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Isoratec

Solución de gestión de relaciones con los clientes para centros de salud.

5 /5 (1 opinión) ¡Escribe una reseña!
Calificación general
5
/
5
Relación calidad-precio
5
Funciones
4
Facilidad de uso
5
Asistencia al cliente
5
100% de los usuarios recomienda esta aplicación
1 opinión
David C.
Sector: Salud, bienestar y deporte
Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
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A good buy!

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 28/6/2019
Fuente de la reseña: Capterra

We use Isoratec for our field staff who calls on health care providers such as doctors, clinics and outpatient facilities. It allows us to easily organize our day and keep track of progress and referrals, which are our metrics for success.

Puntos a favor

Super easy to use, yet very powerful. Much easier to configure than Salesforce and it conforms to our business model exceedingly well. Lots of management tools for the office and just what we need for our field sales staff. Very low cost too!

Puntos en contra

No problems or issues yet, but I'll keep you posted.

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Respuesta de Isoratec

Thank you David. We appreciate your review and the fact that you like our product !

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10