Opiniones de HoneyBook
Calificación general
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Tiempo usado
633 opiniones
- Sector: Productos farmacéuticos
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Gestión empresarial optimizada con algunos contratiempos
Revisado el 30/3/2023
A pesar de algunos inconvenientes, he tenido una experiencia positiva con HoneyBook.
A pesar de algunos inconvenientes, he tenido una experiencia positiva con HoneyBook.
Puntos a favor
Me encanta cómo HoneyBook ha hecho que administrar mi negocio sea muy sencillo. Puedo crear y enviar facturas sin esfuerzo, realizar un seguimiento de los pagos y administrar las relaciones con mis clientes, todo en un solo lugar.
Desventajas
Considero que los precios de HoneyBook son un poco elevados, especialmente para las pequeñas empresas.
- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Un CRM muy recomendado
Revisado el 28/12/2022
Soy consultora SEO y realizo diferentes auditorías a los sitios web de clientes y HoneyBook es mi...
Soy consultora SEO y realizo diferentes auditorías a los sitios web de clientes y HoneyBook es mi mejor aliado, yo enfoco todos mis esfuerzos a realizar un buen trabajo, y Honeybook se encarga de los contratos, generar las facturas y resolver dudas de los clientes de forma automática, es un CRM que está GENIAL.
Puntos a favor
HoneyBook me encanta, es un CRM que permite gestionar clientes, generar contratos dinámicos, procesar pagos, y más funciones que son muy útiles para automatizar y agilizar la experiencia de los clientes. La plataforma es recomendable para profesionales que quieren tener un crecimiento en su negocio y buscan crear un ecosistema confiable y segura para sus clientes.
Desventajas
Hasta el momento no he tenido inconvenientes con Honeybook, el sistema va de maravilla y siempre que tengo una duda puedo consultar a servicio de atención al cliente.
- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
HoneyBook el CMR que todo profesional debe tener de aliado
Revisado el 26/11/2022
Tengo una experiencia muy positiva con HoneyBook, yo ofrezco mis servicios como diseñador, mientras...
Tengo una experiencia muy positiva con HoneyBook, yo ofrezco mis servicios como diseñador, mientras que HoneyBook se encarga de toda la documentación como contratos, facturas y comunicaciones con el cliente. Simplemente sorprendente.
Puntos a favor
Me gusta mucho HoneyBook porque me permite gestionar clientes, realizar contratos dinámicos, procesar pagos, entre muchas herramientas muy útiles si inicias con tu emprendimiento. La plataforma es muy fácil de usar y sobretodo muy segura. Si eres alguien que busca hacer crecer su negocio es importante ofrecer confianza y seguridad a tus clientes y HoneyBook es tu mejor aliado.
Desventajas
Aunque HoneyBook tiene una plataforma muy intuitiva, si es necesario que realices configuraciones según los requerimientos del emprendedor, esto puede tomar algo de tiempo.
- Sector: Diseño gráfico
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Automatiza tareas para mejorar experiencias
Revisado el 4/2/2023
Puntos a favor
Me gusta mucho HoneyBook porque sientes que es de esas pocas herramientas que hacen casi todo por ti. Es un CRM completo con el que puedes gestionar clientes, procesar pagos y muchas funciones más de forma automática, mejorando mucho la experiencia del usuario. Si se es un emprendedor o se tiene un negocio en crecimiento esta es una herramienta indispensable que debes implementar.
Desventajas
Sería muy interesante que pudieran ampliar los lenguajes de la plataforma como por ejemplo el español, ya que actualmente está en inglés.
- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Un CRM muy recomendado
Revisado el 2/1/2023
Puntos a favor
HoneyBook es un CRM muy recomendable porque permite gestionar y atender a los clientes, procesar pagos, realizar contratos, entre muchas herramientas indispensables para todo negocio en crecimiento. La plataforma es fácil y segura de usar. Además que crea un ecosistema de confianza y seguridad para tus clientes.
Desventajas
Existen pequeñas deficiencias enla gestión de correos y sería genial que puedieran solucionar ese apartado, por lo demás HoneyBook va muy bien.
- Sector: Desarrollo de programas
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Centralizacion del negocio en un mismo sitio
Revisado el 9/10/2023
Muy buena, tuve la suerte de obtener clientes al inicio que me ayudaron a mantener funcionando la...
Muy buena, tuve la suerte de obtener clientes al inicio que me ayudaron a mantener funcionando la aplicación, luego de un año, creo, pude escalar a otro tipo de aplicación. Pero en mis inicios me ayuda bastante sobre todo por la firma de contratos
Puntos a favor
Tienes todo lo necesario para comenzar a trabajar de manera profesional con clientes de cualquier parte. Como dueño de una agencia de marketing y diseño web, iniciar con hooneybook me ayudo mucho a escalar mi empresa en los inicios
Desventajas
Para quienes inician, pagar una mensualidad de esta clase puede ser un poco difícil, por lo tanto, al ser una aplicación enfocada en empresas pequeñas que están iniciando, debo darle un punto en contra al hecho del precio para quienes inician, debería haber una opción limitada para quienes inician con diferentes tipos de negocios
- Sector: Edición
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Recomendado
Revisado el 13/10/2022
Esta aplicación, brinda a los usuarios dos situaciones muy importantes para la calidad de vida de...
Esta aplicación, brinda a los usuarios dos situaciones muy importantes para la calidad de vida de los emprendedores, uno es la organización y trasabilidad de la pequeña y median empresa, con sus clientes y proveedores. Y la segunda es tiempo de calidad para el emprendedor.
Puntos a favor
Es una aplicación que permite mantener los archivos organizados, brindado seguridad y confianza en el manejo documental.
Desventajas
Debería ser un poco mas asequible, el diseño de la pagina debería se mas amigable con el lector.
- Sector: Aerolíneas/aviación
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Trabajo más fácil aún
Revisado el 3/1/2023
Puntos a favor
Trabajo a veces como diseñador y Honey Book te facilita muchísimo el trabajo al dedicarse a tema contratos, pagos.. Excelente!!!
Desventajas
Poca cosa que escribir por aquí, no tengo queja ninguna!!!
- Sector: Recursos Humanos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Gestionar proyectos sin asistente personal, este software lo hace todo prácticamente.
Revisado el 3/1/2023
La automatización de formularios, la creación de las facturas los informes y estadísticas en orden...
La automatización de formularios, la creación de las facturas los informes y estadísticas en orden cronológico es lo que mas importa al final de la semana puesto que la gerencia quiere ver el crecimiento y avance que tiene la compañía.
Puntos a favor
El software es agradable en el sentido del diseño, fácil de utilizar en empresas pequeñas o medianas en crecimiento, la plataforma permite enviar facturas y firmar de contratos digitales y administrar pagos.
Desventajas
El idioma admitido, sólo es en ingles, algunos clientes no lo hablan, los de Latinoamérica, sin embargo hay otros programas que traducen los datos.
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Útil para profesionales creativos y educadores
Revisado el 27/3/2023
Como miembro del personal de un colegio, puedo decir que HoneyBook es una herramienta impresionante...
Como miembro del personal de un colegio, puedo decir que HoneyBook es una herramienta impresionante para simplificar la gestión de tareas y la comunicación con los estudiantes y sus padres.
Puntos a favor
Me permite colaborar con los estudiantes y sus padres en proyectos y actividades escolares, y compartir documentos y archivos de manera segura y fácil.
Desventajas
Quizás un punto negativo podría ser su precio. Aunque ofrece una prueba gratuita y planes de suscripción mensuales y anuales, para algunos usuarios puede resultar caro.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Una herramienta de grandes soluciones.
Revisado el 20/2/2023
Son varias las cosas que este software me ha ayudado a mejorar en mi trabajo, por eso me encanta y...
Son varias las cosas que este software me ha ayudado a mejorar en mi trabajo, por eso me encanta y la recomiendo a todas las personas que no conocen este software como algo que les puede cambiar la vida.
Puntos a favor
Una herramienta muy fácil de utilizar y una vez que la haces habitual, quedas conectado con ella. Lo mejor de todo, es su variedad de herramientas para utilizar, eso te hace sentir que el trabajo es mucho más sencillo.
Desventajas
En mi opinión algo que deberían mejorar un poco es la interfaz, por momentos se hace pesada al cargar los elementos.
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Un crm básico de tener
Revisado el 6/10/2022
Puntos a favor
Es fácil de usar, y su versión gratuita es bastante buena
Desventajas
Es un poco complicado el panel de actividades
- Sector: Productos cosméticos
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
How to keep organized while running a business
Revisado el 15/5/2020
From the time my prospective clients contact me, throughout the booking process, automatic...
From the time my prospective clients contact me, throughout the booking process, automatic reminders of upcoming payments, clients being able to pay through honeybook, and even following up after my scheduled time with clients, Honeybook is my biggest tool.
Puntos a favor
Honeybook is essential to running my business and now that I've been a user for more than 2 years, I can't imagine not using it. As a photographer, it is important for me to keep all of my scheduling, contracting, payments, and details as organized as possible so that I don't miss a meeting, or special detail for a wedding or photo session. Every part of my business is streamlined now that I use Honeybook. Reporting on Honeybook is made very easy from being able to see what % I've booked based on the number of signed contracts, where most of my clients find me, and how much money in taxes I need to pay for the quarter. Additionally, Honeybook has an opportunity board where creatives can post about need for associates, styled photo sessions. Finally, if you refer 2 people per year to Honeybook, your cost for the entire year is covered.. can't beat that!
Desventajas
There are times when I donate photo sessions to non-profits and want to be able to send an invoice showing how much the session would have cost, then adding a discount to show a $0 invoice but there is not a way to send that without charging the invoice and refunding. I wish that I could do more on the mobile app, but new features are being added frequently.
- Sector: Arte y artesanía
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best choice I made for my business yet
Revisado el 6/2/2020
Payment processing was always a challenge until I found Honeybook. I love that the automated...
Payment processing was always a challenge until I found Honeybook. I love that the automated convenience of honey book. I set my templates, it does the rest. I send an invoice, it bills, reminds and keeps everything squared away. Not to mention it auto-deposits funds into my account. IT keeps me in business!
Puntos a favor
Running my own business where clients contract via email and forms through my website can get overwhelming when trying to keep track of small but important details. Invoicing, payment processing, contracts, client communication, client surveys and now they have a feature where you can connect with other local professionals on projects. Very useful.
Desventajas
I wish it was a little more upscale looking on fonts, colors and the user experience. My brand is more of a luxury brand so I want customers to feel like when they're being transferred to the contract or payment portion of our interactions that they're still receiving a luxury experience.
Alternativas consideradas
17hatsRazones para cambiar a HoneyBook
The pricing at the time was really affordable to get into. I did the one time purchase instead of a monthly fee. They were super helpful and explained they would put all my company details in for me as well as add my email templates and my collection pricing for invoicing. They did this and it was a breeze to answer right into. Also, they have their mobile app so I can reply, invoice and book clients on the go from the convenience of my phone.- Sector: Fotografía
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Not User Friendly - Difficult Learning Curve
Revisado el 7/6/2018
Puntos a favor
Keeps contracts in one place, able to accept credit cards. You can network with other vendors, and they seem to really concentrate more on this than actually developing software that works well.
Desventajas
I am a "founding" Honeybook user and bought the lifetime membership. At first, HB was very convenient. The learning curve was very frustrating as the online software had many MANY bugs. It still does. The entire premise behind the software was to free up your time, have all your projects in one place, sign contract, get paid, etc. Yes, great idea! However, the software has so many glitches! You're not able to even edit a person in your contacts. Their customer support team used to be great you could actually message a real person - now you have to wait a day or two to get an email answer and most of the time they just send you a link to deal with your problem. Once you email your client the contract, everything goes down the Honeybook "rabbit hole". My clients are tech savvy and they can't even figure out Honeybook - the emails that I've received from frustrated clients is numerous. Save your time and money and get another online software that will actually do the job - like Sprout Studio or Dubsado. Wish I would have done that from the beginning. Regretting my purchase since my lifetime "membership" isn't transferrable and Honeybook continues to make money off of me by accepting credit card payments. I looked at 17hats, which also didn't have great reviews before I purchased Honeybook. Moving on, however, I'm assuming that the process will not be easy transferring existing contracts and other office files.
- Sector: Almacenamiento
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great product
Revisado el 5/9/2024
It helped with the efficiency of my daily work.
It helped with the efficiency of my daily work.
Puntos a favor
I appreciate it because I can perform my work without switching between multiple applications; it offers all the essential tools to enhance my efficiency, and I find that my closing tasks are more organized and quicker. Invoicing is simpler, and I can manage my projects in a more structured manner.
Desventajas
The customer service response time isn't as prompt and efficient as I hope; while they provide good answers, they don't respond quickly.
- Sector: Fotografía
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
The sweetest solution for photographers
Revisado el 3/4/2022
Honeybook continues to be a game-changer for our photography business. It has been an integral part...
Honeybook continues to be a game-changer for our photography business. It has been an integral part of our daily workflow for years now. This year they added calendar and booking functionality.
Puntos a favor
Love the customer service. Whenever I need help they are always right there. We use HB for every booking. As soon as a lead goes active, we start a new project and manage everything from communication to proposal to contact to invoicing with HB.
Desventajas
There could maybe be more freedom to customize but really it's just an advanced issue. First world problems.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Your go-to, all-in-one CRM for small business!
Revisado el 13/2/2022
Amazing, hands down!
Amazing, hands down!
Puntos a favor
Easy to use and so many features! The ability to go to one place AND have so many things automated is amazing!
Desventajas
There are little things that can be improved, but so does everything. I have voiced my suggestions to the HoneyBook team and they are passing the information along to try to improve my experience. Even without those being fixed, I still love HoneyBook.
Razones para elegir HoneyBook
Everything all in on spot was the big excitement for me!Razones para cambiar a HoneyBook
I needed something easier for a non-bookkeeper/accountant but that I could still understand my business in. Plus, having everything in one place made it an easy decision!- Sector: Fotografía
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
My favorite CRM ever
Revisado el 11/8/2021
I've loved every minute! Even with the few things that I think could be improved on, I think their...
I've loved every minute! Even with the few things that I think could be improved on, I think their team is doing an amazing job!
Puntos a favor
The best part about HoneyBook is that I'm able to fully customize everything to match my brand's visuals. Everything about this CRM is easy to use. The support team is always incredible if you need help - they're seriously the best around. The community around HB is also amazing. I love how easy it is to go from an inquiry to a booked project with my automated workflows! The newer client portal feature is always a client favorite, too!
Desventajas
I would love to see a more flexible method for viewing pipelines and tasks. I prefer to view a Kanban-type of pipeline/workflow and tasks. I'd like to be able to click on a workflow and see how many clients/projects I have under it.
I also don't like that I can't charge for certain appointment types. I would love to use the scheduling feature for booking mini sessions or other items that I would charge for outside of weddings/brand sessions. It would also be great if certain appointment types could work as lead capture forms (i.e.: when an appointment is booked, a new inquiry is created).
For financial tracking, it would be nice to be able to create a recurring expense.
- Sector: Fotografía
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I LOVE IT
Revisado el 3/2/2021
The invoices are my favorite. I love being to bill clients through HB and not have to use a...
The invoices are my favorite. I love being to bill clients through HB and not have to use a different program to do that. I get to keep EVERYTHING in one spot which actually saves me money. I don’t need a separate software for bookkeeping, calendars, workflow, etc. It’s ALL here. In one place. I’m obsessed. I can’t imagine not having HB.
Puntos a favor
Very user friendly, they offer so much! I love being able to track my expenses and schedule clients. I love the workflow feature, it’s so helpful. I REALLY love the fact that clients can pay you through the HB invoice. That’s probably the best part. Its awesome that they added a COVID-19 tool kit that shows you which clients are most likely to be affected. And then they have email templates that are COVID related. So many resources are provided, it’s like they actually care about us 🥺 💕 haha.
Highly recommend
Desventajas
The only thing that’s a little slow is the payment actually getting to my bank account. I’m not even sure if HB has anything to do with the time it takes, but I do wish it didn’t take 2 days to finally show up in my account. I wish there was an option to “instantly” transfer the funds for like a 1% fee. Like Venmo! That way if someone needs the money ASAP, they can instantly get it OR they can choose to wait the 1-2 business days to get the full payment. That would AMAZING
- Sector: Formación profesional y coaching
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great All-In-One Tool
Revisado el 20/5/2019
I love it. It's improved my clients' experiences working with me and helped me automate several...
I love it. It's improved my clients' experiences working with me and helped me automate several processes of my business. It's been one of the best decisions I've made for my business.
Puntos a favor
HoneyBook has all the features I needed: invoicing, creating contracts and proposals, digital signing for clients, time tracking, etc. But it also has everything I wanted on top of those: automated workflows, email templates, digital brochures for prospects to click and choose, a pipeline to track everyone from inquiry to signed contract to deposit paid. Each tool is beautifully designed, and I get positive feedback from clients about how seamless the experience is on their end.
Desventajas
Most of the templates seem designed with photographers in mind. As a graphic designer, marketing consultant, and business coach, I have to adapt everything pretty heavily. However, HoneyBook provides an awesome foundation to start with and tons of flexibility.
Alternativas consideradas
QuickBooks EnterpriseRazones para cambiar a HoneyBook
It's designed for me as a creative BUSINESS, not just a freelancer.- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
One stop project management
Revisado el 13/6/2022
It's been pretty great for me. I'm runing a freelance business with just myself and it provides all...
It's been pretty great for me. I'm runing a freelance business with just myself and it provides all the tools I need to give my clients options on my services and get them booked.
Puntos a favor
Honeybook is easy to use, customizable and easy for my clients to use as well. I like the projet portals so everything is there for my clients, emails go directly to them. Invoicing is easy and provides my clients with a clear concise copy for their records.
Desventajas
Sometimes editing things for a client when they don't like it is more difficult such as payment dates or legal terms if you include the contract with the invoice in the proposal template.
- Sector: Fotografía
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
HoneyBook is amazing!
Revisado el 4/11/2019
It’s been great!! Any time I’ve had an issue it’s been resolved quickly. I do find that asking a...
It’s been great!! Any time I’ve had an issue it’s been resolved quickly. I do find that asking a question in the group & getting a personal email is rather annoying. I specifically ask in Facebook for a reason - so when I get an email I usually don’t see it right away whereas I’m looking for a notification or other users experiences.
Puntos a favor
User friendly for both myself and my clients, ease of set up (love that they do most of the upload work & it’s easily changeable!), the community it’s created, & the “opportunities” section.
Desventajas
1. I wish there was more internal automation, like the workflow applied just sent out the emails and not prompted me to act.
2. While “linked” with Calendly, it’s not linked in the correct way. I wish when someone signed up for a slot in Calendly, it could generate an automatic proposal that I could look over before sending, or sent automatically. When adding my “Calendly link” to a honeybook email, the link always fails. I don’t use Calendly enough to have this be a major issue, just a nuisance.
3. More flexibility in personal branding & branding the contact form. I don’t currently use the form on my site because of this.
Respuesta de HoneyBook
Thank you for being a member Abigail! I know you will be excited about some upcoming functionality we'll be releasing in early 2020! I'll be sure to share your feedback with the product team.
- Sector: Organización de eventos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Powerful, Intuitive Tool
Revisado el 29/5/2020
When we were starting up our business, an event venue, I was going nuts comparing the different CRM...
When we were starting up our business, an event venue, I was going nuts comparing the different CRM software. When you haven't actually used them, you don't know which will work best for you. Another venue owner told me she used HoneyBook. I had learned a lot from her, and finally decided that if she thought HoneyBook was good, it probably was and I'd just go for that. Best decision ever!
Puntos a favor
I love the pipeline, where each client's project is categorized by stage (new inquiry, tour scheduled, proposal signed, etc.). I can pull up all clients who are in the "Planning" stage of the pipeline, for example.
Under each client's project is absolutely everything related to their project: all emails exchanged, contracts, payment schedule, separate workspaces with vendors who will be working on the project, and more. I have templates for emails and have them sent automatically. One goes out when we receive an inquiry, a different one 5 days after client signs the contract, and another 30 days before their event date. There are also templates for brochures, contracts, and payment plans. I can't imagine having to do all of that manually!
I set the system up for my business with no outside assistance. It was easy to understand.
Desventajas
Would like to have more ability to make formatting changes (bullets, numbering, bold, etc.) when editing a document. I can do this on a new document, but not when editing an existing one.
Workflows could be improved to have more triggers and the ability to automatically send files.
Alternativas consideradas
17hatsRazones para cambiar a HoneyBook
It was recommended by another business owner who I trusted.Respuesta de HoneyBook
Hi Leigh Ann,
Thanks for your feedback. It's helpful to know where we can improve. We're in the process of building in more formatting customizations right now, as well as new triggers within workflows to help you automate tasks on a more real-time basis. Stay tuned!
- Sector: Fotografía
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Definitely a game changer!
Revisado el 1/10/2020
Puntos a favor
I love how organized I feel using this product - I can see at a glance where I am in the process with all of my clients and it is amazing to pull up all the correspondence with each client in one place. It has made a world of difference and I am beyond happy with it!
Desventajas
The thing I like least is the limitation when building templates for contracts, proposals, questionnaires, etc. - I am in the business of photography and delivering beautiful images is what sets my soul on fire! I wish I could add some of my images into some of my documents and have full control over the size and their location in the document. The way it is set up right now is a square crop on any image which can only be left, center, and right page. Dubsado has the leg up on Honeybook in that regard but otherwise I am totally happy with Honeybook.