Opiniones de BeyondTrust Remote Support

BeyondTrust Remote Support

4,6 (2.032)
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Software de acceso remoto seguro

Calificación general

4,6 /5
(2.032)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funcionalidades
4,5/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,5/5

93%
de los usuarios recomienda esta aplicación
Ordenar por

2032 opiniones

daniel
Calificación general
  • Sector: Ingeniería industrial o mecánica
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

trabaja en equipo con soporte remoto

Revisado el 9/4/2023

me parece excelente lo uso en mi empleo todo los dias para acceder a archivos que no tengo a mano y...

me parece excelente lo uso en mi empleo todo los dias para acceder a archivos que no tengo a mano y solucionar algunos problemas tecnicos

Puntos a favor

poder resolver problemas técnicos con los clientes a distancia así mismo poder ahorrar tiempo en la ejecución de lo mismo teniendo mayor precisión al ver lo que esta sucediendo en la pantalla del cliente o simplemente buscar archivos de forma remota cuando no se esta en el sitio

Desventajas

dependencia de conexión a internet si no hay internet sencillamente el programa no sirve, y en cuanto a la seguridad tiene ciertos riesgos al acceder de forma remota si no se toman las medidas adecuadas

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Con un clic para ayudarte

Revisado el 21/2/2023

Puntos a favor

Tienes las característica necesarias para realizar un soporte agradable, fácil y sin problemas desde cualquier lugar del mundo, facilitando así al cliente una solución rápida y eficaz

Desventajas

Como es un software de soporte remoto requieres internet, en tal caso de que se caiga alguna conexión es inservible y no se podrá brindar el soporte adquirido.

Aloima Daniela
Aloima Daniela
Calificación general
  • Sector: Mercados de capitales
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Calidad & Garante.

Revisado el 5/1/2023

Ha sido de gran apoyo en cada proyecto ejecutado y formado en el equipo de trabajo. Nos a dado la...

Ha sido de gran apoyo en cada proyecto ejecutado y formado en el equipo de trabajo. Nos a dado la mejores estrategias para ejecutar en nuestro proyectos.

Puntos a favor

Hemos formado una calidad exacta en trabajo conforme a nuestro clientes gracias a esta increíble herramienta.

Desventajas

Se debilita un poco con trabajo con terceros.

Walter Wilson
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

La práctica se hace muy agradable

Revisado el 15/2/2023

Muy clara la comunicación

Muy clara la comunicación

Puntos a favor

La facilidad para ejecutar el proceso de trabajo

Desventajas

Estamos haciendo la experiencia ejecutiva

Deborah Susana
Deborah Susana
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Facilidad de uso.

Revisado el 3/12/2022

En general mi experiencia con este software es muy acertada y positiva ha cumplido con mis...

En general mi experiencia con este software es muy acertada y positiva ha cumplido con mis expectativas y estoy muy contenta de estarlo utilizando.

Puntos a favor

Es muy fácil de usar al momento en que se tiene que usar sin duda vale la pena y saca de muchos apuros.

Desventajas

En realidad no existe ninguna característica de este software que no me guste en realidad estoy muy contenta y satisfecha.

Temitope
Temitope
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy to use remote support solution

Revisado el 27/8/2022

The product helped us during the Covid pandemic when all users were working from home, it has been...

The product helped us during the Covid pandemic when all users were working from home, it has been a lifesaver for us. I recommend this product to any organization looking for a perfect remote support tool.
It has helped increase our business process and compliance level. We have also been able to meet up with the agreed internal SLA.

Puntos a favor

Its ability to do admin tasks on the end user's system without giving the user an admin password.
Screen sharing does not require any software installation.
It has different ways to access a user system, you can simply send the user a link or inform the user to find you on the public URL.
The solution is very easy to set up compared to some other products.
Third-party integration with solutions like SysAid was also seamless.
With little or no training, the solution is good to go for anyone.

Desventajas

For me, the solution is perfect, except for the UI interface which needs to be improved to make it look more fanciful.

Alternativas consideradas

TeamViewer Remote

Razones para cambiar a BeyondTrust Remote Support

TeamViewer for Enterprise use will require the software to be installed on the end-user PC and licensed but we couldn't do that because as soon as the pandemic came all users already started working from home.
Anna
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Beyond Trust

Revisado el 26/11/2023

My overall experience has been good. I like Beyond Trust remote support better. It is easy to use...

My overall experience has been good. I like Beyond Trust remote support better. It is easy to use and easy to give the link to our end users. In addition, if I am having an issue with my computer, the Help desk uses Beyond Trust remote support.

Puntos a favor

I like this product better than our previous software. Beyond Trust remote support is a lot easier to use.

Desventajas

I do not have anything negative to say about Beyond Trust remote support.

Parth
Parth
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Allow share Screen with the Help of Remote Support

Revisado el 12/2/2023

Puntos a favor

1. Allow remote access and control seemlesly that is without any lag or hand issue .2. Allow companies to have their own secured environment that is restricting the access of employeee3. integrate with CRM , SIEM

Desventajas

1. No support for IOS devices2.. Is comparitively higher in cost than other market established brands

Terris
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Beyond Trust Remote Support

Revisado el 30/11/2023

Overall I like using it, I was able to screen share and successfully assist my customers.

Overall I like using it, I was able to screen share and successfully assist my customers.

Puntos a favor

I like the ability to screen share with members so I can see what they see because most of the time its just user error why members had issues.

Desventajas

When trying to assist MAC users we always had issues connecting due to some security error that would not let us screen share.

Kevin
Calificación general
  • Sector: Servicios
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The easiest and most secure way to access your network

Revisado el 11/8/2023

Puntos a favor

It is easy to create and save credentials to quickly access remote servers and terminals. Helping users is as easy as double clicking their machine name. File sharing is as simple as can be.

Desventajas

Different types of connections have different abilities, which can cause problems.

Chris
Calificación general
  • Sector: Seguridad informática y de redes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

review

Revisado el 18/10/2023

Puntos a favor

easy to use for end user who are not tech savvy

Desventajas

licensing can be pricey and need users within our team to log off

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Ideal Remote Support Tool with Comprehensive Password Management Capabilties

Revisado el 2/5/2023

A really good tool which requires proper implementation to meet the organisations requirements. If...

A really good tool which requires proper implementation to meet the organisations requirements. If it is deployed properly, the tool can operate perfectly with minimal disruptions to remote support operations. In overall the experience has been really good with minimal support requests coming from clients with respect to the daily operations, once finetuned properly.

Puntos a favor

The ease of implementation with the ability to customise to meet client requirements accommodate enhanced security requirements, especially focusing the zero trust concepts. The intuitive UI makes the experience more positive.

Desventajas

Overall, the product is really good. However, have come across challenges due to external factors like connectivity and bandwidth requirements.

Alternativas consideradas

LogMeIn Rescue, Zoho Desk y Zoho Assist
Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent

Revisado el 13/6/2023

Puntos a favor

I liked the fact that it makes to connect with everyone worldwide.

Desventajas

If only they can make it easy to update.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Externalización/deslocalización
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Remote Support

Revisado el 5/5/2023

Very Helpful!

Very Helpful!

Puntos a favor

Screen sharing is pretty cool, because you are able to see what is wrong with your computer

Desventajas

Maybe the alerts/Escaltion. I don’t use it often.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Excellent tool for remote desktop

Revisado el 24/3/2023

Overall experience with remote support is very fantastic and it is thoroughly recommended to use...

Overall experience with remote support is very fantastic and it is thoroughly recommended to use for remote work

Puntos a favor

We use this software to support our team from anywhere means if our team member is not available at the office then it is the best tool to connect with them, another thing is it has outstanding efficiency for support remotely and has good functionality also

Desventajas

There is no more bad thing I can say is sometimes I face technical difficulties and need to use to this, no other thing need to improve

nzai
Calificación general
  • Sector: Organización cívica y social
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

good application for use

Revisado el 16/8/2023

It has helped us to have a desk for offering support and clients

It has helped us to have a desk for offering support and clients

Puntos a favor

The application has a good user interface, I like the intelligent identity threat detection of the software

Desventajas

The application is very hard to initiate it for use in short it's difficult to use this needs to be addressed even support team is not good

Adam
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

manage customer concerns online with this application

Revisado el 20/8/2023

using the application has helped us to respond to concerns on time

using the application has helped us to respond to concerns on time

Puntos a favor

i use BeyondTrust remote support to handle clients concerns, i like its friendly interface, Email automation makes it the best application to use

Desventajas

The application is doing well for me the only issues is that its more expensive for small business to use and customer team are not supportive

Rhonda
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Safe and easy to use

Revisado el 30/11/2023

BeyondTrust is easy and secure and makes using an online support company a breeze.

BeyondTrust is easy and secure and makes using an online support company a breeze.

Puntos a favor

I like that BeyondTrust Remote is secure and can be trusted when we use their product to receive help from our various support companies.

Desventajas

I do have anything that is negative with BeyondTrust.

Chad
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great remote support software!

Revisado el 1/5/2023

Puntos a favor

The ability to pin endpoints and have quick and easy access to them makes supporting our users so much easier. I can literally take a call and be in their machine withing 10 second of the user telling me their issue.

Desventajas

Remote support for mobile devices is a bit more involved. It requires the user installing the remote support app, entering site URL and session key, and enabling screen recording (for iOS devices). It's still not terrible, but it would be nice to have a quicker option. Probably just a limitation of mobile devices though.

Ashwin
Calificación general
  • Sector: Servicios de información
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Good tool to remote in and for troubleshooting

Revisado el 20/7/2023

Puntos a favor

-Handy product.-Easy to use and options are very useful.-excellent connectivity.

Desventajas

Nothing much to point in. Looks works well.

meet
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Name Say's It all

Revisado el 15/6/2023

it is good.hiring someone to solve the issue can be hectic and time consuming, Here is the easy and...

it is good.hiring someone to solve the issue can be hectic and time consuming, Here is the easy and simple solution

Puntos a favor

Easy to access and use. Being an Digital Marketing Executive It Helps Me in All kind of ways. It Helps Me to solve all my software related issues without any discomfort.

Desventajas

It Takes longer time to initiate sometimes, so being patience is the keys, solving hardware problem is not possible so all in all it can solve all your software problems.

Krinal
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Easy connectivity tool used so far!

Revisado el 23/4/2023

Puntos a favor

I've been using this tool since long and it is very easy to use and we can connect easily. We can easily provide support to other users from anywhere. We can also share file easily. It also provides recording option. Along with it they have a great support team.

Desventajas

As of now I did not find anything I don't like about the product.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Externalización/deslocalización
  • Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

"Comprehensive Review of Remote Support Software: Features, Functionality, and Pricing"

Revisado el 18/2/2023

Remote support can be a highly effective way to provide technical assistance and troubleshoot...

Remote support can be a highly effective way to provide technical assistance and troubleshoot issues with remote devices. It enables support personnel to access and control remote devices from anywhere with an internet connection, which can save time and reduce costs associated with on-site visits.

Puntos a favor

I liked most security features such as encryption, access control, and session recording, which can help to protect sensitive information and prevent unauthorized access.

Desventajas

Dependency on internet connectivity: Remote support software relies on internet connectivity, so if there are connectivity issues, it may not be possible to provide support to the remote device.

Bernard
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Remote Support Review

Revisado el 27/4/2023

Puntos a favor

It's an interesting remote support software with bold new ways of tackling help-desk issues.

Desventajas

Could do with a better design for the future.

Anton
Calificación general
  • Sector: Hardware informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Convenient, easy to use program

Revisado el 25/4/2023

6 months

6 months

Puntos a favor

Work from anywhere in the world, no one interferes, and you do not depend on the office

Desventajas

What happens is inadequate customers come across