TravelBank

Esta moderna aplicación de reservas de viajes ofrece asistencia en horario ininterrumpido.

Calificación general

4,7 /5
(209)
Relación calidad-precio
4,7/5
Funcionalidades
4,6/5
Facilidad de uso
4,7/5
Asistencia al cliente
4,7/5

97%
de los usuarios recomienda esta aplicación
Ordenar por

209 opiniones

Pat
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Easy Flight/Hotel Booking

Revisado el 12/3/2019

I've booked a few flights and hotels with TravelBank. Good experience so far, responsive customer support when I did hit an issue.

Puntos a favor

Web UI is up-to-date and user friendly
Employees are rewarded for smart choices while companies save money

Desventajas

Nothing really to dislike, to be honest. Some of the instructions passed through from the hotel was unclear, but that wasn't TravelBank's fault.

Respuesta de Travelator Traducir a Español

Hi Pat, thanks for the review and glad you're enjoying the rewards! If there is ever any confusion due to unclear instructions from the hotel, our customer support team is always on standby to help at support@travelbank.com.

Llewellyn
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Founder Shield Travelbank new user

Revisado el 9/4/2021

I am new user but it is very easy to use in terms of uploading the relevant info. Creating the reports, adding expenses, etc. is a little tricky, but I'm sure I'll get better at it as I use it more. I formerly used an Oracle product at my last company and this way easier to use.

Puntos a favor

upload photo receipt option is so easy. Also great that emailed receipts auto populate

Desventajas

expenses vs. reports and vice versa, adding one to the other, making sure you have the right named report, etc. is a little clunky. This could be streamlined.

Keziah
Calificación general
  • Sector: Ingeniería industrial o mecánica
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

I use for the points but not thrilled otherwise

Revisado el 20/1/2023

Overall, it's nice to have employee profiles saved for repeat bookings, and I'll do it for the CC points, but I can't say I find anything else impressive.

Puntos a favor

I use TravelBank because we get Brex rewards for booking using their software.

Desventajas

I find it really frustrating to search for flights because you have to restart the whole process if you want to look at a different departure date or airline etc; and often times I try to book for other employees and if I don't have their information preloaded the fare will not be eligible by the time I press "book" and I have to restart the whole thing again. I also hate not being able to use TravelBank agents for most modifications, I might as well book directly with the airline.

Patricia
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Standard Good review

Revisado el 12/1/2023

Happy to get money in my bank account.

Puntos a favor

It's easy to use and calculate. I like the software a lot.

Desventajas

There is nothing wrong with the software that I dislike.

Amy
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy, convenient, and efficient process each time using TravelBank.

Revisado el 12/1/2023

Amazing

Puntos a favor

I am able to go back and review details after closing. The process of approving is quick, easy, and efficient. I do not ever have any issues with TravelBank.

Desventajas

I have not experienced any issues to provide feedback

Carrie
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Love this program!

Revisado el 12/1/2023

Puntos a favor

Very easy to use and understand. Clear and concise.

Desventajas

There are no cons. I like this software .

Jeff
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Mileage Expense

Revisado el 12/1/2023

I enter my travel expenses every week and I am reimbursed quite quickly

Puntos a favor

TravelBank automatically calculates distances between locations, so I don't have to remember to check my odometer

Desventajas

I have not uncovered any cons to this point

Lj
Calificación general
  • Sector: Petróleo y energía
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Star Tech Marine

Revisado el 12/1/2023

We love it, it is use weekly.

Puntos a favor

Ability to take a picture of the receipts and the fact I can adjust the price per mile.

Desventajas

It was a little difficult to find how to change the price per mile at first.

Liz
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Travel Bank

Revisado el 20/1/2023

Puntos a favor

I use TravelBank application several times a week to submit mileage for my position. It is very user friendly and efficienty.

Desventajas

None that I have noted at this time - everything works great

Shane
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Ease of use

Revisado el 12/1/2023

Puntos a favor

Very simple to set up and email notifications inform you every step of the way through approval and direct deposit.

Desventajas

Everything is very user friendly and easy to navigate.

Amulya
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Amazing App for an amazing Price (free)

Revisado el 14/3/2019

One word - "Amazing"

Puntos a favor

The ease and simplicity of the product is wonderful. The best part is that you can pull it up on the laptop and finish anything you started on your phone. The Customer service is impeccable. I don't know how you maintain that level of service with a free app. This is a great app and making it free to use, is wonderful. The developer has done a marvelous job.

Desventajas

Honestly there are no Cons considering its free. I would though, definitely suggest some wishful items that can probably make this app extraordinary. 1. Have OCR recognition to catch receipts details. 2. Give user a full access to change anything in their profile, like Company name, company setup and other items. 3. Allow to change/add logo for the reports, with ability to extract as CSV file. Once again I am not classifying these as cons, but suggestions to build on current platform and make it truly an exceptional app.

Respuesta de Travelator Traducir a Español

Wow what an awesome review! We're blushing. Glad you find it so easy to use and appreciate the customer service. We actually do employ OCR for receipt scanning and are working on updating the employee profile customization. Great suggestions!

Jonathan
Calificación general
  • Sector: Logística y cadena de suministro
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado Otro durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Helpful, streamlined and the rewards are great!

Revisado el 11/2/2019

Puntos a favor

Very intuitive and straight-forward. My preferred booking method is Google Flights and this was right up there in terms of bringing the information into a streamlined UI. It makes decision-making much simpler when booking.

Desventajas

I flew Southwest, and the check-in process for Southwest is cutthroat. If you don't check in 24 hours at the dot, you get pretty lousy seating options. TravelBank didn't notify me of check-in until almost 10 minutes had passed since it opened up. This was long enough of a disparity that I got almost the very last boarding position. I set my own alarm for the return flight check-in to avoid this problem on the return flight. Check-in notification emails should go out exactly when it is time.

Jay
Calificación general
  • Sector: Materiales de construcción
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Travel

Revisado el 2/8/2019

Puntos a favor

This is the most user friendly expense software I have ever used.

Desventajas

The lack of segments. I would like to see more options.

Jesus
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Otro durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy to use

Revisado el 11/2/2019

Puntos a favor

Easy to use Prices seemed pretty much the same on airlines direct website I would negotiate with airline directly on offering discounts.

Desventajas

Prices seemed pretty much the same on airlines direct website I would negotiate with airline directly on offering discounts.

Louise
Calificación general
  • Sector: Edición
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

TravelBank Review

Revisado el 24/1/2023

Despite the glitchiness it's definitely been worth it.

Puntos a favor

So much easier than our previous expense report system, where we were actually keeping paper copies of receipts. Expense report formulation is fairly straightforward and the submission / approval process is great.

Desventajas

TravelBank is glitchy. There was a total outage last week (Friday 1/20/23). There are little glitches that occur (sometimes the calendar jumps around; it's hard to click on the expense date you want). Users report other glitches from time to time.

DJ
Calificación general
  • Sector: Automoción
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great change

Revisado el 9/4/2021

Puntos a favor

Coming from Concur, TravelBank's mobile app saves me and my team hours per month in expense reports due to easy of use and intuitiveness.

Desventajas

Great to open and use. Hard to find or understand advanced capabilities. I feel like I'm likely not getting all that I could out of the app.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Super helpful app for managing travel and expenses!

Revisado el 6/3/2018

Puntos a favor

Powerful mobile app makes it easy to take photos and record expenses, like that you can set up rewards for booking travel, can even hook up with your bank account

Desventajas

There aren't that many detractors that I can think of for why to use this application, a lot of it comes down to your preference on the user interface. As an admin the reporting can be a little hard to find for the first time but is otherwise very user friendly

Jacob
Calificación general
  • Sector: Recaudación de fondos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Sexton Review of TB

Revisado el 17/1/2023

Extremely simple and functional for the user and administrator.

Puntos a favor

Utilization of mobile app, and overall functionality.

Desventajas

I currently haven't run into any concerns or cons with this product.

Jeanne
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Travel bank Review

Revisado el 25/1/2023

Puntos a favor

Travel bank is very easy to use. I know when my expenses are approved and when to expect my reimbursement.

Desventajas

All my experience has been good. I'm very pleased.

Andy
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Travel Bank Review from Small Time user

Revisado el 15/5/2020

It has been very easy to understand and implement.

Puntos a favor

Very simple to use and easy to integrate.

Desventajas

Nothing really noticed as con or a negative. I have a very simple business need and it takes care of it.

Alternativas consideradas

Zoho Expense

Razones para elegir TravelBank

Better tracking

Razones para cambiar a TravelBank

Price and use
Shayna
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Travel Bank

Revisado el 12/1/2023

Puntos a favor

I like how the software is easy to use and navigate through. I use the software weekly to calculate my mileage weekly. It's very easy and self-explanatory once you get use to the software. I downloaded the app on my phone to use and its great.

Desventajas

I dont have any dislike about the software

Lacey
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Good

Revisado el 18/1/2023

Excellent

Puntos a favor

It keeps up with my travel and mileage. The reports are easy to access and if I make a mistake its easy to delete and correct. Customer service is available 24/7 and issues get resolved immediately.

Desventajas

Sometimes system is down due to updates during early morning hours.

Davis
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

TravelBank has been the best expense tool I've used

Revisado el 24/4/2018

Makes expenses so much easier.

Puntos a favor

- Customer service is Top 1% - everyone I've interacted with from Connor to the rest of the travel team has been responsive and rewarding.

Desventajas

- Still confused about the travel booking since it doesn't verify/confirm my booking right away so for last-minute trips, I'm cautious about using it.

Bob
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

All in ONE

Revisado el 15/7/2019

Easy to use, great functionality and is a huge time saver.

Puntos a favor

For a busy traveler and to help your life when you return to the office. The TravelBank has you covered, an all in one app to keep you on track!

Desventajas

some of the ways to do reports but was easily resolved

Arham
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

TravelBank Review

Revisado el 12/1/2023

Solving travel for a team through a unified platform

Puntos a favor

The user experience is intuitive, similar to consumer products, with more tools for businesses

Desventajas

Sometimes, booking is buggy and doesn't go through