambiar a Crowdtech

Panel management & Survey tooling functionalities
Hubert
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Review Hubert Berger

Revisado el 28/2/2022

Positive

Puntos a favor

The functionality is easy to understand and use

Desventajas

Integration with other channels is not straight forward

Jorien
Calificación general
  • Sector: Filantropía
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Toegankelijk softwarepakket met veel mogelijkheden

Revisado el 14/3/2022

Puntos a favor

Ik werk al bijna vijftien jaar met de surveysoftware van MWM2/Crowdtech. Het pakket is gebruiksvriendelijk en omvangrijk. Je kan veel type vragen programmeren en de mogelijkheden voor het toekennen van voorwaarden zijn omvangrijk. In tegenstelling tot andere pakketten is het in deze tool mogelijk om ook zeer complexe vragenlijsten te programmeren. Ook is het mogelijk om beeld- en/of videomateriaal te uploaden.

Desventajas

Er zijn natuurlijk altijd verbeteringen mogelijk. Hier is gelukkig ook aandacht voor. Het gaat dan om kleine aanpassingen. Als ik een nadeel moet noemen voor toekomstige gebruikers dan is dat de volgende: helaas is een vragenlijst alleen per vraag te programmeren. Er is (nog) geen functionaliteit om een complete vragenlijst (word) te uploaden (en aan te passen).

Pascal
Calificación general
  • Sector: Banca
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Easy to use software with a lot of options

Revisado el 28/2/2022

It's an easy to use tool with many functionalities for building complex questionnaires. We use al the options, survey; panel & community. It is easy to integrate and in your own look & feel. A lot of different types of questions you can use in the survey. And the helpdesk is friendly.

Puntos a favor

Good helpdesk, make the survey in your own look & feel, a lot of different questionnaire types.

Desventajas

In some toolings you can also prepere the data, for example calculated the promotors & detractors and add it as an extra output column in your data. Reporting in the tooling is not so fancy.

Matthijs
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Crowdtech is full of options but very easy to use - just great survey software!

Revisado el 21/2/2022

we use Crowdtech for all our critical surveys such as Net Promotor Score which is an KPI for all the employees in our company. Great software with great support at a excellent price.

Puntos a favor

all the options you would ever want for your survey software and questionnaires, but so easy to use and at a great price!

Desventajas

sometimes Crowdtech implements updates and more functions, but nog always at the better if you have used the software for years and years

Thomas
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Laagdrempelig survey en panelprogramma

Revisado el 2/2/2022

Fijne partij om mee samen te werken. Duidelijke en snelle communicatie, kwalitatief goed werk beloftes worden nagekomen.

Puntos a favor

De responsive survey mogelijkheden en makkelijk in gebruik.

Desventajas

Flexibiliteit in lopende onderzoeken toepassen.

Rene
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent

Revisado el 12/3/2022

Very nice people, great to work with

Puntos a favor

It is very flexible, adjusts itself to our needs

Desventajas

We would like to receive more IT time to customize

Daniel
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

User friendly platform with strong Survey and Community features

Revisado el 17/2/2022

Great platform. You can experience that the platform is built with the insights from market researchers!

Puntos a favor

User friendly despits a wide range of market research features (e.g. mobile surveys, online communities, research panels, etc.)

Desventajas

I would like to have an easy integration with 'other channels' as well. Like whatsapp, social, online chat, etc.

Anna
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Crowdtech easy to survey

Revisado el 12/7/2021

Easy to handle tool of high quality. Fine helpdesk.

Puntos a favor

Intuitive and professional tool with a excellent service.

Desventajas

It takes some clicks while navigating. Sometimes a pop up is required for making easy mistakes.