Striven

ERP colaborativo para la gestión de procesos de negocio

Calificación general

4,8 /5
(112)
Relación calidad-precio
4,7/5
Funcionalidades
4,7/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,8/5

100%
de los usuarios recomienda esta aplicación
Ordenar por

112 opiniones

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Educación superior
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 1.0 /10

Mi solución

Revisado el 14/5/2022

Es una herramienta que se huza en el Internet para que la utilicen las pequeñas y grandes empresas en todas sus actividades como el manejo del personal, gastos de la empresa como la nómina, ganancias, inventarios, manejo de los clientes, historial de la empresa , trabajos a corto y largo plazo , noticias de la empresa, comunicación y relación con las redes sociales, navegación por la nube llena de información para conectarse con otras empresas , admite integraciones con Google, Microsoft, Authorize.Net, Yodlee y ShipStation.
Los usuarios pueden acceder a Striven desde cualquier lugar y en cualquier dispositivo. No se pierde productividad por que se actualiza automáticamente. Striver ofrece servicios, soporte técnico en línea atraves del chat por celular, tables, computadora por usuario para poder analizar su negocio.

Puntos a favor

Es una herramienta que se huza en el Internet para que la utilicen las pequeñas y grandes empresas en todas sus actividades como el manejo del personal, gastos de la empresa como la nómina, ganancias, inventarios, manejo de los clientes, historial de la empresa , trabajos a corto y largo plazo , noticias de la empresa, comunicación y relación con las redes sociales, navegación por la nube llena de información para conectarse con otras empresas , admite integraciones con Google, Microsoft, Authorize.Net, Yodlee y ShipStation.
Los usuarios pueden acceder a Striven desde cualquier lugar y en cualquier dispositivo. No se pierde productividad por que se actualiza automáticamente. Striver ofrece servicios, soporte técnico en línea atraves del chat por celular, tables, computadora por usuario para poder analizar su negocio.

Desventajas

Todo me gusta por ser una manera ágil y moderna para mis actividades económicas.

Jose
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Recomendable

Revisado el 22/11/2022

Gestión de vacaciones, generación de informes de manera sencilla

Puntos a favor

Un producto que cumple con su cometido, de fácil uso e intuitivo con grandes prestaciones para el día a día

Desventajas

Algun tutorial de usabilidad para personal menos cualificado o con nociones de software mas limitadas.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Muy buena solución

Revisado el 16/3/2023

Puntos a favor

Lo utilizo sobre todo como herramienta para el teletrabajo y gestión de recursos humano, como solicitud de vacaciones. Funciona muy bien y es fácil de implementar

Desventajas

De momento nada negativo a destacar. Funciona de maravilla

Lisa
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Software that acts like it's expensive but it's not

Revisado el 13/6/2022

Better inventory management, less training time, robust accounting

Puntos a favor

This product is easy to use and integrates with other programs

Desventajas

A/R aging only has one option - age by due date instead of invoice date.

Alternativas consideradas

NetSuite

Razones para elegir Striven

Inventory

Software anterior

Quickbooks Online

Razones para cambiar a Striven

Cost. Functionality very comparable.
Geoff
Calificación general
  • Sector: Práctica médica
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Account Manager Medical Waste Sales - Review

Revisado el 15/2/2023

great

Puntos a favor

Connecting teams in a simple and efficient manner. Great for task management and pulling in different people when needed. Also provides wonderful transparency and helps ensure accountability.

Desventajas

Would like the system to allow an email address to be used for multiple contacts -- some offices use 1 central email address for each contact person. Thus, they have different phone numbers but use same email address and it is difficult to create new contact if email address is not unique.

Kelly
Calificación general
  • Sector: Formación profesional y coaching
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Striven

Revisado el 15/2/2023

Puntos a favor

Easy interface to view and system is pretty intuitive.

Desventajas

Sometimes takes a while to find certain functions.

Chris
Calificación general
  • Sector: Recursos Humanos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Ideal system

Revisado el 28/12/2022

Puntos a favor

We explored a variety of ERP packages and the possibility of creating our own when assessing our business needs. We found Striven to be an ideal system that could evolve along with our company. I personally enjoy using the report builder to measure data, as well as the accessibility of the software and its capacity to create tasks quickly. This makes it easier for our company to stay organized and efficient with our internal communications.

Desventajas

Honestly, I don't dislike much about Striven. It's very user-friendly and I'm able to find what I need quickly. I was able to come up with a solution, but it would be great if there was an option to age from either starting point.

Vaibhav
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Just Perfect Solution For Project Management!

Revisado el 6/3/2023

Striven is a perfect project management solution for all companies who works on multiple projects and teams to improve work quality and team collaboration very quickly. Striven is easy to use and provides a great customer support to solve your queries.

Puntos a favor

This Software is a perfect solution for us to manage multiple projects with our team simultaneously. We can perform multiple activities like tasks status tracking, documents sharing, reports generating, etc.

Desventajas

Their is some limitation in third-party tools integrations other than this not have any problem with the software.

Austin
Calificación general
  • Sector: Agricultura
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

HAA review

Revisado el 16/2/2023

Puntos a favor

Inventory management features and sales reporting

Desventajas

Sometimes it's a little clunky to learn, but once you figure it out it works well

Marielle
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

User friendly and efficient!

Revisado el 15/2/2023

It has been great. Their customer support team has real people responding to your questions and they have great response time and are always happy to help!

Puntos a favor

I like the report builder best because you can configure and pull your own reports on just about anything in the system! It makes tracking metrics on my data entry so easy.

Desventajas

I like the timesheet feature but I wish there was a feature where you can copy a past timesheet into draft form for your current week and then edit the hours. I often work in the same item categories and it would save time completing this necessary but sometimes time consuming task.

Anthony
Calificación general
  • Sector: Entretenimiento
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great software

Revisado el 14/3/2023

Easy to use and organize

Puntos a favor

It’s easy to use and efficient. Makes running a buddies easy

Desventajas

It’s not bad at all. Could be alittle bit more user friendly in the sense that there is a lot of different options to choose from but it’s needed.

Brandon
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Growing into striven

Revisado el 20/2/2023

we just finished our first fiscal year with striven, clients, receipts, jobs are all in and we couldn't be happier. Purchasing Striven ahead of time is going to make it so much easier to grow without data migration and I can grow into additional features/functions to suit my business needs with each growth stage. [sensitive content hidden] was phenomenal through the process and was a huge part of me joining. The level of communication and support has been fantastic. I'm looking forward to reducing my role in other areas of he business so I can spend more time in Striven and how I can better use it to serve my team better.

Puntos a favor

The support is next level. Fairly easy to maneuver in Striven and only had to learn a few tasks/clicks that seamed foreign to my experience with other CRM software.

Desventajas

when choosing a category like clients or vendors it doesn't automatically give you a list. you have to click the search button to populate the list which is an unnecessary step for me.

Raúl
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

CRM with an intuitive interface

Revisado el 11/7/2022

Puntos a favor

What I have liked the most during the time I have tried it is how usable and easy to understand this CRM is. Many times one of the biggest handicaps you find is the complexity of the platform itself, not so in Striven.

Desventajas

A greater number of updates to the platform would be interesting so that the CRM evolves even faster.

Ashley
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Far beyond our expectations

Revisado el 19/8/2021

The staff have been wonderful to work with. They are very direct with there vision, feature capability, and direction of software. There support team have been very crucial in helping us get started with our migration. The overall software has been very well developed and functionality has already saved hours of time in our day to day operations.

Puntos a favor

I love the customization of this software. I can treat any report that narrows down exactly the info I need for invoicing, quoting, part management and more. In the few short months we have used it and very little training I have been able to navigate this system and save myself hours of unnecessary data entry. The ease of use and import has been a huge highlight to this software. They are constantly putting forth effort to make this software improved in function and reliability.

Desventajas

Consistency within features that do not go parallel through out the software. Some of the reports could have cross data to give a more comprehensive report however they said this maybe in a future feature release. Reports are still extremely powerful.

Orion
Calificación general
  • Sector: Automoción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Extremely Robust and Dynamic

Revisado el 27/7/2021

Everyone within the company has been extremely helpful and responsive. The different departments worked very well together to pass along information that had been given so that our company did not have to constantly repeat information for the integration. They answer our questions quickly and accurately and we have had essentially zero hiccups along the way.

Puntos a favor

This software has everything a business would need all in one place. Too many times do companies find themselves needing a handful of different software programs to organize their different departments. Striven takes all those major departments and stores it in one place, which makes it significantly easier to track, organize, and provide the information needed.

Desventajas

There are so many features it can be a bit intimidating to learn for a user who is used to much less.

Alternativas consideradas

NetSuite

Razones para elegir Striven

Our parent company is an automotive dealer, which used dealership accounting to manage our books. This was not conducive to our needs and was grossly overpriced for far less options. We broke away from the parent company and we needed our own software. Striven offers that and much more.

Razones para cambiar a Striven

Timeliness, responsiveness, and most importantly, cost.
Cory
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Striven For Engineering

Revisado el 15/2/2023

We are trying to automate and organize alot of our engineering data so we can stream line our administration duties which take up a lot of our time and have been short cut in our manual procedures.

Puntos a favor

We like that we can export data cards from Solidworks with all of our part data and BOM information into a format that Striven can import and update within our ordering and customer systems.

Desventajas

I have not had enough time to use Striven to work out the cons.

Bill
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Striven is the ERP for Growing Businesses

Revisado el 9/5/2021

Puntos a favor

Striven is the most customizable ERP on the market. Offering the ability to customize everything from sale order documents to emails! Allowing customizations in the processing of sales orders, invoices, and items.

Desventajas

Some of the integration features are lacking, but Striven actively updates its software to include new integrations every 5 weeks!

Alternativas consideradas

SAP S/4HANA Cloud

Software anterior

Quickbooks Online
Dustyn
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Very Easy to Use

Revisado el 12/8/2021

Puntos a favor

The inventory management system that Striven has developed has made it very easy for us to process, ship and bill orders in a seamless and efficient manner.

Desventajas

The reporting in Striven is not great but they have it on their roadmap to develop and redesign their reporting.

Ryan
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Excellent value

Revisado el 13/1/2021

Puntos a favor

It has an incredible amount of features for the money and there is no license level, meaning one user license gives you access to everything. Many other products require you to buy additional items to get more features. Having the project management / time tracking system live in the same place as a full accounting product is a *huge* help.

Desventajas

It could use some UX help as some things aren't always very intuitive. We found a few tasks in our older system were easier to reason about, but overall the UX is decent.

Alternativas consideradas

Planview Daptiv
MAJEDA
Calificación general
  • Sector: Recursos Humanos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

FUNCTIONAL

Revisado el 11/8/2021

Puntos a favor

THE PLATFORM IS EASY TO NAVIGATE AND HAS ALL THE FEATURES AN OFFICE NNEDS FOR SALES AND CRM

Desventajas

EMAIL INTEGRATION WITH OTHER APPLICATION

Alternativas consideradas

HubSpot CRM

Razones para elegir Striven

COST AND EFFICIENCY

Software anterior

Bitrix24

Razones para cambiar a Striven

COST
Justin
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Striven Review

Revisado el 13/2/2020

Puntos a favor

We use Striven on a daily basis and it has been a major upgrade for our IT systems. Striven facilitates our sales tracking, quoting customers, information repository and centralized place to store and access sales info. All sales can now view and edit quotes if folks are out

Desventajas

The calendar functionality is difficult to get accustomed to.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Striven NU

Revisado el 8/8/2022

Puntos a favor

It is a very suitable software for my job. Thanks to the software, I can see even the smallest details. I get my work done with this software.

Desventajas

It seems to have some shortcomings in terms of interface and settings. Other than that, I can say that there is nothing bad about it.

Michael
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Highly Recommend

Revisado el 15/2/2023

Scheduling, billing, proposals, etc.

Puntos a favor

Very easy to use and train on new employees.

Desventajas

Would like a feature that deals with mid-tier projects.

Elizabeth
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

RCH

Revisado el 11/8/2021

Puntos a favor

Easy to use and to keep track of employees

Desventajas

As of now can't think of anything I didn't like about this software.

Brandon
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Alternative to Quickbooks

Revisado el 16/2/2023

Puntos a favor

My name is Brandon and I do the bookkeeping for a small general contractor in Florida. We wanted to find a feature-rich software that wasn't Quickbooks. Striven has a great overall interface. The system allows for a good amount of customization. Unlike Quickbooks, Striven has a great customer service support team to help with your setup and any future needs. We do have some additional customizations that we would like to see in Striven. We have already reached out to the Striven team and they are welcoming the conversation. I look forward to growing the business with Striven as our system.

Desventajas

I would like to work with Striven to build out the job costing reporting and functionality more.