17 opiniones

SMS Notify!

API de SMS personalizable para empresas de todos los tamaños

4,9 /5 (17 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Calificación general

4,9 /5
  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Funcionalidades
100%
de los usuarios recomienda esta aplicación
17 opiniones
Joseph F.
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Very intuitive and reliable service

Revisado el 25/3/2020

Puntos a favor

Does what it says it will do. And easy to use api.

Desventajas

I did not really have anything negative to say.

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Thank you for such a great review for our SMS API services Joseph. We greatly appreciate you.

John B.
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Happy Customer

Revisado el 25/3/2020

We're able to notify our users of changes to their jobs with multiple different parameters. The only limitations is our skill base and our CRM

Puntos a favor

Works as advertised. Users are getting texts and the reports available help track down any issues

Desventajas

Our needs for this are very basic so currently there isnt anything i do not like

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Thank you John! We're happy to know you enjoy using our SMS API. We look forward to continuously serving you.

Doran B.
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easiest way to integrate SMS based verification.

Revisado el 23/2/2021

SMS Notify! allowed us to quickly deploy a password management system with 2FA via SMS text. It has saved us from having to force our users to install yet another app or profile for 2FA/MFA.

Puntos a favor

SMS Notify! is easy to use and set up. No special hardware or software knowledge needed to quickly and easily integrate into the software we use for password manage 2FA.

Desventajas

The software is pretty much a set and forget system, in our case and there are no cons or anything to not like about it.

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Thank you for this awesome review. We greatly appreciate you and your business.

Corey M.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

It's worth it

Revisado el 25/3/2020

Puntos a favor

It's easy to use and it works with all the wireless platforms

Desventajas

There are some down times that hurt our revenue basis

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Thank you for taking time out of your day to leave such a great review about our SMS API platform Corey. We greatly appreciate it.

Andy M.
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Ease of use

Revisado el 25/3/2020

Works well and provided solution for task required

Puntos a favor

Ease to send text message, support very helpful when needed

Desventajas

Nothing, was easy to install and use. Project went smoothly.

Respuesta de CDYNE Traducir a español

We appreciate your review for our SMS API Andy. Thank you!

Brett C.
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Get Notified

Revisado el 23/9/2019

We've used SMS Notify for all types of projects and it just works, which is exactly what you want out of a notification service.

Puntos a favor

SMS Notify is very easy to configure and the admin console is very easy to navigate through.

Desventajas

We don't have any problems with the software.

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Thank you so much Brett! I'm glad we could provide you with quality services.

Houtan M.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

I like the system

Revisado el 25/3/2020

Puntos a favor

Ease of implementation. Having dedicated number for each ID

Desventajas

cost. I wish it was cheaper. It was fair pricing to start with years ago but as SMS has become more prevalent, i wish it would be cheaper. Perhaps a tiered baseed per sms pricing based on monthly volume

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Hi Maleki! Thank you for leaving this great review for our SMS API. We appreciate you for letting us know what you think.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Otro durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent Product/Fast and Accurate Service

Revisado el 25/3/2020

Puntos a favor

This product does what it says. We are able to deliver notifications to our users with great speed and in large numbers. As a developer, I can say that it is very easy to add to whatever system you're working with. The documentation is very helpful in this regard too.
When there have been issues, the customer service has been excellent. The team at Cdyne has always been quick to respond and assist with any issues.

Desventajas

I would like to be able to send in additional identifying information for my notifications so that I am able to group them on my end when reviewing the logged data that we receive back from Cdyne. This may be in there by now though and I've missed it...

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Thank you for leaving such an amazing review about our SMS API. We appreciate you.

Chisolm W.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great SMS solution

Revisado el 24/2/2021

Puntos a favor

This is a great, fast, reliable, and cost-effective solution for sending out SMS messages to clients/users of my automated call-answering service.

Desventajas

There is nothing specifically that I dont like about this software.

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Thank you for taking the time to leave us a review. It's greatly appreciated. We look forward to continuously growing together.

Randy T.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

IT Review

Revisado el 25/3/2020

SMS notify experience is great.

Puntos a favor

Product is super easy to use and the Cdyne Wiki is very helpful. I like that we get constant updates on any maintenances and updates when any delays have been resolved. Uptime is also great.

Desventajas

Not missing any features, there are times when its a bit difficult to get a more technical support member but has only been a few times that we needed support. Other than that no issues.

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Thank you for taking your time to leave this amazing review about our SMS API Randy.

Andrew H.
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

SMS Notify

Revisado el 25/3/2020

It's been good. The API works and is simple to use. I enjoyed the chat option for support, which I used from time to time.

Puntos a favor

C# API support. No monthly usage requirements.

Desventajas

I'd really like a carrier disconnect list, so I can opt out numbers that the carrier will be releasing to the available number queue.

It is super convenient and offered by other providers. ex. Vibes and Open Market

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Andrew, your review is very important to us and we appreciate your thoughts. We look forward to continuously providing you with quality SMS API services.

Bobbi L.
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Texting Made Easy

Revisado el 26/3/2020

Puntos a favor

-We use SMS Notify as part of our applicant tracking system to correspond with our potential applicants. We use the API to text straight from the applicant's file and the entire team can pick up a conversation at any time so we don't miss a beat even when someone is out of the office.
-Pricing is extremely reasonable.
-We don't need to contact customer service often, but any time we have, they are quick to respond and are very helpful.

Desventajas

I do not know of any cons at this time for SMS Notify!

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Thank you so much for this amazing review Bobbi. We appreciate you so much for using our SMS API services.

Steven J.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Good quality product with OK pricing

Revisado el 25/3/2020

It works very well, the quality of service is awesome and it's very easy to get up and running quickly. Provisioning DID's was a simple process.

Puntos a favor

Easy to use and get started with. Developed an app quickly to utilize the many features of the API. We also liked the ability to host a short code and they made it easy to implement.

Desventajas

The pricing is not as good as some of the other companies in this space. My customers have many options now and we must stay competitive against the larger players.

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Thank you Steven for this review! We greatly appreciate your business and look forward to continuously providing you with quality SMS API services.

Michael K.
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Product

Revisado el 22/2/2021

We have always had a very good experience with SMS Notify.

Puntos a favor

We like this product because we can customize it to our needs with ease. We can change the way we use it on the fly which in our business is a great feature.

Desventajas

We really haven't found anything that we cannot do.

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Thank you for this amazing review. We greatly appreciate it and your business.

Amir K.
Calificación general
  • Sector: Entretenimiento
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Otro durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Good simple API

Revisado el 23/2/2021

Puntos a favor

Simple to use and implementation is fast.

Desventajas

Nothing to mention. Simple API for a simple task.

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Awesome! Thank you for this review.

Ted S.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Simple to write API handling classes from Examples, Reliable to use

Revisado el 25/3/2020

My business runs on SMS Notify. I never, ever have to think about beyond the initial set up and testing. When markets are out or carriers are slow, they let us know.

Puntos a favor

The best thing about this software are the support team backing it up. Extremely responsive to inquiries & requests.

Desventajas

I didn't find any cons. I was able to write the error handling and test classes then push to production in a couple of days

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Thank you for letting us know what you think Ted. We cherish your thoughts and opinion, and will continuously use them to improve our SMS API services.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great solution for user outreach

Revisado el 25/3/2020

Puntos a favor

The solution was very easy to integrate into our ASP.NET solution and allows us to easily reach our customers.

Desventajas

No downside, the software was easy to integrate and use.

Respuesta de CDYNE Traducir a español

Thank you so much for this amazing SMS API review. We appreciate you!