Opiniones de CleanCloud
Calificación general
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Tiempo usado
189 opiniones
- Sector: Sector textil
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Caso de exito
Revisado el 29/9/2020
En general estoy feliz con CleanCloud. La facilidad y lo intuitivo que es el programa hace que tu...
En general estoy feliz con CleanCloud. La facilidad y lo intuitivo que es el programa hace que tu experiencia de usuario sea genial. Es muy rápido de configurar y en pocos minutos ya puedes tener tu tienda operativa y poder atender a tus primeros clientes
Puntos a favor
La facilidad del software es increíble. Cuando planeaba montar la primera tienda no tenía idea de cómo iba a gestionar mis pedidos hasta que encontré clean cloud, lo probé 7 días y me pareció espectacular. En unas horas configure todo y ya tenia mi lavandería lista para empezar a recibir clientes.
Desventajas
Nos ayudaría mucho a los pequeños negocios que los costos de SMS no fueran tan elevados. Básicamente mejorar las herramientas de marketing para poder potenciar la publicidad hacia nuestros clientes.
Por otro lado, el costo de rentar el software es bastante elevado y creo que deberían dar algún descuento a los clientes que pasen el año usando clean cloud, ya que eso significa que son negocios consolidados que seguirán con CleanCloud durante muchos años mas.
- Sector: Sector textil
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
PRACTICO Y ESCALABLE
Revisado el 8/10/2020
Mi experiencia es buena por que la comunicación con el cliente está muy bien resuelta. y es lo más...
Mi experiencia es buena por que la comunicación con el cliente está muy bien resuelta. y es lo más importante.
Puntos a favor
Me permite crecer y tenerlo todo controlado, definiendo el taller y diferentes locales de Tintoreria,
La trazabilidad de las prendas es buena, y la usuabilidad es muy intuitiva.
Desventajas
Al inicio de la actividad resulta complicado rentabilizar su coste, por el volumen de prendas.
Por otro lado hecho de menos poder hacer un seguimiento y control de las prendas, cuando las subcontrato;
por ejemplo peletero, alfombras, teñidos, pequeñas costuras, etc.
También creo que seria útil poder cotizar un servicio no solo por precio/unidad y precio/kg., sino también por precio/m2 como es el caso de las alfombras y las cortinas.
Llevar la contabilidad depende de la compra de otro programa, en los pequeños negocios lo más necesario es la emisión de facturas y su control. Tampoco me gusta que una vez has facturado un servicio a un cliente, no lo excluya de la factura mensual.
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excelente software
Revisado el 14/8/2022
Puntos a favor
Software especializado para lavanderías y tintorerias. Constante evolución y excelente soporte!!! Aplicación móvil para clientes y drivers de alta calidad
Desventajas
Debería mejorar la gestión de listas de precios para países de alta inflación como Argentina
- Sector: Servicios individuales y familiares
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excelente Aliado
Revisado el 12/11/2022
Puntos a favor
Nos es muy útil en la operación diaria, un gran software
Desventajas
En general todo me gusta, me gusta que es tu compañero de trabajo de cada día
- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Reseña CleanCloud
Revisado el 14/12/2022
Me ayudó en la limpieza y en lo que necesitaba del momento, es de calcio utilización, no ocupa...
Me ayudó en la limpieza y en lo que necesitaba del momento, es de calcio utilización, no ocupa mucho espacio y no me genero ningún inconveniente desde que lo utilice
Puntos a favor
Su fácil utilización, la manera eficiente del limpiador, me pareció un lindo logo, me ayudó con los problemas que necesitaba en el momento
Desventajas
Por el momento no he encontrado algo que me desagrade de la este software, me parece muy completo para la función que se necesita
- Sector: Dispositivos médicos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
La mejor compra
Revisado el 29/9/2022
Una experiencia satisfactoria
Una experiencia satisfactoria
Puntos a favor
Funciona bien y mucha seguridad para trabajar
Desventajas
No encuentro nada que no me haya gustado
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Intuitive and always being updated
Revisado el 19/10/2023
Setup took a little longer than expected because I had to manually go in and set the pictures for...
Setup took a little longer than expected because I had to manually go in and set the pictures for each button. Overall I am very happy with the product, and love how I am getting notified everyday on updates and improvements they are making to the system. Next for me is to start getting the custom app developed for my business. Clean Cloud is helping us to bring our business into the 21st century and stand out against our competitors.
Puntos a favor
Everything is where it should be. Finding what is needed is possible with just a few clicks. Training employees on this software is also a huge bonus, because the buttons have pictures, and it makes it quick to learn how to do the basics when I have turnover at one of my stores.
Desventajas
To have pickup and stops from my driver to my other stores, I have to set up my stores as a customer. This creates orders like it would for a regular customer. So everyday, I have to go in and delete the orders that were created for the store after my driver picked up the items.
Respuesta de CleanCloud
So glad to hear that you're seeing the benefit from CleanCloud Nicholas. Lots more updates planned!
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Cleancloud POS
Revisado el 5/3/2024
Puntos a favor
It is catered to laundromat and dry cleaning operations. It has a unique workflow that makes processing wash,dry,fold and dry cleaning orders easy. We really like the Cleancloud's team support and ability to add features quickly when requested.
Desventajas
The iOS version of the POS app is sometimes clunky and requires a reboot to reflect changes made in the web based version.
Respuesta de CleanCloud
Thanks for the review Dylan, we'll pass your positive feeback to the support and tech teams!
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Started off great- aftercare is terrible
Revisado el 14/2/2022
Frustrating support that has cost me on the business side. and in the end it’s the aftercare you...
Frustrating support that has cost me on the business side. and in the end it’s the aftercare you live with everyday.
Puntos a favor
The simple cloud based interface makes it possible to manage transparently from anywhere.
Desventajas
Support team are just terrible. They are not responsive. They drop the ball on paid deliverables, and they don’t acknowledge and try to fix the shortcomings once they occur. Maintenance on purchased products such as custom apps has been highly problematic. I regret establishing my business trusting their white lAbelled app to be the core of my customer interface
Respuesta de CleanCloud
Hi Elham,
We're so sorry to hear this. All support requests sent to support@cleancloud.com are responded to within an hour during business hours and we always try to go above and beyond to help. We're sorry we couldn't provide the exact solution you needed, in these rare occasions we do provide available workarounds. Regarding our apps, we must abide with Apple guidelines and cannot speed up their processes nor influence their requirements but will always try to do everything we can to help
- Sector: Sector textil
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Dry Cleaning POS
Revisado el 21/2/2024
Puntos a favor
CleanCloud is very user friendly for my employees. I have a wide range of age in my employees and they have all adapted well to using CleanCloud. I also love that I can pull up the program at home to address issues or send invoices.
Desventajas
We have some confusion with our specific laundromat getting messages from a different laundromat a few states away. I've sent a support message but the bugs haven't quite been worked out yet.
Respuesta de CleanCloud
Great to hear your staff are getting on well with the software. Hope support have solved that issue for you now.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Cosmopolitan review
Revisado el 20/2/2024
Puntos a favor
App and everything that comes with it,
Driver app
Desventajas
Customer support
Takes to long resolve issues
Lots waisted time
Respuesta de CleanCloud
Thanks for the review Costa. I'll pass on the feedback re: Support. It might also be worth checking out our Facebook Community pages to see if your question has been raised there previously. https://www.facebook.com/groups/151508350110336/
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Cleancloud POS
Revisado el 21/2/2024
Puntos a favor
Cleancloud is cloud based and this is very important feature for the business.
Desventajas
Cleancloud provide the required services that we need for the business, so the business doesn’t have cons for this cloud based POS software.
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Four years of satisfaction
Revisado el 23/2/2024
Puntos a favor
Customized setup and ease of use. Administrative oversight
Desventajas
Needs to separate dry cleaning and laundromats
Respuesta de CleanCloud
Great to hear, thank you for the feedback Howard!
- Sector: Sector textil
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Exceptional
Revisado el 5/3/2024
Puntos a favor
Very user friendly. Easy to add products,
Desventajas
I have no issues at all with Clean Cloud
Respuesta de CleanCloud
Thanks for the feedback Julie, that's great to hear!
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Owner of business
Revisado el 20/3/2024
Puntos a favor
Program is simple to use after set-up and set up costing is good as very competitive.
Desventajas
The first set-up is difficult and users needs practice.
Respuesta de CleanCloud
Thanks for taking time to review Jordan, good to hear you're getting on well with the software
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Cloudy cloud
Revisado el 20/2/2024
Puntos a favor
Set up service was a great help. Connected easily.
Desventajas
When you want to look up an invoice, you have to hand type it in otherwise it goes into Cleaning
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great product. Great price
Revisado el 14/4/2023
Great experience. Love their team. Theyre constantly improving. Having other competitive software...
Great experience. Love their team. Theyre constantly improving. Having other competitive software companies has pushed them to up their game and it shows. Its getting better.
Puntos a favor
Great customer service. Product works great. Pretty customizable. Multi store access. Multiple user accounts. Pricing is perfect. Great reporting. Fairly easy to use and navigate. [sensitive content hidden] is our rep and a great support and resource
Desventajas
Cant customize where notifications go. Would be great to have text notifications of orders. Makes doordash tough if it isnt being watched consistently. Makes it hard if there are multiple people involvedThe customized app isnt fully customizable and fairly limited. People can place orders with an nonworking credit card
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
CleanCloud POS, Order Management and Delivery Driver app
Revisado el 6/2/2022
From the day-to-day operations to the affordability to customer management, the CleanCloud people...
From the day-to-day operations to the affordability to customer management, the CleanCloud people know how to provide SAS with ease of use and great training and support.
Puntos a favor
CleanCloud does everything I need it to do at a reasonable price. It streamlined our in-store operations and completely simplified our pickup/delivery business.
Desventajas
Nothing comes to mind at the moment. I'd have to give this some thought.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Clean Cloud POS Review for Laundromat
Revisado el 20/2/2024
Puntos a favor
Easy to use, and it can be installed on any devices, along with remote management as well.
Desventajas
Doordash feature, as it has not yet turned any sales.
Respuesta de CleanCloud
Thanks Amit. Have you looked at our Facebook Community pages? We've got customers there using Doordash and I'm sure they'd be happy to share their learnings and offer some advice https://www.facebook.com/groups/151508350110336/
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best complete software package in market
Revisado el 29/9/2020
Its good so far.
Its good so far.
Puntos a favor
First of all is cloud based, Web, costomer app, driver app all you need for today's industry is all integrated. need little more work on reporting and payment integration.
Desventajas
Reporting needs to be precise in means of tax calculation and the rest of the reporting could be much better, payment integration need more work,
- Sector: Servicios individuales y familiares
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Built for shops. OK for collection and delivery but not great for new web customers
Revisado el 20/2/2024
Great for an existing established business and for shops. Difficult to grow a delivery and...
Great for an existing established business and for shops. Difficult to grow a delivery and collection only business via web traffic because customers are put off by having to log in.
Puntos a favor
Automation of payment collection and delivery route delineation
Desventajas
New customers have to create and account and / or log in before being able to see prices so this puts off a lot of new customers
Respuesta de CleanCloud
Hi Anne, thanks for the feedback. Just clarifying, do you mean on the app the customer has to log in to see pricing? Not on your website?
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Laundry Software that's got me in a spin!
Revisado el 28/11/2018
Like any decent software you'd expect it to transform your working practices but my oh my we could...
Like any decent software you'd expect it to transform your working practices but my oh my we could not live without Cleancloud. We found the software by chance and since the day we got involved with the lovely crew at Cleancloud we have not looked back. Nothing is too much trouble.
Love their pragmatic problem solving attitude when we have spoken to them about various proprietary requests that they have always managed to handle.
The software does everything I could possibly need and more and my staff find it simple enough to use. Its elegant will cater for all my needs as my business grows
LOVE LOVE LOVe
Puntos a favor
Clean and intuitive
Comprehensive
Well priced
Patient and helpful support team
Logical
Desventajas
Nothing and given that the developers actively seek customers feedback and suggestions to develop this already comprehensive bit of kit, I'm sure if there was a con they would sort it out.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Soap and Bubble Wash House love CleanCloud
Revisado el 24/10/2016
The CleanCloud system has been a massive boost for our business .. implemented the system early...
The CleanCloud system has been a massive boost for our business .. implemented the system early this year (2016) and it has underpinned our business growth and development...
Our staff love it, the clients can see we are far more professional and from a business management perspective I can track the results as they happen ...
We have been able to use the data to develop our strategies & go forward direction
Customer service is great & we have worked closely on developing specific solutions for our business ...
Would highly recommend David and the CleanCloud team (Simon, Peter & crew)
Many thanks
Puntos a favor
Adaptability that allows us to customise for our specific needs
Desventajas
Its early days and its come along way in the 10 mths we have been using the system ... the development of new features have flowed consistently
The only challenge is the QZ tray for linking to printers ... but this is seemingly a challenge with all cloud systems ...
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I'm Impressed!!
Revisado el 30/8/2016
I have been looking at software for over 3 years that would accommodate most of my needs; easy to...
I have been looking at software for over 3 years that would accommodate most of my needs; easy to use, value for my money & customer support. Honestly, my husband was using a DOS system for over 20 years in which worked perfectly fine but definetly needed updateing. Believe it or not I have gone to all sorts of dry cleaning convention and found CleanCloud on my twitter feed one day. So I decided to research the software, do the trial and even go as far as paying for it to be able to test the product. Why you ask? Well after doing research for 3 years I found that an investment of $500 to test run their product was a lot cheaper than spending $25,000 for other software. I am SO impressed with their customer service; nothing imperfect bt I am in USA and they attend to me immediately and without hesitation. Go for it and get the software-believe it will be worth your time and money!!! I highly recommend it.
Puntos a favor
You can use your exisiting hardware, the customer service is fantastic (Simon & Peter are excellent), I have found nothing that is as innovated and cost effective. Although the look is very plain, I love it because most dry cleaning programs have to many images and can be confusing for our staff.
Desventajas
My only con is that it doesn't intergrate with Inuit Quickbooks; which is the accounting software I use.
- Sector: Sector textil
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 1.0 /10
A disappointing product and experience
Revisado el 21/10/2020
Overall, the product looks good on the surface but does poorly when put to use for its barcode and...
Overall, the product looks good on the surface but does poorly when put to use for its barcode and garment management features.
Puntos a favor
The system has a great way of managing and creating items and orders manually.
Desventajas
There were a lot of issues with the way the system keeps track of orders and items by barcode. There were bugs that had been reported to support but they treated some them as 'feature requests' even though they're critical to prevent human errors or make the system less difficult to use.