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399 opiniones
- Sector: Ingeniería industrial o mecánica
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Si lo conoces, lo adoras
Revisado el 1/4/2023
Muy buena.
Muy buena.
Puntos a favor
Despues de usar varios programas, Expensya me ha facilitado la vida. Es facil registrar los gastos, los tickets y tener la aprobacion En todo momento se cuanto llevo gastado.
Desventajas
Que no tenga un sumatorio de los gastos registrados sin enviar.
- Sector: Seguros
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Es una herramienta muy ágil para grabar los gastos
Revisado el 13/5/2022
Puntos a favor
Es rápida y grabar los datos no resulta tan pesado.
Desventajas
En una misma hoja, debería poder incluirse todos los destinos
Respuesta de Expensya
Hola Javier Muchas gracias por tu comentario.De hecho, cuando entras un gasto de kilometraje, puedes añadirle tantos destinos como desees. Haciendo clic en (+) podrás ir sumando paradas a tu viaje. La aplicación calculará automáticamente los kilómetros realizados y la indemnización correspondiente. Para cualquier otra pregunta, no dudes en ponerte en contacto con nuestro equipo de asistencia a partir del email support@expensya.comAtentamente,El equipo de Expensya
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
sencillez
Revisado el 22/12/2022
muy buena, nos facilita mucho la gestión de gastos.
muy buena, nos facilita mucho la gestión de gastos.
Puntos a favor
Desde que Expensya llegó a nuestra empresa, a nuestro equipo nos resulta sencillísimo gestionar los gastos ya que es un proceso muy muy sencillo y rápido.
Desventajas
Hasta el momento no he encontrado nada negativo
- Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Fácil y rapido
Revisado el 24/5/2022
Semanalmente paso mis gastos y rápidamente son aceptados y reingresados
Semanalmente paso mis gastos y rápidamente son aceptados y reingresados
Puntos a favor
Facilita mucho el poder escanear los gastos y no tener que guardar facturas o tickets.Es muy intuitivo.
Desventajas
Hay veces que el escaneo inteligente no reconoce la factura o ticket
- Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
usabilidad expensya
Revisado el 17/5/2022
Puntos a favor
lo intuitivo y la facilidad de uso que permite en la creacion de todos los gastos
Desventajas
A veces un poco lioso el tema de los gastos, luego los informes..
Respuesta de Expensya
Hola Juan,
Muchas gracias por tomarte el tiempo de compartir tu opinión sobre Expensya con nosotros.
Para responder a tu pregunta, te invitamos a ponerte en contacto con nuestro servicio de atención al cliente (support@expensya.fr). Estaremos encantados de ayudarte
Gracias por tu interés,
- El equipo de Expensya
- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
facilidad y control. Evita errores.
Revisado el 5/12/2022
facilísimo.
facilísimo.
Puntos a favor
Que hagas la foto y te rellene automáticamente casi todos los campos parece magia.
Desventajas
no. He usado anteriormente otros programas de gastos y me parece hasta la fecha el mejor.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
practice
Revisado el 27/2/2019
Puntos a favor
easy to use , quite complete , integration with other softwares
Desventajas
design of the app should be optimized, more fliter for the expenses would be nice
Respuesta de Expensya
Hello,
Thank you for your feedback.
Concerning the design problem and expenses' filters, I will transmit your comment to our teams.
Thank you again and please don't hesitate to contact us on support@expensya.com if you need any help.
Bests,
Expensya Team
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Very functional and intuitive
Revisado el 4/3/2019
Positive but the foreign currency issue really needs a solution!
Positive but the foreign currency issue really needs a solution!
Puntos a favor
Feature-rich and intuitive. The OCR scanning is really nice!
Desventajas
The exchange rate from expenses abroad is significantly lower than what I'm paying with my credit card.
The correct value cannot be entered however, which leads me to creating a lot of extra work getting it filled out with the right amounts. NOT handy!
Respuesta de Expensya
Hello,
Thank you for your feedback and you motivational message.
Concerning the exchange rate, could you please contact our support team on support@expensya.com so that they can look into your issue?
Thank you again for your feedback.
Bests,
Emna- Support Team
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
I would never recommend this to anyone
Revisado el 5/10/2022
Puntos a favor
Nothing at all.
Desventajas
As user : Slow to upload receipt and need to wait quite a while before changes made can be saved. Can't view all expense line clearly and completely unless download to excel. Need to create report before expenses can be submitted to Finance dept. Status of expense/reports are so confusing and do not make sense.
As finance dept : unable to view all expenses by employees. Unable to find specific claim even when we know the employee name. Only able to view/select 50 lines of reports each time and need to go to next page to select more reports for validation. Filter sucks. No total available to check amounts to reimburse.
- Sector: Redacción y edición
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Feedback about Expensya
Revisado el 8/3/2019
- in terms of employee satisfaction : really good feedback since there is no more paper involved
-...
- in terms of employee satisfaction : really good feedback since there is no more paper involved
- in terms of accountancy process : time to process the expenses in SAP decreased (at least 75% of time saved)
Puntos a favor
- easy to install
- easy to use
- good feedback from our employees (users)
- Expensya's helpdesk is very available and reachable quickly (less than 1/2 minutes each time I called)
- great reactivity from the business staff
Desventajas
- some features are not changeable, but the helpdesk is always here to show you another way to reach what you're looking for
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
efficient tool
Revisado el 18/3/2019
Great time saming
Great time saming
Puntos a favor
easy to use, fast, automatic recognition very accurate
Desventajas
I'd like it to be interfaced with my amex card account, in order to align the currency rates. I always have discrepencies between the reimbursement and what I pay to Amex
Respuesta de Expensya
Hello Emmanuelle,
Thank you for you feedback and your motivational message.
Concerning the integration with amex card account, this is available for Rimowa entreprise. Could you please talk about it with the admin of Expensya account to have it active for you?
Thank you,
Expensya Team
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Great solution to manage expense reports:). It makes life much easier
Revisado el 11/8/2015
Pros:
- Availability on all mobile platforms + web
- Smart scan : no need to fill all the required...
Pros:
- Availability on all mobile platforms + web
- Smart scan : no need to fill all the required fields to describe an expense. Just take a photo of your receipt
- Excel export, better you can send it directly by mail
- Invoices saved in the cloud and downloadable in 1 click
- Multi-currency and afford updated change rates automatically
- Reactive support team
cons:
- Nothing to report
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
great quality services
Revisado el 8/3/2019
user then promoter
user then promoter
Puntos a favor
easiness to implement
easy to connect easy to use
user friendly
Desventajas
way of improving may be the self learning digital process
Respuesta de Expensya
Hello,
Thank you for your feedback and your evolution request. Could you please give us more details so that we can ameliorate it?
Please don't hesitate to contact us on support@expensya.com.
Bests,
Expensya Team
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Easy to use
Revisado el 27/3/2019
You spend money, you take a picture, you fill the expense report, you wait and get your money. ...
You spend money, you take a picture, you fill the expense report, you wait and get your money. Simple and efficient.
Puntos a favor
- The IOS app uses the camera to take pictures of the receipt and analyses them to fill the required fields.
- Simple to use
- Sync between desktop and mobile app is great
Desventajas
Nothing so far. You spend money, you take a picture, you fill the expense report, you wait and get your money. Simple and efficient.
- Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Good experience, performing very well
Revisado el 26/8/2020
Puntos a favor
Very quick and accurate receipt recognition
clear reporting
good and easy integration with accounting SW
User friendly App
Desventajas
don't recognize Japanese receipts, no flexibility for customize reporting
Respuesta de Expensya
Hello,
Thank you for your feedback.
Could you please give us more details about your problem concerning Japanese receipts? You can reach out to our support team on support@expensya.com.
Thank you,
Expensya Team
- Sector: Ingeniería industrial o mecánica
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Good overall experience!
Revisado el 27/6/2022
Puntos a favor
Easy to use and self explanatory user interface.
Desventajas
Good service support if in case required.
- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
je recommande
Revisado el 10/3/2022
Puntos a favor
Facile à utiliser rapide et on peut suivre ces dépenses
Desventajas
manque une alerte de remboursement et pouvoir inscrire ces déplacements en avance
Respuesta de Expensya
Bonjour Christine et merci pour votre feedback, concernant les alertes de remboursement, le remboursement se fait en dehors d'Expensya, c'est pourquoi nous n'avons pas de visibilité quand votre entreprise vous a remboursé. Néanmoins, vous pouvez demander à votre administrateur de demander à l'équipe Support de lui ajouter des tags qu'il peut utiliser sur les notes déjà remboursées. Ainsi, vous pourrez savoir quand une note a été remboursée, quand elle aura le tag correspondant. Pour les déplacements, vous pouvez tout à fait ajouter des déplacements à l'avance mais que pour le lendemain. Si vous voulez ajouter des dépenses à l'avance, c'est faisable pour n'importe quelle date à condition que votre admin nous demande d'ajouter le paramètre concerné depuis le Backend. Nous espérons avoir répondu à vos questions, n'hésitez pas si vous en avez d'autres sur support@expensya.com
-L'équipe Expensya
- Sector: Comercio y desarrollo internacional
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Darstellung und VErwaltung von erfassten Daten
Revisado el 24/2/2023
Puntos a favor
Erfassung von Belegen ist einfach und schlüssig
Desventajas
DIe Belege und Abrechnungen können nur sehr rudimentär verwaltet werden. Das ist besonders ärgelrih wenn man viele Belege zu verwalten hat. BElege die einer bestimmten Abrechnung ( Mandant Kunden) zugeordnet worden sidn werden aus der GEsamtansicht nciht ausgeblendet, so dass man nicht genau weiß ob sie bereits in der Abrechnung erfast sind oder nicht. Außerdem kann man Abrechnungen die schon lange zurückliegen und definitiv erledigt sind nicht in einen separaten Ordner ablegen, so dass man mehr Übersichtlichkeit gewinnen würde. Insgesamt macht das so den Eindruck, dass das erste Abreten mit der Software einem das Leben erleichtert aber ab einem gewissen Zeitpunkt wird es eben unübersichtlich und Konfus. Man kann dann die einzelne Abrechnung auch nur so löschen, indem man jeden einzelnen Beleg in der Abrechnung löscht und dann die Abrechnung. Das ist natürlich auch sehr umständlich und macht wirklich keinen SInn.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Facile et pratique
Revisado el 9/11/2021
Excellent outil pour facilité les traitements des notes de frais et des dépenses.
Rapidement...
Excellent outil pour facilité les traitements des notes de frais et des dépenses.
Rapidement maitriser et pas cher.
Puntos a favor
Prise en main rapide
Efficace dans le traitement des notes de frais
Lien direct avec la comptabilité
Desventajas
Quelques bugs :
-Lors du téléchargement des tickets en reconnaissance intelligente (dates et montants erronés),
Respuesta de Expensya
Bonjour Aline,
Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis
Rencontrez-vous toujours des bugs quand vous scannez vos notes de frais?
n'hésitez pas à consulter nos guides d'utilisation sur https://help.expensya.com/l/fr. Merci encore une fois et bonne journée !
- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Gain de temps d'au moins 4h par mois !
Revisado el 17/5/2022
Excellente expérience, gain de temps très significatif pour toute l'entreprise et meilleur contrôle
Excellente expérience, gain de temps très significatif pour toute l'entreprise et meilleur contrôle
Puntos a favor
Reconnaissance d'image / version pour mobile très fluide et bonne interaction avec la version desktop / Rapide à prendre en main
Desventajas
Lenteur pour affichage en mode calendrier
Respuesta de Expensya
Bonjour et merci pour votre feedback,
si vous rencontrez des lenteurs dans l'affichage, veuillez contacter le support afin que nous puissions mieux vous aider.
support@expensya.com
Merci,
L'équipe Expensya
- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Avis favorable
Revisado el 17/5/2022
Puntos a favor
Facilité d'utilisation
Mémorisation des adresses
Suggestion des adresses et lieu
Desventajas
Améliorer l'ergonomie de l'application et pouvoir transmettre des pièces justificatives
Respuesta de Expensya
Bonjour Grégory et merci pour votre feedback,
pour transmettre vos dépenses sur Expensya , vous pouvez utiliser la fonctionnalité traitement par mail. Le traitement des dépenses par email se fait de la manière suivante : transférez votre facture à l'adresse expenses@expensya.com, mais seulement depuis l'adresse utilisée lors de la création de votre compte Expensya afin que notre système puisse les affecter à votre compte.
Ces factures apparaîtront quasi-instantanément sur votre compte.
Si vous avez toujours des questions sur ce sujet, veuillez contacter notre équipe support sur support@expensya.com
Merci,
-L'équipe Expensya
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Simplicité et gain de temps
Revisado el 9/11/2021
Un gain de temps énorme (au niveau comptabilité et pour les utilisateurs)
Un gain de temps énorme (au niveau comptabilité et pour les utilisateurs)
Puntos a favor
Le scannage et la reconnaissance automatique des factures
Desventajas
Certaines factures comportent plusieurs types de dépenses, ce qui n'est pas gérable actuellement
Respuesta de Expensya
Bonjour Jean-Michel et merci pour votre avis très constructif,
Nous avons pris votre proposition en considération et allons la transmettre à notre équipe produit pour étudier l'intégration de cette option dans notre service
Merci à vous! Si vous avez d'autres remarques,n'hésitez pas à consulter nos guides d'utilisation sur https://help.expensya.com/l/fr. Merci encore une fois et bonne journée !
-L'équipe Expensya
- Sector: Restaurantes
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Transparente Verwaltungsfunktionen, insgesamt eine tolle Erfahrung
Revisado el 17/5/2022
Puntos a favor
Plattformunabhängig, hohe Leistung mit guten Antwortzeiten, transparente Funktionen, insgesamt eine sehr gute Endbenutzererfahrung.
Desventajas
Es gibt Zeiten, in denen man viel raten muss, warum eine bestimmte Funktion nicht verfügbar ist. Wenn Sie jedes einzelne Element eines Formulars durchgehen, werden Sie es aber irgendwann herausfinden. Es wäre hilfreich, etwas mehr kontextbezogene Hilfe zu haben.
- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado Otro durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
mediocre
Revisado el 22/12/2020
Puntos a favor
interrogation en ANGLAIS pour un utilisateur français.
PROCESS non intuitif
Desventajas
la photographie des justificatifs utiles mais les fonctionnalité ne s’enchaînent pas logiquement, les emplacement et les titres ne sont pas intelligible : logiciel mal conçu.
Respuesta de Expensya
Bonjour,
Merci pour ce feedback.
Pourriez-vous nous donner plus de détails sur les améliorations attendues au niveau de la prise en photo des justificatifs ? Nous veillons en permanence à répondre aux besoins de nos clients et à améliorer notre produit grâce à vos retours.
Vous pouvez contacter notre équipe d'assistance sur support-team@expensya.com pour demander cette demande d'évolution.
Cordialement,
Équipe Expensya
- Sector: Oficina ejecutiva
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
easy and quick to be on board§
Revisado el 12/3/2019
Puntos a favor
It's easy and fast to be operational.
easy to use for no accounting people
Desventajas
we can not have a total management of our expenses when we have to change or corect things
Respuesta de Expensya
Hello,
Thank you for your feedback.
Concerning the expenses management problem, could you please contact us on support@expensya.com so that our team can look into it?
Bests,
Expensya Team